Ugrás a tartalomhoz

Legutóbbi Bejegyzések

témák mutatása. az utolsó 365 365 napja napban posztolva

Ez a folyam magától frissül

  1. Az elmúlt órában
  2. Kedves @TamaS-51p62KXh! Egyeztettünk a műszaki kollégákkal a jelzéseid alapján, az alábbi válaszokat kaptuk a két felvetett témában: A kijelentkezés működése 🔐: A fejlesztők visszajelzése alapján a jelenlegi működés szándékos, nem technikai hiba. A rendszer logikája szerint a TV GO felületről való kijelentkezéskor a TV GO szolgáltatásból kiléptet a rendszer, de a háttérben futó Telekom Fiók munkamenet aktív marad. Ennek kényelmi oka van: így, ha átnavigálsz egy másik Telekomos felületre, nem kell újra beírnod a jelszavadat. Ezért látod a "Már be vagy lépve..." képernyőt. Ez nem hiba, csak a rendszer működési sajátossága. Az "érvénytelen token" hiba ⚠️: Ahhoz, hogy a kollégák a szerveroldali naplókban pontosan be tudják azonosítani a Te esetedet (és kizárhassák a memóriakezelési vagy sütikkel kapcsolatos egyedi gondokat), szükségük lenne pár konkrét adatra. Kérjük, privát üzenetben küldd meg nekünk a következőket: MT azonosítód Készülék típusa és az operációs rendszer verziója Böngésző pontos verziója Mobil eszköz esetén a Telekom TV GO app verziószáma Hálózati környezet: Honos hálózaton vagy külföldön, WiFi-n vagy mobilneten voltál a hiba pillanatában? Csak egyes konkrét csatornát műsorának lejátszásakor jön elő a probléma vagy véletlenszerűen? Ha ezeket az információkat megkapjuk, célzottan rá tudnak nézni a munkamenetedre. Előre is köszönjük a segítségedet! ^Zsolti
  3. Today
  4. Korrigálnám az előbbit. Nem "lejárt token" -re, hanem "érvénytelen token" -re hivatkozva jelentkeztetett ki a rendszer...
  5. Keeves @Telekom szakértő A UAS kis átírásával rövidítettem a kijelentkezés lépésein, ahogy korábban írtam. Innentől a sütik törlése (pláne tényleges kijelentkezés nélkül) szükségtelen és a TVGO rendszerben továbbra is ott maradna bejelentkezett eszközként a törölt sütis munkamenet. Kliens és szerver oldalról is jobb a sütik törlésénél a kijelentkezés, amit pár lépéssel tudtam rövidíteni. Ami ennél kellemetlenebb, hogy "lejárt token" -re hivatkozva jelentkeztet ki időnként indokolatlanul a rendszer. Pont emiatt gondoltam, ha ki- és bejelentkezek, a munkamenet idő nullázódik és talán nem dob ki a rendszer olyan hamar. Tegnap 5 perc sem kellett a bejelentkezés után ahhoz, hogy kidobjon a rendszer...
  6. A telekom.hu -n nem ugrik elő sehol a chat lehetőség, sem bejelentkezett állapotban, sem kijelentkezett állapotban. Így például a Magenta1 előfizetés-csoport vezetékes szolgáltatásának hibája esetén sem lehet a 72 órára járó mobilinternetet bekapcsolni, mert ugye az is a chat -en történne (logikátlan, hogy internet igényt interneten jelezzen valaki)... A hiba pontos oka: A weboodal (ismeretlen okból) a googletagmanager.com -ot töltené be a chat működéséhez. Korábban konkrétan ezt saját sütinek nevezték, mostmár nem ez szerepel a süti tájékoztatóban. Ugyanakkor több más google sütit ugyanúgy saját sütiként neveznek meg. Ezen felül azt állítják nem kerül EU -n kívülre a google miatt sem az emberek adatai. Mivel analitikai sütik is szerepelnek a Telekom weboldalain, ezt erősen kétlem. A chat azért nem működik, mert a DNS szolgáltató, amit használok "ismert nyomkövető" -ként hivatkozva a googletagmanager.com -ra kérdés nélkül blokkolja. Több más nyonkövetővel együtt. Meg lehetne oldani a google független chat működést?
  7. Kedves @TamaS-51p62KXh! Először is köszönjük szépen ezt a rendkívül részletes és alapos hibajelentést! 🙏 Ritkán kapunk ennyire jól dokumentált visszajelzést, külön köszönet a csatolt képernyőfotókért és a különböző platformokon, illetve böngészőkben végzett tesztelésért. Logikusan a "Kijelentkezés" gomb funkciója valóban az kéne, hogy legyen, hogy bontsa az aktív munkamenetet és léptessen ki a Telekom Fiókból is. A jelzésedet a leírtakkal és a fotókkal együtt továbbítottuk műszaki csapatunk felé mélyebb kivizsgálásra. 🛠️ Amint válaszuk megérkezik, itt jelentkezni fogunk. Addig a türelmed kérjük. A teljes kijelentkezéshez átmeneti megoldásként a böngésző gyorsítótárának/sütijeinek törlését, vagy inkognitó ablak használatát javasoljuk, bár tudjuk, hogy ez kényelmetlenebb a sima gombnyomásnál. Emellett a beállításokban az Eszközök menüpont alatt van arra lehetőég, hogy eltávolítsd azokat az eszközöket/böngészőket, amelyeken nem akarod használni a TV GO-t. Ha onnan törlöd az adott eszközt, akkor azon biztosan ki fog léptetni fiókodból. ^Zsolti
  8. Telekom szakértő

