Ugrás a tartalomhoz

Minden aktivitás

Ez a folyam magától frissül

  1. Az elmúlt órában
  2. A Magyar Telekom jól lemaradt, az iPhone megjelenése óta várom a vizuális hangposta bevezetését is, erre még a sima hangpostát is kivezették LOL A témában ismételgetett válaszuk, hogy “a funkció várhatóan egy következő iOS verzió frissítéssel fog elérhetővé válni” meg semmitmondó, ennyit mi is tudunk, ugyan hogyan máshogy válna elérhetővé, mint egy következő iOS verzió frissítéssel?!
  3. Today
  4. Üdvözletem, Bluetooth használatával csatlakoztatott fejhallgatók vagy bármilyen más készülék csatlakoztatásával megszűnik/megáll a hang és a videók lejátszása is. Nem "telefon" hiba mivel 2 készülék is van a családban és mindkettőnél ugyan ez a probléma. Ezért kérem ne is mondják hogy vigyem szervízbe, mert semmit nem fognak vele kezdeni. Véleményem szerint szoftveres hibáról van szó. Több helyen láttam már hogy jelezték ezt a hibát, mikorra várható esetleg valami frissítés ami ezt megoldja? Előre is köszönöm szépen.
  5. Üdvözlet. Páromnak én nekem is ugyanilyen telefonunk van. Szeretném jelezni hogy István által írt probléma tömeges, mert mind a két telefonon ugyan ezt tapasztaljuk. Szervízbe felesleges bevinni mert nem készülék hiba hanem szoftveres. Legyenek szívesek feljebb tolni ezt a problémát az illetékeseknek, analizálni a hibát és szoftvert frissíteni. Köszönjük!!!
  6. ptomi84

