Minden aktivitás
Ez a folyam magától frissül
- Az elmúlt órában
-
matepazy elkezdte követni Leakad a TV adás Telekom Android TV boxon -t
-
A TV adás minden probléma nélkül elindul, majd 1-2 perc elteltével az adás leakad. Ha váltok csatornát, akkor újra elindul, de később megint leáll. A TV boxok powerline adapterrel vannak rákötve a Telekomos (Sagemcom F@st 5670) routerre. Már megpróbáltam gyári beállításra visszaállítani a boxokat és powerline adaptereket. A válaszokat előre is köszönöm!
- Today
-
matepazy belépett a közösségbe
-
Szia @ISBE, Illetékeseink megerősítették, hogy sajnos nem várható, hogy ez a két típus megjelenik kínálatunkban. Megértésed köszönjük! ^Oszkár
-
Telekom szakértő elkezdte követni Moto G57 -t
-
Szia @ISBE, Utána érdeklődünk! Ahogy illetékeseink válasza megérkezik, azonnal elküldjük itt Neked! Ennek megtörténtéig szíves türelmedet kérjük! ^Oszkár
-
Bekerül a közeljövőben a kínálatba a Motorola Moto G57 / G57 power?
-
Telekom szakértő elkezdte követni USSD önkiszolgáló nem működik. , Készülék törlesztés és F@st 5670 internet probléma -t
-
Készülék törlesztés
question válaszolt Telekom szakértő ZakiPeti bejegyzésére, itt: Számla, módosítás, ügyintézés
Kedves ZakiPeti! Nagyon sajnáljuk, hogy nem nyerte el a tetszésedet alkalmazásunk. A belépést követően, ha az előfizetésednél lejjebb görgetsz lesz a "Pénzügyek" opció és arra kattintva az "Egyéb" lehetőségnél a "Részletfizetéseim és Előtörlesztéseim" menüpontban láthatod az információkat a részletfizetéseidről. ^Szilvia -
F@st 5670 internet probléma
question válaszolt Telekom szakértő soosdaniel bejegyzésére, itt: Internet
Kedves soosdaniel! Szeretnénk segíteni és továbbítani jelzésedet műszaki munkatársaink felé kivizsgálásra, kérjük, szépen, hogy privát üzenetben írd meg nekünk az MT azonosítódat valamint a mobil elérhetőségedet. Előre is köszönjük! ^Szilvia -
USSD önkiszolgáló nem működik.
question válaszolt Telekom szakértő TamaS-51p62KXh bejegyzésére, itt: Telefon
Szia @TamaS-51p62KXh Nagyon sajnáljuk, hogy chaten nem sikerült velünk egyeztetned. Kérjük, hogy vedd fel velünk a kapcsolatot privát üzenetben az érintett telefonszámmal, hogy ellenőrizni tudjuk, hogy valóban beállítás okozhatja-e problémát. ^Szilvia -
TamaS-51p62KXh elkezdte követni Telekom alkalmazás bejelentkezési hiba -t
-
Telekom alkalmazás bejelentkezési hiba
question válaszolt TamaS-51p62KXh Amateur bejegyzésére, itt: Mobiltelefonok
Jól sejtettem, hogy ismét felesleges a hibajelentés. Ismét lerázó választ kaptam, de valódi indokot nem... -
bolhaági belépett a közösségbe
- Tegnap
-
ZakiPeti belépett a közösségbe
-
Az új felület nem könnyítette meg az életem. Korábban a számláim áttekintése jóval egyértelműbb és egyszerűbb volt. Amit egyáltalán nem találok, ez előtt volt az éppen futó készülék törlesztéseimről egyértelmű infó. Ezt most egyáltalán nem találom. Ezért ennek a nyomonkövetése ellehetetlenült számomra. Kérhetek ehhez segítséget? Hol találhatom meg ezeket az információkat?
