Ugrás a tartalomhoz

Legutóbbi Bejegyzések

témák mutatása. az utolsó 365 365 napja napban posztolva

Ez a folyam magától frissül

  1. Az elmúlt órában
  2. uzman

    Hangerő szabályozás

    Kis segítségképpen, a különböző gyártók,különböző fantázianeveken jelölik a fent említett funkciót: AOC: E-link Hitachi: HDMI-CEC LG: SimpLink Mitsubishi: NetCommand for HDMI Onkyo: RIHD (Remote Interactive over HDMI) Panasonic: HDAVI Control, EZ-Sync, or VIERA Link Philips: EasyLink Pioneer: Kuro Link Runco International: RuncoLink Samsung: Anynet+ Sharp: Aquos Link Sony: BRAVIA Sync TCL: Control other devices (CEC) Toshiba: CE-Link or Regza Link Vizio: CEC
  3. Kedves Uram/Hölgyem! Azt szeretném megkérdezni hogy a Budakeszi fő utca teljes szakaszán mikor lesz bevezetve az optikai internet, mert részben be van részben nincs (például a 138 ban ). Válaszát előre is köszönöm. Üdvözlettel: Bothund
  4. Today
  5. Romugrooo

    Twitch akadozás

    Kezdődik megint, ugyan úgy akadozik ahogy szokott..... Miért kell eljátszani minden évben legalább 3x ezt?!
  6. Telekom szakértő

    Hangerő szabályozás

    Kedves Brigi és Anita! A TV készülék beállításaiban kell kell engedélyezni a CEC-t ez gyártónkként eltérő nevet viselhet, általában HDMI control néven fut. Ezt bekapcsolva már lehet állítani a hangerőt a TV távirányítóján is, amíg ez nincs engedélyezve addig a box távirányítójával lehetséges. ^Zoli
  7. Tegnap
  8. ZneAnita

    Hangerő szabályozás

    Kedves Szilvi! Nekem is ezt a "CEC" üzenetet adja ki, kifejezetten streaming szolgáltatók tartalmai esetén - nem lehet szabályozni a hangerőt. A rendszerem friss. Mi lehet a hiba? A fentebb leírt beállításokkal próbálkoztam. Üdv, Anita
  9. Szia @A.P.! Köszönjük az érdeklődésedet és szép napot kívánunk! Kérjük, hogy privát üzenetben add meg pontos címet (irányítószám, település neve, utcanév, házszám, emelet, ajtó), hogy a segítségedre lehessünk! Együttműködésedet köszönjük! ^Zoltán
  10. Telekom szakértő

    E:4-74-2003 hibaüzenet

    Kedves Tamás! Kérjük, hogy privát üzenetben küld el nekünk a következő adatokat, hogy a bejelentésedet rögzíthessük! Telekom TV GO-hoz kapcsolt Telekom fiók e-mail címe, MT-azonosító, kapcsolattartó neve, mobil telefonszáma, milyen eszközön próbálod a lejátszást, milyen szoftver fut az eszközön, annak verziója, hogyan kapcsolódsz az internetre (wifi, mobilinternet vagy ethernet hálózat) , mikor tapasztaltad a hibát (minél pontosabb időpont szükséges, pl.: 09.30 18:00-18:15 között), hibaüzenet, hibakód / képernyőmásolat, amennyiben van Az okozott kellemetlenségért elnézésed kérjük! Megértésed és együttműködésed köszönjük! ^Zoltán
  11. Sziasztok, 4031, Debrecen, Derék utcára Március-Áprilisra ígérte a telekom a hálózatfejlesztést. A környéken a földmunkálatok megvoltak, a házakba elvileg behozták az optikai kábeleket, azonban az értékesítés még nem kezdődött meg. Meg tudnátok mondani, hogy mikorra lehet erre számítani? Köszönöm szépen!
  12. Kedves @Samu! Nagyon szívesen! További kérdés esetén is keress minket bizalommal, akár Facebook felületünkön is! ^Zoltán
  13. Utolsó hét
  14. Én ma belefutottam egy hasonló hibába. Ott a megoldás az volt, hog a hgw-t üjra kellett indítani, ezt követően felállt a PPPoe kapcsolat. Valószínűleg az előző még aktív volt, a hgw reset ezt törölte
  15. Tom44

