Minden aktivitás

Ez a folyam magától frissül   

  1. Tegnap
  2. Ott van, vagy lesz valakinek internete, aki nem cég vagy intézmény ThomAce. de a mélyebb megértés sajna számomra is esélytelen (lásd előző válaszom a felület készítőjéről). az mindenesetre biztató, ha 50 méterre van tőled, szóval remélem, hozzád is hamarosan eljutnak
  3. Hello @datacom, majd ha meglesz a megoldás, ide is megírod, légyszi? azért érdekel, mert ilyet elvileg csak az EU-n kívül vagy EU-n kívüli proxyval produkálhatna (és ha nem ez van, azt remélem, a tapasztalatod alapján tudunk majd segíteni más hasonló cipőben járó tagtársnak)
  4. Azért remélem, egy ingyenes szoftver ingyenes és automata frissítésért nem kér pénzt mindenesetre akkor adott a feladat, futtass le vele egy vizsgálatot, és nézd meg, az Avast mit mond
  5. Hello @KatEdi79, nem véletlen, mert sehogyan. nem megújuló Domino cucc, így ha megrendeled, 30 napig él, aztán lejár, és eldöntheted, hogy megrendeled-e újra. ha 1-je óta még nem rendelted meg, akkor neked még biztosan nem fizetős (ha ezért kérdezted). ha meg 1-je óta rendelted meg, akkor már úgyis kifizetted 30 napra a 190 Ft-ot. ami egyébként még így is megéri, ha pl. egy Fix csomagnál hálózaton belül beszélsz legalább 12 percet (190 osztva a normál 25 Ft-os és a mostos 9 Ft-os percdíj különbségével). szóval nem örülök, de én speciel a gyereknek változatlanul be fogom kapcsolgatni (és örülök, hogy 25 helyett 9 Ft-ért dumál, mert így is, úgy is dumál )
  6. Sziasztok! A facebookon a Telekom HU csoportban már feltettem a kérdést, de sajnos nem tudtak segíteni, ezért írok ide. Nemrég olvastam a bejegyzést, hogy a Domino Most szolgáltatás június 1-je óta 190 Ft. Ezek után szeretném lemondani a szolgáltatást. Hogy tudom ezt megtenni? Előre is köszönöm! Üdvözlettel Edina
  7. Avast free antivirus, a rendszergazda ismerősöm frissíti folyamatosan!!
  8. A hiba kivizsgálásához több adat megadása is szükséges, ezért javasoltuk a TVGO írj nekünk felületet. Viszont, ha elküldöd privát üzenetben az elérhetőségedet (mobil telefonszám) és az MT ügyfél-azonosítót, ha a TVGO-t Telekom előfizetőként használod a szolgáltatást, szívesen eljutattjuk mi a kérdést.
  9. Szia! Kérlek, küldd el privát üzenetben a pontos címet, ami alapján utána tudunk nézni, hogy mi várható.
  10. Szia Gábor! Kérlek, küldd el privát üzenetben, hogy mi a pontos cím, és utána nézünk a kérdésnek!
  11. sagemcom

    AMK És ez ellen mit lehet tenni? Szolgáltató mit javasol? Csináltam egy gyári visszaállítást a modemen és lekopogom, egy napja hibátlan, de majd kiderül.
  12. Üdvözlet Körülbelül egy hónapja végig húzták az optikai kábelt az utcában. Fél éve kiépítették az utca 90 százalékában, most értek végig teljesen. Kisebb keresgélés után kiderült, hogy az én házszámom alatt, nem érhető el semmilyen optikai kábel által nyújtott szolgáltatás, ezért az ügyfélszolgálathoz fordultam. Ők azt mondták, nem tudnak mit tenni, mert a rendszerükben nincs benne, hogy itt van ilyen kábel, így rögzítettek nekem egy kérelmet. Pár napra rá a kérelmemet olvasva felhívtak, hogy igen, ott van a kábel, viszont a tényleges bekötés előtt a telekom munkatársai elvégeznek egy mérést, hogy pontosan mi is az amit tudnak nyújtani nálam(megjegyezném 10 házzal arrébb, ahol fél éve kötötték be, minden elérhető, maximális sebesség, tv stb.), így menjek be egy üzletbe, vagy ügyfélszolgálaton rendeljem meg. Bementem a legközelebbi üzletbe, elmagyaráztam hogy hívtak, hogy tesztelni kell a hálózatot stb. és elküldtek hogy nincs benne a rendszerben, ne siettessem, nem tudnak mit csinálni én meg otthagytam az egészet. Írtam ügyfélszolgálatnak, onnan azzal ráztak le, hogy hiába van itt a doboz, hiába kötnék be a kábelt, mivel nincs a rendszerükbe, ugyan úgy nem kapok semmit, így vettek fel megint bekötési kérelmet. Én úgy gondolom, nem véletlenül kerestek meg telefonon hogy intézhetem, de senki nem akar kiküldeni ide valakit, aki megnézné. Az utca első felében, amikor még csak rakták fel, már ismerős rendelte és még azon a héten bekötötték. Most akkor kinek higyjek? Kihez forduljak, aki hajlandó megvizsgálni a kérésemet, anélkül hogy elküld mert nem vagyok a rendszerben? Előre is köszönet a válaszért Tisztelettel: Virág Gábor
  13. Utolsó hét
  14. Szia @teherwagon! És az pontosan mit takar, hogy lakossági igényhely? Nekem ez nem túl beszédes. Ez pl. tőlünk kb. 50 méterre található. Most akkor mit is jelent ez?
  15. Hello @zsoke12, a SZIP-ben elvileg idén. de hogy közelebbit tud-e valaki mondani...
  16. Hello @Kanteta, a zöldek a lakossági igényhelyek
  17. sagemcom