-
soosdaniel elkezdte követni F@st 5670 internet probléma -t
-
Sziasztok! Múlt héten kötötték be optikain a 2GB/s-os internetet. nagyjából pár napig(kb 1 hét) működött minden viszont, azóta azt csinálja, hogy asztali gépen vezetékesen folyamatosan keresi a hálózatot, de nem csatlakozik ha esetleg mégis akkor pár másodperc után újra eldobja. Modem reset korrigálja viszont csak az első újracsatlakozásig onnantól megint elérhetetlen. Telefonról wifi-n néha rácsatlakozik néha nem. Laptopon wifi-n rácsatlakozik de nincs rajta internet. CMD-ben megnéztem IPV4-et nem oszt nekik csak IPV6-ot. TV-n vezetékesen működik illetve egy rákapcsolt jelerősítő is kifogástalanul működik. Egyébként mobilról rácsatlakozva 90%-ban működik. Külön router-el is működik, de ezt hanyagolnám mivel visszaveszi a sávszélességet így még a gigabit sincs meg. Így azért elég fölösleges volt váltani ha ennyire instabil az eszköz. Válaszotokat előre is köszönöm!
-
soosdaniel belépett a közösségbe
-
MBalde belépett a közösségbe
-
Sziasztok! Pontosan ugyanez a probléma nálam is. Samsung tv távirányítóval teljesen jól működött, lehetett a boxot is vezérelni, viszont néhány napja ez már nem működik, csak infrán keresztül, ami elég nehézkes, mivel nincs látható helyen a box. Feltételezem a box kapott valami frissítést az elmúlt napokban.
-
István Ferenczi belépett a közösségbe
-
Kb. 1 hónaoja optikai net hálózaton vagyok. A modem/router a következő hibát rögzíti percenkén kb. 4 szer: "daemon.err odhcpd[8492] Failed to send to ff02::1%wlnet_guest@br-wlnet_guest (Permission denied) Dec 16 17:26:20 daemon.warn odhcpd[8492] A default route is present but there is no public prefix on wlnet_guest thus we don't announce a default route!" Mi nincs jól konfigurálva? Mit kellene beállítanom, hogy megszűnjön ez a hibaüzenet? Köszönöm. Üdv. Ferenczi István
-
TamaS-51p62KXh elkezdte követni TV GO - kilépés nem egyenlő a kijelentkezéssel... és USSD önkiszolgáló nem működik. -t
-
USSD önkiszolgáló nem működik.
question válaszolt TamaS-51p62KXh TamaS-51p62KXh bejegyzésére, itt: Telefon
A chat ügyfélszolgálattal nem tudom felvenni a kapcsolatot. Tudomásom szerint semmit nem állítottam át azóta, amikor még működött. Esetleg tudna tájékoztatást adni arról, hol/hogyan lehet engedélyezni az önkiszolgáló csatornát, vagy azon belül az USSD menürendszer használatát? Megjegyzem, a *102# kód; *121#; *126*telszam# és még sok más hálózati kód is működik hiba nélkül. -
2025-ben miért nincs Linux támogatás? Segítséget kérünk a megoldáshoz!
question válaszolt TamaS-51p62KXh BertalanImre bejegyzésére, itt: TV GO
Kedves mindenki! A korábban írt 2017 -es időpont előtt, sőt még mielőtt TV GO lett a szolg. neve, akkor is volt már igény Linuxra fejlesztésre... A korábban olvasottakkal összecsengő tapasztalataim vannak, hol ezt, hol azt válaszolják megoldható -e és mi lehet az oka, hogy Linux -on nem működik... Egy szerény kis teszt a rendszer struktúra felderítése céljából rámutatott, hogy a TV GO mögött ott van egy reachclient.proda.dtp.tv3cloud.com subdomain is, ami DNS Lookup alapján a Microsoft -hoz köthető. Számomra itt vált egyértelművé a dolog... Megjegyzem, a régebbi típusú IPTV STB -ok "WIN CE" rendszerre épültek, az okos boxok viszont már Android alapúak, tehát elvileg tényleg nincs technikai akadály. Olyannyira, hogy pl az almás asztali rendszeren is működik a szolgáltatás. Az akadály más jellegű... -
Szia Tamás! A Telekom TV L csomagunknak része a FilmKlub szolgáltatás, más TV csomagok mellé pedig 1500 Ft-os havidíjon érhető el. Ügyfélszolgálati elérhetőségeinket bármikor megrendelheted ^Dániel
-
Kedvezményesen vásárolt készüléket nem tudom majd átvenni!!!???
