Törölt_tag6585 Posztolva ekkor: 2016. augusztus 2. Megosztás Posztolva ekkor: 2016. augusztus 2. Üdv! Telekom alkalmazással szeretném fizetni a telefonszámlám, eddig is így volt,de most nem tudom mert azt írja hogy a számla befizetése folyamatban van pedig még nem is csináltam semmit csak beléptem. Mit tudok tenni? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 Roli82 Posztolva: 2016. augusztus 2. Megosztás Posztolva: 2016. augusztus 2. Szia Laci792! Technikai hiba miatt jelenleg nem működik a bankkártyás fizetés weboldalon, illetve Telekom alkalmazásban. Dolgoznak a hiba elhárításán! Türelmedet kérem! Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Kérdés
Törölt_tag6585
Üdv!
Telekom alkalmazással szeretném fizetni a telefonszámlám, eddig is így volt,de most nem tudom mert azt írja hogy a számla befizetése folyamatban van pedig még nem is csináltam semmit csak beléptem. Mit tudok tenni?
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
1 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.