Ugrás a tartalomhoz

Legutóbbi Bejegyzések

témák mutatása. az utolsó 365 365 napja napban posztolva

Ez a folyam magától frissül

  1. Az elmúlt órában
  2. Osy13

    Optikai fejlesztész Budapest 11. Kerület

    Rendben köszönöm a választ!
  3. Today
  4. Kedves Osy13! Nagyon köszönjük türelmedet! Köszönjük, hogy megkerestél minket a hálózatfejlesztéssel kapcsolatban! Értjük, hogy fontos számodra a gyors és stabil internet, és mi is azon dolgozunk, hogy minél több helyre eljuttassuk a legmodernebb technológiákat. Megnéztük a címedet, és sajnos azt kell mondanunk, hogy a közeljövőben nem tervezünk hálózatfejlesztést azon a területen. Tudjuk, hogy ez nem az a válasz, amit hallani szerettél volna, és sajnáljuk, hogy nem tudunk jobb hírekkel szolgálni. Azonban szeretnénk, ha tudnád, hogy folyamatosan felülvizsgáljuk a fejlesztési terveinket, és figyelembe vesszük az ügyfeleink visszajelzéseit. Kérjük, hogy rendszeresen ellenőrizd a weboldalunkat, ahol naprakész információkat találsz a hálózatfejlesztéseinkről. Köszönjük megértésedet! ^Szilvi
  5. Sajnos a megadott linken nem igényelhető a beigért ráadás ajándék. Ezt a választ kaptam a Telekomtól: "Nagyon sajnáljuk, hogy gondot tapasztalsz! Kérjük, vedd fel a kapcsolatot a Samsunggal, hogy mielőbb megoldják a problémát és elindíthasd az ajándék kiválasztását. Szép napot kívánunk! ^Szilvi" Ez meglehetősen direkt elutasítása a felelősségnek. Ezt a választ nem tudom elfogadni!
  6. Kedves MokkaX! Nagyon sajnáljuk, hogy gondot tapasztalsz! Kérjük, vedd fel a kapcsolatot a Samsunggal, hogy mielőbb megoldják a problémát és elindíthasd az ajándék kiválasztását. Szép napot kívánunk! ^Szilvi
  7. Tegnap
  8. Komolyan, ez most már a *********** teteje. Elegünk van abból, hogy rendesen fizetünk a szolgáltatásért, miközben délutántól estig szinte semmire sem jó a net. Vicc, hogy 2025-ben ott tartunk, hogy VPN nélkül gyakorlatilag nem is lehet használni a kapcsolatot, mert annyira be van fulladva minden. A felhasználók nem azért fizetnek, hogy aztán saját pénzből még VPN-el kerülgessék a problémákat. Ha tényleg itt tartunk, akkor fizessék ki minden előfizetőnek a VPN-t, vagy – ami nyilván mindenkinek jobb lenne – fejezzék be ezt az egész, pénzéhes huzavonát a nagy szolgáltatókkal, és álljanak végre a saját ügyfeleik mellé. Elég volt. Nem könyöradományt kérünk, csak azt, amiért fizetünk: működő, használható internetet. Megoldást. Most.
  9. uzman

    Új router

    A hgw eszköz webes felületén (általaban a 192.168.1.1 címen érhető el). Itt az Internet access menüben található a PPPoE PT engedélyezése, mely általad is elvégezhető.
  10. Sajnos a megadott linken nem igényelhető a beigért ráadás ajándék.
  11. Szia @MokkaX! Az általad kiválasztott TV készülék december 31-ig történő vásárlás esetén most 3 féle ráadás termék közül választhatsz: HW-Q600F/EN Soundbar,Watch8 44 mm okosóra, RB38C600CS9/EF alulfagyasztós hűtőszekrény; mely választott ráadás terméket 2026. január 15-ig igényelhetsz meg egy, a Samsung Members alkalmazást futtatni képes Samsung Galaxy okostelefonon vagy táblagépen. Ha a Samsungtól eltérő mobilt használsz, akkor az alábbi weboldalon keresztül élhetsz a lehetőséggel. Az ajánlat visszavonásig vagy a készlet erejéig érvényes. ^Lia
  12. Szia @joobalazs90! Örülünk, hogy sikerült rendezned a számládat. Nagyon szívesen, írj nekünk bátran máskor is. ^Lia
  13. Szia @Osy13! Köszönjük türelmedet, amit még egy kis ideig igénybe vennénk. Amint kapunk választ illetékes munkatársainktól, azonnal megírjuk itt neked. Köszönjük! ^Lia
  14. A Telekom WEB-shop-ban vásároltam egy Samsung QE65S95 FATXXH televíziót. A WEB-shop szerint jogosult vagyok egy SAMSUNG ajándékra (3 ajándék lehetőség közül 1), amit a SAMSUNG members applikáción keresztül lehet érvényesíteni. Sajnos az applikációban nem találtam semmi további útmutatást az ajándék kiválasztásához. Kérem segítsenek az igénylés benyújtásában
  15. Sajnos a változtatásra jelenleg nincs módom, de végülis kaptam egy levelet, amiben volt egy bankszámlaszám és azzal be tudtam fizetni az elmaradást. Köszönöm azért a segítséget.
  16. Kedves Sári Balázs! A beállításokkal kapcsolatosan kérjük szépen, hogy vedd fel munkatársainkkal a kapcsolatot a 1400 ügyfélszolgálati telefonszámon és segítségedre lesznek. Türelmedet és együttműködésedet köszönjük! ^Szilvia
  17. Konile

