Ugrás a tartalomhoz

Legutóbbi Bejegyzések

témák mutatása. az utolsó 365 365 napja napban posztolva

Ez a folyam magától frissül

  1. Az elmúlt órában
  2. Telekom szakértő

    Hálózat kiépítése

    Kedves Máró Sándor Péter! Kérünk, hogy vedd fel velünk a kapcsolatot privát üzenetben. Írd meg ott nekünk a pontos címet házszámmal együtt és utánanézünk kérdésednek. Várjuk megkeresésed, hogy a segítségedre lehessünk. ^Rita
  3. Today
  4. Kedves István! A gyártói szerviz a beküldött eszközöket, 15-30 napos határidővel vállalja, hogy javítani tudja. Javasoljuk, hogy érdemes lenne a gyártói szervizhez közvetlenül bemenned és ott érdeklődni, hogy van-e lehetőség, hogy a helyszínen megjavítsák ezt számodra. A gyártói szervizek elérhetőségét honlapunkon ide kattintva tekintheted meg. ^Rita
  5. Sandor Maro

    Hálózat kiépítése

    Kedves Telekom Fórum felhasználók! Kaptam egy új információt, miszerint Hajdúböszörmény területén a Telekom engedélyt kapott a hálózatfejlesztésre. Van-e aki ezt tudja igazolni? Esetleg Telekomos munkatárs? (Utca: Külső-Újvárosi utca) Köszönettel, Máró Sándor Péter
  6. Telekom szakértő

    Mobil S

    Szia! Igen, ha a csomag aktiválása után történt az 1 perc beszélgetés, akkor ez már az 50 perces keretből történt. Az alkalmazásban az érintett hívószámot kell kiválasztani, majd kissé lejjebb görgetni, itt láthatod tájékoztató jelleggel az adott havi hívás adatokat. Ezek külön vannak bontva különböző hívásirányok szerint. Ezek közül a nemzetközi hívások azok amik nem számítanak az 50 percbe, így a többi irány összessége adja ki, hogy mennyi beszélgetésnél tart az adott hívószám. Az adatok az adott havi forgalmat mutatják, így ha a hónap közben történt a csomagváltás, akkor a következő hónaptól tudod pontosabban nyomon követni, hogy mennyi beszélgetés történt a Mobil S csomaggal. ^Dániel
  7. Szia OldMike! Első körben mi sem a gyári visszaállítást javasolnánk, mert a leírtak alapján akár böngésző oldali is lehet a jelenség. Érdemes megpróbálni belépést és a módosítást a böngészési előzményeid és sütijeid törlése után is, illetve megpróbálhatod másik böngészőben (esetleg másik eszközön) és inkognitó ablakban is. Ha ezek mindegyikénél a fent leírtakat tapasztalod, úgy írd meg nekünk privát üzenetben az előfizetéshez tartozó MT ügyfél-azonosítódat és ez alapján tanácsot kérünk az illetékeseinktől. ^Dániel
  8. Koax hálózaton vagyok, a HGW Sagemcom F@st 3686AC v2. Szoftver verzió: MAGYAR_4.121.4 Be tudok lépni a beállításokba, de ha a például a WI-FI oldalon megváltoztatom a csatornát, és rákattintok az Alkalmaz gombra, akkor csak egy teljesen fehér képernyő jelenik meg, a képernyő frissítése után pedig ismét a bejelentkezési oldal jelenik meg. Azaz úgy néz ki, hogy a változtatás elmentése nélkül kilép a beállításokból. A legközelebbi belépés után mindenben az eredeti beállításokat mutatja. Nem tudom, hogy miképpen lehetne ezt a hibás működést kiküszöbölni. Nem tudom, hogy van-e frissebb verzió, és lehetne-e arra frissíteni? Nem merek gyári visszaállítást csinálni (eddig még soha nem csináltam), mert nyilván állítanom kellene néhány beállításon, de mi történik, ha akkor ugyanígy nem mentené azokat. IPTV van, két darab STB-vel, amik teljesen rendben működnek. A vezetékes internet és a WI-FI is rendben van, de az utóbbinál szerettem volna más sávszélességet és csatornát kipróbálni, mivel a soklakásos társasházunkban zavaróan sok az erős jel a mostani csatornán. A jelszintek szerintem gyakorlatilag tökéletesek. Köszönöm Amennyiben szükséges, akkor egyéb adatokat is megadhatok.
  9. Tegnap
  10. GZR19821213