question válaszolt Telekom szakértő maki1962 bejegyzésére, itt: Megrendelés, vásárlás
Kedves @maki1962 A rendelések átvételére minden esetben az előfizető jogosult, meghatalmazással sincs lehetőség ennek átruházására. Erről a Szállítási feltételekről szóló oldalunkon is írunk, elnézésedet kérjük, ha ettől eltérő tájékoztatást kaptál az üzletben. A kiszállítás az adott futárszolgálat feltételei szerint történhet, így érdemes egyeztetni a HDT-vel ez ügyben. Ha esetleg valóban nem tudod átvenni, úgy természetesen a vásárlással járó hűséget is törli a rendszerünk, így később újra leadhatod a megrendelést egy olyan szállítási időponttal amikor át tudnád venni a csomagot. ^Dániel -
Xiaomi 15 ultra rendszerfrissítés
question válaszolt Telekom szakértő Barsi Péter bejegyzésére, itt: Mobiltelefonok
Szia Ádám! A gyártók saját ütemezés szerint engedik ki a frissítéseket a forgalomban lévő készülékeikre, így előfordulhat, hogy csak később kapod meg. Akkor tudod majd telepíteni, ha a készüléked jelzi, hogy elérhető a te részedre is. ^Dániel -
USSD önkiszolgáló nem működik.
question válaszolt Telekom szakértő TamaS-51p62KXh bejegyzésére, itt: Telefon
Szia @TamaS-51p62KXh Az USSD ügyfélszolgálat valóban elérhető még nálunk. Központi hibát nem jelez a rendszerünk a működésével kapcsolatban, így valamilyen egyedi beállítás lehet a háttérben. Így "látatlanban" arra gondolunk, hogy a hívószámodon nincs engedélyezve az önkiszolgáló csatornák, vagy azon belül az USSD menürendszer használata, ezért kaphatsz hibaüzenetet. Kérjük, vedd fel a kapcsolatot chat ügyfélszolgálatunkkal, ahol kollégáink rövid időn belül ellenőrizni és szükség esetén módosítani tudják a beállításokat. Együttműködésedet köszönjük. ^Dániel -
A bekötést végző szerelő elment, mert nem volt jó a csengő. Nem is hívott
question válaszolt Telekom szakértő Szendrei Zsuzsa bejegyzésére, itt: Megrendelés, vásárlás
Kedves Zsuzsa! Ez esetben a kollégáink megpróbálnak még elérni későbbi időpontban is. Érdemes részükre olyan telefonszámot is megadni, amint azt a személyt is elérhetik aki éppen otthon tartózkodna a megbeszélt bekötési időben. Ha megírod nekünk privát üzenetben a megrendelés azonosítóját, akkor jelezni tudjuk a kollégák felé, hogy nem működik nálatok a csengő és mindenképpen telefonáljanak amikor kiérkeznek. Kérjük azt is írd meg, hogy milyen számokon lennétek elérhetők. A fentiek mellett viszont érdemes jelezni ügyfélszolgálatunkon is, hogy új időpontra, valamint az érkezéskor hívásra van szükségetek, így ezt kollégáink azonnal jelezni tudják a műszaki csoport felé (a Fórumon nincs állandó felügyelet, így előfordulhat, hogy mi csak később tudnánk továbbítani az infókat) ^Dániel -
HDMI-CEC probléma új Samsung TV-vel – csak infra működik a Telekom boxon
question válaszolt Telekom szakértő Dauson bejegyzésére, itt: TV
Szia @Dauson Üzenetedet továbbítottuk műszakis kollégáink felé és segítségüket kértük. Amint megkaptuk tőlük a választ megírjuk neked. Addig is köszönjük szépen a türelmedet. ^Dániel -
mrbela belépett a közösségbe
- Utolsó hét
-
2025-ben miért nincs Linux támogatás? Segítséget kérünk a megoldáshoz!
