Legutóbbi Bejegyzések
témák mutatása. az utolsó 365 365 napja napban posztolva
Ez a folyam magától frissül
- Az elmúlt órában
-
Szia! A ping érték az adott játék kiszolgáló szerverének terheltségétől is függhet, így érdemes lehet feléjük is jelezni a problémát. Ha van rá lehetőséged, akkor érdemes a számítógépedet kábellel csatlakoztatni vagy a központi digitális elosztóhoz, vagy a közeli Okoswifi eszközhöz. Okowifi szolgáltatás mellé soron kívüli szakértői támogatást biztosítunk 1414-es számunkon, illetve szükség esetén díjmentes helyszíni hibakezelést is, így érdemes lehet illetékeseinkkel is egyeztetned. ^Dániel
-
Kérdés útválasztással (routinggal) kapcsolatban
question válaszolt Telekom szakértő VtR bejegyzésére, itt: Hálózat
Szia! Hálózatainkat folyamatosan fejlesztjük, hogy minden szempontból megfelelő minőséget biztosítsanak ügyfeleink részére. Az útvonalválasztás szempontjából publikus információval nem rendelkezünk. Megértésedet köszönjük. ^Dániel -
Lenovo Ideatab pro
question válaszolt Telekom szakértő ISBE bejegyzésére, itt: Megrendelés, vásárlás
Szia! A tablet mellé egy darab ajándék érintőtoll jár, melyet a gyártó biztosít. ^Dániel - Today
-
Cloudflare - Magyar Telekom nemzetközi peering
question válaszolt Dave Smith alienhun11 bejegyzésére, itt: Hálózat
Már elegem van evek ota tarto varakozasbol 😕 -
Cloudflare - Magyar Telekom nemzetközi peering
question válaszolt Dave Smith alienhun11 bejegyzésére, itt: Hálózat
Kedves Telekom. Mikorra várható már egy tartós, végleges megallapodas??! Hogy végre mukodjon mar…. -
Google Play probléma, nem tudom a Telekom fizetést hozzárendelni a fiókomhoz
téma hozzáadott: Tü5, itt: Közösségi témák
OR_FGE_23 hibakódot kapok, amennyiben szeretném a Telekom fizetési lehetőséget hozzárendelni a gmail fiókomhoz! -
Cloudflare - Magyar Telekom nemzetközi peering
question válaszolt KristofT alienhun11 bejegyzésére, itt: Hálózat
Ah nevermind. -
Illetve lenne egy olyan kérdésem, hogy az "ajándék" érintőtoll, jelen esetben miért definiálható ajándékként, ugyanis a gyártó az alap csomag (más egyéb variáns nem értékesít a gyártó) részeként adja az említett terméket. Vagy lehetséges, hogy a telekom a csomag tartalmától függetlenül biztosít egy db extra érintőtollat?
-
Lenne egy fura kérdésem: a tegnap, azaz április 29-én, kb. reggel 7-től éjfélig különös útválasztással működött a szolgáltatás: 28ms Hollandiába, 38ms Svédországba, valamint ~20ms-el alacsonyabb ping a balti országokba, az Egyesült Királyságba, de legfőképp az Egyesült Államokba, méghozzá innen, az ország keleti részéből. Azonban sok közelebbi vagy szomszédos országba magasabb volt. Éjfél után visszaállt a rendes útválasztásra. Mi várható a jövőre tekintve, ami ezt az ügyet illeti? Mikor még Nagyváradon laktam, ott a legtöbb szerverre alacsonyabb volt a ping, pedig keletebbre van innen, tehát nem a távolság az oka; sőt, még Budapest is alig közelíti meg azt a 100ms pinget az Egyesült Államok keleti partjára, ami Váradon még annál is alacsonyabb volt pár ezredmásodperccel. A legrosszabb esetben ugyanoda nagyon gyenge tud lenni a ping, ugyanis van, hogy 150ms-től 600-ig variál. Tehát a kérdésem a következő lenne: vannak tervek felújítani a hálózatot útválasztás szempontjából?