    Mobil S

    Sziasztok! Most ma be lett aktiválva a gyereknek a Mobil S előfizetésse. Ami ugye tartalmaz 50 percet bárhová. Azt az alkalmazásban hol látom,hogy hány perce van még az 50-ből? Illetve most felhívta az egyik nagyszülőt. Látom,hogy beszélt egy percet. Ez most gondolom ilyenkor az 50 percrből kerül/került levonásra?
  11. De az a félelmem hogy nem fog megjavulni és a szervizben leveszik róla az üvegfóliát és oda lesz hetekig a készülék és nem tudok addig se használni. Reméltem hogy egy szoftver frissítés ezt rendbe tudja tenni esetlegesen.
  12. Rendben, megpróbálom.
  13. Kedves István! Köszönjük a türelmedet! Meg is érkezett illetékes kollégáinktól a válasz, ami szerint a készüléket meg kell vizsgálni szervizben. Kérjük, hogy add le a hozzád legközelebbi Telekom üzletben, melynek elérhetőségével kapcsolatban ide kattintva tájékozódhatsz. Megértésedet és együttműködésedet köszönjük! ^Zoltán
  14. Amugy nem oldja meg, mi is ajánlottuk a discord szerverünkön nagyon-nagyon sokáig, de peak időben ezzel is problémák vannak, másrészt az egész Cloudflare IP tartománya rengeteg szolgáltatásnál tiltva van, pl nem lehet vele belépni CoD-ba és egyéb dolgok. Ez nem reklám, de jelenleg a legjobb megoldás a Telekom problémára az FXtelekom(.org), akármennyire is próbálják minden helyen amennyire csak lehet, elrejteni ennek a szolgáltatásnak a létezését. Gondolok itt a Facebook csoportra és a fórumra. Én vagyok a fejlesztője ennek a dolognak és garantálni tudom, hogy hatásos, mivel dinamikusan routeoljuk a forgalmat az összes szerverünk között így akár 150ms-ről 10ms-re tudjuk csökkenteni a válaszidőket a cloudflare esetén. Más szolgáltatások ennyire drasztikus változást nem mutatnak, de a tesztek alapján minden nemzetközi szolgáltatóhoz 8-20ms-t tudunk nyerni, belföldön pedig MINDEN BIX tag-hoz 2ms a válaszidő a szolgáltatásunkról. (Ellenben az MT-vel...) Ez a kép szerintem magáért beszél, mint látható az FX-BP1-es szerverünkhöz átlagban 18ms a válaszidő. Az ausztriai szerverünk pedig fej-fej mellett halad a premium CloudFlare-el. Az ausztriai popunk-nak hála a Counter Strike 2 Vienna szerverekhez gyakorlatilag 1ms a válaszidőnk és a dinamikus routing-nak hála a magyar szerverről körülbelül 8-10ms. Hamarosan bővítjük a sok felhasználó miatt a magyar szerverünket és már erősen gondolkozunk egy Német és egy Szerbiai pop-ban is. UI: Már vannak felhasználóink akik a másik legnagyobb konkurens internetszolgáltatónál vannak, és arról számoltak be, hogy igen csak sokat segít ez a dolog, ott is. (Nagy részben azért, mert kikerüljük az Arelion-t.) Üzenném még így utólag személyesen is, hogy hajrá MT és DTAG! Egyszer biztos sikerül valami normális hálózatot alkotni(külföldön is).
  15. Kedves István! Köszönjük a visszajelzésedet, melyet továbbítottunk illetékes kollégáinknak, amint választ kapunk tájékoztatunk róla! Addig is türelmedet kérjük! Megértésedet köszönjük! ^Zoltán
  16. Utolsó hét
  17. munkas

