Ugrás a tartalomhoz

Minden aktivitás

Ez a folyam magától frissül

  1. Today
  2. Nekem az nem vilagos, hogy ez az ugy az Apple vagy a Telekom miatt nem halad lathoan egy eve? Kire varunk? Milyen technologiai gatja van, hogy ez mukodjon amikor az USA-ban ez volt egy oriasi selling point, hogy mostantol lehet kommunikalni Android es iPhone kozott egyszeruen?
  3. Zola_

    RCS iPhone készüléken

    Szia david218! Természetesen nem kerültél tiltásra, a bejegyzéseidet a fórum motorja fogta meg, mely próbálja kiszűrni a lehetséges trágár szavakat. A 3 bejegyzésed szinte szóról szóra megegyezik, ezért a leghosszabb került kiengedésre. Amennyiben a jövőben posztoláskor azt látod, hogy moderátori jóváhagyásra vár, kérlek legyél türelemmel, amennyiben a poszt megfelel a felhasználási feltételeknek, akkor kiengedésre kerül. Üdv: Zoli
  4. Látom tiltottatok…
  5. Szerintem nem ártana kiadni egy hivatalos közleményt mert ez egyrészt baromi kínos már, hogy nem tudja a telekom megugrani a feladatot, másrészt a folyamatos hitegetés és az ügyfelek félre tájékoztatása nem valami jó irány. (Majd a kövi ios update, majd a tavasszal…) ugye érzitek hogy nevetséges? mi értjük hogy kell az sms/mms bevétel és az RCS vissza van tartva emiatt, de azért azt be kéne már látni hogy kissé elavult a történet arról nem beszélve hogy lassú is. De ha nem lesz valami konkrét akkor írok szívesen a sajtónak hogy mi megy nálatok meg hogy kavarjàtok a lekvárt és akkor kénytelenek lesztek reagálni. Szerintem nem viccből kérdezünk itt mivel nincs más felület…
  6. Tegnap
  7. mnsrnr

    RCS iPhone készüléken

    És nem tudjátok megkérdezni valakitől? Mert mi telekomos ügyfelek csak tőletek tudjuk megkérdezni. Köszönöm!
  8. Bella1234

    támogatott e-sim készülékek

    Köszönöm a gyors visszajelzést. Szombaton (szeptember 20-án) egyik üzletükben már aktiválták az eSIM szolgáltatást a telefonszámomhoz, de a generált QR kódot a kollégájuknak sem sikerült beolvasni, többszöri próbálkozásra sem. Azt a visszajelzést kapta, hogy a kód nem érvényes. Ennek megoldásában kérem a segítségüket. Köszönettel: Bella
  9. Szia @david218! Sajnos egyelőre ezzel kapcsolatos konkrétumokkal mi sem rendelkezünk. Dolgozunk a mihamarabbi megoldásán! ^Oszkár
  10. Szia @gabox Sajnos a jelzett hiba nem az általunk felügyel hálózatban tapasztalható, hanem a nemzetközi útvonalakon. Ezekre külön ráhatással nem bírunk, mindent amit tudtunk megtettünk, hogy a partnerek felé a problémát jelezzük és kértük az elhárítását több ízben is, viszont ez sajnos valóban egy elhúzódó hibának látszik. Mi is bízunk benne, hogy a jövőben pozitívan fog változni! ^Oszkár
  11. Szia @Bella1234! Meg is kaptuk illetékeseink válaszát, mely szerint, függetlenül, hogy nem nálunk vásárolt a készülék és az említett listában nem szerepel, támogatjuk az eSIM-et hozzá. Javasoljuk, próbáld meg az aktiválását! ^Oszkár
  12. Tavasszal ugyan ez volt a problémám, magas latency, packet loss mindenhol. Youtube, twitch, gaming.... Most megint csak 200as latencym van a feltöltésnél, így leginkább játékok közben észrevehető, hogy a hálózatom alig bír kommunikálni a szerverekkel, mivel ilyen magas a latencym. Mikor lesz a telekom hajlandó ezt kiküszöbölni?:D (Van egy tippem, soha...)
  13. Bella1234

    támogatott e-sim készülékek

    Köszönöm, nagyon várom.
  14. Szia Bella! Kérdéseddel kapcsolatban felvettük a kapcsolatot illetékes kollégáinkkal és kikértük a véleményüket. Kis türelmedet szeretnénk kérni, ahogy kapunk visszajelzést, úgy azonnal tájékoztatunk ezen a felületen. ^Barna
  15. Kedves Telekom, Vásároltam egy Google pixel 9a készüléket, amelyen elérhető ugyan az e-sim beállítás, de a készüléket a Telekom sajnos nem támogatja (nincsen rajta a Telekom által közzé tett "Telekom által támogatott eSIM készülékek" listáján). A kérésem az, hogy tegyék lehetővé, hogy a Google pixel 9a készülékemen is lehessen aktiválni az eSim szolgáltatást. Köszönettel: Bella
  16. Utolsó hét
  17. Köszönöm szépen a választ.
  18. Tonio

