Minden aktivitás
Ez a folyam magától frissül
- Today
-
Érdemes volna még az eszköz webes felületén ellenőrizni a hálózati kapcsolat adatokat. Lehet, hogy csak a gpon led hibásodott meg és azért nem világít. Vagy ha az eszközből valami miatt törlődtek a PPPoE bejelentkezési adatok, az is lehet az ok - ezeket a szerződéskötéskor kapott dokumentumokban vagy a Telekom fiókban megtalálod és az alapján be lehet írni a megfelelő menüpontba.
-
fantommol elkezdte követni Port forwarding Assetto Corsa -t
-
Szép napot! Átnéztem a hasonló témájú hozzászólásokat, de nem találtam megoldást a problémámra: szeretnénk itthon, a saját hálózatunkon együtt játszani, de sehogy se tudom beállítani a port-továbbítást a WAN Settings-ben. Minden gép saját IP-vel rendelkezik, az én gépem lenne a HOST (192.168.1.140), a fiamnak (192.168.1.150) pedig az enyémre kéne majd csatlakoznia. Csatolom a router infóját, a szerverbeállítási adatokat és a log-fájlt, melyben pirossal kiemeltem a (szerintem) fontosabb információkat. Segítségüket előre is köszönöm! Üdvözlettel: Molnár Lajos output20250710_165958.rtf
-
fantommol belépett a közösségbe
-
Whatevs belépett a közösségbe
-
Valaki tudja, hogy ez mukodik mar azota esetleg vagy varhato, hogy mukodjon valaha? Ez az egy technikai feltetel hianyzik jelenleg az iMessage <> Android kommunikaciohoz, ami sokak eletet megkonnyitene.
-
Telekom szakértő elkezdte követni Hálózat kiépítése , HomeBox problema és Sagemcom F@st 3686AC v2 modem probléma -t
-
Kedves grofkende! Kérjük, áramtalanítsd az eszközt ismét és a visszakapcsolás után pár perccel később ellenőrizd, hogy történt-e változás! Ha nem, akkor sincs ok az aggodalomra, segítünk! Ez esetben kérjük, privát üzenetben küldd el nekünk teljes neved, MT azonosítódat és mobilszámodat, hogy rögzíthessünk egy hibajegyet az előfizetésedhez, melyet szakértőink kivizsgálnak. Együttműködésedet köszönjük! ^Erika
-
Sagemcom F@st 3686AC v2 modem probléma
question válaszolt Telekom szakértő OldMike bejegyzésére, itt: TV
Szia OldMike! Megkaptuk privát üzenetedet is, köszönjük! Felvettük a kapcsolatot illetékes területünkkel, a megoldásig szíves türelmedet kérjük! Jelentkezni fogunk, amint információt kapunk az ügyeddel kapcsolatban. ^Erika -
Ez pusztán csak időhúzás hogy addig is fizesse szépen mindenki az sms díjakat. Hiszen az rcs-ből nincs semmi haszna a cégnek…
- Tegnap
-
grofkende belépett a közösségbe
-
Van egy HomeBox a szobamba amit ujrainditas utan nm lehet ,,hasznalni,, alias nincs internet. Reggel lassu volt a net, volt net de ****, mondom újraindítom ezt a HomeBoxot, újraindítas után az osszes LED világított kivéve az internet nem ami ugye jelzi h van e internet. Aztan következő újraindítás utan PON led nem vilagitott ami az opitkai kábelnek a ledje. Én a ket újraindítás kozt az optikai kabelhez nem nyultam. Azota a PON nem vilagit (azon kivul minden aminek kell) és nincs internet eleres az egesz hazba (maga az internet LED vilagit) ezutan az optikai kabel ,,box,,-ot is megneztem hogy jol van e bedugva kihuztam meg vissza. Azota semmi biztan benne hogy visszajön de szerintem ,,el****,, valamit mert reggel neg ha semmi értékű is de volt net. Valakinek hasonlo probléma vagy megoldas?
-
Mr. V. belépett a közösségbe
-
Szia Dániel! Köszönöm a választ. fIREFOX, Chrome és Edge böngészővel próbáltam, mindegyiknél az inkognitót is. Csak egy PC-m van, de két Xiaomi mobiltelefonon is próbáltam. Az egyiken Edge, a másikon Chrome van. Az eredmény minden esetben ugyanaz, mint amit leírtam. Az előzmények törlése sem segített. Egyébként az Alkalmaz-ra kattintás után a címsorban ez látszott (még az újratöltés előtt): https://192.168.0.1/wifi.cgi?sessionKey=974352905 Megjegyzem, hogy ez a probléma már legalább egy évvel ezelőtt is jelentkezett, csak akkor nem foglalkoztam tovább vele, de most fontos lenne. Azt nem tudom, hogy a mostani verzióra frissítés akkoriban történt-e. Megírom majd az MT azonosítómat.
