Legutóbbi Bejegyzések
témák mutatása. az utolsó 365 365 napja napban posztolva
Ez a folyam magától frissül
- Az elmúlt órában
-
Tphone 2 Pro frissítés
topic válaszolt Telekom szakértő István1996 bejegyzésére, itt: Közösségi témák
Kedves István! Kérjük, segíts nekünk egy pontosítással! A videók alatt a YouTube appot érted vagy más felületen tapasztalod a hibát? Amennyiben igen, kérjük, töröld és telepítsd újra az appot és ezt követően ellenőrizd, hogy történt-e változás! Kérjük, jelezz vissza nekünk, várjuk válaszod! Együttműködésedet köszönjük! ^Erika -
Xiaomi Note 14 Pro Frissítés
question válaszolt Telekom szakértő Rácz Sándor Ferenc bejegyzésére, itt: Mobiltelefonok
Kedves Sándor! Felvettük a kapcsolatot illetékes munkatársunkkal. Amint választ kapunk, jelezzük számodra, addig szíves türelmedet kérjük! ^Erika -
Szia Szuri! Sajnáljuk, hogy hibát tapasztalsz, elnézésedet kérjük a kellemetlenségért! Kérjük, ha van rá lehetőséged, ellenőrizd asztali böngészőn keresztül is a működését! Amennyiben telefonon vagy táblagépen használod, kérjük, töröld és telepítsd újra az alkalmazást és ezt követően nézd meg, hogy tapasztalsz-e változást! Kérjük, jelezz vissza nekünk mindenképp! Együttműködésedet köszönjük! ^Erika
-
Sziasztok! Dolgozunk az ügyön, azon vagyunk, hogy mielőbb bevezethessük a funkciót, de egyelőre még türelmeteket kérjük! Mindent megteszünk annak érdekében, hogy már ne kelljen sokat várnotok. ^Erika
-
Sátoraljaújhely optikai hálózat kiépítése.
question válaszolt Telekom szakértő Filó bejegyzésére, itt: Hálózat
Kedves Filó! Itt, a fórumon belül is írhatsz nekünk privát üzenetet, vagy kereshetsz bennünket a Messenger felületén keresztül is, ezen a linken: m.me/TelekomHU Várjuk üzenetedet! ^Erika -
Kedves János! Felvettük a kapcsolatot illetékes munkatársunkkal. Amint választ kapunk, jelezzük számodra, addig türelmedet kérjük! ^Erika
- Tegnap
-
Kedves Petra! Hová és honnan küldjék privát üzenetet? Üdv F
- Utolsó hét
-
Májusban írja a Telekom, hogy “az RCS funkciót az Apple a Magyar Telekom ügyfelek számára várhatóan leghamarabb tavasszal aktiválja” most július van és még semmi. Jól elcsúsztak vele, akkor ezek szerint valami nem sikerült a Telekomnál, ezért nem aktiválta még az Apple.
-
Xiaomi Note 14 Pro Frissítés
question válaszolt Rácz Sándor Ferenc Rácz Sándor Ferenc bejegyzésére, itt: Mobiltelefonok
Szia, Már végeztem gyári visszaállítást, azért nem értem az egészet, mert kb 4 napja hoztam ki a készüléket, tehát ezek alapján csak remélni tudom hogy nem hibás készüléket kaptam, árusítanak. Ha tényleg hibás lenne a készülék kicsit furcsának találnám, mert az iphone 15 plus amit önöktöl vásároltam az sem bírt többet mint 3 hónap, és az elsö két hétben már jelentkeztek hibák. A tmx-nek pedig hiába küldöm sajnos javíttatásra, mert nem a hibaelhárítás a cél, hanem a legkisebb esztétikai hiba megkeresése, a javítás elkerülése, és a garancia, jótállás megvonása, a legkisebb sérülésekre, hajszálkarcokra hivatkozva. Jelenleg nem tudom van-e lehetöség, megnézni kideríteni, hogy az én újonnan vásárolt készülékem, miért nem kap frissítéseket? Az iphone 15 plus kapcsán pedig, jelenleg a szakértöi véleményre várunk, hogy tudjuk tovább vinni az ügyet. Üdv, Sándor -
Szia, nekem sem működik a tvgo. Bejelentkezés után újra a bejelentkezés marad semmi mást nem nyit meg vagyis nem lép be. Látszanak az adások viszont nem nyitja meg őket. Olyan mint ha be se lennék jelentkezve.