question válaszolt rederax BertalanImre bejegyzésére, itt: TV GO
+1 valóban sokkal többen használnak / használnának Linux rendszereket desktopon is, ha az ilyen korlátok végre megszűnnének. Nem egy natív alkalmazásról beszélünk, hanem hogy böngészőben működjön valami 2025-ben. Én 10+ éve vagyok Telekom előfizető, de az utóbbi pár évben egyáltalán nem nézünk itthon TV-n semmit (lefogadom a box is Linux kernelre épült, ilyenkor persze örülnek), csak telefonon vagy gépen. Alap elvárás, hogy működjön Linuxon. -
Sziasztok! Nagyjából 8 évig használtam egy 2017-es Samsung TV-t, ami az UE49MU6202 típusú modell. Ezt azért szerettem, mert a Samsung gyári távirányítója tökéletesen kezelte az új Telekomos beltéri egységet. 2022 óta használom a Telekom IPTV szolgáltatását. Sajnos szuper lassú volt az eredeti media box, ezért 2025 novemberében cserét kértem a Telekomtól az új V2-es beltéri egységre, ami már a SEI800DT típusú modell. Maga beltéri egység cseréje szuper gyorsan megtörtént. Reggel írtam a Telekomnak, kora délután már jött is a szakember és hozta az új androdos TV boxot. Eddig minden oké, az új egység a régi TV-vel tökéletesen működött a mai napig. Viszont pár nappal ezelőtt 8 év után lecseréltem az eredeti Samsung TV-m egy új 2025-ös Samsung OLED TV-re, ami a QE55S90FAEXXH típusú felsőkategóriás tévé. HDMI CEC problémám: A V1-es és az V2-es boxokon bárhonnan és bármikor működött például a csatorna váltás a Samsung univerzális távirányítójával. De ugyanúgy működött mindez mobilról is vezérelve, például a Samsung SmartThings segítségével. Mindebben a lényeg, hogy 100%-os oda-vissza (digitális) kapcsolatot épített fel a Samsung TV a Telekom set-top boxxal. Viszont az új OLED TV-m óta már nem így tesz a set top box. Gyakorlatilag bármit teszek, bárhogy kötöm össze HDMI 1-2-3, áramtalanítás vagy factory reset, semmi sem segített. A probléma, hogy az új TV távirányító kizárólag infán küld utasításokat a Telekomos boxnak, ami szuper kényelmetlenné teszi a box vezérlését. Mindez már az TV telepítéskor fura volt, mert a régi/eredeti TV-m univerzális távirányító beállításkor már a 2. kódra rögtön betudta állítani magának azt a Telekomot, most pedig csak 9. kód próbálkozásra (a 16 lehetőségből). Feltehetően az első valamennyi az a digitálisabb HDMI CEC alapú beállítás lenne, míg a fennmaradók pedig már csak az infrán keresztüli megoldások. A mostani bejelentésem nem a Samsung TV problémáját helyezi előtérbe, hanem a Telekomos média box inkompatibilitását. Természetesen minden kábel, szoftver frissítés és egyéb ellenőrzés többszörösen is megtörtént, a HDMI az 2.1-es aranyozott kábel és 1 méter hosszú. Nincs jel veszteség és a többi ehhez hasonló probléma sem áll fenn. Továbbá végig permutáltam az összes HDMI CEC beállítást az androidban, amit a Telekom kínál a beállításokban, de az sem segített. Amit kérni szeretnék a Telekomtól az egy informatikai ellenőrzés, illetve ezen új készülékek teljes körű támogatása. Ellenőriztem a média box technikai logját adb-vel és az alábbit adja vissza a HDMI CEC lekérdezésekor (telekom_log.txt). Kérdésem Hogyan, és miképp állítható helyre a Telekom set top box korábbi 100%-os működése? (A célom, hogy 2025-ben ne kelljen 10. darab távirányítót használni, hanem csak 1-et, ami a Samsung TV-é, mert jobb és korábban jól működött!) Feltételezésem Egy 2025-ös új Samsung TV HDMI CEC (Anynet+) képessége feltehetően nem lehet hibaforrás, ellenben az egyedire gyártott Telekomos médiaboxxal. ------------------------------ A Samsung és Telekom biztosan jó kapcsolatot ápol, kérem ellenőrizzék azt közösen, hogy a jövőben továbbra is tökéletesen működjenek közre egymással. telekom_log.txt
-
TV GO - kilépés nem egyenlő a kijelentkezéssel...
question válaszolt TamaS-51p62KXh TamaS-51p62KXh bejegyzésére, itt: TV GO
A fent idézett sor alatti első kép adatvédelmi okból törölve llett. Mivel nem találok módot a szerkesztésre, utólag csak hozzászólásban tudom a képet adatvédelmi szempontokat is figyelembe véve pótolni: -
Szendrei Zsuzsa belépett a közösségbe
-
Tisztelt Cím! A mai napon 2025.12.15-én az időpntra érkező szerelő a házunkhoz érkezett, és a csengőt használta, ami nem működött. Ez után a telefonszámomon nem hívott fel, hogy ott van a címen, hanem elment. A párom e miatt maradt otthon, de nem hallotta, hogy a ház előtt megáll egy autó. Éppen dolgozott valamin. Ebben az esetben mit lehet tenni? Tisztelettel: Zsuzsa
