Posztolva ekkor: July 1, 2016 (szerkesztve) MT azonosítóm: ******** Tisztelt Ügyintéző! Folyamatosan értesítenek, hogy díjtartozásom van a ********* folyószámla azonosítón vagyok. Ez azért érdekes, mert én megbíztam Önöket a csoportos beszedéssel. Ebben kérem a segítségüket, hogy ez miért nem jön létre? Köszönöm, Zeljenkáné Nagy Gyöngyi Szerkesztve ekkor: July 1, 2016 Szerkesztő: ahammer személyes adat Bejegyzés megosztása Link a bejegyzéshez Megosztás más oldalakon
0 Posztolva: July 7, 2016 Hello Gyöngyi, ez nem ügyfélszolgálat, mi is ügyfelek vagyunk. így látatlanban három oka lehet, de biztosat a Té tud mondani: megbízás előtti tartozásról értesítenek nagyon friss a megbízás, még nem futott át a Té vagy a bankod rendszerén (gyorsabb, ha a banknál adsz megbízást) a Té nem tudta leemelni az összeget (a beállított limit vagy a beszedési próbálkozásnál a számlaegyenleg kisebb, mint a számla) Bejegyzés megosztása Link a bejegyzéshez Megosztás más oldalakon
Posztolva ekkor: (szerkesztve)
MT azonosítóm: ********
Tisztelt Ügyintéző!
Folyamatosan értesítenek, hogy díjtartozásom van a ********* folyószámla azonosítón vagyok.
Ez azért érdekes, mert én megbíztam Önöket a csoportos beszedéssel.
Ebben kérem a segítségüket, hogy ez miért nem jön létre?
Köszönöm, Zeljenkáné Nagy Gyöngyi
Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: ahammerszemélyes adat
Bejegyzés megosztása
Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon