Ugrás a tartalomhoz

Legutóbbi Bejegyzések

témák mutatása. az utolsó 365 365 napja napban posztolva

Ez a folyam magától frissül

  1. Az elmúlt órában
  2. Kedves László! Nagyon sajnáljuk, hogy gondot tapasztalsz! Egyelőre nem észleltünk problémát, így azt javasoljuk, ha csak mostanában észlelted, indítsd újra a készülékedet, illetve állítsd be a manuális hálózatválasztást, így biztosan nem csatlakozol másik hálózatra. Amennyiben azonban tartósan gyenge térerőt érzékelsz, írj nekünk m.me/TelekomHU oldalunkon és segítünk. Köszönjük! ^Szilvi
  3. Sajnos utóbbi időben Esztergom több részén is igen gyenge a hálózati elérés. PL Móricz zs. utca, ZONE bevásárlópark. Nincs vagy gyenge térerő az épületeken belül! " Üdvözöljük Szlovákiában" üzenetek, Applikációt nem lehet megnyitni! ( vásárlás közben elég kellemetlen.) Hol lehet ezt bejelenteni hogy történjen is valami. Esetleg ha a Telekom hálózati mérnökei is olvassák, legyenek szívesek utána nézni ! Köszönöm!
  4. Today
  5. Kedves BS. Kriszta! Sajnos ezen a felületen nem látunk előzményt, de nagyon szívesen segítünk, ha megírod nekünk a részleteket privát üzenetben! Köszönjük! ^Szilvi
  6. Újra "kivizsgálták" a problémát az itteni jelzés után és újra az a válasz, hogy "biztonsági okból" nem működik a készülékemen a Telekom alkalmazás... Valódi magyarázat most sincs, de arra utalás igen, hogy azt gyanítják, főzött ROM van a mobilomon...
  7. Előre jutás nincs az ügyben A megrendelt eszköz jelenleg nincs, szóval már minden türelmem elfogyott, ígéreteket kapok, tényleges ügyintézést nem
  8. Már többször utána néztek, a válasz mindig az, hogy türelmet kérnek. Másfél hónapja
  9. Telekom szakértő

    World of Tanks

    Szia @gabo77! Köszönjük türelmedet! Szakértőink jelzése alapján a napokban elhárult a hiba. Kérjük, ellenőrizd és jelezz vissza nekünk. Köszönjük! ^Lia
  10. Szia @BS.Kriszta! Nagyon sajnáljuk a kellemetlenséget! Ha privát üzenetben megírod nekünk az érintett MT azonosítódat vagy rendelési számodat, szívesen utánanézünk az ügyednek. Köszönjük! ^Lia
  11. Szia @csak én, az átvert ügyfél! Nagyon sajnáljuk a kellemetlenséget! Szívesen utánajárunk az ügyednek és kivizsgáltatjuk estedet - ehhez kérjük, hogy privát üzenetben írd meg nekünk az MT azonosítódat vagy az ügyszámodat. Együttműködésedet köszönjük! ^Lia
  12. Szia @matepazy! Amennyiben az áramtalanítás után és jelenleg is tapasztalod a hibát, kérjük, hogy privát üzenetben írd meg nekünk az érintett MT azonosítódat, valamint az elérhetőségi mobilszámodat és segítünk. ^Lia
  13. Hogyan lehetséges, hogy egy november elejétől fennálló technikai hiba miatt nem tudok semmilyen készüléket rendelni??? Miért nem lehet megoldani a hibát ennyi idő alatt? Panasz tétele gyorsítana a dolgon? Mert már igencsak ezen gondolkodom, mert a "türelmet kérnek" mondattól egy kicsit kivagyok!
  14. Tegnap
  15. 2025,12,23-án költözünk. Úgy gondoltam, hogy ha 11-én szólok, jelzem, hogy 22-én szeretném a szolgáltatást áttelepíteni az új címre, az elég korán lesz. De nem így van.... Túl korai, még akkor csak dec.17-ig látják az időpontokat. Ígéret, hogy szombaton hívnak. Hívtak is, hogy még mindig nem látják a kért dátumot, szerdán, azaz 2025.12.17-én tudnak majd segíteni. Küldtek egy chat linket, amiből nem lehet továbblépni sehogy sem. Többszöri próbálkozás után (órákig ment), végre lett egy emberke vanda helyett.... hurrá!!!! Majd ez az emberke közölte, hogy már csak 12.30-ra van a legközelebbi időpont!!!! Mi a **** van????? Persze panasz, egyebek, de semmit sem tehet. Tehát van az a pár nap. Gondolom a telekom kifizeti, hogy arra az időre be kell köttetni a *** szolgáltatását? Jól *********.... De ebből fogyasztóvédelem is lesz, mindenről van írásos emlék.... Ki a felelős?????
  16. Ha egy fejlesztő esetleg foglalkozik ezzel: Apró érdekesség a dologban: A Firefox UserAgent átírása esetén, ha a "windows" TAG -et kiveszem a UAS -ből, vagy csak "win" -re rövidítem, akkor a Beállítások -> Kilépés -> Kijelentkezés menüpont után rögtön az a képernyő fogad, ami azt írja, Már be vagy vagy lépve egy Telekom Fiókkal, és az ottani Kijelentkezés gombbal egyből teljesen ki is jelentkezik... Ugyanez a menü működése Androidon a Chrome -ban eredeti UAS -el, illetve más böngészőben is. Sőt, Linux alatt Firefox -ban is ugyanez a menü működése az eredeti UAS -el. Olyan, mintha a weboldal nem szeretné a "windows" TAG -et a UAS -ben... Ez úgy elég érdekes, hogy a tartalom lejátszás viszont Linux alatt nem működik...
  17. A TV adás minden probléma nélkül elindul, majd 1-2 perc elteltével az adás leakad. Ha váltok csatornát, akkor újra elindul, de később megint leáll. A TV boxok powerline adapterrel vannak rákötve a Telekomos (Sagemcom F@st 5670) routerre. Már megpróbáltam gyári beállításra visszaállítani a boxokat és powerline adaptereket. A válaszokat előre is köszönöm!
  18. Telekom szakértő

