Ugrás a tartalomhoz

Minden aktivitás

Ez a folyam magától frissül

  1. Az elmúlt órában
  2. Szia BA_1234! A csalók sajnos eléggé leleményesek, de biztosíthatunk arról, hogy mindent megteszünk annak érdekében, hogy visszaszorítsuk a visszaéléseket és ügyfeleink a lehető legnagyobb biztonságban legyenek. Ezért is fontos, minden ilyen esetet bejelenteni, mert, ha elküldöd nekünk privát üzenetben az adatokat, akkor továbbítjuk a biztonsági osztályunknak, akik a szükséges lépéseket minden esetben megteszik. Ezen kívül mi is számos felületen felhívjuk ügyfeleink figyelmét arra, hogy mire szükséges odafigyelni, milyen csalási típusokkal találkozhatnak az előfizetők. Várjuk privát üzenetedet, hogy a Te bejelentésedet is rögzíthessük! ^Gabriella
  3. Today
  4. Valkó Dóra

    PUK kód

    Sziasztok, sajnos 3-szor elrontottam a PIN kódomat, szükségem lenne a PUK kódra. köszönöm
  5. És egy ekkora cég, mint a Telekom nem tud fellépni az ilyen szoftverek ellen? Nyilvánvalóan illegálisan használják. Mi egyszerű előfizetők nem tehetünk semmit, de azért az vicces, hogy láthatóan évek óta megy és semmi nem történik. Pl. a szolgáltatók kitilthatnák az internetes alapú hívásokat. Van bőven applikáció ahol interneten lehet beszélni egymással (Messenger, Viber stb.) Nem is értem, hogy működhetnek olyan szoftverek és léphetnek be a szolgáltatók hívásrendszerébe, melyek azonosítatlan helyről származnak. Ezt Önöknek kell megoldania, ha más nem egyszerűen ezeket ki kell tiltani.
  6. Tegnap
  7. Kedves BA_1234! Nagyon sajnáljuk a kellemetlenségeket és megértjük, hogy bosszúságot okoz! Az ’A’ szám hamisítás visszaélés lényege, hogy külföldről, általában VoIP-ról (internet alapú hanghívás) olyan hívásokat indítanak magyar telefonszámokra, amelyek során behamisítják a hívó telefonszámot. A hívott fél ezt (jelen esetben a +3630.......) a hívószámot látja kijelezve a telefonján, a hívás során pedig főként banki adatokat próbálnak megszerezni a gyanútlan ügyfelektől. Az előfizetőknek/felhasználóknak nincs közük az ilyen típusú visszaéléshez és anyagi kár nem éri őket, ugyanis a csaló hívások nem járják meg a számlázórendszereket. Ez okozza azt is, hogy a csaló hívások nem jelennek meg a híváselőzményekben. 72 órás védelmi tiltást aktiválhatunk ilyen esetben. Ez egy roaming tiltást jelent, ami kizárólag a Telekom hálózatában végződtetett hívásokra vonatkozik. Sajnos nem lesz teljeskörű a védelem, mert ha a behamisított hívással más szolgáltatónál (Yettel, Vodafone) lévő hívószámot hívnak, akkor az a hívás nem járja meg a hálózatunkat, így megállítani sincs lehetőségünk. A tiltást csak akkor észleli ügyfelünk, ha roaming helyzetben használná a hívószámát, ebben az esetben ellehetetleníti a forgalmazást. Természetesen panaszodat is tudjuk továbbítani kivizsgálásra és munkatársaink válaszolnak rá. Ha szeretnéd kérni, kérjük, hogy írj nekünk privát üzentben az érintett telefonszámmal és rögzítjük. ^Szilvia
  8. Van már válasza a Telekom-nak erre a problémára? Nincs értelme híváslistákat kikérni, mert ha szerepel ha nem, az biztos, hogy sem én, sem a másik fél nem kerestük egymást. Sokadik ilyen van már és roppantul elegem van. Szeretném jelezni, hogy a telefonszám személyes adatnak minősül a Telekom szempontjából, így az azzal való visszaélés a Telekom felelőssége. Amennyiben nem lép a Telekom, úgy a jelen közösségi posztokra alapozottan az adatvédelmi hatósághoz fordulok.
  9. Telekom szakértő

    hibakód E:4-62-3003

    Kedves Tigris2! Kérjük, ha még nem jelezted, írd meg nekünk privát üzenetben az érintett MT-azonosítót, elérhetőségi telefonszámoddal, hogy utánanézhessünk! Köszönjük! ^Szilvi
  10. Utolsó hét
  11. Értem, köszönöm az ötletet! Ezen már el tudok indulni. Ha ráérek, a héten majd megpróbálom és jelentkezem az eredménnyel...
  12. Tigris2

