Ugrás a tartalomhoz

Legutóbbi Bejegyzések

témák mutatása. az utolsó 365 365 napja napban posztolva

Ez a folyam magától frissül

  1. Az elmúlt órában
  2. Szia @matepazy! Amennyiben az áramtalanítás után és jelenleg is tapasztalod a hibát, kérjük, hogy privát üzenetben írd meg nekünk az érintett MT azonosítódat, valamint az elérhetőségi mobilszámodat és segítünk. ^Lia
  3. Today
  4. Hogyan lehetséges, hogy egy november elejétől fennálló technikai hiba miatt nem tudok semmilyen készüléket rendelni??? Miért nem lehet megoldani a hibát ennyi idő alatt? Panasz tétele gyorsítana a dolgon? Mert már igencsak ezen gondolkodom, mert a "türelmet kérnek" mondattól egy kicsit kivagyok!
  5. Tegnap
  6. 2025,12,23-án költözünk. Úgy gondoltam, hogy ha 11-én szólok, jelzem, hogy 22-én szeretném a szolgáltatást áttelepíteni az új címre, az elég korán lesz. De nem így van.... Túl korai, még akkor csak dec.17-ig látják az időpontokat. Ígéret, hogy szombaton hívnak. Hívtak is, hogy még mindig nem látják a kért dátumot, szerdán, azaz 2025.12.17-én tudnak majd segíteni. Küldtek egy chat linket, amiből nem lehet továbblépni sehogy sem. Többszöri próbálkozás után (órákig ment), végre lett egy emberke vanda helyett.... hurrá!!!! Majd ez az emberke közölte, hogy már csak 12.30-ra van a legközelebbi időpont!!!! Mi a **** van????? Persze panasz, egyebek, de semmit sem tehet. Tehát van az a pár nap. Gondolom a telekom kifizeti, hogy arra az időre be kell köttetni a *** szolgáltatását? Jól *********.... De ebből fogyasztóvédelem is lesz, mindenről van írásos emlék.... Ki a felelős?????
  7. Ha egy fejlesztő esetleg foglalkozik ezzel: Apró érdekesség a dologban: A Firefox UserAgent átírása esetén, ha a "windows" TAG -et kiveszem a UAS -ből, vagy csak "win" -re rövidítem, akkor a Beállítások -> Kilépés -> Kijelentkezés menüpont után rögtön az a képernyő fogad, ami azt írja, Már be vagy vagy lépve egy Telekom Fiókkal, és az ottani Kijelentkezés gombbal egyből teljesen ki is jelentkezik... Ugyanez a menü működése Androidon a Chrome -ban eredeti UAS -el, illetve más böngészőben is. Sőt, Linux alatt Firefox -ban is ugyanez a menü működése az eredeti UAS -el. Olyan, mintha a weboldal nem szeretné a "windows" TAG -et a UAS -ben... Ez úgy elég érdekes, hogy a tartalom lejátszás viszont Linux alatt nem működik...
  8. A TV adás minden probléma nélkül elindul, majd 1-2 perc elteltével az adás leakad. Ha váltok csatornát, akkor újra elindul, de később megint leáll. A TV boxok powerline adapterrel vannak rákötve a Telekomos (Sagemcom F@st 5670) routerre. Már megpróbáltam gyári beállításra visszaállítani a boxokat és powerline adaptereket. A válaszokat előre is köszönöm!
  9. Telekom szakértő

    Moto G57

    Szia @ISBE, Illetékeseink megerősítették, hogy sajnos nem várható, hogy ez a két típus megjelenik kínálatunkban. Megértésed köszönjük! ^Oszkár
  10. Telekom szakértő

    Moto G57

    Szia @ISBE, Utána érdeklődünk! Ahogy illetékeseink válasza megérkezik, azonnal elküldjük itt Neked! Ennek megtörténtéig szíves türelmedet kérjük! ^Oszkár
  11. ISBE

    Moto G57

    Bekerül a közeljövőben a kínálatba a Motorola Moto G57 / G57 power?
  12. Kedves ZakiPeti! Nagyon sajnáljuk, hogy nem nyerte el a tetszésedet alkalmazásunk. A belépést követően, ha az előfizetésednél lejjebb görgetsz lesz a "Pénzügyek" opció és arra kattintva az "Egyéb" lehetőségnél a "Részletfizetéseim és Előtörlesztéseim" menüpontban láthatod az információkat a részletfizetéseidről. ^Szilvia
  13. Telekom szakértő

