Ugrás a tartalomhoz

Minden aktivitás

Ez a folyam magától frissül

  1. Today
  2. Telekom szakértő

    Tartozás

    Szia 07kitti04! Először a szolgáltatást korlátozzuk, aztán a szolgáltatást függesztjük fel, és következő lépésként tiltjuk magát a készüléket. Kérjük, vedd fel a apcsolatot Behajtási csoportunkkal a 06-1-265-9910 -es számon a pontosabb információkért! ^Kata
  3. Telekom szakértő

    E-mail hiba

    Szia József! A Telekom Webmail felületen lassulás tapasztalható, amennyiben külföldről vagy VPN-en keresztül csatlakozik valaki. Szakértőink dolgoznak a hiba elhárításán, még egy kis türelmedet kérjük! ^Kata
  4. kopi563

    Gaming

    Nem csak 16-18 órától, 22-ig, én pont most, hétfő 11 órakor próbáltam r6-ozni, játszhatatlan mint minden más játék amit próbáltam amióta ***** a telekom.
  5. Adott játék? Nem véletlenül nem írtam konkrétan mivel minden játék amit eddig próbáltam esetek 90%ában játszhatatlan
  6. Ja, értem, ideje váltani
  7. Szia Zsolt! Információink szerint a Telekom Webmail felületen lassulás tapasztalható, amennyiben külföldről vagy VPN-en keresztül csatlakozik valaki. Szakértőink dolgoznak a hiba elhárításán, kis türelmedet kérjük még! ^Kata
  8. Szia blaci0627! Keress minket privát üzenetben a szám megadásával, hogy utána nézhessünk a problémának. Általánosságban azokra az esetekre jellemző, hogy csak személyes adategyeztetés elfogadható, ahol a kártya nem tud sms kódot fogadni, illetve az nem hozzáférhető, vagy ha külföldön kiállított igazolvány, vagy más hasonló ok miatt a hatósági adatbázissal nem tudjuk ellenőriztetni az adatokat. ^Kata
  9. Szia Anna! Nincs ilyen beállítás, a probléma valószínűleg időlegesen fordult elő. Egy másik időpontban minden bizonnyal sikerrel jársz majd. Köszönjük türelmedet! ^Kata
  10. 07kitti04

    Tartozás

    Jó reggelt. Kérdésem a következő hány nap után lesz tiltva a készülék ha nincs be fizetve a készülék részlete? Előre is köszönöm a választ.
  11. Tegnap
  12. RViktor

    Gmailre nem emgy levél

    Igen az van amire gondolok. Kérd az ügyfélszolgálattól a vasmi.t-online.hu TXT rekordjának állítsák be ezt: v=spf1 mx include:_spf.t-online.hu ~all Viktor /summon @Telekom szakértő
  13. Ez a helyzet már nagyon bosszantó. Ha korábban a csomagok egyszerűen elvesztek a Cloudflare-rel való kommunikáció során, most az internet teljesen megszűnik működni. És ahogy észrevettem, az internet csak akkor kezd el kiesni, amikor a Cloudflare szervereivel kommunikálok. Valahol 5-10 perc múlva kezd újra működni. Aztán megint megszakad. Lehetetlen játszani, állandóan megszakad a kapcsolat
  14. Discord JPG kép betöltés 3 perc után:
  15. Hát igen... csak rosszabb és rosszabb. Start: 2024-06-23T19:48:24+0200 HOST: RViktor-NOTE Loss% Snt Last Avg Best Wrst StDev 1.|-- 192.168.1.1 0.0% 10 2.3 2.2 1.9 2.5 0.2 2.|-- lo1.bsr3-kobanya.net.telekom.hu 0.0% 10 4.7 4.4 3.8 5.3 0.4 3.|-- 84.1.67.138 0.0% 10 4.7 5.4 4.1 11.5 2.2 4.|-- 81.183.3.165 0.0% 10 4.0 4.6 4.0 5.1 0.4 5.|-- ??? 100.0 10 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 6.|-- 80.156.160.221 0.0% 10 8.9 9.4 8.9 10.0 0.4 7.|-- if-bundle-12-2.qcore2.fnm-frankfurt.as6453.net 60.0% 10 20.3 20.6 20.3 21.0 0.4 8.|-- ??? 100.0 10 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 9.|-- 162.158.84.113 20.0% 10 141.2 138.3 131.2 165.7 10.7 10.|-- one.one.one.one 20.0% 10 136.2 136.1 134.5 138.3 1.2
  16. A büdös kva @nyátokat telekom, ma már délután 2 óta nem megy a net rendesen, hogy van pofátok arra, hogy még hibajegyet se vegyetek fel erre?! Ki fogja a VPN-t fizetni?
  17. Vass Mihály

