Ugrás a tartalomhoz

Minden aktivitás

Ez a folyam magától frissül

  1. Today
  2. Fix IP nem feltétele annak, hogy ne legyen blokkolva a befelé irányuló forgalom normál esetben. Erre jó példa az otthoni szolgáltatás, mert sajnos ott sem jut fix prefix a végtelen darabból, még sincs szűrve befelé a forgalom. Mobilnál valamennyire érthető, hogy alapértelmezetten nem engedi be a forgalmat, de azt nehéz megérteni, ha a T rendszer/tűzfal nem képes előfizető azonosító alapján ezt kezelni akár dinamikus címkiosztás esetén is, inkább valószínű, hogy üzleti okok állnak mögötte.
  3. Tisztelt Telekom!!Magánházban Magenta 1 csomagom van, dobozos számitógép van a nappaliban ,ahol a rooter van! Szeretnék lakáson belül egy másik szintén dobozos számitógépet működtetni! Lehet e és mi a módja? Farkas Gáborné
  4. Szia! Köszi a választ! A kábel mindenképp jó, látom az eszközök között a routert, az ASUS logjában is látom, hogy "Link up 2500mbps full duplex" (A Technicolor 2.5-ös WAN/LAN portjába dugtam, meg az ASUS WAN portjába. ) Az ASUS log-ban ilyen hibák voltak: WAN Connection: Fail to connect with some issues Cannot get public IP address, stopping Timeout waiting for PADO packets Unable to complete PPPoE discovery A felhasználó és jelszó is jó, a fórumon olvastam, hogy azok kitörlése segíthet a Technicolorból, de mivel kitörölni nem tudtam, megadtam egy szóközt jelszónak és felhasználónak, hogy ott ne legyen PPPoE kapcsolat (nyilván ez se működött), aztán pedig visszaírtam a PPPoE adataim, és a Technicolor elfogadta őket, lett újra internet. Szóval ezek az adatok jók... Ha jól értem a PT bekapcsolása után nem is kéne netnek lennie a Technicoloron, de ugyanúgy volt net és a DHCP-t is csinálta. Gondoltam azért rákérdezek az ügyfélszolgálatnál, viszont mint kiderült chat-en nem tudnak technikai kollégát kapcsolni, szóval fel kéne hívnom a 1414-et... még nem volt rá lelkierőm.
  5. Tegnap
  6. Szia Meg kellene nézni, hogy az asus-technicolor között van-e kapcsolat, tehát jó-e a kabel és az ethernet interfacek. Ha ez ok, akkor a logban ellenőrzini kellene, hogy vannak-e egyéb hibabejegyzesek. Ha ez is jó akkor az ügyfélszolgálattal egyeztetni kellene, hogy jó-e a felhasználónév jelszó paros.
  7. Telekom szakértő

    Nokia 6610i wap

    Szia viktorhun! A Wap szolgáltatást kivezettük a kínálatunkból. Amennyiben a böngészéshez szükséges beállításokat szeretnéd megtudni, ezen a linken, minden fontos információt megtalálsz. ^Gabriella
  8. Telekom szakértő

    Internet kiesésről igazolás

    Szia Tamas586! Amennyiben írásos igazolást szeretnél kérni, kérjük, hogy privát üzenetben küldd el nekünk az MT ügyfél-azonosítódat és a hiba időpontját. A kiállított igazolást e-mailben tudjuk továbbítani, mely tartalmazni fogja a telepítési címet, ahol a hiba fennállt, az érintett szolgáltatás megnevezését (Hang, TV, Internet) valamint a bejelentés és a hibajegy lezárásának időpontját. ^Gabriella
  9. Telekom szakértő

    Opikai hállózat

    Szia István! Köszönjük az érdeklődésedet és szép napot kívánunk! Örömmel tájékoztatunk, hogy hálózatunk korszerűsítésével kapcsolatban azonnal választ kaphatsz - ide kattintva - honlapunkon, ahol pontos címed megadása után tájékozódhatsz a várható fejlesztésekről, illetve választhatsz az aktuálisan elérhető szolgáltatások közül. Folyamatosan azon dolgozunk, hogy Gigaerős hálózatunk a lehető legtöbb ügyfelünk számára elérhető legyen. Amennyiben a megadott címen jelenleg nem találsz megfelelő ajánlatot, feliratkozhatsz értesítőnkre, melyben tájékoztatunk, amikor Nálad is elérhetővé válnak leggyorsabb csomagjaink. A feltüntetett adatok megegyeznek az ügyfélszolgálatainkon rendelkezésre álló információkkal. Bízunk abban, hogy válaszunkkal segítségedre lehettünk! Együttműködésedet köszönjük! ^Zoltán
  10. matoki

    Opikai hállózat

    Mikor lesz elérhető az optikai net szolgáltatás Kaposvár **** szám mivel kb. 1,5 hónapja ki van építvel a hállózat az utcában. A jelenlegi rézdrótos hállozat katasztrófális. Üdv: Matók István Kaposvár **** 7400
  11. Barka Zoltán

    T Phone 2 5G

    Bocsánat még egy kérdés. Ha nincs ilyen ismert probléma, akkor miért mondta a kollégájuk aznap, hogy tudnak a hibáról mert tömegesen jelezték vissza az említett hibát?
  12. Barka Zoltán

