Ugrás a tartalomhoz
  • 1

Számlafizetés


Törölt_tag6615

Kérdés

Sziasztok! 2 éve a telekom alkalmazásán keresztűl fizettük a számlánkat most viszont 3-4hónapja a jóistenek sem sikerűl azt írja téves kártyaadatok de minden 100%-ban jól van megadva! Már hívtam a 1430-at voltam bent az üzletben a segítségük egyenlő volt a 0-val!! Valakinek valami jó  tanács??

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

1 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...