Minden aktivitás
Ez a folyam magától frissül
- Az elmúlt órában
-
Gábor40 elkezdte követni Redmi note 14pro 5g 12ram 512 COD Malachite -t
-
Szép napot kívánok érdeklődni szeretnénk hogy miért nem érkezik meg a frissítés ha már van kint hyperos 2 malachite néven se Régió se manuálisan nem lehet frissíteni nem engedelyezi a telefon.Hivatalos oldalról lett letöltve.szoftverhiba lenne? Gyárilag van rajta sima hyper os bootloder nincs kinyitva nem karaoke a garanciát elveszíteni.
- Today
-
Gábor40 belépett a közösségbe
-
Üdv, van arról információ, hogy Pest megyének ezen a részém, Halásztelken, lesz e fejlesztés. illetve bekötés. Környékünkön, Szigetszentmiklóson, Tökölön is van elérhető otthoni szolgáltatás
- Tegnap
-
Molnár Bálint belépett a közösségbe
-
A 1414-es ügyfelszolgalati számon keresed a műszaki segítségnyújtás menüpontját,ahol tudnak majd segíteni neked.
-
Optikai hálózat fejlesztés - Tenk településen
question válaszolt Török Bálint Török Bálint bejegyzésére, itt: Hálózat
Sikerült esetleg kideríteni valamit? 😁- 3 válasz
-
- optika
- fejlesztés
-
(és még 1 )
Címkék:
-
A Magyar Telekom jól lemaradt, az iPhone megjelenése óta várom a vizuális hangposta bevezetését is, erre még a sima hangpostát is kivezették LOL A témában ismételgetett válaszuk, hogy “a funkció várhatóan egy következő iOS verzió frissítéssel fog elérhetővé válni” meg semmitmondó, ennyit mi is tudunk, ugyan hogyan máshogy válna elérhetővé, mint egy következő iOS verzió frissítéssel?!
-
Üdvözletem, Bluetooth használatával csatlakoztatott fejhallgatók vagy bármilyen más készülék csatlakoztatásával megszűnik/megáll a hang és a videók lejátszása is. Nem "telefon" hiba mivel 2 készülék is van a családban és mindkettőnél ugyan ez a probléma. Ezért kérem ne is mondják hogy vigyem szervízbe, mert semmit nem fognak vele kezdeni. Véleményem szerint szoftveres hibáról van szó. Több helyen láttam már hogy jelezték ezt a hibát, mikorra várható esetleg valami frissítés ami ezt megoldja? Előre is köszönöm szépen.
-
Szudzsio elkezdte követni Tphone 2 Pro frissítés -t
-
Üdvözlet. Páromnak én nekem is ugyanilyen telefonunk van. Szeretném jelezni hogy István által írt probléma tömeges, mert mind a két telefonon ugyan ezt tapasztaljuk. Szervízbe felesleges bevinni mert nem készülék hiba hanem szoftveres. Legyenek szívesek feljebb tolni ezt a problémát az illetékeseknek, analizálni a hibát és szoftvert frissíteni. Köszönjük!!!
-
Szudzsio belépett a közösségbe
-
ptomi84 belépett a közösségbe
-
Pár napja lett bekötve a Telekom által szolgáltatott internet. Szerettem volna kérni publikus IP-t. Be is állították, de mégis 100.102.....-es címet látok a modemben. És a mikrotik routerem is ilyet kap pppoe csatlakozás után. Internet van, de mivel NAT-olt ip jön ezért nem érem el az otthoni eszközeimet kívülről. Minden nap jelzem, ők meg minden nap közlik, hogy most kikapcsolták a NAT-ot. Persze nem lesz jó. Nem értem,ha az egyik ügyintéző azt mondja, hogy kikapcsolta és most jó(én ezt nem tapasztalom),akkor a másik ügyintézőnek miért kell megint kikapcsolnia. Valakinek valami ötlet? Remélem érthető volt a probléma. Köszi
-
RCS szolgáltatás támogatása iOS 18 rendszerek esetén
question válaszolt Telekom szakértő vilix bejegyzésére, itt: Telefon
Kedves @norbert95! A korábbi válaszunknál pontosabb információval nem rendelkezünk. Megértésedet köszönjük! ^Zoltán -
Optikai hálózat - Bp. XVIII. ker Pestszentimre
question válaszolt Telekom szakértő Gabor1 bejegyzésére, itt: Hálózat
Szia @Gabor1! Köszönjük az érdeklődésedet és szép napot kívánunk! Kérjük, hogy add meg a pontos címed, hogy a segítségedre lehessünk! Együttműködésedet köszönjük! ^Zoltán -
Gabor1 belépett a közösségbe
-
Üdvözlet, Pestszentimrén váltanék a ***-ról Telekomra, de nem tudom, van-e már optikai hálózat. (A *** a régi **** optikáján jön) A kereső szerint elérhető a címünkön a Gigaerős Optika Net, megrendelni azonban nem lehet, csak a simát. Van esetleg valami infó erről? Köszönöm előre is!
