Minden aktivitás

Ez a folyam magától frissül   

  1. Ma
  2. Nekem is egy az egyben ugyan ez a problémám, én már hívtam szerelőt is kicserélte a vevő egységet, de nem oldotta meg a hibát neked végül sikerült megoldani? Nagyon régóta ennél a szolgáltatónál vagyok de most komolyan elgondolkoztam a cserén..
  3. Kedves Judit! Sajnáljuk, hogy problémát tapasztalsz a szolgáltatás működésében. Arra kérünk, amennyiben továbbra is tapasztalod privát üzenetben küld el nekünk 9db számból álló MT azonosítód és kapcsolattartási mobilszámod. Kérjük a hibát részletesen írd le. Milyen gyakran, milyen hosszú kiesést tapasztalsz. A routeren az összes LED megfelelően világít? Wifi és vezetékes hálózaton keresztül is tapasztalod a hibát? ^Oszkár
  4. telekomtvgo

    Üdv! Megnéztem iOS 14 rendszeren rendben működik, webes felületen sem tapasztalok problémát (Chrome böngésző). Ami a hiányosságokat illeti, hónapról hónapra kerülnek be az újabb funkciók. November 1.-től a régi rendszer kivezetésre / megszüntetésre kerül! Azért van az új Telekom TVO GO-ra szükség mert a későbbiekben kelleni fog az új vezetékes TV szolgáltatáshoz.
  5. Visszakérni nem fogod tudni, a régi TV GO app és webes felület megszüntetésre kerül November 1.-től. Mi vele a probléma? iOS rendszeren rendben működik, webes felületen sem tapasztalok problémát.
  6. Tegnap
  7. Üdv, az új tvgo player-ben sajnos fixen egy perc után megáll a lejátszás és a csatolt hibaüzenet jön elő. (4-44-140) Több böngészővel is ugyanez az eredmény. (tv és rádió csatornáknál egyaránt) Hiányosságok: hangerő szabályozás lehetősége a lejátszóban! (asztali böngészőben úgy gondolom ez alap követelmény bármilyen média lejátszóban) műsorlista szűrése a beállított kedvencek alapján (ez lehet hogy az én bénázásom és nem találom de ha valóban nincs rá mód akkor mi értelme egyáltalán kedvenceket állítani?) Ha jól rémlik az átregisztrálás az új rendszerbe nem volt kötelező, hanem csak lehetőség egyelőre. Van-e lehetőség visszatérni a tvgo.hu rendszerbe? Az működik, a jelenlegi rendszerben pedig nem tudom használni a szolgáltatást. Vagy miért nem működhet mind a kettő párhuzamosan legalább átmenetileg, amíg az új rendszer stabilan használhatóvá válik? Gondolom gyakorlati akadálya nincsen annak, hogy be tudjak lépni a régi rendszerbe, egész egyszerűen így vannak a felhasználók rákényszerítve az új használatára...ki tudja miért.
  8. Le fogom mondani a szolgaltast ha nem adjak vissza a regi tv go appot, az uj egy hasznalhatatlan ingyenes forraskodu bugos felresikerult probalkozas amit inkompetens vezetok es programozok hagytak jova
  9. Balatonaligán élek, home office-ban dolgozom, de napi rendszerességgel szakadozik, gyenge vagy egyáltalán nem elérhető az internet szolgáltatás, ami nekem konkrétan anyagi veszteséget is okoz. Nem kevés pénzt fizetünk a korlátlan internet használatért, de most már szeretnék némi jóváírást kérni a nem teljesített szolgáltatás miatt!
