Ugrás a tartalomhoz

Minden aktivitás

Ez a folyam magától frissül

  1. Az elmúlt órában
  2. Komolyan, ez most már a pofátlanság teteje. Elegünk van abból, hogy rendesen fizetünk a szolgáltatásért, miközben délutántól estig szinte semmire sem jó a net. Vicc, hogy 2025-ben ott tartunk, hogy VPN nélkül gyakorlatilag nem is lehet használni a kapcsolatot, mert annyira be van fulladva minden. A felhasználók nem azért fizetnek, hogy aztán saját pénzből még VPN-el kerülgessék a problémákat. Ha tényleg itt tartunk, akkor fizessék ki minden előfizetőnek a VPN-t, vagy – ami nyilván mindenkinek jobb lenne – fejezzék be ezt az egész, pénzéhes huzavonát a nagy szolgáltatókkal, és álljanak végre a saját ügyfeleik mellé. Elég volt. Nem könyöradományt kérünk, csak azt, amiért fizetünk: működő, használható internetet. Megoldást. Most.
  3. uzman

    Új router

    A hgw eszköz webes felületén (általaban a 192.168.1.1 címen érhető el). Itt az Internet access menüben található a PPPoE PT engedélyezése, mely általad is elvégezhető.
  4. Today
  5. Sajnos a megadott linken nem igényelhető a beigért ráadás ajándék.
  6. Szia @MokkaX! Az általad kiválasztott TV készülék december 31-ig történő vásárlás esetén most 3 féle ráadás termék közül választhatsz: HW-Q600F/EN Soundbar,Watch8 44 mm okosóra, RB38C600CS9/EF alulfagyasztós hűtőszekrény; mely választott ráadás terméket 2026. január 15-ig igényelhetsz meg egy, a Samsung Members alkalmazást futtatni képes Samsung Galaxy okostelefonon vagy táblagépen. Ha a Samsungtól eltérő mobilt használsz, akkor az alábbi weboldalon keresztül élhetsz a lehetőséggel. Az ajánlat visszavonásig vagy a készlet erejéig érvényes. ^Lia
  7. Szia @joobalazs90! Örülünk, hogy sikerült rendezned a számládat. Nagyon szívesen, írj nekünk bátran máskor is. ^Lia
  8. Szia @Osy13! Köszönjük türelmedet, amit még egy kis ideig igénybe vennénk. Amint kapunk választ illetékes munkatársainktól, azonnal megírjuk itt neked. Köszönjük! ^Lia
  9. A Telekom WEB-shop-ban vásároltam egy Samsung QE65S95 FATXXH televíziót. A WEB-shop szerint jogosult vagyok egy SAMSUNG ajándékra (3 ajándék lehetőség közül 1), amit a SAMSUNG members applikáción keresztül lehet érvényesíteni. Sajnos az applikációban nem találtam semmi további útmutatást az ajándék kiválasztásához. Kérem segítsenek az igénylés benyújtásában
  10. Sajnos a változtatásra jelenleg nincs módom, de végülis kaptam egy levelet, amiben volt egy bankszámlaszám és azzal be tudtam fizetni az elmaradást. Köszönöm azért a segítséget.
  11. Kedves Sári Balázs! A beállításokkal kapcsolatosan kérjük szépen, hogy vedd fel munkatársainkkal a kapcsolatot a 1400 ügyfélszolgálati telefonszámon és segítségedre lesznek. Türelmedet és együttműködésedet köszönjük! ^Szilvia
  12. Konile

    Új router

    Sziasztok, Sagemcom F@st 5670 helyett vásárolnék egy saját wifi routert. Sok mindent olvastam már, de nem tiszta jelenleg, hogy néz ez most ki pontosan. Optikai kábal van, és ott úgy tudom nincs már bridge mód, csak PPPoE passthrough . Ezt hogy lehet beállítani, vagy a szolgáltató kell hozzá, hogy átálítsa? A lényeg, hogy a mostani mögé egy új wifi routert állítanék be. Köszönöm a segítséget.
  13. Fix IP-m van, X.25 a telekom modem, X.26 a router wan címe. Az UDP port 500, UDP port 1701, UDP port 4500 és az 50-es port forwardolva van az X.26-ra. Így nem megy. Ezen kívül kellene bármit is beállítanom?
  14. Tegnap
  15. Alapvetően a router ip címére kellene a megfelelő portokra port forwardingot beállítani a Technicolor eszközön. A portok attól függenek, hogy milyen technológiájú VPN kapcsolatot szeretnél. Vigyázz! Az OC200 eszköz a Tp-link rendszer controllere, nem azonos a routerral.
  16. Telekom szakértő

    Bejelölés megszüntetése

    Kedves @Szabó Franci! Nagyon szívesen! Köszönjük a visszajelzésedet! ☺️ ^Andrea
  17. Telekom szakértő