    Internet szolgáltatás

    Tisztelt Szolgáltató! Érdeklődni szeretnék, hogy 4450 Tiszalök Új üdülőtelepen mikor lesz beköthető a már fizikailag telepített optikai kábeleken keresztüli internet szolgáltatás? Ami pontosan ******** u. **. Előre is köszönöm a válaszukat. Üdvözlettel
  19. Szia WGábor! Köszönjük szépen a türelmedet! Megérkezett illetékes kollégáink válasza, mely alapján arról tudunk tájékoztatni, hogy a Telekom kínálatában is lesznek ilyen modellek. Érkezésük néhány héten belül várható. Kérjük, hogy köved nyomon továbbra is online felületeinket. Amint megérkeznek, ott tájékoztatjuk majd ügyfeleinket. Türelmedet köszönjük! ^Rita
  20. Hitegetnek, egy éve. Két nagy frissítés is kijött már. Előző komment: “Szia david218! Jelenleg validációs tesztek futnak az RCS funkcionalitásra, mellyel kapcsolatban azt a tájékoztatást kaptuk, hogy várhatóan egy következő iOS verzió frissítéssel fog elérhetővé válni a készülékeken. Addig is köszönjük szépen a türelmedet! ^Gabi” még mennyi következő ios frissítés kell? Illetve melyik évben? Ezt tudjátok pontosítani?
  21. Telekom szakértő

    Selekt

    Kedves Heli József! Köszönjük szépen a türelmedet! Bízunk benne, hogy időközben sikerült belépned a Selekt felületére. Amennyiben a problémát továbbra is tapasztalod kérünk, hogy vedd fel velünk a kapcsolatot a m.me/TelekomHU felületünkön, hogy minél előbb a segítségedre lehessünk. ^Rita
  22. Kedves Ildikó! Még nem kaptuk meg az információkat, így szeretnénk további türelmedet kérni! Amint megérkezik illetékesektől a visszajelzés, tájékoztatni fogunk privát üzenetben. Előre is köszönjük a türelmedet! ^Petra
  23. Kedves ügyintéző(k) Még várok néhány válaszra, írtam privátban, de nem láttam ott megjelenítve. Érdeklődnék hogy kaptak -e azóta érdemi választ a pénteken feltett kérdéseimre. Köszönöm a választ előre is. További szép napot 😊
  24. Heli József

    Selekt

    Selekt regisztráció az e-mail és jelszó megadása után nem lép tovább. Miért?
  25. Kedves @NORKER! Jelenleg is aktívan dolgozunk az RCS szolgáltatás bevezetésén iOS eszközökre. Célunk, hogy a lehető leghamarabb elérhetővé tegyük számodra ezt a modern üzenetküldési technológiát. Kis türelmedet kérjük még! Megértésedet köszönjük! ^Zoltán
  26. Szia @DJani! Az általad említett csalást Facebook felületünkön privát üzenetben ide kattintva is jelezheted kollégáinknak. Várjuk megkeresésedet. Együttműködésedet köszönjük! ^Zoltán
  27. Szia! Nem tudom még aktuális-e a probléma, de nálam ugyanez volt a helyzet. Ugyanúgy adott volt egy külső router, amely 5-10 másodpercekre kimaradozott, majd az ügyfélszolgálattal egyeztetve átkötöttem egy eszközt próbaképp a Telekom saját routeréhez. Ugyanez volt a hiba, de náluk semmi nem látszott. Ekkor úgy döntöttem, hogy csinálok egy gyári beállítások visszaállítását és azóta teljesen rendben van a hálózat. Hátha másnak ez hasznos infó lehet.
  28. NORKER

    RCS iPhone készüléken

    Sziasztok! Van már valami konkrét hír? Most már hivatalosan is megjelent az IOS 26.
  1. További aktivitások betöltése
×
×
  • Új...