- Tegnap
-
Hello! Nemrégiben cseréltünk okoswifi-re, de az internet borzasztó. A szobában ahol bejön az internet ott tökéletesen működik az 1000mb/s-es net, de a számítógépemnél már nem. Aligha eléri a 100mb/s-es sebességet és hatalmas a pingem minden játékban, amíg nem játszok addig nincsen baj a pinggel, de ahogy betöltök valamibe egyből megnő. Mi lenne a megoldás? Előre is köszönöm a választ!
-
Cloudflare - Magyar Telekom nemzetközi peering
question válaszolt KristofT alienhun11 bejegyzésére, itt: Hálózat
Valami nagyon fura dolog történik. Hol a DTAG? 😮 -
Kedves @munkas! Igyekszünk minél több ilyen elemet kiszűrni. Sajnáljuk a kellemetlenséget! Érdemes pl. telepített Outlook-ot használni és ott is elvégezni a beállításokat. ^Andrea
-
Cloudflare - Magyar Telekom nemzetközi peering
question válaszolt KristofT alienhun11 bejegyzésére, itt: Hálózat
EMBEREK! Megtört a jég, valami történt!!! JÓ A CLOUDFLARE! -
Telekom TV Go applikáció Android TV-re.
question válaszolt Jordáki László Adam Fox bejegyzésére, itt: TV GO
Hát ez gyalázat! Plusz pénzért adnak olyan boxot min megy, le van az fejlesztve higyjétek el de amíg a sok b****ka fizeti havonta az 1000 ftot és ebből bevetele van a *****nak addig nem lesz publikus csatornan közzétéve az app. Jelenleg is appról megy Tisztelt fejlesztők aki lefejleszti nekem az apk-t 2 éves díjat is hajlandó lennék érte fizetni. Csak dobjatok egy revolut vagy paypal linket ha megvagytok vele. Nekem ennyit megér. - Utolsó hét
-
Cloudflare - Magyar Telekom nemzetközi peering
question válaszolt Telekom szakértő alienhun11 bejegyzésére, itt: Hálózat
Kedves @hmbl! A privát üzenetek módosítására vonatkozó kérdéseddel kapcsolatban az alábbi tájékoztatást tudjuk adni: A Fórum műszaki rendszere automatikusan alkalmazza a fórum moderálási beállításait (pl. kulcsszavas szűrés, automatikus korlátozások) a privát üzenetekre is, de kizárólag technikai alapon – a moderátorok nem látják és nem olvassák a privát üzeneteket. Tehát emiatt nem találsz a moderálásra vonatkozó adatokat sem a privát üzeneteidben, azt minden esetben műszaki rendszer végzi – az általános fórum- és magatartási szabályok alapján beállított – kulcsszavas szűrés alapján, az üzenet elküldésekor. A Telekom Fórumon a felhasználók segítséget kérhetnek a Magyar Telekom Nyrt. fórumon regisztrált, a felhasználónevük melletti T ikonról elismerhető munkatársaitól. A segítségnyújtás azonban nem a Magyar Telekom kötelezettsége és felelőssége, a fórum nem tekinthető hivatalos ügyfélkapcsolati, panaszkezelési csatornának és a segítségnyújtás sem tekinthető hivatalos válasznak, panaszkezelésnek. Így a hozzászólásodat kiváltó műszaki problémát a 1414 ügyfélszolgálati telefonszámunkon vagy chaten keresztül (https://www.telekom.hu/lakossagi/ugyintezes/gyakori-kerdesek/chat_segitseg) tudod bejelenteni. Más távközlési szolgáltatókat érintő/tárgyaló topikok, hozzászólások, tartalmak a Telekom Fórum Felhasználási feltételeinek 14. pontja alapján moderálásra kerülnek, függetlenül attól, hogy azok reklámnak minősülnek-e. Köszönjük észrevételeidet! Szép napot kívánunk! ^Rita -
