Legutóbbi Bejegyzések
témák mutatása. az utolsó 365 365 napja napban posztolva
Ez a folyam magától frissül
- Today
-
Tisztelt Telekom! A mai napon a készülékem felrakta a 15-s androidot aminek következtében nem lehet használni bluetoothos fülhallgatóval. Bármilyen bluetoothos audio eszközt csatlakoztatok rá nem tudja lejátszani a videókat. Amint le csatlakoztatom az audio eszközt már megy is a video de ahogy újra csatlakoztatom és hangot kell rajta lejátszania a készüléknek megáll a video. Csináltam már gyári resetet és próbáltam több audio eszközzel is de ugyan az a probléma fennáll. Ez egy Tphone 2 Pro készülék. Kérem segítsenek ennek a megoldásában mert ezt leszámítva nagyon szeretem és meg vagyok vele elégedve.
-
Üdv! Kb 4 napja vásárolt xiaomi note 14 pro eszközöm egy frissítést sem talál beragadt az 1.0.13 frissítésnél.
- Tegnap
-
Azért be kell látni, hogy ha VPN-t kell használni, hogy használható legyen a szolgáltatás, akkor az nem egy jó szolgáltatás.
-
Packet loss CS2, War Thunder, Discord - tűrhetetlen 45%+
question válaszolt Nándor1283 KHB bejegyzésére, itt: Gaming
Kedves Rita! Ha számos egymástól független játékban van probléma, azt lehet a Telekomnak kéne kivizsgálni, és nem ujjal mutogatni. Tisztelettel, (:Nándor -
Kedves munkas! Kérjük, hogy privát üzenetben küldd el nekünk az érintett email címet és MT-azonosítót, hogy továbbíthassuk szakértő kollégáinknak. Köszönjük! ^Szilvi
-
Számla elmaradás
question válaszolt Telekom szakértő zsuzsi1986 bejegyzésére, itt: Számla, módosítás, ügyintézés
Kedves zsuzsi1986! Kérjük, írd meg privát üzenetben az érintett MT-azonosítódat, vagy telefonszámodat is, hogy utánanézhessünk! Köszönjük! ^Szilvi - Utolsó hét
-
Szeretném kérdezni, így két hónap után, hogy halad a dolog? Nekünk még mindig jönnek a spam-ek, és csak a t-online-os fiókokba. Akár a műszaki, akár ügyfélkezelési oldalon vannak a bajok, egyik sem jó. Panaszt már tettünk, abból sem lett semmi, lassan rákényszerítenek, hogy a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóságnak jelentsük a dolgot, mert ez már nem csak az ügyfeleknek okoz bosszúságot, hanem a spam-ekben létező cégeket írnak ki az emil-ek feladójának, akinek így kárt is okoz a Telekom. Bízhatunk még a Telekomban vagy teljesen elengedték a dolgot?
-
Már kétszer írtam, hogy a május 5-én elutalt számlánál (készülékrészlet) végezzék el a könyvelést, mert jelenleg is tartozást mutat a folyószámlám. Csatoltan a banki igazolást is, de június 3-a óta nem kaptam választ. Ma is elmaradást mutat még a számlaegyenlegem. Az utalás közlemény rovata tartalmazta a szükséges adatokat.
-
Szolgáltató váltás igényel teljes kábel cserét?
question válaszolt Telekom szakértő kyss1899 bejegyzésére, itt: Hálózat
Szia kyss1899! Bár adunk tanácsot a házon belüli kialakításra, ha honlapunkon ide kattintasz, de mindegyik esetben azt javasoljuk, hogy a csatlakozási lehetőség kiépítése előtt konzultálj szakemberünkkel amennyiben hozzánk váltasz. Ha megírod a pontos címet, akkor előzetesen annyit tudunk megmondani, hogy földben vagy a levegőben visszük-e be a vezetéket, de ennél részletesebben csak a megrendelés során, a helyszín ismeretében nyilatkozhatunk. Olyankor még mindig eldöntheted, hogy kéred-e a bekötést. ^Kata -
Miskolcon szolgáltató váltásnál szükséges a teljes kábel csere amennyiben már be van húzva az ingatlanba a megfelelő optikati kábel? Valóban indokolt lehet szétbombázni mindent és kicserélni teljesen ugyan olyan kábelre?
-
Kedves Dávid! Nagyon sajnáljuk, hogy hiba merült fel a szolgáltatásban, elnézésedet kérjük a kellemetlenségért! Nekünk is az a célunk, hogy zökkenőmentesen működjenek szolgáltatásaink, hibák azonban minden igyekezetünk ellenére előfordulhatnak, rajtunk kívülálló okokból is. Bármilyen fennakadás esetén mindent megteszünk annak érdekében, hogy mielőbb ismét használható legyen a szolgáltatás. Bízunk benne, hogy egyedi eset volt és nagyon sokáig elégedett ügyfelünk leszel! ^Erika
-
Számla részletzés
question válaszolt Telekom szakértő Vass Áges bejegyzésére, itt: Számla, módosítás, ügyintézés
Kedves Ágnes! Eseti, illetve rendszeres hívásrészletező kérésére is van lehetőség, ezekről, illetve az igénylésről ide kattintva tájékozódhatsz bővebben. ^Erika -
Utcai készülékek megszüntetésének problémája
question válaszolt Telekom szakértő Dr. Bodnár Gabriella bejegyzésére, itt: Egyéb készülékek
Kedves Gabriella! A nyilvános fülkék működtetését az NMHH szabályozza. A készülékeket fokozatosan átalakítjuk, a továbbiakban díjmentes segélyhívás lebonyolítására lesznek alkalmasak. Ahol az aktuális szabályozás fölötti darabszámban üzemeltettünk készüléket, ott a plusz eszközöket leszereljük, leselejtezzük és újrahasznosításra kerülnek. Megértésedet köszönjük! ^Erika -
Június 26.-án kötötték be a net + tv szolgáltatást. A mai napon pedig már nincs net reggel 9 óta . Tettem hiba bejelentést. Mindenesetre elég érdekes, hogy azmiatt váltottunk, mert mindig elment az internet, erre itt is ez a helyzet. A kérdésem annyi lenne, hogy ez sűrűn fordul elő ? Mert ha igen akkor inkább még most keresek másik szolgáltatót..