    Android tv jeltovábbítás

    Szia @Brunnentaler! Megrendeléskor mindegyik SmartBoxhoz megfelelő hosszúságú kábelt biztosítsunk. A SmartBox Wi-Fi képes eszköz, de a maradéktalan és stabil szórakozási élmény érdekében vezetékkel kötve használandó. Vezetékes használat mellett tudjuk a hibaelhárítást is garantálni. Köszönjük a megértésedet! ^Andrea
  18. Szabó Franci

    Bejelölés megszüntetése

    Köszönöm szépen. Teljes siker!
  19. Telekom szakértő

    Telekom TV Apple TV-n

    Szia @Kelemen Dániel! Jelenleg is folyamatosan dolgozunk újabb eszközök támogatásán. Pillanatnyilag számítógépen, a telekomtvgo.hu oldalon, illetve Android és iOS operációs rendszerrel rendelkező telefonon és tableten (kizárólag a Telekom TV GO alkalmazást használva) támogatott a lejátszás. Köszönjük a megértésedet! ^Andrea
  20. Telekom szakértő

    Bejelölés megszüntetése

    Kedves @Szabó Franci! Ha pár másodpercig benyomva tartod a némító gombot, ez a funkció kikapcsol. ^Andrea
  21. Szia @István1996! Sajnáljuk a kellemetlenséget! Megértjük az aggodalmadat a TPhone 2 Pro készülékeddel kapcsolatban felmerült hiba miatt, és szeretnénk biztosítani arról, hogy a probléma megoldása kiemelt prioritást élvez. A hiba sürgőssége miatt októberben is intézkedtünk és felvettük a kapcsolatot a gyártóval az ügyben, és a Telekom részéről kollégáink, folyamatosan figyelik az eseményeket, hogy felgyorsítsák a megoldást. Köszönjük a további türelmedet és a megértésedet, amíg megérkezik az új SW! ^Andrea
  22. T. Cím! VPN-t szeretnék beállítani. Fix ip címem van a telekomtól. TP-Link OC-200-on létrehoztam egy Client-to-Site VPN-t, Pre-Shared Key-t és VPN usert. Érdeklődnék, hogy a fent említett modemben mit kell beálítani ahhoz, hogy ez így működjön? Válaszukat előre is köszönöm!
  23. Sziasztok! Az lenne a kérdésem, hogy milyen jeltovábbítókat érdemes használni Andorid TV boxnál? IPTV-m volt most cseréltem le, és mivel az egyik szobába igen nehéz lett volna kábelt húzni eddig egy TP-Link AV1000-es kütyüvel oldottam meg. Ahogy olvasom ezt a cuccot inkább IPTV-hez ajánlják, az lenne a kérdésem, tudtok e hasonló dolgot ami biztosan működik android tv-n is? Vagy wifin stabilan működtethető a 2. box? Köszi előre is
  24. Üdvözletem! Ismét érdeklődöm hogy sikerül-e végre valami megoldást kitalálni a készülék hibájának a javítására? Nem jött azóta frissítés és még mindig nem tudom használni a készüléket. El kezdtem azon gondolkodni hogy vissza viszem a Telekom üzletbe és kártérítést fogok kérni ez ügyben mert ha bár üzemel a telefon de használni nem tudom. Nyomatékosan megkérném önöket hogy legyen orvosolva ez a hiba mert ez így nem telefon, számomra fontos a bluetooth benne ami jelenleg nem működik. Legyen már végre vége ennek a huzavonának mert kb fél éve nem tudom használni a készüléket.
  25. István1996

    T Phone 2 5G Bluetooth hiba

    Üdv! Sajnos ez nem hardver hanem szoftver probléma. Az én telefonom pont ugyan ezzel a hibával küzd mert nekem egy Tphone 2 Pro van. A frissítés óta ugyan ezt a hibát produkálja. Volt szerízben is és semmit nem tudtak vele kezdeni. Többször ígérve volt hogy jön egy frissítés de sajnos továbbra sem sikerült ezt a hibát kijavítani. Ez egy globális szoftver hiba amit örülnék ha fél év után sikerülne kijavítani mert kb azóta használhatatlanok a Tphone 2 sorozatok. Legyenek szívesek ezt valami komolyabb úton jelezni a gyártó felé mert így el fog veszni ez a széria szépen lassan.
  26. Utolsó hét
  27. Hát nem igaz már. Megsértik a netsemlegességet. Nulla effort van, hogy megoldódjon. Holnap szolgáltatót váltok. Elég volt.
  28. Ismét katasztrófa, de mint tudjuk ez nem bug hanem feature. Vicc, hogy már évek óta ezt művelitek.
  1. További aktivitások betöltése
×
×
  • Új...