Legutóbbi Bejegyzések
témák mutatása. az utolsó 365 365 napja napban posztolva
Ez a folyam magától frissül
- Az elmúlt órában
-
Újabb magas latency problémák, bufferelés....
question válaszolt Zsolt Zavodnyik gabox bejegyzésére, itt: Hálózat
Sajnos nem rajtuk múlik. Ki lett fejtve azt hiszem itt is, de a pH! fórumon is napi szinten téma ez. Megoldásra én sem számítok, évek óta megy a huzavona. - Today
-
támogatott e-sim készülékek
question válaszolt Telekom szakértő Bella1234 bejegyzésére, itt: Mobiltelefonok
Szia Bella! Kérjük, privát üzenetben írd meg nekünk az érintett telefonszámot, hogy ellenőrizni tudjuk az eSIM állapotát. ^Zoli -
Nekem az nem vilagos, hogy ez az ugy az Apple vagy a Telekom miatt nem halad lathoan egy eve? Kire varunk? Milyen technologiai gatja van, hogy ez mukodjon amikor az USA-ban ez volt egy oriasi selling point, hogy mostantol lehet kommunikalni Android es iPhone kozott egyszeruen?
-
Szia david218! Természetesen nem kerültél tiltásra, a bejegyzéseidet a fórum motorja fogta meg, mely próbálja kiszűrni a lehetséges trágár szavakat. A 3 bejegyzésed szinte szóról szóra megegyezik, ezért a leghosszabb került kiengedésre. Amennyiben a jövőben posztoláskor azt látod, hogy moderátori jóváhagyásra vár, kérlek legyél türelemmel, amennyiben a poszt megfelel a felhasználási feltételeknek, akkor kiengedésre kerül. Üdv: Zoli
-
Látom tiltottatok…
-
Szerintem nem ártana kiadni egy hivatalos közleményt mert ez egyrészt baromi kínos már, hogy nem tudja a telekom megugrani a feladatot, másrészt a folyamatos hitegetés és az ügyfelek félre tájékoztatása nem valami jó irány. (Majd a kövi ios update, majd a tavasszal…) ugye érzitek hogy nevetséges? mi értjük hogy kell az sms/mms bevétel és az RCS vissza van tartva emiatt, de azért azt be kéne már látni hogy kissé elavult a történet arról nem beszélve hogy lassú is. De ha nem lesz valami konkrét akkor írok szívesen a sajtónak hogy mi megy nálatok meg hogy kavarjàtok a lekvárt és akkor kénytelenek lesztek reagálni. Szerintem nem viccből kérdezünk itt mivel nincs más felület…
- Tegnap
-
És nem tudjátok megkérdezni valakitől? Mert mi telekomos ügyfelek csak tőletek tudjuk megkérdezni. Köszönöm!
-
támogatott e-sim készülékek
question válaszolt Bella1234 Bella1234 bejegyzésére, itt: Mobiltelefonok
Köszönöm a gyors visszajelzést. Szombaton (szeptember 20-án) egyik üzletükben már aktiválták az eSIM szolgáltatást a telefonszámomhoz, de a generált QR kódot a kollégájuknak sem sikerült beolvasni, többszöri próbálkozásra sem. Azt a visszajelzést kapta, hogy a kód nem érvényes. Ennek megoldásában kérem a segítségüket. Köszönettel: Bella -
Szia @david218! Sajnos egyelőre ezzel kapcsolatos konkrétumokkal mi sem rendelkezünk. Dolgozunk a mihamarabbi megoldásán! ^Oszkár
-
Újabb magas latency problémák, bufferelés....
question válaszolt Telekom szakértő gabox bejegyzésére, itt: Hálózat
Szia @gabox Sajnos a jelzett hiba nem az általunk felügyel hálózatban tapasztalható, hanem a nemzetközi útvonalakon. Ezekre külön ráhatással nem bírunk, mindent amit tudtunk megtettünk, hogy a partnerek felé a problémát jelezzük és kértük az elhárítását több ízben is, viszont ez sajnos valóban egy elhúzódó hibának látszik. Mi is bízunk benne, hogy a jövőben pozitívan fog változni! ^Oszkár -
támogatott e-sim készülékek
question válaszolt Telekom szakértő Bella1234 bejegyzésére, itt: Mobiltelefonok
Szia @Bella1234! Meg is kaptuk illetékeseink válaszát, mely szerint, függetlenül, hogy nem nálunk vásárolt a készülék és az említett listában nem szerepel, támogatjuk az eSIM-et hozzá. Javasoljuk, próbáld meg az aktiválását! ^Oszkár -
Tavasszal ugyan ez volt a problémám, magas latency, packet loss mindenhol. Youtube, twitch, gaming.... Most megint csak 200as latencym van a feltöltésnél, így leginkább játékok közben észrevehető, hogy a hálózatom alig bír kommunikálni a szerverekkel, mivel ilyen magas a latencym. Mikor lesz a telekom hajlandó ezt kiküszöbölni?:D (Van egy tippem, soha...)
