Minden aktivitás
Ez a folyam magától frissül
- Today
-
Köszönöm az infót!
-
Telekom alkalmazás bejelentkezési hiba
question válaszolt Hajzer Dávid Amateur bejegyzésére, itt: Mobiltelefonok
Sziasztok! Van nekem egy google pixel 7A típusú telóm és nem tudok be lépni a Telekomos alkalmazásba. Android verzió 13 telekom alkalmazás verzió 26.14.05 -
Kedves lollaci! Az általad leírtak alapján azt javasoljuk Neked, hogy érdemes lenne egy márkaszervizben megnézetned a telefonodat. Honlapunkon ide kattintva találod, hogy milyen módon adhatod le vagy hová viheted be a készülékedet, hogy egy szakember megvizsgálja. Bízunk benne, hogy ott sikerül megtalálniuk és megoldják a jelentkező problémát. ^Rita
-
Kedves Kollár Lászlóné! A Telekom kapcsolat programja átalakult és 2017 óta már nincs pontbeváltás. Más kedvezményeket biztosítunk az előfizetőink részére. Nagy valószínűséggel ez egy adathalász üzenet lesz. Érdemes lenne megnézni a feladót, legtöbb esetben ez külföldi szám szokott lenni. Kérünk, hogy a szövegben szereplő linket ne nyisd meg és semmilyen adatokat ne adj meg. Továbbítjuk az ilyen üzeneteket esetben illetékes csoportunkhoz és ott megteszik a megfelelő lépéseket. Ehhez, kérjük, hogy vedd fel velünk a kapcsolatot a m.me/TelekomHU elérhetőségen. Készíts egy képernyő fotót is, ahol látható az üzenet szövege is és küldd el ott nekünk. Kérjük, hogy légy mindig nagyon óvatos, mert a csalók megpróbálnak többféle módon visszaélést elkövetni. ^Rita
-
Telekom szakértő elkezdte követni Szoftverfrissítés , lejárás egy jutalom pontokról , Megszűnő tévécsatornák és 2 másik-t
-
lejárás egy jutalom pontokról
question válaszolt Telekom szakértő Kollár Lásszlóné bejegyzésére, itt: Számla, módosítás, ügyintézés
Kedves Kollár Lászlóné! A Telekom kapcsolat programja átalakult és 2017 óta már nincs pontbeváltás. Más kedvezményeket biztosítunk az előfizetőink részére. Nagy valószínűséggel ez egy adathalász üzenet lesz. Érdemes lenne megnézni a feladót, legtöbb esetben ez külföldi szám szokott lenni. Kérünk, hogy a szövegben szereplő linket ne nyisd meg és semmilyen adatokat ne adj meg. Továbbítjuk az ilyen üzeneteket esetben illetékes csoportunkhoz és ott megteszik a megfelelő lépéseket. Ehhez, kérjük, hogy vedd fel velünk a kapcsolatot a m.me/TelekomHU elérhetőségen. Készíts egy képernyő fotót is, ahol látható az üzenet szövege is és küldd el ott nekünk. Kérjük, hogy légy mindig nagyon óvatos, mert a csalók megpróbálnak többféle módon visszaélést elkövetni. ^Rita -
ugyan ez a kérdésem- nálam a férjem használta telefonra jött hopgy lejár valami pontok és beválthatók nekem nincs saját email címem a ***** érhetnek el a válasszal !! ha ez mint eddig régebben telefon vásárlásra használtok a pontok akkor érdekel egy új készülék - maradok tisztelettel Kollár Lászlóné
-
Kollár Lásszlóné belépett a közösségbe
-
lejárás egy jutalom pontokról
kérdés hozzáadott: Kollár Lásszlóné, itt: Számla, módosítás, ügyintézés
kaptam egy üzenetet sms-ben , hogy szeptemberben lejár valami jutalom pont -
Van hogy egy nap többször is előfordul, hogy nem reagál a telefon sem az érintő kijelző sem az oldalsó gombokra. A hangerő le gomb és a kikapcsoló gomb egyszerre nyomásával lehet kikapcsolni, de sokszor bekapcsolás után sem működik. Amikor elindul akkor rendesen megy egy darabig.