    T Phone 2 5G

    Kedves Telekom szakértők! Kettőt vettem az említett készülékből. A másikat a szebbik felem használja és ugyanezek a tünetek a szoftver frissítés óta. Duisburgban hol tudjuk leadni javításra? Válaszukat előre is köszönöm!
  13. viktorhun

    Nokia 6610i wap

    Sziasztok Hogy kell beállítani a wapot a nokia 6610i-n ?
  14. Utolsó hét
  15. Sziasztok, Vettem egy ASUS TUF routert (akciós volt), és szeretném a technikolor gépbe kötni úgy, hogy azt passthrough-ba rakom. Na ez a 10 perces művelet kb 5 órája zajlik, és nem birok egyről a kettőre jutni. A PPPOE passthrough kapcsoló a Technicolorban (Internet access menüpont > PPoE PT) konkrétan mint ha semmit sem csinálna, ugyanúgy van net ha bekapcsolom, semmi nem változik. Az ASUS routerben megadtam a PPPOE adatokat, és beudgtam a LAN/WAN helyre a Technicolorba, de semmi, PPPOE discovery failed. Közben a Tehnicoloron van net, meg minden. Mit csinálok rosszul? A fórumon itt olvastam már olyat is, hogy többszörre müködött, na hát én kapcsolgattam itt egy fél órát és semmi, meg hogy ki kell törölni a jelszót és felhasználónevet, hát nekem el sem engedi menteni mert üres string hibát dob a form, ha megpróbálom leokézni. Van valakinek ötlete esetleg? Igazából közben eszembe jutott, hogy megfoghatnám és használhatnám AP módban az új routert... de azért mostmár érdekel, mit rontok el.
  16. Telekom szakértő

    T Phone 2 5G

    Kedves Zoltán! Köszönjük szépen az eddigi türelmed! Illetékes kollégáink válasza alapján arról tudunk tájékoztatni, hogy nincs olyan ismert szoftveres probléma, ami az általad leírt jelenséget okozza. Javasoljuk, hogy a készüléket add le valamelyik Telekom üzletben, ahol munkatársaink intézkednek a szervizbe küldésről. ^Zsolti
  17. Telekom szakértő

    T Phone 2 5G

    Kedves Zoltán! Nagyon sajnáljuk a tapasztaltakat! Felvettük munkatársainkkal a kapcsolatot, kis türelmedet kérjük válaszunkig! ^Szilvia
  18. Telekom szakértő

    Redmi 14C

    Nagyon szívesen! Keress minket nyugodtan a jövőben is! ^Szilvia
  19. Barka Zoltán

    T Phone 2 5G

    Kedves Telekom! Nagyjából 1 hete jött ki az utolsó szoftver frissítés. Aznap jeleztem hogy azóta nem működik a mikrofon. Videóhívásban egyáltalán nem, hagyományos hívásban meg kiszámíthatatlan. Azt mondta a kollégájuk, hogy hamarosan javítva lesz. Ez azóta sem történt meg és érdeklődnék, hogy mikor tudom használni végre a telefonomat telefonálásra? Köszönöm!
  20. János1977

    Redmi 14C

    Köszönöm szépen!🙂
  21. Kedves @Kovács Tamás János A privát üzenetednél az imént válaszoltunk. Javasoljuk, hogy a nyilvános hozzászólásodat szerkeszd és töröld belőle hívószámodat a visszaélések elkerülésének érdekében, illetve más nyilvános felületeken se add azt ki. ^Dániel
  22. Kedves @Kovács Tamás János A rendelkezésre állási idő lejárata után még 90 napig van lehetőség utólagos feltöltéssel újra aktívvá tenni a számot. Ha sikeres volt a feltöltésed akkor előfordulhat, hogy az adategyeztetési határidő is lejárt már és emiatt nem működik a telefonszám a feltöltés után. Kérjük, írd meg nekünk privát üzenetben az érintett telefonszámot és ránézünk, hogy erről van-e szó. ^Dániel
  23. Dominom rendelkezési állása 25.06.29-én lejárt. A határidő után töltöttem fel, szeretném újra aktiválni, a számomat megőrizni. Próbáltam, de nem sikerült az oldalukon és telefonon sem. Biztosan rosszul csinálok vmit, kérem a segítségüket (****). Köszönöm: Kovács Tamás János
  24. Sziasztok! Ez a probléma fennáll még? Mifelénk most húzza az optikát a T, de akkor nem rohanok szerződést kötni, ha a szolgáltatás ilyen keserves. Zzz
  25. Telekom szakértő

    TCL 98C7K készlethiány

    Kedves DeamonX! Mi is várjuk a készleteket a gyártótól, de sajnos nincs pontos információnk a beérkezéssel kapcsolatban. Javasoljuk, iratkozz fel a készletértesítőre ha még nem tetted meg. ^Zoli
  26. Kedves NemJakso! Mobilnál a portok befelé irányban zártak, így kívülről nem lehet elérni az eszközöket. Lakossági ügyfeleknél erre nincs is megoldás, mert fix IPv6-os cím sem mobilnál, sem otthoni szolgáltatásnál nem érhető el. ^Andrea
  27. uzman

    Hálózat kiépítése

    A fenti posztban kattints rá a Telekom szakértő nevére, majd a boríték ikonra kattints.
  1. További aktivitások betöltése
×
×
  • Új...