    MultiSIM probléma

    Szia @Adam Fox! Örülünk, hogy ilyen hamar sikerült is kideríteni, mi okozza a gondot! Ha bármiben segítségedre lehetünk, keress minket máskor is bizalommal. ^Zsolti
  9. Kedves László! Központi hálózati meghibásodást nem látunk a területen. Kérjük, a részleteket az m.me/TelekomHU felületen privát üzenetben vagy chat ügyfélszolgálatunkon írd meg, hogy szakértőinkhez mielőbb eljuttassuk a bejelentésed. Együttműködésed köszönjük! ^Zsolti
  10. Kedves @WargamingPlayer! Köszönjük az eddigi türelmed! Szakértőink tájékoztatása szerint az általad jelzett hiba már nem áll fenn. Amennyiben továbbra is problémát tapasztalnál, kérjük jelezd felénk. ^Zsolti
  11. Üdvözlöm. Sajnos ez a jelenség több telefonon is probléma a családban. Az Iphona 15, 15 plus, 17 pro max, Samsung S20FE , Nokia 3210 4G Sem a kézi beállítás sem az újra indítások sem oldják meg ezt a problémát. A Zone bevásárlóparkban ha valami kupont szeretnénk használni az adott bolt applikációjából nem töltődnek be. Ki kell menni a boltból hogy betöltődjenek az appok. Az említett utcában lakáson belüli hívásnál szaggat a vonal. Van amikor szét is kapcsol. Vissza hívásnál " A hívószám jelenleg nem kapcsolható" percekig. Eddig igen megvoltam elégedve a Telekommal .
  12. Adam Fox

    MultiSIM probléma

    Ok, megtaláltam hibát ez be volt kapcsolva…
  13. Adam Fox

    MultiSIM probléma

    Üdvözlet! Olyan gondom lenne, hogy adott 2db telefon. Fő kártya egy Iphone 16 Pro max-ban van ez az új telefon. Multi sim: Iphone 14 Pro max-ban van, mellete van még, mert kaptam egy céges kártyát is, szintén telekom (de a kérdés szempontjából most jelenleg ez nem releváns) Én telefonálni tökéletesen tudok, megy a korlátlan internet is mind a két kártyáról, viszont ha hívnak, ugye mind a kettő telefon csörög. Ezzel semmi baj nincs, de ha felakarom venni egyből "foglalt vonal" jelenik meg. Mindegy éppen melyik telefonnal próbálom egyből "foglat vonalat" jelez. Így kénytelen vagyok én visszahívni az illetőt. Erre van valami megoldás? Egy dolgot nem értek, hogy utóbbi időben van ez, mert MultiSIM-em már régóta van. korábban nem volt ilyen gondom, ha csak nem két iPhone zavar be egymásnak valahogy...
  14. Tegnap
  15. Az azért kissé idegesítő, amikor Windows -on csak úgy "érvénytelen token" -re hivatkozva kijelentkeztet függetlenül attól, épp mit csinálok... Ez nem először fordul elő, viszont amikor telefonon jelentettem, akkor azt mondták, azért mert Firefox -ot használok... Na már most, amikor elvileg kb univerzális kellene legyen az internet, miért nem mindegy egy oldalnak, milyen böngészőt használ valaki? A webfejlesztők csak 1 böngészőre tudnak fejleszteni? Kétlem. Akkor miért is van a hiba? Ezt már egyáltalán HIBA -ként kell értelmezni?
  16. Kedves László! Nagyon sajnáljuk, hogy gondot tapasztalsz! Egyelőre nem észleltünk problémát, így azt javasoljuk, ha csak mostanában észlelted, indítsd újra a készülékedet, illetve állítsd be a manuális hálózatválasztást, így biztosan nem csatlakozol másik hálózatra. Amennyiben azonban tartósan gyenge térerőt érzékelsz, írj nekünk m.me/TelekomHU oldalunkon és segítünk. Köszönjük! ^Szilvi
  17. Sajnos utóbbi időben Esztergom több részén is igen gyenge a hálózati elérés. PL Móricz zs. utca, ZONE bevásárlópark. Nincs vagy gyenge térerő az épületeken belül! " Üdvözöljük Szlovákiában" üzenetek, Applikációt nem lehet megnyitni! ( vásárlás közben elég kellemetlen.) Hol lehet ezt bejelenteni hogy történjen is valami. Esetleg ha a Telekom hálózati mérnökei is olvassák, legyenek szívesek utána nézni ! Köszönöm!
  18. Kedves BS. Kriszta! Sajnos ezen a felületen nem látunk előzményt, de nagyon szívesen segítünk, ha megírod nekünk a részleteket privát üzenetben! Köszönjük! ^Szilvi
  19. Újra "kivizsgálták" a problémát az itteni jelzés után és újra az a válasz, hogy "biztonsági okból" nem működik a készülékemen a Telekom alkalmazás... Valódi magyarázat most sincs, de arra utalás igen, hogy azt gyanítják, főzött ROM van a mobilomon...
  20. Előre jutás nincs az ügyben A megrendelt eszköz jelenleg nincs, szóval már minden türelmem elfogyott, ígéreteket kapok, tényleges ügyintézést nem
  21. Már többször utána néztek, a válasz mindig az, hogy türelmet kérnek. Másfél hónapja
  22. Telekom szakértő