-
Kedves Polk! Jelenleg nem rendelkezünk arról információval, hogy a jelzett csatornák megszűnnének, de abban az esetben, ha változik a kínálatunk és valamelyik csatorna már nem lesz része, mindenképpen tájékoztatjuk ügyfeleinket számla végi üzentben, vagy weboldalunkon az ÁSZF-ben is feltüntetjük. Figyeljük az ügyfeleink igényeit és folyamatosan egyeztetünk a szolgáltatókkal, műsorszórókkal, de nem minden esetben csak rajtunk múlik, hogy mely adók kapnak helyet a kínálatunkban. Természetesen mindig elsődleges célunk, hogy változatos maradjon, és minden ügyfelünk találjon tematikában kedvére való csatornát. Bízunk a megértésedben! ^Szilvia
-
Kedves Csengeri Richárd! Köszönjük érdeklődésedet! Kérjük, hogy keress minket privát üzenetben a pontos címeddel, hogy mihamarabb segítségedre lehessünk. Köszönjük! ^Szilvia
-
Kedves Eberling László! Nagyon sajnáljuk a tapasztaltakat! Most lett beüzemelve először az eszköz vagy eddig működött, de most a leírt hibaüzenetet kapod? ^Szilvia
-
Kedves lollaci! Nagyon sajnáljuk, hogy gond merült fel! Segíts nekünk, hogy pontosan mit tapasztalsz a használatakor? ^Szilvia
- Tegnap
-
Csengeri Richárd belépett a közösségbe
-
Tiszteletem! Új bekötésem lesz. Viszont a zsák utca végén van a ház. Az utolsó oszlop messze van 20-25m körül. Szomszéd telkén menne át a légkábel ha onnan kötnének. Egyik műszakis kolléga a nyár folyamán emlìtette hogy segéd oszloppal telken belül megoldható. A segédoszlopnak milyen költségei vannak új bekötésnél optikánál?
- Utolsó hét
-
polk elkezdte követni Megszűnő tévécsatornák -t
-
Ez tényleg súlyos: nem 8, hanem 10 tévécsatorna tűnik el év végén Magyarországon – köztük a Comedy Central és a Paramount Network Igaz a hír, hogy év végén megszűnnek a következő csatornák? Comedy Central Teen Nick Paramount Network MTV 80s MTV 90s MTV 00s MTV Hits MTV Live HD Club MTV Nick Music Amit kiemeltem, az benne van a Telekom csatornakiosztásában.
-
polk belépett a közösségbe
-
Eberling László belépett a közösségbe
-
Új set bov beüzemelése sikertelen. ezeket írja ki: Betöltési hiba próbálja később Beállítás Hálózati kapcsolat2/2 ez csak forog Segítséget kérek
-
Telekom szakértő elkezdte követni Feltöltési sebesség és Smartbox elhelyezése -t
-
Szia @PSz! Nyugodtan elhelyezheted zárt szekrénybe, mert Bluetooth vezérlésű. ^Andrea
-
PSz belépett a közösségbe
-
T-com smartbox-ot telepítettek nálam. Kérdésem, hogy a smartbox-ot be lehet építeni zárt szekrénybe a tv alatti részre (ez lenne a cél), vagy kell, hogy látszódjon és a távirányító tudjon vele kommunikálni? Ebben az esetben üveges szekrény megfelelő? Köszönöm! PSz
-
lollaci belépett a közösségbe
-
Üdvözletem! Van egy SAMSUNG GALAXY A14 telefonon a napokban volt szoftver frissítés, azóta az érintőkijelző nem működik rendesen. Mi lehet a hiba beállításokon nem változtattam. Köszönöm!
-
Kedves dzZahpapa! Nagyon köszönjük türelmedet! Megérkezett szakértő kollégáink válasza. Sajnos egyelőre nem várható új konzol megjelenése, azonban az év végén azonban valószínű új eszközök bekerülése kínálatunkba, így azt javasoljuk, keress minket később és kísérd figyelemmel honlapunkat. ^Szilvi
-
khog089 belépett a közösségbe
-
Rendben. Köszönöm.
-
Kedves @BGergő! Kérjük, gyere az m.me/TelekomHU oldalunkra, hogy ellenőrizhessük szolgáltatásaidat és választ adhassunk. ^Andrea
-
BGergő belépett a közösségbe
-
Üdv Gergő vagyok! Az utóbbi 1 hónapban 50-es volt a feltőltési sebesség viszont csak 5-öt fizettünk. És most Szeptember elsejétől megint vissza csökkent 5-re, mitől volt ez a hatalmas nagyobbítás? A válaszukat köszönöm!
-
Szia david218! Jelenleg validációs tesztek futnak az RCS funkcionalitásra, mellyel kapcsolatban azt a tájékoztatást kaptuk, hogy várhatóan egy következő iOS verzió frissítéssel fog elérhetővé válni a készülékeken. Addig is köszönjük szépen a türelmedet! ^Gabi
-
Kedves dzZahpapa! Még nem érkezett meg illetékes kollégák válasza, de megsürgettük az ügyedet! Amint megkapjuk a szükséges információt, azonnal tájékoztatunk ezen a felületen. Addig is türelmedet szeretnénk még kérni! ^Gabi