-
támogatott e-sim készülékek
question válaszolt Bella1234 Bella1234 bejegyzésére, itt: Mobiltelefonok
Köszönöm, nagyon várom. -
támogatott e-sim készülékek
question válaszolt Telekom szakértő Bella1234 bejegyzésére, itt: Mobiltelefonok
Szia Bella! Kérdéseddel kapcsolatban felvettük a kapcsolatot illetékes kollégáinkkal és kikértük a véleményüket. Kis türelmedet szeretnénk kérni, ahogy kapunk visszajelzést, úgy azonnal tájékoztatunk ezen a felületen. ^Barna -
Kedves Telekom, Vásároltam egy Google pixel 9a készüléket, amelyen elérhető ugyan az e-sim beállítás, de a készüléket a Telekom sajnos nem támogatja (nincsen rajta a Telekom által közzé tett "Telekom által támogatott eSIM készülékek" listáján). A kérésem az, hogy tegyék lehetővé, hogy a Google pixel 9a készülékemen is lehessen aktiválni az eSim szolgáltatást. Köszönettel: Bella
- Utolsó hét
-
Mikor lesznek készleten új Lenovo LOQ laptopok
question válaszolt WGábor WGábor bejegyzésére, itt: Egyéb készülékek
Köszönöm szépen a választ. -
Tisztelt Szolgáltató! Érdeklődni szeretnék, hogy 4450 Tiszalök Új üdülőtelepen mikor lesz beköthető a már fizikailag telepített optikai kábeleken keresztüli internet szolgáltatás? Ami pontosan ******** u. **. Előre is köszönöm a válaszukat. Üdvözlettel
-
Mikor lesznek készleten új Lenovo LOQ laptopok
question válaszolt Telekom szakértő WGábor bejegyzésére, itt: Egyéb készülékek
Szia WGábor! Köszönjük szépen a türelmedet! Megérkezett illetékes kollégáink válasza, mely alapján arról tudunk tájékoztatni, hogy a Telekom kínálatában is lesznek ilyen modellek. Érkezésük néhány héten belül várható. Kérjük, hogy köved nyomon továbbra is online felületeinket. Amint megérkeznek, ott tájékoztatjuk majd ügyfeleinket. Türelmedet köszönjük! ^Rita -
Hitegetnek, egy éve. Két nagy frissítés is kijött már. Előző komment: “Szia david218! Jelenleg validációs tesztek futnak az RCS funkcionalitásra, mellyel kapcsolatban azt a tájékoztatást kaptuk, hogy várhatóan egy következő iOS verzió frissítéssel fog elérhetővé válni a készülékeken. Addig is köszönjük szépen a türelmedet! ^Gabi” még mennyi következő ios frissítés kell? Illetve melyik évben? Ezt tudjátok pontosítani?
-
Kedves Heli József! Köszönjük szépen a türelmedet! Bízunk benne, hogy időközben sikerült belépned a Selekt felületére. Amennyiben a problémát továbbra is tapasztalod kérünk, hogy vedd fel velünk a kapcsolatot a m.me/TelekomHU felületünkön, hogy minél előbb a segítségedre lehessünk. ^Rita
-
Poadcest stúdió használata
topic válaszolt Telekom szakértő Ildi321 bejegyzésére, itt: Közösségi témák
Kedves Ildikó! Még nem kaptuk meg az információkat, így szeretnénk további türelmedet kérni! Amint megérkezik illetékesektől a visszajelzés, tájékoztatni fogunk privát üzenetben. Előre is köszönjük a türelmedet! ^Petra -
Kedves ügyintéző(k) Még várok néhány válaszra, írtam privátban, de nem láttam ott megjelenítve. Érdeklődnék hogy kaptak -e azóta érdemi választ a pénteken feltett kérdéseimre. Köszönöm a választ előre is. További szép napot 😊
-
Selekt regisztráció az e-mail és jelszó megadása után nem lép tovább. Miért?
-
Kedves @NORKER! Jelenleg is aktívan dolgozunk az RCS szolgáltatás bevezetésén iOS eszközökre. Célunk, hogy a lehető leghamarabb elérhetővé tegyük számodra ezt a modern üzenetküldési technológiát. Kis türelmedet kérjük még! Megértésedet köszönjük! ^Zoltán