Legutóbbi Bejegyzések
témák mutatása. az utolsó 365 365 napja napban posztolva
Ez a folyam magától frissül
- Az elmúlt órában
-
Optikai fejlesztész Budapest 11. Kerület
question válaszolt Telekom szakértő Osy13 bejegyzésére, itt: Hálózat
Kedves Osy13! Köszönjük szépen érdeklődésedet! Egyeztetünk munkatársainkkal a fejlesztéssel kapcsolatosan, válaszunkig türelmedet nagyon szépen köszönjük! ^Szilvia - Today
-
Sziasztok! Lehet valahol pontos információt találni a jelenlegi hálózatfejlesztésről? Nem rég volt a hírekben lesznek leállások a szolgáltatás fejlesztése miatt a 11.kerben de nem találtam semmi pontosat erről. Érdeklődnék hogy van e közel jövöbeli terv arra hogy a 1112. Hérics utcában lesz-e optikai hálozat fejlesztés mert nagyon nem szeretnék a konkurenciához hűséget aláírni plusz még most építenek pont egy több lakásos lakóházat meg biztos mások is váltatnának az utcában régi féle 30mbitses telekom az van elvileg az utcában félig de az ugye meg... köszönöm
-
MEGLÉVŐ MARATON NET (4GB ÉS 5GB ELŐFIZETÉS HASZNÁLATA
question válaszolt Telekom szakértő KOVÁCS ISTVÁN bejegyzésére, itt: Internet
Köszönjük szépen a visszajelzésedet! A készülék újraindítása, vagy a repülőgép üzemmód be és kikapcsolása után már megfelelő a működés? ^Dániel -
MEGLÉVŐ MARATON NET (4GB ÉS 5GB ELŐFIZETÉS HASZNÁLATA
question válaszolt KOVÁCS ISTVÁN KOVÁCS ISTVÁN bejegyzésére, itt: Internet
Szia Dániel! Köszönöm a gyors választ, próbálom. (Bár eddig is automatikus volt a NET keresés, de valamiért - bár látható a T 2G - nem jött a NET jel. -
A lejátszás sikertelen. E:4-74-2006
question válaszolt Telekom szakértő Ghostroot bejegyzésére, itt: TV GO
Szia! Ha esetleg telepítettél az óta a böngészőhöz reklám vagy felugró ablak blokkoló szoftvert, akkor ez okozhatja a jelenséget. Próbáld ki, hogy ezeket - akár csak ideiglenesen a lejátszás idejére - ezeket. Segíthet még a böngészési előzmények és sütik törlése is. Ha ezek nem vezetnek eredményre, úgy keress meg minket privát üzenetben, ahol néhány adat egyeztetése után rögzítünk egy hibabejelentést. ^Dániel -
MEGLÉVŐ MARATON NET (4GB ÉS 5GB ELŐFIZETÉS HASZNÁLATA
question válaszolt Telekom szakértő KOVÁCS ISTVÁN bejegyzésére, itt: Internet
Szia István! A mobilnet használatához nincs szükség belépő kódra, egyszerűen csak kapcsold be a mobilnet elérést, így a telefonodnak csatlakoznia kell a hálózatra. Ha ez nem történik meg, úgy ellenőrizd a készüléked hálózati beállításait és állítsd a hálózatválasztást automatikusra. Ezt követően a készülék újraindítása vagy a repülőgép üzemmód be és kikapcsolása szükséges lehet a feljelentkezéshez. ^Dániel -
MEGLÉVŐ MARATON NET (4GB ÉS 5GB ELŐFIZETÉS HASZNÁLATA
kérdés hozzáadott: KOVÁCS ISTVÁN, itt: Internet
NEM TUDOM HASZNÁLNI A MEGLÉVŐ MARATON MOBILNETEIMET, MERT NEM TUDOM HOGYAN KELL A TELEFONON (GALAXY S20FE) BELÉPNI A HÁLÓZATBA. A WIFI MŰKÖDIK, DE A MOBILNET BELÉPŐ KÓDJÁT NEM TUDOM, ÉS AZ OLADALAMON SINCS ERRE UTAALÁS. KÉREM SZÍVES SEGÍTÉSGÉT. ÜDVOZLETTEL KOVÁCS ISTVÁN (230280353) -
iOS 26.1 új update. RCS sehol….