-
Kedves Máró Sándor Péter! Kérünk, hogy vedd fel velünk a kapcsolatot privát üzenetben. Írd meg ott nekünk a pontos címet házszámmal együtt és utánanézünk kérdésednek. Várjuk megkeresésed, hogy a segítségedre lehessünk. ^Rita
-
Tphone 2 Pro frissítés
topic válaszolt Telekom szakértő István1996 bejegyzésére, itt: Közösségi témák
Kedves István! A gyártói szerviz a beküldött eszközöket, 15-30 napos határidővel vállalja, hogy javítani tudja. Javasoljuk, hogy érdemes lenne a gyártói szervizhez közvetlenül bemenned és ott érdeklődni, hogy van-e lehetőség, hogy a helyszínen megjavítsák ezt számodra. A gyártói szervizek elérhetőségét honlapunkon ide kattintva tekintheted meg. ^Rita -
Sandor Maro elkezdte követni Hálózat kiépítése -t
-
Kedves Telekom Fórum felhasználók! Kaptam egy új információt, miszerint Hajdúböszörmény területén a Telekom engedélyt kapott a hálózatfejlesztésre. Van-e aki ezt tudja igazolni? Esetleg Telekomos munkatárs? (Utca: Külső-Újvárosi utca) Köszönettel, Máró Sándor Péter
-
Szia! Igen, ha a csomag aktiválása után történt az 1 perc beszélgetés, akkor ez már az 50 perces keretből történt. Az alkalmazásban az érintett hívószámot kell kiválasztani, majd kissé lejjebb görgetni, itt láthatod tájékoztató jelleggel az adott havi hívás adatokat. Ezek külön vannak bontva különböző hívásirányok szerint. Ezek közül a nemzetközi hívások azok amik nem számítanak az 50 percbe, így a többi irány összessége adja ki, hogy mennyi beszélgetésnél tart az adott hívószám. Az adatok az adott havi forgalmat mutatják, így ha a hónap közben történt a csomagváltás, akkor a következő hónaptól tudod pontosabban nyomon követni, hogy mennyi beszélgetés történt a Mobil S csomaggal. ^Dániel
-
Sagemcom F@st 3686AC v2 modem probléma
question válaszolt Telekom szakértő OldMike bejegyzésére, itt: TV
Szia OldMike! Első körben mi sem a gyári visszaállítást javasolnánk, mert a leírtak alapján akár böngésző oldali is lehet a jelenség. Érdemes megpróbálni belépést és a módosítást a böngészési előzményeid és sütijeid törlése után is, illetve megpróbálhatod másik böngészőben (esetleg másik eszközön) és inkognitó ablakban is. Ha ezek mindegyikénél a fent leírtakat tapasztalod, úgy írd meg nekünk privát üzenetben az előfizetéshez tartozó MT ügyfél-azonosítódat és ez alapján tanácsot kérünk az illetékeseinktől. ^Dániel -
OldMike elkezdte követni Sagemcom F@st 3686AC v2 modem probléma -t
-
Koax hálózaton vagyok, a HGW Sagemcom F@st 3686AC v2. Szoftver verzió: MAGYAR_4.121.4 Be tudok lépni a beállításokba, de ha a például a WI-FI oldalon megváltoztatom a csatornát, és rákattintok az Alkalmaz gombra, akkor csak egy teljesen fehér képernyő jelenik meg, a képernyő frissítése után pedig ismét a bejelentkezési oldal jelenik meg. Azaz úgy néz ki, hogy a változtatás elmentése nélkül kilép a beállításokból. A legközelebbi belépés után mindenben az eredeti beállításokat mutatja. Nem tudom, hogy miképpen lehetne ezt a hibás működést kiküszöbölni. Nem tudom, hogy van-e frissebb verzió, és lehetne-e arra frissíteni? Nem merek gyári visszaállítást csinálni (eddig még soha nem csináltam), mert nyilván állítanom kellene néhány beállításon, de mi történik, ha akkor ugyanígy nem mentené azokat. IPTV van, két darab STB-vel, amik teljesen rendben működnek. A vezetékes internet és a WI-FI is rendben van, de az utóbbinál szerettem volna más sávszélességet és csatornát kipróbálni, mivel a soklakásos társasházunkban zavaróan sok az erős jel a mostani csatornán. A jelszintek szerintem gyakorlatilag tökéletesek. Köszönöm Amennyiben szükséges, akkor egyéb adatokat is megadhatok.
- Utolsó hét
-
GZR19821213 elkezdte követni Mobil S -t
-
Sziasztok! Most ma be lett aktiválva a gyereknek a Mobil S előfizetésse. Ami ugye tartalmaz 50 percet bárhová. Azt az alkalmazásban hol látom,hogy hány perce van még az 50-ből? Illetve most felhívta az egyik nagyszülőt. Látom,hogy beszélt egy percet. Ez most gondolom ilyenkor az 50 percrből kerül/került levonásra?
-
GZR19821213 belépett a közösségbe
-
De az a félelmem hogy nem fog megjavulni és a szervizben leveszik róla az üvegfóliát és oda lesz hetekig a készülék és nem tudok addig se használni. Reméltem hogy egy szoftver frissítés ezt rendbe tudja tenni esetlegesen.