    Moto G57

    Szia @ISBE, Illetékeseink megerősítették, hogy sajnos nem várható, hogy ez a két típus megjelenik kínálatunkban. Megértésed köszönjük! ^Oszkár
  19. Telekom szakértő

    Moto G57

    Szia @ISBE, Utána érdeklődünk! Ahogy illetékeseink válasza megérkezik, azonnal elküldjük itt Neked! Ennek megtörténtéig szíves türelmedet kérjük! ^Oszkár
  20. ISBE

    Moto G57

    Bekerül a közeljövőben a kínálatba a Motorola Moto G57 / G57 power?
  21. Kedves ZakiPeti! Nagyon sajnáljuk, hogy nem nyerte el a tetszésedet alkalmazásunk. A belépést követően, ha az előfizetésednél lejjebb görgetsz lesz a "Pénzügyek" opció és arra kattintva az "Egyéb" lehetőségnél a "Részletfizetéseim és Előtörlesztéseim" menüpontban láthatod az információkat a részletfizetéseidről. ^Szilvia
  22. Telekom szakértő

    F@st 5670 internet probléma

    Kedves soosdaniel! Szeretnénk segíteni és továbbítani jelzésedet műszaki munkatársaink felé kivizsgálásra, kérjük, szépen, hogy privát üzenetben írd meg nekünk az MT azonosítódat valamint a mobil elérhetőségedet. Előre is köszönjük! ^Szilvia
  23. Szia @TamaS-51p62KXh Nagyon sajnáljuk, hogy chaten nem sikerült velünk egyeztetned. Kérjük, hogy vedd fel velünk a kapcsolatot privát üzenetben az érintett telefonszámmal, hogy ellenőrizni tudjuk, hogy valóban beállítás okozhatja-e problémát. ^Szilvia
  24. Jól sejtettem, hogy ismét felesleges a hibajelentés. Ismét lerázó választ kaptam, de valódi indokot nem...
  25. Utolsó hét
  26. Az új felület nem könnyítette meg az életem. Korábban a számláim áttekintése jóval egyértelműbb és egyszerűbb volt. Amit egyáltalán nem találok, ez előtt volt az éppen futó készülék törlesztéseimről egyértelmű infó. Ezt most egyáltalán nem találom. Ezért ennek a nyomonkövetése ellehetetlenült számomra. Kérhetek ehhez segítséget? Hol találhatom meg ezeket az információkat?
  27. Sziasztok! Múlt héten kötötték be optikain a 2GB/s-os internetet. nagyjából pár napig(kb 1 hét) működött minden viszont, azóta azt csinálja, hogy asztali gépen vezetékesen folyamatosan keresi a hálózatot, de nem csatlakozik ha esetleg mégis akkor pár másodperc után újra eldobja. Modem reset korrigálja viszont csak az első újracsatlakozásig onnantól megint elérhetetlen. Telefonról wifi-n néha rácsatlakozik néha nem. Laptopon wifi-n rácsatlakozik de nincs rajta internet. CMD-ben megnéztem IPV4-et nem oszt nekik csak IPV6-ot. TV-n vezetékesen működik illetve egy rákapcsolt jelerősítő is kifogástalanul működik. Egyébként mobilról rácsatlakozva 90%-ban működik. Külön router-el is működik, de ezt hanyagolnám mivel visszaveszi a sávszélességet így még a gigabit sincs meg. Így azért elég fölösleges volt váltani ha ennyire instabil az eszköz. Válaszotokat előre is köszönöm!
  28. Sziasztok! Pontosan ugyanez a probléma nálam is. Samsung tv távirányítóval teljesen jól működött, lehetett a boxot is vezérelni, viszont néhány napja ez már nem működik, csak infrán keresztül, ami elég nehézkes, mivel nincs látható helyen a box. Feltételezem a box kapott valami frissítést az elmúlt napokban.
  29. István Ferenczi

    daemon warning

    Kb. 1 hónaoja optikai net hálózaton vagyok. A modem/router a következő hibát rögzíti percenkén kb. 4 szer: "daemon.err odhcpd[8492] Failed to send to ff02::1%wlnet_guest@br-wlnet_guest (Permission denied) Dec 16 17:26:20 daemon.warn odhcpd[8492] A default route is present but there is no public prefix on wlnet_guest thus we don't announce a default route!" Mi nincs jól konfigurálva? Mit kellene beállítanom, hogy megszűnjön ez a hibaüzenet? Köszönöm. Üdv. Ferenczi István
  1. További aktivitások betöltése
×
×
  • Új...