- Utolsó hét
-
redmi note 13 pro 5G frissítés
question válaszolt Telekom szakértő rostiron bejegyzésére, itt: Mobiltelefonok
kedves @rostiron és @OldMike! A jelenlegi tervek szerint az új verziót augusztus végén kapjuk meg tesztelésre. Ha minden megfelel és jóváhagytuk, ezt követően a gyártó saját üteme szerint publikálja majd. Addig is köszönjük a türelmeteket. ^Andrea -
RCS szolgáltatás támogatása iOS 18 rendszerek esetén
question válaszolt norbert95 vilix bejegyzésére, itt: Telefon
ez konkrétan mit jelent? szeptemberben a 26.0-val? de gondolom akkor már valamelyik bétában benne lesz -
RCS szolgáltatás támogatása iOS 18 rendszerek esetén
question válaszolt Telekom szakértő vilix bejegyzésére, itt: Telefon
Szia @norbert95! Tervek szerint a funkció várhatóan egy következő iOS verzió frissítéssel fog elérhetővé válni a készülékeken. Köszönjük a türelmedet! ^Andrea -
RCS szolgáltatás támogatása iOS 18 rendszerek esetén
question válaszolt norbert95 vilix bejegyzésére, itt: Telefon
a szomszédban már elérhető, maybe developer beta 6 hungary? -
Kedves zeratul! Mivel az általad tapasztalt szakadozás a saját routereid kizárását követően is fennmaradt, fel tudunk venni egy újabb hibajegyet az előfizetésedhez, hogy szakértőink ellenőrizhessék ismét. Kérjük, privát üzenetben küldd el nekünk az alábbi adatokat: - MT azonosító - előfizető neve - mobilszám Köszönjük szépen! ^Erika
-
Számla
question válaszolt Telekom szakértő Tamás1975 bejegyzésére, itt: Számla, módosítás, ügyintézés
Szia Tamás! Kérjük, küldd el a hívószámot privát üzenetben, hogy utánanézhessünk az ügyednek. ^Kata -
Mester Sára belépett a közösségbe
-
Egy pár hónapja tart már, hogy a vezetékes internet (F@st 3890 v3 modemmel), beszaggat: 5-20 mp-es ideig nincs, majd visszajön. Van, hogy egy órán belül 6-szor is, máskor (de főleg éjszaka) akár több órán át is zavartalanul megy. A konfenrencia beszélgetések, videós meetingek ilyenkor leszakadnak, céges VPN-ek kidobnak vagy újracsatlakoznak, az online jelenlétet követelő játékok aktuális küldetés állapotai kukázódnak stb. Szeretnék a végére jutni, hogy mi lehet az oka? A Vanda nem túl segítőkész, aktuális pillanatban ránéz, hogy most épp megy, akkor nincs itt gond. Ugyanez valódi ügyintézővel is, de ő legalább azt is mondta, hogy voltak a mi körzetünkben stabilitási problémák, amiket azonban már megoldottak, illetve kiküldött egy szerelőt is, aki megnézte szintén, hogy éppen minden rendben, illetve valóban tett is valamit: a bejövő koax kábelezést átnézte, egy szerinte felesleges dobozt kiiktatott, a házban levő koax csatlakozó mellett kivezette a falból a kábelt és rárakott egy csillapítő dobozkát. Azt mondta, hogy ő úgy látja, hogy a kábel modemig minden rendben van, tehát bármi probléma a saját hálózatunk miatt lehet, ami nem az ő problémájuk. Ezt valamilyen szinten értem, van két saját routerem is, meg persze belső kábelezés is. Amennyiben azonban, ha már csak a teszt kedvéért egy hétvégén a kábelmodemre kötöttem a gépemet (annak kábelét is külön lecseréltem), lekapcsoltam az extra routereket, s semmi mást nem futtatok a PC-n, csak egy traceroute jellegű monitoring programot és az továbbra is kimutatja a leszakadásokat, hasonlóan hullámzó gyalkorisággal, akkor vajon mit tudok még tenni?