- Tegnap
-
Sajnos nem sikerült
- Utolsó hét
-
Keszthely, Gyenesdiás, Vonyarcvashegy és Balatongyörök
question válaszolt ccadar lajosnagy17 bejegyzésére, itt: Internet
-
Message rejected: Access denied due to spamming (vade) - code_501
kérdés hozzáadott: Simon Nándor, itt: Hálózat
Partnereink nem tudnak t-online irányba levelet küldnei mert minden üzenetük az alábbi hibaüzenettel visszajön: Diagnostic-Code: smtp; 550 5.1.8 Message rejected: Access denied due to spamming (vade) - code_501 Nem vagyunk publikusan elérhető SPAM listán. Az szerverünk: isp.simonszoft.hu 217.113.62.75 Levleet is küldtem a abuse@t-online.hu és abuse@telekom.hu címekre is. -
Windows 11-en, Microsoft Edge böngészőben próbáltam a műsort nézni, de a következő hibát dobja: A lejátszás sikertelen. E:4-74-2006 Korábban működött ezen a böngészőn.
-
Bejelentkezés telefon nélkül
question válaszolt Telekom szakértő joobalazs90 bejegyzésére, itt: Telekom alkalmazás
Kedves joobalazs90! Köszönjük a megkeresésed! Abban az esetben tudsz belépni a Telekom fiókodba, ha előtte módosíttatod az elsődleges kapcsolattartói mobilszámod. Fontos, hogy ez csak magyar szám lehet illetve akkor tudjuk elvégezni a kérésed, ha ismered az előfizetésedhez tartozó 5 számjegyű ügyfélszintű jelszót. A módosítást kérheted a Telekom hivatalos facebook messenger-én (m.me/TelekomHU), Telekom chaten, a 1414-es számon vagy bármely Telekom üzletünkben is. Ha ez nem megoldható, akkor az e-mail-es számlaértesítő alapján eseti utalással ki tudod egyenlíteni a számlád, így nem veszik el az előfizetésed. Bízunk benne, hogy válaszunkkal segítségedre lehettünk! ^Zsani -
Telekom box látássérültek számára
question válaszolt Telekom szakértő Ricsii2001 bejegyzésére, itt: TV
Szia @Ricsii2001! Köszönjük az érdeklődésed! Valóban már van a kínálatunkban kifejezetten olyan set-top-box, aminek funkciói és egyedi, módosított távirányítója egyszerűbbé teszi a kezelést a látásérülteknek is. Új tv szolgáltatás megrendelése estén már minden esetben ezt az új SEI márkájú eszközt telepítjük. Amennyiben neked még másfajta boxot biztosítottunk az előfizetésedhez, ügyfélszolgálatunkon kérheted, hogy azt az akadálymentesített típusra cseréljük. Az igényed leadáskor MT ügyfélazonosítód és telefonos elérhetőséged szükséges megadnod, amin később elérhetnek a kollégáink, akik időpontegyeztetés miatt fognak keresni a helyszíni kiszálláshoz. Az új beltéri egységet technikus kollégánk állítja be a helyszínen, a régit pedig náluk le is adhatod. Reméljük, válaszunkkal segítségedre lehettünk! ^Zsolti -
Szia Tibor! Ez a hibakód a legtöbbször arra utal, hogy hálózati probléma miatt nem indul el a műsor lejátszása az eszközödön. Ilyenkor célszerű az internetkapcsolatot ellenőrizni, telefon/tablet esetén repülő üzemmódba váltani egy rövid időre, akár a hálózati beállításokat is visszaállítani alapértékekre, illetve egy újraindítást is elvégezni. Ha ezek a lépések után is problémát tapasztalnál, kérjük privát üzenetben vedd fel velünk a kapcsolatot, hogy segítségedre tudjunk lenni. Együttműködésed köszönjük! ^Zsolti
-
E:115 hibakód
-
Mit jelent az E:115 hibakód
-
Üdv! Olvastam arról, hogy a Telekom kínálatában nemrég elérhető lett egy kifejezetten látássérültek számára készült tv box, amit a Telekom tv-hez lehet kérni. Azt szeretném megkérdezni, hogy hogyan tudom megrendelni ezt a boxot a tv előfizetésemhez? Továbbá azt szeretném még megkérdezni, hogy hogyan zajlik a box beüzemelése? Ezt nekem kell megtenni (tehát látó személynek, családtagomnak kell beüzemelni), vagy kifejezetten a Telekom szerelője üzemeli be? Továbbá mi lesz a sorsa a régi boxoknak? (Ugyanis két boxom van, és mindkettőt szeretném cserélni az új, vakoknak készült boxra, ugyanis vak személy vagyok, és mindenképp szükségem lenne rá). Ha telefonon keresztül kell megrendelnem, akkor milyen gyártójú, illetve milyen típusú boxot kell kérnem? Köszönöm!