  10. Hello @kissgi, ha felhívod a számot, és azt hallod, hogy "a hívott szám átmenetileg ki van kapcsolva a forgalomból", akkor egy feltöltés megoldja. ha "a hívott számon előfizető nem kapcsolható" (vagy valami hasonló, erre nem emlékszem pontosan ), akkor új Domino szerződés, és megpróbálhatod visszakérni rá a hívószámot (macera, és szerintem fizetős, tehát ezt akkor érdemes, ha bitang jó vagy nagyon bejáratott a szám). ha ráhívsz, és kicseng, vagy fel is veszik, akkor veszett fejsze nyele, már más használja (ez idő- és számfüggő, egy idő után újrakiadják a számokat, ha nagyon jó a szám, és sok ideje lejárt, akkor szinte biztos, hogy kiosztották már)
  11. Hello @CSZ22 és @Monik, a Té oldala szerint hálózat korszerűsítés van nálatok: "2020. szeptember 4. Tájékoztatjuk tisztelt Ügyfeleinket, hogy a Magyar Telekom Nyrt. hálózat korszerűsítést végez az alábbi időpontokban és helyszínen: 2020. szeptember 07. 08:00-tól október 02. 16:00-ig: Budapest III. (1031, 1034, 1036, 1037, 1038) kerületében (a tervezett üzemidő kiesés ideje: 180 perc) A munkák következtében telefonszolgáltatásunk, internet és IPTV szolgáltatásunk szünetelése várható. Amennyiben a jelzett időszakokon túl is szolgáltatásunkban üzemszünetet tapasztal, és rendelkezik digitális elosztóval, akkor kérjük, szíveskedjen újra indítani készülékét, amelynek segítségével az esetleges hibák megszűnnek. Abban az esetben, ha az észlelt hiba ezután is fennáll, kérjük, hívja ügyfélszolgálatunkat a Magyar Telekom hálózatából díjmentesen hívható 1414-es telefonszámon! Az esetleges kényelmetlenségért Ügyfeleink elnézését, egyben szíves megértését kérjük." a digitális elosztó újraindítása után mit tapasztaltok? illetve ha nálunk ilyen van, a Té mindig értesít sms-ben (ha ti nem kaptok, akkor szerintem azért van, mert nincs megadva értesítési számotok, ezt érdemes megadni a Tének pont az ilyenek miatt) és még egy utolsó tipp, ha legközelebb hasonlót tapasztaltok, és a Vanda nem mondja, hogy mi a helyzet, akkor mi itt próbálunk, vagy ha nem tudunk, a Tések a Té chat-jén segítenek
  12. Tisztelt Telekom. 09.15-én lejárt a feltöltési határidő. Van rá lehetőség, hogy még aktiválni tudjam a kártyát?
  13. Szia. Köszi szépen a segítséget, hétvégén mindenképpen rápróbálok!
  14. Szia Eszköztől függően te magad is át tudod tenni (az eszköz webes felületén, passthrough mód vagy egyszerűen csak kitörlöd a pppoe felhasználónév/jelszót) vagy a telefonos ügyfélszolgálat technikai segítségnyújtás menüben is tudnak segíteni ebben.
  15. Ugyanezt tapasztaljuk mi is Óbudán. Semmi információ, tájékoztatás, biztatás, hogy nemsokára megjavítják, stb.
  16. Kedves Szolgáltató! A mai napon már hatodik órája nincs T-Home internetszolgáltatás Budapesten, a III. kerületben. Vandával, a mesterségesen intelligens munkatárssal már kétszer beszéltem, de semmi információ nincs arról, hogy mikor áll helyre a szolgáltatás. Ez a probléma az utóbbi hetekben többször is előfordult és a jelenlegi pandémiás Home Office helyzetben ez nyilvánvalóan megnehezíti / ellehetetleníti a munkát. Szeretnék legalább itt információt kapni, hogy mikor áll helyre a szolgáltatás és több tájékoztatást a Telekomtól azon túl, hogy megkapom a havi számlákat a szolgáltatás díjáról, amit természetesen én viszont hiba nélkül fizessek be. Üdvözlettel.
  17. Sziasztok! Jelenleg lakossági 1000-es nettel rendelkezem, semmi más nincs hozzá. Cisco Dual Wan router van utána kötve. WAN 1 - Telekom, WAN 2 - helyi szolgáltató, biztonsági kapcsolat. A helyi szolgáltatóval már sikerül megoldani, hogy a hálózati eszközük bridge módban működjön, de a telekomnál nem tudom mi a folyamat. Esetleg tudnátok ebben segíteni? Előre köszönöm a válaszokat.
  18. Kedves @Telekom szakértő! Sajnos én ettől az oldaltól nem lettem okosabb. Az alábbi üzenet fogad engem: " Extra gyors hálózatunk még nem ért el hozzád, de addig is választhatsz jelenleg elérhető csomagjaink közül, hiszen már meglévő csomagod is egyszerűen módosíthatod! " Ezt sajnos eddig is tudtam, de arról nincs semmi információ, hogy hol tart, vagy várhatóan mikor ér el hozzánk. Próbáltam különböző csatornákon keresztül érdeklődni az esetleges teamelés iránt, loadbalancing lehetőségről, átkötésről közelebbi központba (a közelebbi kb. 800m-re van, jelenleg pedig ~2.5km-re vagyok bekötve), de eddig semmi biztató visszajelzést nem kaptam. Még akár az átkötésnek is tudnék örülni, ha végre nem 26Mbit / 2.4Mbit lenne a maximális sávszélesség.