    Publikus IP

    Pár napja lett bekötve a Telekom által szolgáltatott internet. Szerettem volna kérni publikus IP-t. Be is állították, de mégis 100.102.....-es címet látok a modemben. És a mikrotik routerem is ilyet kap pppoe csatlakozás után. Internet van, de mivel NAT-olt ip jön ezért nem érem el az otthoni eszközeimet kívülről. Minden nap jelzem, ők meg minden nap közlik, hogy most kikapcsolták a NAT-ot. Persze nem lesz jó. Nem értem,ha az egyik ügyintéző azt mondja, hogy kikapcsolta és most jó(én ezt nem tapasztalom),akkor a másik ügyintézőnek miért kell megint kikapcsolnia. Valakinek valami ötlet? Remélem érthető volt a probléma. Köszi
  7. Kedves @norbert95! A korábbi válaszunknál pontosabb információval nem rendelkezünk. Megértésedet köszönjük! ^Zoltán
  8. Szia @Gabor1! Köszönjük az érdeklődésedet és szép napot kívánunk! Kérjük, hogy add meg a pontos címed, hogy a segítségedre lehessünk! Együttműködésedet köszönjük! ^Zoltán
  9. Üdvözlet, Pestszentimrén váltanék a ***-ról Telekomra, de nem tudom, van-e már optikai hálózat. (A *** a régi **** optikáján jön) A kereső szerint elérhető a címünkön a Gigaerős Optika Net, megrendelni azonban nem lehet, csak a simát. Van esetleg valami infó erről? Köszönöm előre is!
  10. Tegnap
  11. kedves @rostiron és @OldMike! A jelenlegi tervek szerint az új verziót augusztus végén kapjuk meg tesztelésre. Ha minden megfelel és jóváhagytuk, ezt követően a gyártó saját üteme szerint publikálja majd. Addig is köszönjük a türelmeteket. ^Andrea
  12. ez konkrétan mit jelent? szeptemberben a 26.0-val? de gondolom akkor már valamelyik bétában benne lesz
  13. Szia @norbert95! Tervek szerint a funkció várhatóan egy következő iOS verzió frissítéssel fog elérhetővé válni a készülékeken. Köszönjük a türelmedet! ^Andrea
  14. Utolsó hét
  15. a szomszédban már elérhető, maybe developer beta 6 hungary?
  16. Kedves zeratul! Mivel az általad tapasztalt szakadozás a saját routereid kizárását követően is fennmaradt, fel tudunk venni egy újabb hibajegyet az előfizetésedhez, hogy szakértőink ellenőrizhessék ismét. Kérjük, privát üzenetben küldd el nekünk az alábbi adatokat: - MT azonosító - előfizető neve - mobilszám Köszönjük szépen! ^Erika
  17. Szia Tamás! Kérjük, küldd el a hívószámot privát üzenetben, hogy utánanézhessünk az ügyednek. ^Kata
  18. Egy pár hónapja tart már, hogy a vezetékes internet (F@st 3890 v3 modemmel), beszaggat: 5-20 mp-es ideig nincs, majd visszajön. Van, hogy egy órán belül 6-szor is, máskor (de főleg éjszaka) akár több órán át is zavartalanul megy. A konfenrencia beszélgetések, videós meetingek ilyenkor leszakadnak, céges VPN-ek kidobnak vagy újracsatlakoznak, az online jelenlétet követelő játékok aktuális küldetés állapotai kukázódnak stb. Szeretnék a végére jutni, hogy mi lehet az oka? A Vanda nem túl segítőkész, aktuális pillanatban ránéz, hogy most épp megy, akkor nincs itt gond. Ugyanez valódi ügyintézővel is, de ő legalább azt is mondta, hogy voltak a mi körzetünkben stabilitási problémák, amiket azonban már megoldottak, illetve kiküldött egy szerelőt is, aki megnézte szintén, hogy éppen minden rendben, illetve valóban tett is valamit: a bejövő koax kábelezést átnézte, egy szerinte felesleges dobozt kiiktatott, a házban levő koax csatlakozó mellett kivezette a falból a kábelt és rárakott egy csillapítő dobozkát. Azt mondta, hogy ő úgy látja, hogy a kábel modemig minden rendben van, tehát bármi probléma a saját hálózatunk miatt lehet, ami nem az ő problémájuk. Ezt valamilyen szinten értem, van két saját routerem is, meg persze belső kábelezés is. Amennyiben azonban, ha már csak a teszt kedvéért egy hétvégén a kábelmodemre kötöttem a gépemet (annak kábelét is külön lecseréltem), lekapcsoltam az extra routereket, s semmi mást nem futtatok a PC-n, csak egy traceroute jellegű monitoring programot és az továbbra is kimutatja a leszakadásokat, hasonlóan hullámzó gyalkorisággal, akkor vajon mit tudok még tenni?
  19. Július közepén megszüntettem az előfizetésem, számhordozással átmentem az ***-hoz. Eddig a Telekom appban rendeztem a számláim. Most egy ********* zárószámlát nem képesek postázni csekkes befizetéssel. Telefonos ügyfélszolgálaton a vanda mindig kinyír. Az ügyintézők kritikán aluliak, mindegyik mást mond. Most éppen az utolsó egy 17 évvel ezelőtt megadott pin kódot kért, amit eddig sohasem....******** * ******!
  20. Kedves Lacikaaa! Kérjük, a mielőbbi megoldás érdekében, írd meg nekünk privát üzenetben az érintett IMEI számodat. Köszönjük! ^Szilvi
  21. Sziasztok, hogy is kezdjem, arról van a szó hogy van egy Xiaomi Redmi Note 12 5G telefon amit ugye a telekomtól hoztam ki részletre.. na most.. az a helyzet állt elő hogy én április óta semilyen rendszerfrisitést nem kapok, pedig a hyperOS 2 is kijött sőt már a 2.0.4.0-nál járnak a kiadásban, ezzel szemben nekem még mindig az 1.0.16.0 van ami tavasz óta nem mozdul.. irtam én messengeren a telekomnak de csak igéretet kaptam mit tudok tenni? manuálisan nem lehet mert a bootloader ugye zárva.. Flashelni nem fogok mert ne mbizok én az ilyesmiben pálne h garancia alatt vagyok még.. valaki tud esetleg segiteni akár telekomos szakértő ? és egy kérdés a végére.. ha független Dual Sim-es a telefon.. miért kell a T-nek külön tesztelni a frissitéseket? nem értem --- előre is köszönöm a segitséget , remélem itt elérek valamit .. :)
  22. Telekom szakértő