    Spam szűrő

    Köldtem. Kösz!
  18. Mindegyik app-ban tapasztalom a jelenséget illetve a telefon csörögni sem tud ilyenkor. Se értesítés se csengőhangot nem tud leadni. Semmilyen médiatartalmat nem tud ilyenkor lejátszani illetve a videók amikor próbálnak indulni villogva próbálkoznak majd el feketedik a videó és nem indul el.
  19. Kedves Sándor! Megérkezett munkatársunk válasza, ez alapján a készülékeden lévő szoftver a jelenlegi legfrissebb, várhatóan néhány héten belül érkezik majd újabb, ezt a gyártó fogja ütemezni. ^Erika
  20. Telekom szakértő

    Redmi 14C

    Köszönjük türelmedet! Megérkezett illetékes területünk válasza. Tájékoztatásuk szerint a frissítést már elfogadtuk, a gyártó fogja ütemezni hamarosan. Bízunk benne, hogy nem kell már sokat várnod rá! ^Erika
  21. Kedves István! Kérjük, segíts nekünk egy pontosítással! A videók alatt a YouTube appot érted vagy más felületen tapasztalod a hibát? Amennyiben igen, kérjük, töröld és telepítsd újra az appot és ezt követően ellenőrizd, hogy történt-e változás! Kérjük, jelezz vissza nekünk, várjuk válaszod! Együttműködésedet köszönjük! ^Erika
  22. Kedves Sándor! Felvettük a kapcsolatot illetékes munkatársunkkal. Amint választ kapunk, jelezzük számodra, addig szíves türelmedet kérjük! ^Erika
  23. Telekom szakértő

    TV go telefonon nem működik

    Szia Szuri! Sajnáljuk, hogy hibát tapasztalsz, elnézésedet kérjük a kellemetlenségért! Kérjük, ha van rá lehetőséged, ellenőrizd asztali böngészőn keresztül is a működését! Amennyiben telefonon vagy táblagépen használod, kérjük, töröld és telepítsd újra az alkalmazást és ezt követően nézd meg, hogy tapasztalsz-e változást! Kérjük, jelezz vissza nekünk mindenképp! Együttműködésedet köszönjük! ^Erika
  24. Sziasztok! Dolgozunk az ügyön, azon vagyunk, hogy mielőbb bevezethessük a funkciót, de egyelőre még türelmeteket kérjük! Mindent megteszünk annak érdekében, hogy már ne kelljen sokat várnotok. ^Erika
  25. Kedves Filó! Itt, a fórumon belül is írhatsz nekünk privát üzenetet, vagy kereshetsz bennünket a Messenger felületén keresztül is, ezen a linken: m.me/TelekomHU Várjuk üzenetedet! ^Erika
  26. Telekom szakértő

    Redmi 14C

    Kedves János! Felvettük a kapcsolatot illetékes munkatársunkkal. Amint választ kapunk, jelezzük számodra, addig türelmedet kérjük! ^Erika
  27. Kedves Petra! Hová és honnan küldjék privát üzenetet? Üdv F
  28. mnsrnr

    RCS iPhone készüléken

    Májusban írja a Telekom, hogy “az RCS funkciót az Apple a Magyar Telekom ügyfelek számára várhatóan leghamarabb tavasszal aktiválja” most július van és még semmi. Jól elcsúsztak vele, akkor ezek szerint valami nem sikerült a Telekomnál, ezért nem aktiválta még az Apple.
  29. Szia, Már végeztem gyári visszaállítást, azért nem értem az egészet, mert kb 4 napja hoztam ki a készüléket, tehát ezek alapján csak remélni tudom hogy nem hibás készüléket kaptam, árusítanak. Ha tényleg hibás lenne a készülék kicsit furcsának találnám, mert az iphone 15 plus amit önöktöl vásároltam az sem bírt többet mint 3 hónap, és az elsö két hétben már jelentkeztek hibák. A tmx-nek pedig hiába küldöm sajnos javíttatásra, mert nem a hibaelhárítás a cél, hanem a legkisebb esztétikai hiba megkeresése, a javítás elkerülése, és a garancia, jótállás megvonása, a legkisebb sérülésekre, hajszálkarcokra hivatkozva. Jelenleg nem tudom van-e lehetöség, megnézni kideríteni, hogy az én újonnan vásárolt készülékem, miért nem kap frissítéseket? Az iphone 15 plus kapcsán pedig, jelenleg a szakértöi véleményre várunk, hogy tudjuk tovább vinni az ügyet. Üdv, Sándor
  1. További aktivitások betöltése
×
×
  • Új...