Minden aktivitás

Ez a folyam magától frissül   

  1. Az elmúlt órában
  2. Ma
  3. Sikerült telepíteni ezzel: DMG file: 63.1 MB (mai letöltésű, a website kérte/javasolta a frissítést) App verzió: 41.0.2272.76 (!) macOS Catalina, 10.15, Build:19A602
  4. Jó estét Mac! Kérdezem konkrétan sikerült e a telepítés Catalinára -teljesen működőképesre? Mivel nemrég- kb egy órája- újra letöltöttem a szoftvert és még mindig a régi verziót mutatta. Egyébként ezért is nem frissítettem még a Mojave-t. Köszönöm a választ előre is.
  5. Vagy esetleg ha sokáig vagy kint, érdemes helyi SIM-et venni.
  6. Köszönöm, így van. Azért irtam, hogy felhívjam rá a fejlesztők figyelmét. A legutolsó változat (október 18) már jó, kijavították.
  7. "Kicsit több mint egy hónapja jöttem ki.." Méltányossági idő? Gyere haza pár napra netezni aztán megint lesz kint is neted (?)
  8. ipv6

    Én már csak akkor dumálok amikor fáj. Megint fáj. Kihalt a régi sagem, és Boldog Tulajdonosa™ lettem egy SagemCom HomeBox Wireless Router F@st 3890V3 csodának. Ami amúgy, hozzávetőlegesen problémamentesen megy. Kivéve hogy eltűntek a DHCPv6 beállítások. És hát így nem is csoda, hogy eltűnt a DHCPv6 is teljesen. Tök jó, hogy van PD, de hogyan kellene hozzájutnom? Kapok DHCPv6 üzeneteket, nagyon izgalmas: No addresses available for this interface. Kit kell megölnöm hogy a PD-t kiadja? Attól sem vagyok maradéktalanul boldog hogy RA-n behirdeti a fdaa:bbcc:ddee::/64 prefixet. Minek is? Azon túl, hogy bosszantson? Nem IPv6, de nem találom a syslog server remote IP megadását sem. Ennek sem tudok így maradéktalanul örülni, mert nincs logom, nem látom, mikor gyakja le magát akármiért is, nem beszélve az „okos” tűzfaláról, aminek szintén örülnék ha látnám a logját. Vannak esetleg titkos mozdulatok, eldugott ikonok (az egész menü egy rémálom, semmi nem ott van aholgondolnám), mágikus klikkek, hogy a régi funkcionalitást vissza lehessen nyerni? Ötlet....? Köszönöm előre! is.
  9. Volt telefon ki-bekapcs. Rroaming be van kapcsolva, mielőtt kijöttem, voltam emiatt tmobile üzletben illetve azóta itt kint telefonáltam is. Lehet ez lesz a ludas. Nagyobb csomagra váltottam a tmobile alkalmazáson keresztül de ott azt írta/írja, hogy EU-n belül is használható. Szóóval elméletileg lennie kéne mobilnetnek.. A negyedik pontot még nem próbáltam.
  10. Hello @WeKing, csak a szokásosak: telefon ki-bekapcs volt? roaming biztosan be van kapcsolva? ha a hívások pl. mennek, akkor ez pipa olyan mobilnet csomagod van, ami külföldön is használható? ha ugyanaz, mint korábban, akkor ez pipa helyben van internet hálózat (lefedetlen területet, átmeneti hálóhibát kizárandó próbáltál más hálózatra feljelentkezni)?
  11. Sziasztok! Kicsit több mint egy hónapja jöttem ki Hollandiába, mikor megérkeztem valamiért nem volt jó a mobilnetem.. 4g-ről átkapcsolva 3g-re a probléma megoldódott. Most töltöttem fel a kártyám, a mobilnet összegét le is vonták DE valamiért mégsem tudom használni a netet. Fogalmam sincs mi lehet a baj. Nem fogyott el a netem, hiszen most aktiválta be magát azáltal, hogy feltöltöttem a kártyám.. nem tölt be semmit, Messenger-nél csak annyit ír ki, hogy csatlakozás de nem csatlakozik. 4g, 3g, 2g, egyikén sincs semmi eredmény. Valakinek valami tippje, hogy mi lehet a gond?
  12. Tudom hogy sokan várnak erre az üzenetre ! És üzenem nekik hogy kitartást és is sokat vártam !
  13. Tegnap
  14. A történethez itt egy kis adalék: https://hup.hu/node/166214
  15. Sziasztok, Tavmunka miatt VPN-t hasznalok hogy a ceges haloztaba bejelentkezzek. Teljesen jol is ment a dolog 2 hettel ezelottig. A ceges adminok nem latnak semmilyen forgalmat amikor megprobalok bejelentkezni. Az lenne a kerdes, hogy IPSec VPN tamogatott e a Telekom alltal? Nem volt valami valtozas ami miatt ez esetleg 2 hete nem mukodik? FortiClient-et hasznalok macbook-al. Mit ellenorizzek le? Van valami javaslat? Elegge blokkol a munkaban hogy nem tudok bejelentkezni. Koszi a segitseget, Krisztian
