Ugrás a tartalomhoz

Minden aktivitás

Ez a folyam magától frissül

  1. Az elmúlt órában
  2. Telekom szakértő

    E66 hibakód

    Kedves Enikő! Most kaptuk a jelzést, hogy jelenleg központi hiba tapasztalható a Telekom TVGO szolgáltatás működésében. A hiba javítása folyamatban van, türelmed kérjük, még sikerül megoldaniuk illetékeseinknek azt. Együttműködésed köszönjük. ^Zsani
  3. Katica85

    Filmkölcsönzés

    Kikölcsönöztem egy filmet tegnap,amit félig néztem meg.24 órám még rendelkezésre áll,hogy folytassam,de nem tudom,mert azt írja,hogy lejátszás sikertelen E:66.Újraindítottam,de semmi változás.
  4. Telekom szakértő

    E66 hibakód

    Kedves Enikő! Sajnáljuk a kellemetlenséget! Kérjük, hogy próbáld meg újra elindítani a tartalmat, amit nézni szeretnél. Amennyiben továbbra is hibakódot kapsz kérjük, hogy vedd fel velünk a kapcsolatot privát üzenetben. Együttműködésed köszönjük. ^Zsani
  5. Enikő123

    E66 hibakód

    Az E66 hibakód mit jelent a TV go használata közben? Köszönöm
  6. Today
  7. Telekom szakértő

    TVGO nem működik

    Kedves Judit! Sajnáljuk a kellemetlenséget! Kérjük, hogy privát üzenetben küldd el az MT ügyfél-azonosítód, hogy utána tudjunk nézni a bejelentésednek. Várjuk megkeresésed! Köszönjük. ^Zsani
  8. Judit86

    TVGO nem működik

    Hello, A TVGO-m nem működik, sem az appban, sem asztali gépnél, mikor megpróbálok bejelentkezni, csak homokórázik, vagy visszavisz a bejelentkező felületre. Több böngészőt kipróbáltam, újraindítottam, újratelepítettem, jelszóval, kóddal sem megy, sem telefonon, sem gépen. Vagy homokórázik és nem jutok be a felületre egyáltalán.. vagy visszavisz a bejelentkező oldalra, vagy a főfelületre, ahol csak az archívok elérhetőek és látszik, hogy nem vagyok bent a fiókomban, de felajánlja, hogy jelentkezzek be. Ha megpróbálok bejelentkezni, kiírja, hogy aktív a bejelentkezésem, ezzel folytatom-e? Aztán homokórázik tovább... kétszer vettek fel hibajegyet chaten, és ígéretet kaptam, hogy felhív egy IT-s kolléga. Nem jött segítség. Egy hete személyesen is jeleztem az ügyfélszolgálaton a problémát, aznap új hibakód jelent meg: 170-STP és hogy nincs regisztrált TVGO-m a fiókomhoz. Nyilván van több éve. Az ügyintéző felhívott egy IT-st, aki közölte, hogy tudnak a problémáról, de nem tudja, hogy 3 óra alatt javul meg, vagy 3 nap. Nézegessem az applikációt. Ez egy hete volt. A mai nap szerettem volna jelezni ismét chaten, hogy továbbra sem oldódott meg a dolog, de miután össze-vissza passzolgattak a kollégák egymás között anélkül, hogy elkérték volna bármilyen azonosítómat, szimplán elfelejtettek válaszolni. Nem kérdés, de tisztelettel szeretném kérni, hogy valaki érdemben foglalkozzon az üggyel és oldja meg azt, ami előtte 4 évig zavartalanul működött. Köszi! Judit
  9. Telekom szakértő

    Iphone 15/pro

    Kedves Gewin! Köszönjük türelmedet! Megkaptuk a választ illetékes munkatársainktól, mely szerint tudomásunk szerint nem várható. Köszönjük megértésedet! ^Lia
  10. Kedves János! A vezetékes telefonszolgáltatásod legegyszerűbben a www.telekom.hu weboldalon elérhető chates kollégáinknál tudod lemondani ((Chrome böngésző használata javasolt, https://www.telekom.hu/lakossagi/ugyintezes/gyakori-kerdesek/3391/hogyan_juthatok_ugyintezohoz_a_telekom_chat_en_es_milyen_temakban_kaphatok_ott_segitseget_). Ezen kívül a 1414-es számon és írásban. Erről ezen az https://www.telekom.hu/lakossagi/ugyintezes/gyakori-kerdesek/471/hogyan_tudom_lemondani_otthoni_szolgaltatasomat oldalon olvashatsz bővebben. Bízunk benne, hogy válaszunkkal a segítségedre lehettünk. ^Zsani
  11. Tegnap
  12. uzman

    Iphone 15/pro

    Szia Majd figyelj rá, mert a 13 még sötétzöld (kb. mint a sóskafőzelék) , a 15 pedig már világos árnyalatú (kb. mint a friss spárga). https://www.apple.com/ph/iphone/compare/?modelList=iphone-15,iphone-13
  13. Telekom szakértő