-
Rendben, megpróbálom.
-
Tphone 2 Pro frissítés
topic válaszolt Telekom szakértő István1996 bejegyzésére, itt: Közösségi témák
Kedves István! Köszönjük a türelmedet! Meg is érkezett illetékes kollégáinktól a válasz, ami szerint a készüléket meg kell vizsgálni szervizben. Kérjük, hogy add le a hozzád legközelebbi Telekom üzletben, melynek elérhetőségével kapcsolatban ide kattintva tájékozódhatsz. Megértésedet és együttműködésedet köszönjük! ^Zoltán -
Cloudflare - Magyar Telekom nemzetközi peering
question válaszolt KristofT alienhun11 bejegyzésére, itt: Hálózat
Amugy nem oldja meg, mi is ajánlottuk a discord szerverünkön nagyon-nagyon sokáig, de peak időben ezzel is problémák vannak, másrészt az egész Cloudflare IP tartománya rengeteg szolgáltatásnál tiltva van, pl nem lehet vele belépni CoD-ba és egyéb dolgok. Ez nem reklám, de jelenleg a legjobb megoldás a Telekom problémára az FXtelekom(.org), akármennyire is próbálják minden helyen amennyire csak lehet, elrejteni ennek a szolgáltatásnak a létezését. Gondolok itt a Facebook csoportra és a fórumra. Én vagyok a fejlesztője ennek a dolognak és garantálni tudom, hogy hatásos, mivel dinamikusan routeoljuk a forgalmat az összes szerverünk között így akár 150ms-ről 10ms-re tudjuk csökkenteni a válaszidőket a cloudflare esetén. Más szolgáltatások ennyire drasztikus változást nem mutatnak, de a tesztek alapján minden nemzetközi szolgáltatóhoz 8-20ms-t tudunk nyerni, belföldön pedig MINDEN BIX tag-hoz 2ms a válaszidő a szolgáltatásunkról. (Ellenben az MT-vel...) Ez a kép szerintem magáért beszél, mint látható az FX-BP1-es szerverünkhöz átlagban 18ms a válaszidő. Az ausztriai szerverünk pedig fej-fej mellett halad a premium CloudFlare-el. Az ausztriai popunk-nak hála a Counter Strike 2 Vienna szerverekhez gyakorlatilag 1ms a válaszidőnk és a dinamikus routing-nak hála a magyar szerverről körülbelül 8-10ms. Hamarosan bővítjük a sok felhasználó miatt a magyar szerverünket és már erősen gondolkozunk egy Német és egy Szerbiai pop-ban is. UI: Már vannak felhasználóink akik a másik legnagyobb konkurens internetszolgáltatónál vannak, és arról számoltak be, hogy igen csak sokat segít ez a dolog, ott is. (Nagy részben azért, mert kikerüljük az Arelion-t.) Üzenném még így utólag személyesen is, hogy hajrá MT és DTAG! Egyszer biztos sikerül valami normális hálózatot alkotni(külföldön is). -
Tphone 2 Pro frissítés
topic válaszolt Telekom szakértő István1996 bejegyzésére, itt: Közösségi témák
Kedves István! Köszönjük a visszajelzésedet, melyet továbbítottunk illetékes kollégáinknak, amint választ kapunk tájékoztatunk róla! Addig is türelmedet kérjük! Megértésedet köszönjük! ^Zoltán -
István1996 elkezdte követni Tphone 2 Pro frissítés -t
-
Mindegyik app-ban tapasztalom a jelenséget illetve a telefon csörögni sem tud ilyenkor. Se értesítés se csengőhangot nem tud leadni. Semmilyen médiatartalmat nem tud ilyenkor lejátszani illetve a videók amikor próbálnak indulni villogva próbálkoznak majd el feketedik a videó és nem indul el.
-
Xiaomi Note 14 Pro Frissítés
question válaszolt Telekom szakértő Rácz Sándor Ferenc bejegyzésére, itt: Mobiltelefonok
Kedves Sándor! Megérkezett munkatársunk válasza, ez alapján a készülékeden lévő szoftver a jelenlegi legfrissebb, várhatóan néhány héten belül érkezik majd újabb, ezt a gyártó fogja ütemezni. ^Erika -
Köszönjük türelmedet! Megérkezett illetékes területünk válasza. Tájékoztatásuk szerint a frissítést már elfogadtuk, a gyártó fogja ütemezni hamarosan. Bízunk benne, hogy nem kell már sokat várnod rá! ^Erika
-
Tphone 2 Pro frissítés
topic válaszolt Telekom szakértő István1996 bejegyzésére, itt: Közösségi témák
Kedves István! Kérjük, segíts nekünk egy pontosítással! A videók alatt a YouTube appot érted vagy más felületen tapasztalod a hibát? Amennyiben igen, kérjük, töröld és telepítsd újra az appot és ezt követően ellenőrizd, hogy történt-e változás! Kérjük, jelezz vissza nekünk, várjuk válaszod! Együttműködésedet köszönjük! ^Erika