  16. Társaságunk külön feltételekhez szabja az alkalmazás használatát, azonban több jelzést is kaptunk tőletek ez ügyben, ezért már vizsgáljuk, hogy a kapott hibaüzenetet egy téves jelzés vagy hiba okozhatja. Ebben az esetben lehet, hogy át kéne gondolni, hogy mi a fontosabb: Rávenni az embereket az alkalmazás használatára vagy feltételekhez kötni az alkalmazás használatát. Mert a kettő erősen ellentmond egymásnak. Azt leszámítva, hogy minimum Android 5.0 legyen, talán esetleg megismerhetjük ezeket a külön feltételeket is?
  17. Utolsó hét
  18. Igen, kénytelen voltam visszatenni egy régebbit, amivel még megy. A bankos appot is kötelezővé tették nálunk (nem tudsz bejelentkezni nélküle a PC-s/webes verzióba sem), de az csak értesít, hogy rootolt a cucc és továbbléphetsz.
  19. De egy dolog furcsa csak hogy a internet csomagok pl 150MB internet tv és telefon mellé nálunk 4560 Ft alapból ! De a többi faluban meg az eredeti ár átvan húzva így 3120 Ft ugyan ezzel a párosítással ! Ez miért van ? Nem mindenhol ugyan az az akció ? Így sajnos nem volt más lehetőségem ! Az eredeti árral rendelkező csomagra adtam le az igényt ! Vagy kapok én is kedvezményt ? Attól ha már az igényt leadtam ? Persze nagyon örülök neki így is ! De egy kis akció is jól eset volna !
  20. Szia @ntamas, Néhány helyen már olvastam erről a "nagyszerű" újdonságról. Engem szerencsére nem érint, de elég bosszantó lehet az érintetteknek, nem igazán értem, hogy minek kellett ezt bevezetni (oké, biztonság...) Sokkal jobb lett volna, ha csak egy értesítést küldene hogy rootolt a telefonod, és így nem a legbiztonságosabb használni az appot. Ezzel kapcsolatban itt tudsz észrevételt jelezni: [link], vagy a Play-en visszajelzés opcióban. Ha sokan jeleznek, talán van esély, hogy újra használhatóvá teszik rootolt készülékeken is, addig meg érdemes feltenni egy régebbi .apk-t.
  21. Este mikor ezt tapasztalod, hivd a 1414 -et. Jelezd a hibát. Olyankor csinálnak vonali ellenőrzést és egyből látják a jel-szinteket. Orvosolni fogják a problémát valószínűleg helyszíni javítással.
  22. Sziasztok, Nemrég kötötték be nálunk a Telekom-os 300mps-es internetet, de sokszor (főként az esti órákban 20-22) nagyon alacsony a sebessége és sokszor megszakad. Esetleg lehet van valami "Házi megoldása" a dolognak (modem frissítés vagy valami hasonló), vagy mindenképpen hívjam fel az ügyfélszolgálatot? Köszönöm a válaszokat előre is.
  23. Szuper, örülök @Ismeretlen, így mégsem kell megvárnotok a következő év végét (bár ilyen híreket kapna mindenki, aki itt érdeklődik)
  24. Mai napon írt a telekom üzenetet nekem ! Nagyon jó hírrel szolgálhatunk. Mérnökségünk információja alapján, nagy valószínűséggel az év vége előtt már elérhető lesz a címeden az optikai hálózatunk.
  25. Mi a gond a helyzettel?
  26. Marad a Strong ahogy elnézem a helyzetet...
  27. internet

    Sziasztok! Azzal a problémával fordulnék felétek, hogy pár napja lett bezohatva a Telekomos internet! Az lenne a problémám, hogy a kábellel is, és a wifin keresztül is írdatlan nagy a pingem! 300-2000-ig is felugrik! Ez lenne az egyik problémám, a másik pedig az lenne,hogy az internet sebesség van, hogy leugrik 0,50-,080 MB/s-ra. Mi lehet a gond? 4 napja van behozatva az internet! Ha semmi sem fut a laptopon, akkor is elkezd pingelni.... De pl: egy mobilnettel stabil 9...4...10.. ilyen pingeim vannak... Mitől lehet ez a probléma? Miért kezd el pingelni? Kábelen is és wifin is egyaránt.... Előre is köszönöm a válaszokat mindenkinek!
  1. További aktivitások betöltése