    Gmailre nem emgy levél

    Reporting-MTA: dns; mail01k.mail.t-online.hu X-Postfix-Queue-ID: 4W6brp4MjDz1hLf X-Postfix-Sender: rfc822; vassmihaly@vasmi.t-online.hu Arrival-Date: Sun, 23 Jun 2024 18:19:22 +0200 (CEST) Final-Recipient: rfc822; vassm1959@gmail.com Original-Recipient: rfc822;vassm1959@gmail.com Action: failed Status: 5.7.26 Remote-MTA: dns; gmail-smtp-in.l.google.com Diagnostic-Code: smtp; 550-5.7.26 Your email has been blocked because the sender is unauthenticated. 550-5.7.26 Gmail requires all senders to authenticate with either SPF or DKIM. 550-5.7.26 550-5.7.26 Authentication results: 550-5.7.26 DKIM = did not pass 550-5.7.26 SPF [vasmi.t-online.hu] with ip: [84.2.227.138] = did not pass 550-5.7.26 550-5.7.26 For instructions on setting up authentication, go to 550 5.7.26 https://support.google.com/mail/answer/81126#authentication 5b1f17b1804b1-4247d0bfbe1si44569655e9.57 - gsmtp Return-Path: <vassmihaly@vasmi.t-online.hu> Received: from localhost (BC9D9C85.catv.pool.telekom.hu [188.157.156.133]) by mail01k.mail.t-online.hu (Postfix) with ESMTPA id 4W6brp4MjDz1hLf; Sun, 23 Jun 2024 18:19:22 +0200 (CEST) MIME-Version: 1.0 Date: Sun, 23 Jun 2024 18:19:20 +0200 From: =?utf-8?Q?Vass_Mih=C3=A1ly?= <vassmihaly@vasmi.t-online.hu> Subject: Message-ID: <19E5388E-5622-5D42-8744-37E33B48827F@hxcore.ol> To: <vassm1959@gmail.com>, <vassm1959@gmail.com> Content-Type: multipart/mixed; boundary="_558ECA2E-C2B1-6D4C-98B1-62907D170044_" X-VadeSecure-Status: Legit X-VadeSecure-Score: 10 X-VadeSecure-Verdict: Legit Authentication-Results: iprev=notverified ip=188.157.156.133; spf=notverified client-ip=188.157.156.133 smtp.mailfrom=vassmihaly@vasmi.t-online.hu; dkim=notverified (), header.i=; dmarc=notverified Received-SPF: SPF not checked X-VadeSecure-Status: Legit X-VadeSecure-Score: 10 X-VadeSecure-Verdict: Legit
  18. Sághy József

    E-mail hiba

    Jó estét! Az Outlookon nem jönnek az Emilek és küldeni sem lehet, és a web-mail felület se tölti be. Ez a hiba péntek óta fennáll. A kiszolgáló nem működik? Mellékletként küldöm, hogy milyen hibát ír ki. Köszönöm.
  19. RViktor

    Gmailre nem emgy levél

    A teljes üzenet sokat segítene De ha @<valami>.t-online.hu a címed akkor kérd az SPF rekord beállítását.
  20. Vass Mihály

