Ugrás a tartalomhoz
  • 0

számlafizetés


Törölt_tag6466

Kérdés

MT azonosítóm: ********

Tisztelt Ügyintéző!

Folyamatosan értesítenek, hogy díjtartozásom van a ********* folyószámla azonosítón vagyok.

Ez azért érdekes, mert én megbíztam Önöket a csoportos beszedéssel.

Ebben kérem a segítségüket, hogy ez miért nem jön létre?

Köszönöm, Zeljenkáné Nagy Gyöngyi

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: ahammer
személyes adat
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

1 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 0

Hello Gyöngyi, ez nem ügyfélszolgálat, mi is ügyfelek vagyunk. így látatlanban három oka lehet, de biztosat a Té tud mondani:

  • megbízás előtti tartozásról értesítenek
  • nagyon friss a megbízás, még nem futott át a Té vagy a bankod rendszerén (gyorsabb, ha a banknál adsz megbízást)
  • a Té nem tudta leemelni az összeget (a beállított limit vagy a beszedési próbálkozásnál a számlaegyenleg kisebb, mint a számla)
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...