    Iphone 15/pro

    Szia Gewin! Köszönjük érdeklődésedet! Egyeztetünk munkatársainkkal, válaszunkig türelmedet köszönjük! ^Szilvia
  14. Telekom szakértő

    Optikai Hálózat

    Szia Gergő! Ide kattintva: https://www.telekom.hu/lakossagi/szolgaltatasok/internet/otthoni/halozatfejlesztes?utm_campaign=engagor&utm_content=engagor_NDA2MzcyMQ%3D%3D&utm_medium=social&utm_source=facebooktartalomszolgűűált pontos címed megadása után tájékozódhatsz a várható fejlesztésekről, illetve választhatsz az aktuálisan elérhető szolgáltatások közül. Ha jelenleg nem találsz megfelelő ajánlatot, ugyanitt iratkozz fel hírlevelünkre, és értesítünk, amikor megrendelhetővé válnak leggyorsabb csomagjaink. A feltüntetett adatok megegyeznek az ügyfélszolgálatainkon rendelkezésre álló információkkal. ^Kata
  15. Telekom szakértő

    Tvműsorújság

    Szia Zsanett! Kérjük, írd meg privát üzenetben az MT azonsítód és az elérhetőséged, illetve, hogy milyen problémát tapasztalsz, hogy továbbíthassuk műszaki kollégáinknak javításra. ^Kata
  16. Telekom szakértő

    E115 hibakód

    Szia! Kérjük, írd meg privát üzenetben, hogy milyen hibaüzenetet kapsz, mi a belépési azonosítód, és az MT azonosítód, hogy segíthessünk. ^Kata
  17. Telekom szakértő

    E115 hibakód

    Szia! Vannak olyan műsorok (jellemzően sportközvetítések), melyeknél a jogok nem terjednek ki az online platformokon történő műsor továbbításra. Ilyenkor ezek sajnos nem láthatóak a TV GO-n. Ez ellen sajnos nem tudunk mit tenni! ^Kata
  18. Sport

    E115 hibakód

    Az Eurosport1 lejátszásakor E115 hibakódot ír mobiltelefonos alkalmazáson. Már újratelepítettem, kikapcsoltam-bekaocsoltam. Az Eurosport2 hibátlanul működik.
  19. Sport

    E115 hibakód

    Az Eurosport1 csatornát hiába próbálom lejátszani nem indul el mobiltelefonon. E115 hibakódot ír. Az Eurosport2 tökéletesen fut.
  20. Telekom szakértő

    Huawei Mate 20Pro

    Szia @Horvaath Zsolt, Illetékeseink válasza megérkezett és megerősítették, hogy a Huawei Mate 20 Pro készülékre már nem fog érkezni külön frissítés. Megértésed köszönjük! ^Oszkár
  21. Varga Sándor

    TV Go

    Köszönöm!!!
  22. Utolsó hét
  23. Gewin

    Iphone 15/pro

    sziasztok, Elérhető lesz vajon, olyan szép zöld színben mint a 13??
  24. Számomra is teljesen érthetetlen, hogy más szolgáltató esetén semmi baj nincs a packetloos-al de itt rendszerint élvezhetetlen a streaming, valamint, ha jelzed ezt mind az ügyfélszolgálat felé, akkor már kiszállási díjat (5000 Ft), valamint 30 percenként 3000 Ft-ot számláznak ki, arra hivatkozva, hogy a felhasználó hibája miatt van ez mind, hol ott a másik szolgáltatónál semmi packetloos nem volt sosem. (Csak azért jöttem át ide, mivel mindenki iszonyatosan dicsérte, valamint valamennyivel olcsóbb, de mi árán?)
  25. szaboadam

    TV Go

    Nagyon örülök, hogy tudtam segíteni. Sajnos azt nem tudom, hogy meddig tart ez az állapot, de érdemes figyelni az oldalt, amit linkeltem, mert ha változás lesz a dologban, akkor onnan ki fog derülni.
  26. Varga Sándor

    TV Go

    Köszönöm!!Végre valaki becsületesen megválaszolja!! cseten 5-ször irányított az ügyintéző erre-arra, mindig vissza a semmire! Végre tudom!! Meddig tart az online felület szüneteltetése vajon???
  27. Sotkó Gergő

    Optikai Hálózat

    Sziasztok! Szerencs területén mikorra várható az optikai wifi? Mivel eddig ha jól láttam csak a Rákóczi út 2-ig van kiépítve. Esetleg lehet tudni hogy mikor lesz a 131-en is? A választ előre is köszönöm.
  28. Zsanett

    Tvműsorújság

    Meddig lesz ilyen ótvar hulladék a műsorújság? Kezdettől fogva (hónapok óta) egy *****.
  1. További aktivitások betöltése
×
×
  • Új...