-
Tamás1975 belépett a közösségbe
-
Július közepén megszüntettem az előfizetésem, számhordozással átmentem az ***-hoz. Eddig a Telekom appban rendeztem a számláim. Most egy ********* zárószámlát nem képesek postázni csekkes befizetéssel. Telefonos ügyfélszolgálaton a vanda mindig kinyír. Az ügyintézők kritikán aluliak, mindegyik mást mond. Most éppen az utolsó egy 17 évvel ezelőtt megadott pin kódot kért, amit eddig sohasem....******** * ******!
-
zeratul belépett a közösségbe
-
Irtam és köszönöm
- 2 válasz
-
- xiaomi telefon
- frissites
- (és még 2 )
-
Telekom szakértő elkezdte követni telefon Szoftverfrissités -t
-
telefon Szoftverfrissités
question válaszolt Telekom szakértő Lacikaaa bejegyzésére, itt: Mobiltelefonok
Kedves Lacikaaa! Kérjük, a mielőbbi megoldás érdekében, írd meg nekünk privát üzenetben az érintett IMEI számodat. Köszönjük! ^Szilvi- 2 válasz
-
- xiaomi telefon
- frissites
- (és még 2 )
-
Lacikaaa elkezdte követni telefon Szoftverfrissités -t
-
Sziasztok, hogy is kezdjem, arról van a szó hogy van egy Xiaomi Redmi Note 12 5G telefon amit ugye a telekomtól hoztam ki részletre.. na most.. az a helyzet állt elő hogy én április óta semilyen rendszerfrisitést nem kapok, pedig a hyperOS 2 is kijött sőt már a 2.0.4.0-nál járnak a kiadásban, ezzel szemben nekem még mindig az 1.0.16.0 van ami tavasz óta nem mozdul.. irtam én messengeren a telekomnak de csak igéretet kaptam mit tudok tenni? manuálisan nem lehet mert a bootloader ugye zárva.. Flashelni nem fogok mert ne mbizok én az ilyesmiben pálne h garancia alatt vagyok még.. valaki tud esetleg segiteni akár telekomos szakértő ? és egy kérdés a végére.. ha független Dual Sim-es a telefon.. miért kell a T-nek külön tesztelni a frissitéseket? nem értem --- előre is köszönöm a segitséget , remélem itt elérek valamit .. :)
- 2 válasz
-
- xiaomi telefon
- frissites
- (és még 2 )
-
Telekom szakértő elkezdte követni E:64 -t
-
Kedves Lola! Kérjük, első lépésben áramtalanítsd, majd indítsd újra a boxot, amennyiben ez nem segített, írd meg nekünk privát üzenetben érintett MT-azonosítódat elérhetőségi telefonszámoddal, hogy mielőbb megoldhassunk a gondot! Köszönjük! ^Szilvi
-
Meg kellene próbálni egy számítógépet csatlakoztatni a hgw-re és azon letrehozni a pppoe kapcsolódást. Ha azzal felépül a kapcsolat, akkor az Asus routerben lesz valami gebasz. Ha nem, akkor műszaki ügyfelszolgálattal kellene tovább menni.
- 8 válasz
-
- technicolor fga2233 mag
- pppoe passthrough
- (és még 1 )