Ugrás a tartalomhoz
  • 2

Rendelés


Törölt_tag6657

Kérdés

Helló!

Segítséget szeretnék kérni,hátha járt már így valaki,július elején leadtam online egy ipad air2 gépre rendelést amit másnap vissza is igazoltak és megkaptam a szerződést e-mail-ben,de viszont a készüléket azóta se kaptam meg.

Többször beszéltem már az ügyfélszolgálattal ott mindig azt mondták minden rendben van és hamarosan meg kapom a készüléket de még mindig nem kaptam meg.

Mit lehet ilyenkor tenni?   

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

2 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...