-
Számla részletzés
question válaszolt Kovács krisztina katalin Vass Áges bejegyzésére, itt: Számla, módosítás, ügyintézés
Szia -
Sátoraljaújhely optikai hálózat kiépítése.
question válaszolt Telekom szakértő Filó bejegyzésére, itt: Hálózat
Kedves Filó! Ahhoz, hogy utánajárhassunk kérdésednek, kérjük, privát üzenetben írd meg nekünk a pontos lakcímet! ^Petra -
Tphone 2 Pro frissítés
topic válaszolt Telekom szakértő István1996 bejegyzésére, itt: Közösségi témák
Kedves István1996! Köszönjük, hogy jelezted felénk észrevételedet, és elnézésedet kérjük a tapasztalt kellemetlenségért! Természetesen továbbítottuk illetékesek felé, és amint megkapjuk visszajelzésüket, tájékoztatni fogunk ezen a felületen. Addig szeretnénk türelmedet kérni! ^Petra -
Xiaomi Note 14 Pro Frissítés
question válaszolt Telekom szakértő Rácz Sándor Ferenc bejegyzésére, itt: Mobiltelefonok
Kedves Sándor Ferenc! Elsőként azt javasoljuk, hogy a készüléken végezz el egy gyári visszaállítást, és utána próbáld meg elindítani a szoftver frissítését (mobilinternet vagy Wi-Fi hálózat legyen elérhető eszközödön). Probléma esetén a gyártóval szükséges egyeztetni. Továbbá, lehetőséged van 14 napon belül visszaküldeni eszközöd, ha online rendelted, amivel kapcsolatban itt találsz bővebb információt, ha esetleg szükséges. ^Petra -
Tsutelt Szolgáltató! Érdeklődöm, hogy Sátoraljaújhelyen mikor folytatják az optikai hálózat kiépítését. Elkezdték, majd megállt a bővítés. Nagy szükség lenne rá, mivel a ( finoman szólva ) gyenge ( vacak, néha-jó-néha-nem , esik-az-eső-és-elmegy ) minősígű szolgáltatást jó lenne használhatóre cserélni. ( köszönöm, de az "év végéig elkészül" válasz nem releváns, 2022 óta ezt hallgatom ) Tehát időpont ? Üdv FT
-
Olyan igazolás kéne mint amilyet a háziorvos ad az általános iskolásnak hogy megfázás miatt nem ment napokig a suliba? 🤧 🥶 🤔
-
Tisztelt Telekom! A mai napon a készülékem felrakta a 15-s androidot aminek következtében nem lehet használni bluetoothos fülhallgatóval. Bármilyen bluetoothos audio eszközt csatlakoztatok rá nem tudja lejátszani a videókat. Amint le csatlakoztatom az audio eszközt már megy is a video de ahogy újra csatlakoztatom és hangot kell rajta lejátszania a készüléknek megáll a video. Csináltam már gyári resetet és próbáltam több audio eszközzel is de ugyan az a probléma fennáll. Ez egy Tphone 2 Pro készülék. Kérem segítsenek ennek a megoldásában mert ezt leszámítva nagyon szeretem és meg vagyok vele elégedve.
-
Üdv! Kb 4 napja vásárolt xiaomi note 14 pro eszközöm egy frissítést sem talál beragadt az 1.0.13 frissítésnél.
-
Azért be kell látni, hogy ha VPN-t kell használni, hogy használható legyen a szolgáltatás, akkor az nem egy jó szolgáltatás.
-
Packet loss CS2, War Thunder, Discord - tűrhetetlen 45%+
question válaszolt Nándor1283 KHB bejegyzésére, itt: Gaming
Kedves Rita! Ha számos egymástól független játékban van probléma, azt lehet a Telekomnak kéne kivizsgálni, és nem ujjal mutogatni. Tisztelettel, (:Nándor -
Üdvözlet! Vásároltunk egy Redmi 14C kèszülèket amire már megjelent a HyperOS2 frissítès. Viszont a hiába próbáljuk frissíteni azt írja hogy nincs elèrhető! Van-e ilyen esetben valami beállítási lehetőség, vagy várnunk kell mèg! A telefon Telekomos Válaszukat előre is köszönöm! Üdv:János
-
Kedves munkas! Kérjük, hogy privát üzenetben küldd el nekünk az érintett email címet és MT-azonosítót, hogy továbbíthassuk szakértő kollégáinknak. Köszönjük! ^Szilvi
-
Számla elmaradás
question válaszolt Telekom szakértő zsuzsi1986 bejegyzésére, itt: Számla, módosítás, ügyintézés
Kedves zsuzsi1986! Kérjük, írd meg privát üzenetben az érintett MT-azonosítódat, vagy telefonszámodat is, hogy utánanézhessünk! Köszönjük! ^Szilvi -
Szeretném kérdezni, így két hónap után, hogy halad a dolog? Nekünk még mindig jönnek a spam-ek, és csak a t-online-os fiókokba. Akár a műszaki, akár ügyfélkezelési oldalon vannak a bajok, egyik sem jó. Panaszt már tettünk, abból sem lett semmi, lassan rákényszerítenek, hogy a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóságnak jelentsük a dolgot, mert ez már nem csak az ügyfeleknek okoz bosszúságot, hanem a spam-ekben létező cégeket írnak ki az emil-ek feladójának, akinek így kárt is okoz a Telekom. Bízhatunk még a Telekomban vagy teljesen elengedték a dolgot?
-
Már kétszer írtam, hogy a május 5-én elutalt számlánál (készülékrészlet) végezzék el a könyvelést, mert jelenleg is tartozást mutat a folyószámlám. Csatoltan a banki igazolást is, de június 3-a óta nem kaptam választ. Ma is elmaradást mutat még a számlaegyenlegem. Az utalás közlemény rovata tartalmazta a szükséges adatokat.