-
Részletes , tételes számlakivonatot szeretnék kérni . 2025. május 1-31-ig . Nem csak annyit , hogy hány perc lett lebeszélve a *** szolgáltatónál , hanem azt is , hogy milyen számok lettek felhívva .
-
Utcai készülékek megszüntetésének problémája
kérdés hozzáadott: Dr. Bodnár Gabriella, itt: Egyéb készülékek
Tisztelt Ügyintézés! nagyon bosszantó, hogy egymás után szerelik le.. a jól működő utcai készülékeket.. főként Ujpesten!! Nem mindenkinek van mobilja!! Kérem továbbitsák üzenetemet, több lakótásram nevében írok! Felhábórító, kérem irják meg, melyik fórumon kellene még a fenti panasz továbbítása is! Remélem tudnak hatékonyan intézkedni! Üdvözlettel B. Gabriella - Korábban
-
Szia Betti! Többféle oka is lehet a hibaüzenetnek, de minden esetben a hibabejelentés a megoldás. Előtte érdemes még megpróbálni néhány percre áramtalanítani a box-ot, majd visszadugni a konnektorba. Újabb pár perc alatt újraindul, sokszor pedig ennyi is elég lehet a javuláshoz. Ha nálatok nem vezetne eredményre, akkor akár itt a Fórumon is rögzíteni tudjuk a hibabejelentést. Ehhez kérjük, privát üzenetben írd meg nekünk a szolgáltatáshoz tartozó MT ügyfél-azonosítót, az előfizető nevét, és egy elérhetőségi mobilszámot. ^Dániel
-
Édesanyámnál a STB (többszöri) elindításakor a folyamat végén egy piros X jelenik meg, alatta egy 4-es szám. ez milyen hibaüzenet, és mi a teendő?
-
Sagem F@st 5670 külső tárhely ékezet hiba
question válaszolt drazsola szegeslaci bejegyzésére, itt: Hálózat
Azoknak, akik szintén erre a problémára kutatják a megoldást. A Telekom válasza a privát üzenetben tett megkeresésre: A HGW felülete sajnos nem kezeli az ékezetes karaktereket. Amennyiben továbbra is az eszközről akarod ezt tovább használni, akkor javasoljuk, hogy ékezetek nélkül tedd azt. Amennyiben mindenképp ragaszkodsz az ékezetes karakterekhez, akkor javasoljuk, hogy használj saját routert. -
Tp Link router 4glte beállítás
question válaszolt Vizipók Vizipók bejegyzésére, itt: Egyéb készülékek
Cat6-tól felfelé kell routert venni mert alatta képtelen jól fogni a jeleket! Amennyit utána jártam OKJ-s technikus lettem😁😁😁 -
Xiaomi 15 Ultra akkumulátor probléma
question válaszolt Telekom szakértő Barsi Péter bejegyzésére, itt: Mobiltelefonok
Kedves Péter! Javasoljuk, hogy érdemes lenne a készüléket bevinni egy gyártói szervizbe és ott megvizsgálják számodra, hogy mi okozza a jelenséget. A gyártónál vagy annak kijelölt hivatalos szervizpartnerénél az eszközt bárki leadhatja, aki be tudja mutatni a jótállási jegyet. Ennek hiányában az IMEI vagy sorozatszámot tartalmazó vásárlási számla szükséges. Weblapukon ide kattintva találsz egy részletes leírást is a folyamattal kapcsolatban. ^Rita -
Szia Akixka! Amennyiben tettél hibabejelentést ügyfélszolgálatunkon keresztül, úgy a megadott telefonszámra egy SMS értesítést küldünk a bejelentés azonosítójával. Abban az esetben, ha központi hiba lép fel a címeden, úgy a nálunk szereplő kapcsolattartói telefonszámra automatikusan küldünk ki tájékoztatást szintén SMS üzenetben. ^Barna
-
Szia NorbertO! Kérjük, hogy a korábbi posztunkban szereplő adatokat írd meg részünkre privát üzeneten keresztül, mert így tudjuk kivizsgálni, hogy mi okozza a problémát. ^Barna
-
Ha volt egy internet kiesésem hogy tudok kérni róla igazolást a munkáltatomnak? Chaten próbáltam elvileg nem lehetséges ilyen.
-
Nekem is ugyan ez a problémám... Az Előfizetéseim menüpontra kattintva: Technikai hiba történt. Kérjük, próbáld újra! Hibakód: 100 Számítógépen, Win10, teljesen mindegy milyen böngészőben... Kijelentkezve, bejelentkezve vagy közvetlen a telekom ügyféloldalamról kattintva a " Telekom TV GO Alap 201911 — Módosítani a TVGO oldalon tudod 2000 Ft/hó" kiemelt részére olyan oldal jön be, melynek szövege ez: "invalid_request Missing parameter: redirect_uri" Egyszerűen képtelenség a TV GO alapcsomagját családira módosítani online!