Szia @Robi! Hálózatunk korszerűsítésével kapcsolatban azonnal választ kaphatsz honlapunkon, (https://bit.ly/3SWEHzU) ahol pontos címed megadása után, bármikor tájékozódhatsz a várható fejlesztésekről. Javasoljuk, időről-időre ellenőrizd le a címed, mert folyamatosan azon dolgozunk, hogy Gigaerős hálózatunk a lehető legtöbb ügyfelünk számára elérhető legyen. Amennyiben a megadott címen jelenleg nem találsz megfelelő ajánlatot, kérjük, iratkozz fel értesítőnkre és jelezzük, amikor Nálad is elérhetővé válnak leggyorsabb csomagjaink. A feltüntetett adatok megegyeznek az ügyfélszolgálatainkon rendelkezésre álló információkkal. Ha egyéb kérdésben segíthetünk, írj nekünk bátran itt vagy privát üzenetben. Köszönjük! ^Lia
-
Külföldön nem kapom meg időben az sms-kódot
question válaszolt Telekom szakértő ejelaci bejegyzésére, itt: Telekom alkalmazás
Szia @Ntomi! Kérjük, hogy privát üzenetben küldd el nekünk az érintett Telekom-os mobilszámodat, hogy utánanézhessünk rendszereinkben. Köszönjük! ^Lia -
A spamszűrőt, hogy lehetne rábírni a működésre? A webmail beállításoknál a SPAM érzékenysége: Legmagasabb, Tevékenység gyanús levelek esetén: Törlés, Tevékenység, ha Spam: Törlés. Ez amx amit be lehet állítani, és semmit sem csinál. Ugyanazokat a legbénább spameket ereszti át napról napra.
-
Üdv. Nem a netvédelem (Cisco umbrella) kavar be? Érdemes lenne ennek utánanézni.
-
Közel 1 éve vagyok üzleti ügyfél! Eddig semmi probléma nem volt sem a fix ip-vel sem a Sagemcom belső ip-jével! Azaz minden port nyitva volt mind2 ip-n! Pár hete észrevettem, hogy a router ip-je (ami szintén nem változik az iptv miatt) dns 53 portra nem válaszol! Sokadik ügyfélsz. telefon után 2 koaxos modemcsere megvolt a probéma nem oldodott meg és mostanra úgy finomanszólva ....k a fejelmre! Az összes utánanézés és probálkozásból nekem 2 dolog körvonalazódott ki! Valamelyik *********** a megfelelő osztályon rájött, hogy minek legyen ezeknek annyira jó dolguk, hogy ingyen legyen 2 db használható ip-jük és bekerült a routerbe egy olyan hiba ami az 53-as portot kivégzi... 2, ugyanez a szitu de véletlenűl van benne ez a hiba... (de inkább az elsőt tenném prio.-ba) PERSZE meg tudom oldani külső második dns-el de ez felesleges macera! Igazából azon is gondolkodom, hogy kicsengetem a kötbért és mindenestől megválok a Telekomtól de húséidő leteltével mindnkép repülni fog!
-
Külföldön nem kapom meg időben az sms-kódot
question válaszolt Ntomi ejelaci bejegyzésére, itt: Telekom alkalmazás
Nekünk sem megy Indonéziában a telekom számra küldött sms kód, pl whatsapp aktiválás is lehetetlen. A ******** hálózatnál nincs ilyen gond. hogyan lehet technikai megoldást kérni? -
Kedves Nagypapa! A Record&GO szolgáltatás felhőalapú, mellyel 30 órányi tárhelyet biztosítunk, ha ez megtelik, akkor a már rögzített anyagok közül automatikusan törlődnek a korábbi felvételek időrendi sorrendben, kivéve azok, amelyeket megőrzésre állítottál be. A Record&GO Extra opció megvásárlásával (490 Ft/hónap) tárhelyed további 100 órával bővíthető. ^Andrea
-
Az a gondom, hogy időnként kiirja, hogy nincs elég memória a felvétel bekapcsolásához. Nincs sok rögzített file. Nem lehet a memoria méretét növelni?
-
Emeltdíjas hívás korlátozás
question válaszolt Telekom szakértő Simon Enikő bejegyzésére, itt: Roaming
Kedves @Simon Enikő! Ebben az esetben lépj be a Telekom alkalmazásba és azon belül az adott előfizetésnél a "SIM beállításai" csempét érints meg, majd az "Emeltdíjas hívás tiltás (0690)" és az "Emeltdíjas hívás tiltás (0691)" pontnál a csúszkát húzd el balra. Együttműködésedet köszönjük! ^Zoltán