    Új router

    Sziasztok, Sagemcom F@st 5670 helyett vásárolnék egy saját wifi routert. Sok mindent olvastam már, de nem tiszta jelenleg, hogy néz ez most ki pontosan. Optikai kábal van, és ott úgy tudom nincs már bridge mód, csak PPPoE passthrough . Ezt hogy lehet beállítani, vagy a szolgáltató kell hozzá, hogy átálítsa? A lényeg, hogy a mostani mögé egy új wifi routert állítanék be. Köszönöm a segítséget.
  18. Fix IP-m van, X.25 a telekom modem, X.26 a router wan címe. Az UDP port 500, UDP port 1701, UDP port 4500 és az 50-es port forwardolva van az X.26-ra. Így nem megy. Ezen kívül kellene bármit is beállítanom?
  19. Utolsó hét
  20. Alapvetően a router ip címére kellene a megfelelő portokra port forwardingot beállítani a Technicolor eszközön. A portok attól függenek, hogy milyen technológiájú VPN kapcsolatot szeretnél. Vigyázz! Az OC200 eszköz a Tp-link rendszer controllere, nem azonos a routerral.
  21. Telekom szakértő

    Bejelölés megszüntetése

    Kedves @Szabó Franci! Nagyon szívesen! Köszönjük a visszajelzésedet! ☺️ ^Andrea
  22. Telekom szakértő

    Android tv jeltovábbítás

    Szia @Brunnentaler! Megrendeléskor mindegyik SmartBoxhoz megfelelő hosszúságú kábelt biztosítsunk. A SmartBox Wi-Fi képes eszköz, de a maradéktalan és stabil szórakozási élmény érdekében vezetékkel kötve használandó. Vezetékes használat mellett tudjuk a hibaelhárítást is garantálni. Köszönjük a megértésedet! ^Andrea
  23. Szabó Franci

    Bejelölés megszüntetése

    Köszönöm szépen. Teljes siker!
  24. Telekom szakértő

    Telekom TV Apple TV-n

    Szia @Kelemen Dániel! Jelenleg is folyamatosan dolgozunk újabb eszközök támogatásán. Pillanatnyilag számítógépen, a telekomtvgo.hu oldalon, illetve Android és iOS operációs rendszerrel rendelkező telefonon és tableten (kizárólag a Telekom TV GO alkalmazást használva) támogatott a lejátszás. Köszönjük a megértésedet! ^Andrea
  25. Telekom szakértő

    Bejelölés megszüntetése

    Kedves @Szabó Franci! Ha pár másodpercig benyomva tartod a némító gombot, ez a funkció kikapcsol. ^Andrea
  26. Szia @István1996! Sajnáljuk a kellemetlenséget! Megértjük az aggodalmadat a TPhone 2 Pro készülékeddel kapcsolatban felmerült hiba miatt, és szeretnénk biztosítani arról, hogy a probléma megoldása kiemelt prioritást élvez. A hiba sürgőssége miatt októberben is intézkedtünk és felvettük a kapcsolatot a gyártóval az ügyben, és a Telekom részéről kollégáink, folyamatosan figyelik az eseményeket, hogy felgyorsítsák a megoldást. Köszönjük a további türelmedet és a megértésedet, amíg megérkezik az új SW! ^Andrea
  27. T. Cím! VPN-t szeretnék beállítani. Fix ip címem van a telekomtól. TP-Link OC-200-on létrehoztam egy Client-to-Site VPN-t, Pre-Shared Key-t és VPN usert. Érdeklődnék, hogy a fent említett modemben mit kell beálítani ahhoz, hogy ez így működjön? Válaszukat előre is köszönöm!
  28. Sziasztok! Az lenne a kérdésem, hogy milyen jeltovábbítókat érdemes használni Andorid TV boxnál? IPTV-m volt most cseréltem le, és mivel az egyik szobába igen nehéz lett volna kábelt húzni eddig egy TP-Link AV1000-es kütyüvel oldottam meg. Ahogy olvasom ezt a cuccot inkább IPTV-hez ajánlják, az lenne a kérdésem, tudtok e hasonló dolgot ami biztosan működik android tv-n is? Vagy wifin stabilan működtethető a 2. box? Köszi előre is
  1. További aktivitások betöltése
×
×
  • Új...