Ugrás a tartalomhoz

Minden aktivitás

Ez a folyam magától frissül

  1. Az elmúlt órában
  2. Kedves Attila s! Köszönjük szépen a türelmedet! Megérkezett illetékes munkatársaink válasza, mely alapján arról tudunk tájékoztatni, hogy a megadott címen a következő egy évben, sajnos nem várható fejlesztés. Megértésedet köszönjük! ^Rita
  3. Today
  4. zzzt

    Saját router használata nethez

    @tuto558Szia, nekem egy F@st 5670 mögött egy asus TUF-AX3000 V2 router van. Ha passthrough-ba teszem a F@st-ot akkor az asus router felkapcsolódik, de nincs internet DNS hibára panaszkodik. De az asus router belső felületén tudok pingelni oldalakat. Ha birizgálom a DNS beállításokat az asus WAN fülön, akkor az átállítás után egy-két oldal bejön, majd megint lehal. Van ötleted mi lehet a gond ?
  5. @bfdavid Szia, nekem majdnem ugyanez a felállás F@st 5670 mögött egy TUF-AX3000 V2. Ha passthrough-ba teszem a F@st-ot akkor az asus router felkapcsolódik, de nincs internet DNS hibára panaszkodik. Ha birizgálom a DNS beállításokat az asus WAN fülön, akkor az átállítás után egy-két oldal bejön, majd megint lehal. A kérésem az lenne, hogy meg tudnád osztani a routered WAN beállítási felületét, mi és hogyan van nálad beállítva. Köszi
  6. Tegnap
  7. Hi@Telecom expertIs there any new information on this? Is the optical handover still expected by the end of the year? Ha igen, melyik hónapban?
  8. Üdvözletem! Van már elérhető selejtezett telefonfülke?
  9. Telekom szakértő

    Telekom TV app

    Kedves Jaromaro! A TV GO app csak telefonra és táblagépre tölthető le, illetve weboldalon keresztül laptopon és asztali gépen érhető el. ^Erika
  10. Kedves @Attila s! Kérdésedet továbbítottuk illetékes területünk felé. Amint megérkezik kollégáink válasza, megírjuk. Addig is köszönjük a türelmedet! ^Andrea
  11. Telekom szakértő

    Lefagy a TV képe

    Szia @D.Anita! Sajnáljuk, hogy hibás működést tapasztalsz! Ezen az oldalon sajnos nem tudjuk bekérni az adataidat, mert publikus felület és bárki láthatja. Kérjük, Fórumon privát üzenetben írd meg az MT azonosítót és mobil elérhetőségedet, vagy gyere az m.me/TelekomHU Messenger oldalunkra. ^Andrea
  12. Utolsó hét
  13. D.Anita

    Lefagy a TV képe

    Sziasztok..Nekem is sajnos ez a probléma áll fent. sokszor befagy a kép és ilyenkor vagy megvárjuk míg újra indul a müsor vagy föl le kapcsoljuk a csatornát. sajnos így elégé nézhetetlen a müsor. Sőt konkrétan az internet is rossz a másik.2.szobába alig lehet fogni a wifit. 1.5 hónapja hivtuk már a.1414 et de ott nem.láttak hibát . Valami megoldás jó lenne. nem lehet hogy aki kintről jön be az a fekete optikai kábel vagy mi azzal van baj? Köszi D.Anita
  14. Attila s

    Optikai hálózat Vokány 7768

    Szia. Megnéznéd az alábbi címen várható e hálozatbővités? **** V***** ******* utca **
  15. Jaromaro

    Telekom TV app

    Működik-e, lehetséges-e TV go telepitése a xiaomi tv boxra? https://www.mediamarkt.hu/hu/product/_xiaomi-tv-box-s-3rd-gen-eu-pfj4191eu-1491775.html
  16. Könyörgöm csak azt ne mondjátok hogy ti mindent megtettetek, mert ez orbitálisan nagy hazugság. Vagy ha igaz, akkor nagyon inkompetensek a telekom technikusok. Csak szólok, ott van a cloudflare a bixben. Nyugodtan mehet direktben a peering, nem kell összevissza terelni a forgalmat! De persze tudjuk nem erről van szó, hanem arról hogy az anyacégetek egy kapzsi társaság és a felhasználók isszák meg a levét ennek a kakaskodásnak.
  17. Sziasztok! Köszönjük türelmeteket! A gyártóval együtt jelenleg is dolgozunk a szolgáltatás mielőbbi bevezetésén. Amint az RCS elérhetővé válik, arról honlapunkon azonnal olvashattok. ^Szilvi
  18. Szudzsio