-
Egy ideig sajnos nincs hozzáférésem a telefonomhoz amiben a magyar kártyám van és enélkül képtelen vagyok bejelentkezni a fiókomba, hogy kifizessem a számlámat. Nem szeretném elveszteni az előfizetésem, szóval szeretnék segítséget kérni, hogy van e más mód a bejelentkezésre. Előre is köszönöm a segítséget.
-
Probléma a 'Meglévő előfizetéseimmel rendelek' gomb inaktivitásával a Telekom online felületén
question válaszolt Telekom szakértő Nemes94 bejegyzésére, itt: Megrendelés, vásárlás
Kedves Nemes94! Nagyon sajnáljuk a tapasztaltakat, elnézésedet kérjük a kellemetlenségek miatt! Kérjük, hogy vedd fel velünk a kapcsolatot privát üzenetben az érintett előfizetés telefonszámával vagy MT azonosítóval illetve kérjük szépen, hogy mellékel mellé egy képernyőképet is problémáról, hogy mihamarabb segítségedre lehessünk. Előre is köszönjük! ^Szilvia -
Kedves Kovács Richárd! Nagyon sajnáljuk a tapasztaltakat! Elnézésedet kérjük a kellemetlenségek miatt! Kérjük, hogy vedd fel velünk a kapcsolatot privát üzenetben az MT azonosítóddal valamint a mobil elérhetőségeddel, hogy mihamarabb segítségedre lehessünk! ^Szilvia
-
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni egy problémával kapcsolatban, ami a Telekom online felületén jelentkezik nálam (Több böngésző is tesztelve). Meglévő előfizetéseimmel szeretnék egy új szolgáltatást vagy készüléket rendelni, azonban a „Meglévő előfizetéseimmel rendelek” gomb megnyomása után, majd a felugró ablakban ráklikkelve az aktiv előfizetésem melletti "Ezt választom" gombra klikkelve, visszaugrik a választási ablakhoz.... Tehát nem tudom kiválasztani a meglévő előfizumat.... Próbáltam több böngészőn keresztül, töröltem a gyorsítótárat, frissítettem az oldalt, sőt, mobilról és számítógépről is próbálkoztam, de sajnos nem működik. Azt tapasztalom, mintha valamilyen rendszerbeli korlátozás vagy hiba lenne a felületen, ami megakadályozza, hogy meglévő előfizetéshez rendelhessen azonnal az ember. Esetleg csak egy technikai hiba van? Találkozott már valaki hasonlóval? Van valami megoldás, amit érdemes kipróbálni, vagy inkább ügyfélszolgálathoz kell fordulni? Nagyon megköszönöm a tippeket és segítséget! Köszi szépen!
-
Segitseget szeretnénk kérni. A Telekomos box folyoton fagy csatornavaltasnal. Pl 3 csatornat valt majd megakad es nem megy tovabb. Többször ujraindittottam mar
-
Üdv A Telekomnál is a PPPoE PT mód segítségével lehet csatlakoztatni a saját eszközödet az általuk biztosított hgw eszközhöz.
- Korábban
-
Kedves Santiago! Amennyiben távirányító problémát tapasztalsz kérjük, privát üzenetben írd meg az MT azonosítódat és egy mobil elérhetőséget, hogy csere kérelmedet rögzíteni tudjuk. ^Zoli