    World of Tanks

    Szia @gabo77! Köszönjük türelmedet! Szakértőink jelzése alapján a napokban elhárult a hiba. Kérjük, ellenőrizd és jelezz vissza nekünk. Köszönjük! ^Lia
  23. Szia @BS.Kriszta! Nagyon sajnáljuk a kellemetlenséget! Ha privát üzenetben megírod nekünk az érintett MT azonosítódat vagy rendelési számodat, szívesen utánanézünk az ügyednek. Köszönjük! ^Lia
  24. Szia @csak én, az átvert ügyfél! Nagyon sajnáljuk a kellemetlenséget! Szívesen utánajárunk az ügyednek és kivizsgáltatjuk estedet - ehhez kérjük, hogy privát üzenetben írd meg nekünk az MT azonosítódat vagy az ügyszámodat. Együttműködésedet köszönjük! ^Lia
  25. Szia @matepazy! Amennyiben az áramtalanítás után és jelenleg is tapasztalod a hibát, kérjük, hogy privát üzenetben írd meg nekünk az érintett MT azonosítódat, valamint az elérhetőségi mobilszámodat és segítünk. ^Lia
  26. Hogyan lehetséges, hogy egy november elejétől fennálló technikai hiba miatt nem tudok semmilyen készüléket rendelni??? Miért nem lehet megoldani a hibát ennyi idő alatt? Panasz tétele gyorsítana a dolgon? Mert már igencsak ezen gondolkodom, mert a "türelmet kérnek" mondattól egy kicsit kivagyok!
  27. Utolsó hét
  28. 2025,12,23-án költözünk. Úgy gondoltam, hogy ha 11-én szólok, jelzem, hogy 22-én szeretném a szolgáltatást áttelepíteni az új címre, az elég korán lesz. De nem így van.... Túl korai, még akkor csak dec.17-ig látják az időpontokat. Ígéret, hogy szombaton hívnak. Hívtak is, hogy még mindig nem látják a kért dátumot, szerdán, azaz 2025.12.17-én tudnak majd segíteni. Küldtek egy chat linket, amiből nem lehet továbblépni sehogy sem. Többszöri próbálkozás után (órákig ment), végre lett egy emberke vanda helyett.... hurrá!!!! Majd ez az emberke közölte, hogy már csak 12.30-ra van a legközelebbi időpont!!!! Mi a **** van????? Persze panasz, egyebek, de semmit sem tehet. Tehát van az a pár nap. Gondolom a telekom kifizeti, hogy arra az időre be kell köttetni a *** szolgáltatását? Jól *********.... De ebből fogyasztóvédelem is lesz, mindenről van írásos emlék.... Ki a felelős?????
  29. Ha egy fejlesztő esetleg foglalkozik ezzel: Apró érdekesség a dologban: A Firefox UserAgent átírása esetén, ha a "windows" TAG -et kiveszem a UAS -ből, vagy csak "win" -re rövidítem, akkor a Beállítások -> Kilépés -> Kijelentkezés menüpont után rögtön az a képernyő fogad, ami azt írja, Már be vagy vagy lépve egy Telekom Fiókkal, és az ottani Kijelentkezés gombbal egyből teljesen ki is jelentkezik... Ugyanez a menü működése Androidon a Chrome -ban eredeti UAS -el, illetve más böngészőben is. Sőt, Linux alatt Firefox -ban is ugyanez a menü működése az eredeti UAS -el. Olyan, mintha a weboldal nem szeretné a "windows" TAG -et a UAS -ben... Ez úgy elég érdekes, hogy a tartalom lejátszás viszont Linux alatt nem működik...
  1. További aktivitások betöltése
×
×
  • Új...