    Tphone pro 5 G Bluetooth

    Nagyon szépen köszönöm. Tényleg tetszik ez a telefon és az egész tphone elképzelés. Megértem hogy új project és még gyerekcipőben van. De van benne potenciál adni akarok neki eséjt.
  19. Sziasztok! A kérdést továbbítottuk illetékes kollégáinknak, amint megkapjuk a választ megosztjuk Veletek. 💌 Addig is türelmeteket kérjük! Megértéseteket köszönjük! 😉 ^Zoltán
  20. Telekom szakértő

    Internet szolgáltatás

    Kedves Tonio! Kérdéseddel kapcsolatban egyeztetünk területileg illetékes mérnökségünkkel. Amint választ kapunk, jelezzük számodra, addig szíves türelmedet kérjük! ^Erika
  21. Sajnos nem rajtuk múlik. Ki lett fejtve azt hiszem itt is, de a pH! fórumon is napi szinten téma ez. Megoldásra én sem számítok, évek óta megy a huzavona.
  22. Szia Bella! Kérjük, privát üzenetben írd meg nekünk az érintett telefonszámot, hogy ellenőrizni tudjuk az eSIM állapotát. ^Zoli
  23. Telefonomról fontos lenne ,hogy a hazai hívás + 36- al kezdődjön. Mégis a hivás kezdetekor átvált 06-ra. Mi a probláma ?
  24. Nekem az nem vilagos, hogy ez az ugy az Apple vagy a Telekom miatt nem halad lathoan egy eve? Kire varunk? Milyen technologiai gatja van, hogy ez mukodjon amikor az USA-ban ez volt egy oriasi selling point, hogy mostantol lehet kommunikalni Android es iPhone kozott egyszeruen?
  25. Zola_

    RCS iPhone készüléken

    Szia david218! Természetesen nem kerültél tiltásra, a bejegyzéseidet a fórum motorja fogta meg, mely próbálja kiszűrni a lehetséges trágár szavakat. A 3 bejegyzésed szinte szóról szóra megegyezik, ezért a leghosszabb került kiengedésre. Amennyiben a jövőben posztoláskor azt látod, hogy moderátori jóváhagyásra vár, kérlek legyél türelemmel, amennyiben a poszt megfelel a felhasználási feltételeknek, akkor kiengedésre kerül. Üdv: Zoli
  26. Látom tiltottatok…
  27. Szerintem nem ártana kiadni egy hivatalos közleményt mert ez egyrészt baromi kínos már, hogy nem tudja a telekom megugrani a feladatot, másrészt a folyamatos hitegetés és az ügyfelek félre tájékoztatása nem valami jó irány. (Majd a kövi ios update, majd a tavasszal…) ugye érzitek hogy nevetséges? mi értjük hogy kell az sms/mms bevétel és az RCS vissza van tartva emiatt, de azért azt be kéne már látni hogy kissé elavult a történet arról nem beszélve hogy lassú is. De ha nem lesz valami konkrét akkor írok szívesen a sajtónak hogy mi megy nálatok meg hogy kavarjàtok a lekvárt és akkor kénytelenek lesztek reagálni. Szerintem nem viccből kérdezünk itt mivel nincs más felület…
  28. mnsrnr

    RCS iPhone készüléken

    És nem tudjátok megkérdezni valakitől? Mert mi telekomos ügyfelek csak tőletek tudjuk megkérdezni. Köszönöm!
  29. Bella1234

    támogatott e-sim készülékek

    Köszönöm a gyors visszajelzést. Szombaton (szeptember 20-án) egyik üzletükben már aktiválták az eSIM szolgáltatást a telefonszámomhoz, de a generált QR kódot a kollégájuknak sem sikerült beolvasni, többszöri próbálkozásra sem. Azt a visszajelzést kapta, hogy a kód nem érvényes. Ennek megoldásában kérem a segítségüket. Köszönettel: Bella
  1. További aktivitások betöltése
×
×
  • Új...