Ugrás a tartalomhoz

Minden aktivitás

Ez a folyam magától frissül

  1. Az elmúlt órában
  2. Tisztelt Telekom! Érdeklődnék,hogy az említett telefonra melyik a legújabb frissítés.Nekem:1.0.15.0 UKOEUXM van. A telefon nem talál frissítést. Már elérhető rá a:2.0.3.0 UKOEUXM Telekomnál melyik a legújabb verzió? Köszönöm!
  3. Udvozletem! Eddig turtem, de most lefott a kave… Ugynevezett Gigaeros net 1000/200 elofizetessel rendekezem, Xbox One series X-en probalnek FC25 online PvP merkozeseket jatszani, ami az ingadozo, igen gyakran extrem magas ping miatt gyakorlatilag jatszhatatlan, masodpercekre all meg a jatek, aztan “gyorsitott felvetelben” probalja utolerni magat. Ez semmilyen formaban sem okes, de finommotoros, preciz mozdulatoknal egyenesen lehetetlen helyzetbe sodor minden meccsen. Havi 11ezer Forintert ez messze nem elegseges szolgaltatas. Kerem, hogy vizsgaljak ki a problema okat es haladektalanul orvosoljak azt. koszonettel: Medve Balazs
  4. Today
  5. Tisztelt Admin! Eddig a Magenta Momentsben tökéletesen jóváíródtak pontjaim, miután teljesítettem a kihívásokat. A tegnapi napon az alkalmazásban befizettem szokás szerint a havi számlámat, azoban a pontok azóta sem aktiválódtak, mindig azt mutatja, hogy a kihívás nincs teljesítve. Esetleg létezik megoldás ennek orvosolására? Üdv: Lacika
  6. Kedves SzantoEri! A fenti üzenetet nem Társaságunk küldte, a jövőben érdemes a küldő számára, a linkre és a furcsa megfogalmazásra figyelni. Amennyiben kérdésed merül fel, írj nekünk bizalommal! ^Szilvi
  7. Ilyen smst kaptam ezeket lehetne 99ft ért megvenni
  8. Kedves SzantoEri! Amennyiben a fenti pontgyűjtő akcióra gondolsz, igen, csalásról van szó. Pontokat már nem gyűjthetsz, de szíveket igen, ennek részleteit megtalálod honlapunkon ezen az oldalon. ^Szilvi
  9. Ugyan ez a csalás a telekomhu.cfd ? Nincs ilyen pontbeváltás?
  10. Tegnap
  11. Szia @smuttyjohnny! Jelenlegi információink szerint Gyenesdiáson az optikai hálózati átadás jóval korábban, ez év végén várható. ^Lia
  12. Az olvasottak alapján akkor, ha Gyenesdiáson végre már behúzták legalább a kábelt, de dobozok még nincsenek, jól gondolom, hogy nagyjából 3-4 éven belül már működni fog vagy ennyire ne legyek bizakodó?
  13. Telekom szakértő

    Tvgo

    Kedves @Lerchné Hajdú Ágota! Amennyiben az alkalmazás újratelepítése nem oldotta meg a problémát, érdemes ellenőrizni a rendszerfrissítéseket is, és amennyiben elérhető frissítést jelez, azt telepíteni a készülékedre. További probléma esetén, kérjük privát üzenetben keress meg minket, hogy bejelentésed továbbítani tudjuk az illetékes területünknek. Együttműködésed köszönjük! ^Zsolti
  14. Kedves @schmidtlaszlo! Otthoni Telekom TV szolgáltatás megléte esetén tudjuk azt biztosítani (ha rendelkezésre állnak a szükséges hálózati kapacitások), ha az egy előfizetéshez maximálisan rendelhető 3 db. set-top-box nem elegendő, ugyanarra a címre megrendelhetsz egy második internet+tv előfizetést, amihez szintén maximum + 3 boxot tudunk kapcsolni. Ebben az esetben 2 modem működne, amelyekhez összesen legfeljebb 6 db boxot lehet csatlakoztatni. Ha tv-t nem szeretnél igényelni vagy bővíteni, mi is a két épület közötti kábeles összeköttetés kiépítését vagy wifis (pl. a kínálatunkban megtalálható okoswifi csomag: Okoswifi - Telekom szolgáltatások) megoldás használatát tudjuk javasolni. A kiépítésben kérheted szakértőink segítségét a díjazás ellenében igényelhető egyedi szerviz szolgáltatásunk megrendelésével: Egyedi szerviz szolgáltatás - Magyar Telekom lakossági szolgáltatások ^Zsolti
  15. Telekom szakértő