    F@st 5670 internet probléma

    Kedves soosdaniel! Szeretnénk segíteni és továbbítani jelzésedet műszaki munkatársaink felé kivizsgálásra, kérjük, szépen, hogy privát üzenetben írd meg nekünk az MT azonosítódat valamint a mobil elérhetőségedet. Előre is köszönjük! ^Szilvia
  14. Szia @TamaS-51p62KXh Nagyon sajnáljuk, hogy chaten nem sikerült velünk egyeztetned. Kérjük, hogy vedd fel velünk a kapcsolatot privát üzenetben az érintett telefonszámmal, hogy ellenőrizni tudjuk, hogy valóban beállítás okozhatja-e problémát. ^Szilvia
  15. Jól sejtettem, hogy ismét felesleges a hibajelentés. Ismét lerázó választ kaptam, de valódi indokot nem...
  16. Utolsó hét
  17. Az új felület nem könnyítette meg az életem. Korábban a számláim áttekintése jóval egyértelműbb és egyszerűbb volt. Amit egyáltalán nem találok, ez előtt volt az éppen futó készülék törlesztéseimről egyértelmű infó. Ezt most egyáltalán nem találom. Ezért ennek a nyomonkövetése ellehetetlenült számomra. Kérhetek ehhez segítséget? Hol találhatom meg ezeket az információkat?
  18. Sziasztok! Múlt héten kötötték be optikain a 2GB/s-os internetet. nagyjából pár napig(kb 1 hét) működött minden viszont, azóta azt csinálja, hogy asztali gépen vezetékesen folyamatosan keresi a hálózatot, de nem csatlakozik ha esetleg mégis akkor pár másodperc után újra eldobja. Modem reset korrigálja viszont csak az első újracsatlakozásig onnantól megint elérhetetlen. Telefonról wifi-n néha rácsatlakozik néha nem. Laptopon wifi-n rácsatlakozik de nincs rajta internet. CMD-ben megnéztem IPV4-et nem oszt nekik csak IPV6-ot. TV-n vezetékesen működik illetve egy rákapcsolt jelerősítő is kifogástalanul működik. Egyébként mobilról rácsatlakozva 90%-ban működik. Külön router-el is működik, de ezt hanyagolnám mivel visszaveszi a sávszélességet így még a gigabit sincs meg. Így azért elég fölösleges volt váltani ha ennyire instabil az eszköz. Válaszotokat előre is köszönöm!
  19. Sziasztok! Pontosan ugyanez a probléma nálam is. Samsung tv távirányítóval teljesen jól működött, lehetett a boxot is vezérelni, viszont néhány napja ez már nem működik, csak infrán keresztül, ami elég nehézkes, mivel nincs látható helyen a box. Feltételezem a box kapott valami frissítést az elmúlt napokban.
  20. István Ferenczi

    daemon warning

    Kb. 1 hónaoja optikai net hálózaton vagyok. A modem/router a következő hibát rögzíti percenkén kb. 4 szer: "daemon.err odhcpd[8492] Failed to send to ff02::1%wlnet_guest@br-wlnet_guest (Permission denied) Dec 16 17:26:20 daemon.warn odhcpd[8492] A default route is present but there is no public prefix on wlnet_guest thus we don't announce a default route!" Mi nincs jól konfigurálva? Mit kellene beállítanom, hogy megszűnjön ez a hibaüzenet? Köszönöm. Üdv. Ferenczi István
  21. A chat ügyfélszolgálattal nem tudom felvenni a kapcsolatot. Tudomásom szerint semmit nem állítottam át azóta, amikor még működött. Esetleg tudna tájékoztatást adni arról, hol/hogyan lehet engedélyezni az önkiszolgáló csatornát, vagy azon belül az USSD menürendszer használatát? Megjegyzem, a *102# kód; *121#; *126*telszam# és még sok más hálózati kód is működik hiba nélkül.
  22. Kedves mindenki! A korábban írt 2017 -es időpont előtt, sőt még mielőtt TV GO lett a szolg. neve, akkor is volt már igény Linuxra fejlesztésre... A korábban olvasottakkal összecsengő tapasztalataim vannak, hol ezt, hol azt válaszolják megoldható -e és mi lehet az oka, hogy Linux -on nem működik... Egy szerény kis teszt a rendszer struktúra felderítése céljából rámutatott, hogy a TV GO mögött ott van egy reachclient.proda.dtp.tv3cloud.com subdomain is, ami DNS Lookup alapján a Microsoft -hoz köthető. Számomra itt vált egyértelművé a dolog... Megjegyzem, a régebbi típusú IPTV STB -ok "WIN CE" rendszerre épültek, az okos boxok viszont már Android alapúak, tehát elvileg tényleg nincs technikai akadály. Olyannyira, hogy pl az almás asztali rendszeren is működik a szolgáltatás. Az akadály más jellegű...
  23. Telekom szakértő