    E:4-74-2003 hibaüzenet

    Plusz Opera böngészőben is ugyanez a hibakód
  16. Tom44

    E:4-74-2003 hibaüzenet

    Szia Oszkár Sajnos nem oldotta meg a sütik törlése. Kijelentkezést követően a sütik törölve lettek , belepes , akármelyik csatorna választása utan a fent említett hibakód jelenik meg. A Chrome böngésző ujra lett telepítve , az sem oldotta meg a problémát. Firefox ban működik minden , csak azt meg nem lehet tükrözni Google tvre ezért is lenne fontos hogy Chrome ban működjön. Valami más ötleted? Köszönettel Tamás
  17. Samu

    Domino feltöltés

    Kedves Oszkár! Köszönöm a gyors választ Igaz, hogy a link ez a GYIK nem webes, hanem havidíjas telefonos feltöltési lehetőségre vonatkozik. Megértem, hogy ezt így szabályozták, bár az okát, a vonalas ill. a mobil számla megkülönböztetését, nem érthetem Javaslat: egyszerűbb lenne, ha a webes feltöltésnél egyértelmű (MOBIL havidíjas) szöveg jelenne meg. További szép napot! Jenő
  18. Szia @kolbaszmen! Köszönjük türelmedet! Megkaptuk a választ illetékes munkatársainktól, mely szerint Halásztelken fejlesztés sajnos nem várható. Megértésedet köszönjük! ^Lia
  19. Kedves @Gabor1! Kérjük, hogy adatvédelmi okok miatt privát üzenetben küldd el a pontos címedet - emeletet és ajtószámot is -, hogy utánanézhessünk rendszereinkben a lehetőségeknek. Együttműködésedet köszönjük! ^Lia
  20. Telekom szakértő

    E:4-74-2003 hibaüzenet

    Szia @Tom44 A böngészőben az előzmények és a cookie törlését javasoljuk. Mindenek előtt lépj ki a Telekom TV GO fiókodból, hajtsd végre és utána lépj vissza. Bízunk benne, hogy ez megoldja a hibát! ^Oszkár
  21. Szia @Samu Mobil havidíjas előfizetésed terhére van lehetőség Domino egyenleget feltölteni, a Mobilvásárlás keretein belül. A részletekről ide kattintva olvashatsz. Megértésed köszönjük! ^Oszkár
  22. Tom44

    E:4-74-2003 hibaüzenet

    Kaptam egy hibakódot chrome böngészőben azóta csak ezt irja ki : E:4-74-2003 Sikerült valakinek megoldást találni rá?
  23. "Egy alkalommal történő azonnali feltöltés, aminek fizetéséhez választhatsz bankkártyát, vagy ha van havi díjas előfizetésed, akkor ennek a számlának a terhére is indíthatod a feltöltést. Az utóbbi esetben jóváhagyási kérést küldünk SMS-ben." Már másodszor próbálkozom interneten,saját, havi díjas (vezetékes telefon és internet) elszámolásra irányítani a Domino feltöltésemet, ahogy ezt a fent idézett szöveg mondja, de ez a lehetőség egyszerűen nem jelenik meg a fizetési módok között! Az én szövegértésemmel van baj, vagy ??? Előre is köszönöm a választ!
  24. Szia Gábor40! Kérdésedet továbbítottuk szakmebereinkhez. Amint választ kapunk, jelentkezünk az információval. Addig kis türelmedet kérjük szépen! ^Kata
  25. Szia Kolbaszmen! Kérdésedet továbbítottuk területileg illetékes kollégáinknak. Kis türelmedet kérjük, amíg válaszolnak. Amint lehet, keresünk újra. ^Kata
  26. Kedves Bálint! Még egy kis türelmedet kérjük szépen, sürgettük területileg illetékes kollégáinknál a választ. Amint van információnk, jelentkezünk. ^Kata
  27. Telekom szakértő

    Tphone pro 5 G Bluetooth

    Szia Szudzsio! Ahogyan előző posztodnál Istvánnak is írtuk, továbbítottuk a kérdést, kis türelmedet kérjük szépen a válaszig. ^Kata
  28. Kedves István! Ismét továbbítottuk a kérdést illetékes kollégáinknak, kis türelmedet kérjük a válaszig. Amint lesz információnk, jelentkezünk. ^Kata
  1. További aktivitások betöltése
×
×
  • Új...