    skyshowtime 60 napig ingyen

    Kedves @Zsuzs! A promóció keretén belül a díjmentes SkyShowtime szolgáltatás csak meghatározott, idén bevezetett új, Mobil S, Mobil M és Mobil L díjcsomagokkal vagy otthoni Telekom TV előfizetés mellé vehető igénybe, amennyiben nem rendelkezel fizetős SkyShowtime előfizetéssel illetve a SkyShowtime-ot tartalmazó díjcsomaggal. A kedvezmény csak lakossági ügyfeleink számára érhető el. Amennyiben számodra kérdéses, hogy az ajánlatot igénybe tudod-e venni, kérjük, privát üzenetben küldd meg részünkre szerződésed adatait, hogy ellenőrizni tudjuk. Megértésed és együttműködésed köszönjük! ^Zsolti
  16. Sziasztok! Az Apple-lel együttműködve dolgozunk az RCS funkció mielőbbi bevezetésén. Az RCS technológia várhatóan egy következő iOS verzió frissítéssel fog elérhetővé válni az iPhone készülékeken. Megértésetek és türelmeteket köszönjük! ^Zsolti
  17. Kedves @. ..! A Magenta 1 kedvezmények igénybevételéhez szükséges, hogy ugyanazon a néven egyaránt szerepeljenek Telekom otthoni és mobil szolgáltatások is. Ebben az esetben a feltöltős Domino előfizetésekre dupla feltöltési bónuszt biztosítunk. Erről részletesebben ezen az oldalunkon tájékozódhatsz: Magenta 1 Dominoval – Telekom lakossági szolgáltatások Amennyiben a feltételeknek már jelenleg is megfelelsz, de még nem részesülsz az extra kedvezményben, kérjük keresd munkatársainkat a 1414-en vagy a chat ügyfélszolgálatunkon (https://www.telekom.hu/lakossagi/ugyintezes/gyakori-kerdesek/chat_segitseg), ahol segítségedre lesznek a kedvezmény aktiválásában. ^Zsolti
  18. Szép napot! Amikor itthon tartózkodunk feleségemmel, mindkettőnk telefonjában Domino SIM kártya figyel. Ez a két szám összevonható egy Magenta 1 esernyő alá, vagy valami más is szükséges még a zavartalan használathoz? Köszönöm a szíves választ!
  19. Utolsó hét
  20. mnsrnr

    RCS iPhone készüléken

    Jó, nyilván kevésbé érdekeltek lehetnek emiatt az RCS technológia kiterjesztésében, de az sem használ feltétlen a Telekom brandnek, ha azt látja a felhasználó, hogy van egy innováció a gyártó részéről, amit a fogyasztói igények és fogyasztóvédelmi szempontok miatt kénytelen volt integrálni a rendszerébe, erre a piacvezető telekommunikációs cégnek lassan egy éve nem sikerül bevezetni - bármi is legyen az oka.
  21. Zsuzs

    skyshowtime 60 napig ingyen

    Üdv! Aktiválni szeretném a skyshowtime 60 napig ingyen promót, de a kiegészítő szolgáltatásoknál nem tudom kiválasztani, mert nincs a listában. Mit csinálok rosszul?
  22. uzman

    Otthoni hálózat internetmegosztás

    Az internetkapcsolatot a saját ingatlanodon belül (a portára gondolok) szabadon megoszthatod, ezt nem tiltja semmilyen szabályozás. 🙂
  23. Sziasztok! Lenne egy kérdésem ami inkább jogi mint informatikai. Van egy ház és egy lakható melléképület ugyanaz a cím alatt egy kertben. A melléképület hátul van, oda van bekötve koax Telekom internet. Ha szeretnék internetet az első házban is, akkor van esély arra, hogy a Telekom beköti oda is, annak ellenére hogy ezen a címen már van szolgáltatás.? Lehet egy cím alatt két szolgáltatás két külön néven? Tehát a házban és a melléképületben egy-egy kábelmodem? Felhívtam a Telekomot és azt mondták, hogy nem lehet, csak akkor ha ugyanannak az ember nevén lenne mindkét internet. Ezen meglepődtem. Ez biztos így van vagy félreinformáltak? Másik kérdés: összesen van 5 számítógép. Azt mondta a Telekom, hogy akárhány gépet rá lehet kötni egy internetre, wifivel és kábellel is. Akkor elméletileg jogi akadálya nem lenne annak, hogy kültéri utp kábelt áthúzzak a másik épületbe. Ott csak egy számítógép van, a melléképületben 5. A két épület egy család közös tulajdona, tehát nagymama, nagypapa, két lányuk és a férjeik és lányaik gyerekei. Mivel használjuk a fájl és nyomtatómegosztást, helyi hálózat ígyis-úgyis kellene. Ha két internet lesz bekötve külön a két épületbe, akkor vpn-nel tudnánk ezt megoldani. Már 200 Mbps a feltöltési sebességünk. Annyi elég lenne.
  24. Lerchné Hajdú Ágota

    Tvgo

    A tvgo -n napok óta E115-ös hiba kód jelenik meg. Már újra telepítettem de ez sem segített. Mi ilyenkor a teendő?
  25. Kedves fantommol! A díjmentesen hívható 1414-es számon érheted el, ahol elsőként Vanda fogad. Elegendő rövid 1-2 szavas válaszokat adni a feltett kérdéseire és átkapcsol illetékesekhez. Itt találhatóak hasznos tanácsok a gördülékenyebb ügyintézéshez. ^Petra
  26. Kedves Szabóné dr.Sós Anikó! Elsőként azt javasoljuk, hogy töröld a böngészési előzményeket vagy egy másik böngészőben indítsd el az adategyeztetést (itt). Amennyiben továbbra is problémát tapasztalnál, kérjük, privát üzenetben írd meg nekünk az érintett Domino számot, hogy ellenőrizhessük! ^Petra
  27. Kedves Rab Jenőné! Ebben az esetben nincsen teendőd, mert kizárólag Domino kártya használata esetén szükséges az éves kötelező adategyeztetést elvégezni. ^Petra
  28. A Telecomnál az előfizetéses telefonomon kivülk van egy Dominó kártyás okostelefonom,ennek adategyeztetését nem tudom elvégezni,mert a gép azt írja ki,nem a Telekomhoz tartozik,ez nem igaz.Miért nem tudom az adategyeztetést elvégeztni?
  1. További aktivitások betöltése
×
×
  • Új...