  19. Szia Ági! Amennyiben jelezted felénk a régi díjcsomag visszaállításodat, munkatársaink a bejelentésed alapján el fogják végezni és erről értesíteni is fognak. Türelmedet kérjük és köszönjük. ^Noel
  20. Szia Jani! Köszönjük szépen megkeresésedet. Társaságunk jelenleg nem tervez fejlesztés a településeken, azonban 2022-ig terven vannak korszerűsítéseink országosan. A műszaki lehetőségek és a gazdasági források nekünk is határt szabnak, illetve a pályázatok elnyerésével (SZIP: http://bit.ly/2yrI1uj) és az önkormányzatok/NMHH engedélyével tudunk csak korszerűsítéseket elvégezni. Településenként is lehetnek emiatt eltérések, utcák szerint. Javasoljuk, hogy kövesd figyelemmel ide kattintva https://bit.ly/1UpDBJD pontos cím megadása után, mikor érkezünk el hozzád a legkorszerűbb hálózatunkkal. Együttműködésedet és megértésedet köszönjük. ^Noel
  21. Köszönöm az ötleteket, válaszokat. A vonalas ügyfélszolgálaton sikerült egyeztetnem a problémát, az applikációban tévesen működő díjcsomagváltás miatt várom a levelet, és remélem a sikeres díjcsomag visszaállítást. További szép napot mindenkinek.
  22. Szia Brigi! Köszönjük szépen megkeresésedet. Jelenleg a településeden hálózatfejlesztést végzünk, azonban az áramszolgáltató oszlopain tudjuk a légkábeleket elvezetni. Az oszlopcseréket ők végzik, így ameddig ez nem történik meg, addig a mi munkálataink is elhúzódnak. Nagy valószínűséggel csak 2021-ben lesznek befejezve a korszerűsítéseink. Javasoljuk, hogy ide kattintva https://bit.ly/1UpDBJD kövesd figyelemmel időszakonként, pontos cím megadása után, mikor érkezünk el hozzád is. Megértésedet köszönjük. ^Noel
  23. Szia! Köszönjük visszajelzésedet. A tegnapi napon volt egy adatkarbantartásunk az új TV GO felületünkön, ami a mai napra lefutott és megfelelően kell, hogy működjön szolgáltatásunk. Köszönjük. ^Noel
  24. Szia! Köszönjük visszajelzésedet. Telekom alkalmazásunkban, vagy az új TV GO felületünkön tapasztalod a hibajelenséget? Utóbbi esetében tegnap volt egy adatfrissítés, ami lefutott és mostanra megfelelően kell, hogy működjön a kiegészítő szolgáltatásunk. Megértésedet köszönjük. ^Noel
  25. telekom tvgo

    Szia Nikolett! Kérjük, hogy az előzőekben leírtak szerint végezd el az át regisztrációt, ami független a már meglévő Telekom fiókodtól. Ha az általunk leírtak szerint jársz el, működni fog az új TV GO felületünk Nálad is. Köszönjük. ^Noel
  26. Szia Zoli! Abban az esetben, ha küldtél részünkre e-mail üzenetet és abban kérelem volt, nem információ kérés, akkor iktattuk és 30 napon belül rendezzük az ügyedet és megküldjük válaszüzenetünket. Amennyiben ezzel kapcsolatban kérdésed merült fel, vagy további észrevételed lenne, a weboldalunkon felugró chat ablakban a beazonosítás után segítségedre lesznek munkatársaink. Köszönjük. ^Noel
  27. Szia! Köszönjük szépen megkeresésedet! Az alkalmazásunkban jelenleg nem megfelelően jelennek meg az új csomag ajánlatokat, melyről tudunk és javítása folyamatban van. Megértésedet köszönjük. Amennyiben nem megfelelő a Mobil M csomagunk, kérjük, hogy a weboldalunkra belépve 30 nap elteltével indítsd el a Mobil L-re a díjcsomagváltásodat, ahol az információk és a részletek valósak. Együttműködésedet köszönjük. ^Noel
  1. További aktivitások betöltése