    E:64

    Kedves Lola! Kérjük, első lépésben áramtalanítsd, majd indítsd újra a boxot, amennyiben ez nem segített, írd meg nekünk privát üzenetben érintett MT-azonosítódat elérhetőségi telefonszámoddal, hogy mielőbb megoldhassunk a gondot! Köszönjük! ^Szilvi
  23. Lola

    E:64

    Szeretném vissza nézni az Énekek éneke koncertet az M5 csatornán. Fel is vettem, de nem tudom megnézni, mert állandóan E:64-et ír ki... Kérem, hogy orvosolják a problémát!
  24. Meg kellene próbálni egy számítógépet csatlakoztatni a hgw-re és azon letrehozni a pppoe kapcsolódást. Ha azzal felépül a kapcsolat, akkor az Asus routerben lesz valami gebasz. Ha nem, akkor műszaki ügyfelszolgálattal kellene tovább menni.
  25. Szia! Nem tudom megoldódott-e a problémád azóta, de szerintem ez nem lesz ilyen egyszerű. A telekomos router legalábbis nálam az optikai kábel csatlakozásra 3 interfész van beállítva: wan, iptv és voip. Amennyiben a te routered PPPOE kapcsolódik a telekomos routerhez az IPTV nem fog működni ezen keresztül, mert az nem a wan interfészen megy. (Értelemszerűen az iptv interfészen működik.) A következő hozzászolásamban leírtam az én általam ismert megoldásokat a probléma megoldásához, remélem tudok vele segíteni.
  26. Tomika

    pfSense IPTV beállítás

    Kedves Atiboi! Igaz ez a kérdés nem ma volt, meg azóta már szerintem tapasztaltad is a dolgot. Igen nálam is telekomos router meg a saját routerem is 1-1 címet foglal a telekomos router PPPoE PT beállítás bekapcsolásának köszönhetően. Ezzel kapcsolatban én nem tapasztaltam semmi hátrányt. Azóta is jól működik. Mondjuk minden forgalmam a saját routerem pppoe kapcsolatán megy, a telekomos router wan kapcsolatán elvileg semmi nem megy. A második kábelen kapok ugye telekomos routertől egy IP-t, de erre a kapcsolatra útválasztással be van állítva a saját routeremen, hogy csak az IPTV-hez szükséges kapcsolatok menjenek rajta. Azok meg a telekomos routeren az iptv interfészen mennek tovább, így nem bántva annak wan interfészét.
  27. Telekom szakértő

    E:64

    Szia Lola! A jelzett hibakód jellemzően hálózati problémára utal. Amennyiben Smart Box eszközön keresztül néznéd vissza a műsort, javasoljuk az eszköz újraindítását. Mobil eszközön történő lejátszás esetén a Telekom TVGO applikáció frissítése lehet szükséges. Ezek a javasolt lépések segíthetnek a probléma megoldásában, de ha a lejátszás továbbra sem indul el, kérjük, küldd el nekünk privát üzenetben az MT ügyfél-azonosítódat, hogy mielőbb a segítségedre lehessünk. ^Gabriella
  28. Szia rostiron! Megérkezett az üzeneted, köszönjük! Amint megkapjuk illetékes munkatársainktól a választ, értesítünk. 😉 ^Gabriella
  1. További aktivitások betöltése
×
×
  • Új...