    Gmailre nem emgy levél

    nekem sem megy el a gmail-os üzenet. I'm sorry to have to inform you that your message could not be delivered to one or more recipients. It's attached below. For further assistance, please send mail to postmaster. If you do so, please include this problem report. You can delete your own text from the attached returned message.
  21. Kedves Szakértők! Nem igazán akar működni a t-email-es címem. Mind androidos email appon, mind win10 alatti böngészőben "hiba a szerverrel történt kommunikációban" üzenetet kapok, illetve amikor mégis connectál, akkor mellékleteket is max 8-10 kB/sec-kel tölt egy percig majd faile to download. Úgy gondolom Telekom oldali hiba áll fenn. Szíves visszajelzésetek előre is köszönöm.
  22. Tisztelt Telekom! Hiszonéve megvan a feltöltős kártya. Kb 5 éve számhordozással váltottam a telekomhoz. Minden évben csak személyesen, ügyfélszolgálaton tudom az adategyeztetést elvégezni és senki nem tudja,hogy milyen adatvédelem van a kártyán. Az alkalmazáson keresztül, miután minden adatot beírok kiírja,hogy csak személyesen. Ha felhívom a szolgáltatót,akkor is. Milyen adatvédelem ez? Mi értelme?
  23. Vakler Anna

    OTP Bank online fizetés hiba

    Jó napot kívánok mindenkinek! Vakler Anna vagyok, igaz jelenleg *****fonos, de szeretném megköszönni Római Istvánnak a felvetést, mert problémája megosztása segített hozzá a sajátom megoldásához. Otthoni vezetékes *****fonos internetemre bejelentkezve a mai napon (2024.06.23.) én is a fentieket tapasztaltam: nem tudtam fizetni sem a laptopom, sem a telefonomon. Mivel otthon a telefonnal is a vezetékes internetre csatlakozom WI-Fi-vel, ezért a fenti beszélgetés hatására, azt átgondolva, lecsatlakoztam róla és megosztottam a laptoppal az ugyancsak *****fonos mobilinternetemet. A fizetés azonnal sikerült. Talán jogos a következtetés, hogy a vezetékes internet központi beállításaival van a problémánk mindkét cég esetében. Jómagam a Felhasználói szerződésben semmilyen információt nem találtam erre vonatkozóan. Így az okot nem tudom, a feltételezéseim - mivel nem vagyok szakmabeli - pedig nagyon laikusak. Amennyiben ez pl. állami, biztonsági előírás, vagy bármi is áll a jelenség mögött, javaslom, hogy a felhasználókkal a cégek osszák meg ezt az információt, ne kelljen találgatni, kísérletezni önmagunk rendszereivel, értékes időt pazarolva erre. Köszönettel üdvözlöm Önöket! Vakler Anna mezei felhasználó
  24. Szia! Illetékeseink már dolgoznak a packet lossal kapcsolatos probléma megoldásán. ^Dániel
  25. Szia! A problémát a Cloudflare szolgáltatásain át mozgó csomagvesztés okozza. Illetékeseink már dolgoznak a megoldáson, de sokat segít, ha a problémát a Cloudflare, valamint az adott játék üzemeltetője felé is jelzitek. ^Dániel
  26. Szia! Legutolsó információink szerint gondok adódtak a település hálózatának üzembehelyezésével az év elején, emiatt nem történt még meg az átadás. A megoldáson dolgoznak kollégáink, bízunk benne, hogy sokat már nem kell várni. Az alábbi oldalunkon a címed megadásával feliratkozhatsz értesítőre, így rendszerünk üzenetet tud küldeni, amint rendelhetővé válnak a szolgáltatások:https://www.telekom.hu/webshop/szolgaltatasok/internet/otthoni/halozatfejlesztes Addig is köszönjük szépen a türelmedet. ^Dániel
  1. További aktivitások betöltése
×
×
  • Új...