    FilmKlub

    Szia Tamás! A Telekom TV L csomagunknak része a FilmKlub szolgáltatás, más TV csomagok mellé pedig 1500 Ft-os havidíjon érhető el. Ügyfélszolgálati elérhetőségeinket bármikor megrendelheted ^Dániel
  24. Kedves @maki1962 A rendelések átvételére minden esetben az előfizető jogosult, meghatalmazással sincs lehetőség ennek átruházására. Erről a Szállítási feltételekről szóló oldalunkon is írunk, elnézésedet kérjük, ha ettől eltérő tájékoztatást kaptál az üzletben. A kiszállítás az adott futárszolgálat feltételei szerint történhet, így érdemes egyeztetni a HDT-vel ez ügyben. Ha esetleg valóban nem tudod átvenni, úgy természetesen a vásárlással járó hűséget is törli a rendszerünk, így később újra leadhatod a megrendelést egy olyan szállítási időponttal amikor át tudnád venni a csomagot. ^Dániel
  25. Szia Ádám! A gyártók saját ütemezés szerint engedik ki a frissítéseket a forgalomban lévő készülékeikre, így előfordulhat, hogy csak később kapod meg. Akkor tudod majd telepíteni, ha a készüléked jelzi, hogy elérhető a te részedre is. ^Dániel
  26. Szia @TamaS-51p62KXh Az USSD ügyfélszolgálat valóban elérhető még nálunk. Központi hibát nem jelez a rendszerünk a működésével kapcsolatban, így valamilyen egyedi beállítás lehet a háttérben. Így "látatlanban" arra gondolunk, hogy a hívószámodon nincs engedélyezve az önkiszolgáló csatornák, vagy azon belül az USSD menürendszer használata, ezért kaphatsz hibaüzenetet. Kérjük, vedd fel a kapcsolatot chat ügyfélszolgálatunkkal, ahol kollégáink rövid időn belül ellenőrizni és szükség esetén módosítani tudják a beállításokat. Együttműködésedet köszönjük. ^Dániel
  27. Kedves Zsuzsa! Ez esetben a kollégáink megpróbálnak még elérni későbbi időpontban is. Érdemes részükre olyan telefonszámot is megadni, amint azt a személyt is elérhetik aki éppen otthon tartózkodna a megbeszélt bekötési időben. Ha megírod nekünk privát üzenetben a megrendelés azonosítóját, akkor jelezni tudjuk a kollégák felé, hogy nem működik nálatok a csengő és mindenképpen telefonáljanak amikor kiérkeznek. Kérjük azt is írd meg, hogy milyen számokon lennétek elérhetők. A fentiek mellett viszont érdemes jelezni ügyfélszolgálatunkon is, hogy új időpontra, valamint az érkezéskor hívásra van szükségetek, így ezt kollégáink azonnal jelezni tudják a műszaki csoport felé (a Fórumon nincs állandó felügyelet, így előfordulhat, hogy mi csak később tudnánk továbbítani az infókat) ^Dániel
  28. Szia @Dauson Üzenetedet továbbítottuk műszakis kollégáink felé és segítségüket kértük. Amint megkaptuk tőlük a választ megírjuk neked. Addig is köszönjük szépen a türelmedet. ^Dániel
  29. +1 valóban sokkal többen használnak / használnának Linux rendszereket desktopon is, ha az ilyen korlátok végre megszűnnének. Nem egy natív alkalmazásról beszélünk, hanem hogy böngészőben működjön valami 2025-ben. Én 10+ éve vagyok Telekom előfizető, de az utóbbi pár évben egyáltalán nem nézünk itthon TV-n semmit (lefogadom a box is Linux kernelre épült, ilyenkor persze örülnek), csak telefonon vagy gépen. Alap elvárás, hogy működjön Linuxon.
  1. További aktivitások betöltése
×
×
  • Új...