    Amióta a frissült a SW, azóta kb. a következő események tapasztalhatóak elkezd szaggatni az IPTV, az internet elérés belassul majd egyes eszközökön szinte teljesen elérhetetlenné válik. A SageCom admin felülete kivárhatatlanul belassul. Ekkor jön egy reboot és minden meggyógyul a következő 5-7 napra.
  18. sagemcom

    Sziasztok! Nekem most a legújabb sw van fent? Napi szinten *****zok lassan, hogy valamelyik eszközömön nincs net. Eddig csak a Tenda AC10U-val bohóckodott, de 2 napja elkezdte a raspberry-vel is. Modem->tenda switch->Tenda router. Az iptv az közvetlenül a modemre csatlakozik, a switchre csatlakozik a router,raspberry, pc. A router jelenleg AP módban van. A pc-n mindig van net.
  19. Sziasztok! Nézegetem ezt a kifü térképet, de nem jövök rá, hogyan is kellene értelmezni... segítene valaki? Azok a zöld megjelölők micsodák?
  20. Sziasztok. Lepsényben várható valamikor nagyobb internet csomag a 150/5-nél? Polgárdin ami 10km-re van már 2 éve megy az 1000/1000-es net. Köszi a válaszokat előre is.
  21. Helló. Ugye. 992 és tv cod. Azt addig mig le nem nemul addig nyomni a némít gombot. Ha lenémitotta, akkor ok. Ha hangerő ok+hangerő fel vagy le és műszik. Külön megjegyzés : szerintem a régi távirányító sokkal jobb volt. Laci
  22. A problémát már jeleztem telefonon, a 1414-es számon, mert gondoltam, úgy gyorsabb lesz! Hát nem! Az érdeklődésemre az volt a válasz, hogy ha mobilneten megy, de a kábelneten nem, akkor nem a TVGO-val van a probléma! Hát ez nem volt nagy segítség. Azért próbálkoztam itt, hátha másnál is előfordult ez a jelenség és esetleg kapok valami kézzelfogható ötletet!
  23. Sziasztok. Megoldodott a dolog? nekem xs maxon volt beallitva esim es fizikalis sim egyszerre mindkettto telekom volt, ez kb masfel eve volt, ugyan ez volt a gond h az asztalon ful terovel volt mindketto es jott random a nemfogadott hivas sms, az e sim- mobil internet nelkul uzemelt a fizikalis meg 4g vel. par het utan feladtam es 2 iphone ra valtottam, viszont most ismet szuksegem lenne ra, 11 pro maxom van nem tudom van e mar megoldas arra h mukodjon rendesne ez mert eleg sokat telefonalok jelenleg az e simre szeretnem az elofizetesem tenni amirol hivast inditok es netezek masod kartyanak egy mobil internet nelkuli csak fogadasra szukseges domino kartyat szeretnek tenni.
  24. Szia! Kérjük, hogy a problémát mindenképp jelezd itt: https://bit.ly/3eSqqPv hogy kivizsgálhassuk, mi állhat a hibajelenség mögött!
  25. Próbáld meg kézzel futtatni a playert a c:\Users\{felhasználó}\AppData\Local\TVGOQuickPlayer\ mappában a TVGOQuickPlayer.exe -t és ugyanott az nw.exe -t aztán nyisd meg a böngészőben a tvgo-t
  26. Szia Boroka! Pár díjcsomagunkat kivezettük, feltehetően Neked is egy újabb csomagot biztosítunk. Ahhoz viszont, hogy lássuk, melyik csomagról mire váltottuk át az előfizetésedet, szükséges lenne ismernünk a hívószámodat, ezért kérjük, hogy keress meg bennünket a chaten, ahol az azonosítás után minden kérdést tisztázni tudunk.
  1. További aktivitások betöltése