    hibakód E:4-62-3003

    az alábbi hibakód mit jelent? tud valaki segíteni? E:4-62-3003
  13. Azért érdekes ez a történet, mert jelenleg IOS 26 Public bétázom, de még mindig nem látom az RCS támogatás lehetőségét. Eddig az volt a mondás, hogy az Apple a következő verzióban fogja lehetővé tenni az RCS támogatást, azonban ez még mindig nem történt meg. További kérdések felmerülnek, hogy ha esetleg a Telekom végre támogatná az RCS-t IOS-en, vajon a többi szolgáltató irányába ez mikor jöhet el? Mert félek, hogy ha bevezetik, akkor csak Telekomosok között fog első körben működni ez a funkció. Szerintetek?
  14. Mercusys MR47BE. Estére magától összeállt a rendszer. Minden jól működik most. Szerintem a szolgáltatás oldalán volt a gond. Köszönöm a segítséget!
  15. Egyébként ez milyen router pontosan?
  16. Szia A PPPoE pt mód bekapcsolása elég. Meg kellene nézni,hogy a wan porton a vlan opció be van-e kapcsolva, ha igen, akkor tiltani kéne. (https://community.bt.com/t5/Home-setup-Wi-Fi-network/Ausus-AC68U-Router-amp-HG612-modem-not-working-on-BT-Fibre-1/td-p/2255507) Egy másik oldalon olyat is javasoltak, hogy a Wan port ip címét át kell állítani dhcp-re, majd vissza ppooe-re, ez is megoldhatja. (https://forum.archive.openwrt.org/viewtopic.php?id=21514)
  17. Szia A kábelt kellene csekkolni, hogy legalább cat6-os és nem sérült-e. Esetleg egy pillantást megér a router konfigurációja is, hogy engedélyezve van-e a 2.5G link a port(ok)on
  18. Sziasztok! 2000/1000 Mbps internetelőfizetésem van. A telekom modemének gyorsportjára felcsatlakoztattam egy routert, aminek van 1x2,5Gbps WLAN és 3x2,5Gbps LAN portja. A routerhez csatlakoztatott eszközökön a hálózati kapcsolat mégis csak 1000/1000Mbps sebességgel jön létre akkor is, ha csak egy eszköz csatlakozik. Mi lehet az oka? Beállítási probléma? Köszönöm! A.
  19. Kedves Farkas Gáborné! Természetesen lehetséges. Amire figyelni kell, hogy ha vezetékesen akarjátok használni, akkor a routeren legyen még szabad port. Ha nincs, akkor wi-fi csatlakozással áthidalható a probléma. ^Zoli
  20. Fix IP nem feltétele annak, hogy ne legyen blokkolva a befelé irányuló forgalom normál esetben. Erre jó példa az otthoni szolgáltatás, mert sajnos ott sem jut fix prefix a végtelen darabból, még sincs szűrve befelé a forgalom. Mobilnál valamennyire érthető, hogy alapértelmezetten nem engedi be a forgalmat, de azt nehéz megérteni, ha a T rendszer/tűzfal nem képes előfizető azonosító alapján ezt kezelni akár dinamikus címkiosztás esetén is, inkább valószínű, hogy üzleti okok állnak mögötte.
  21. Tisztelt Telekom!!Magánházban Magenta 1 csomagom van, dobozos számitógép van a nappaliban ,ahol a rooter van! Szeretnék lakáson belül egy másik szintén dobozos számitógépet működtetni! Lehet e és mi a módja? Farkas Gáborné
  22. Szia! Köszi a választ! A kábel mindenképp jó, látom az eszközök között a routert, az ASUS logjában is látom, hogy "Link up 2500mbps full duplex" (A Technicolor 2.5-ös WAN/LAN portjába dugtam, meg az ASUS WAN portjába. ) Az ASUS log-ban ilyen hibák voltak: WAN Connection: Fail to connect with some issues Cannot get public IP address, stopping Timeout waiting for PADO packets Unable to complete PPPoE discovery A felhasználó és jelszó is jó, a fórumon olvastam, hogy azok kitörlése segíthet a Technicolorból, de mivel kitörölni nem tudtam, megadtam egy szóközt jelszónak és felhasználónak, hogy ott ne legyen PPPoE kapcsolat (nyilván ez se működött), aztán pedig visszaírtam a PPPoE adataim, és a Technicolor elfogadta őket, lett újra internet. Szóval ezek az adatok jók... Ha jól értem a PT bekapcsolása után nem is kéne netnek lennie a Technicoloron, de ugyanúgy volt net és a DHCP-t is csinálta. Gondoltam azért rákérdezek az ügyfélszolgálatnál, viszont mint kiderült chat-en nem tudnak technikai kollégát kapcsolni, szóval fel kéne hívnom a 1414-et... még nem volt rá lelkierőm.
  23. Szia Meg kellene nézni, hogy az asus-technicolor között van-e kapcsolat, tehát jó-e a kabel és az ethernet interfacek. Ha ez ok, akkor a logban ellenőrzini kellene, hogy vannak-e egyéb hibabejegyzesek. Ha ez is jó akkor az ügyfélszolgálattal egyeztetni kellene, hogy jó-e a felhasználónév jelszó paros.
  24. Telekom szakértő

    Nokia 6610i wap

    Szia viktorhun! A Wap szolgáltatást kivezettük a kínálatunkból. Amennyiben a böngészéshez szükséges beállításokat szeretnéd megtudni, ezen a linken, minden fontos információt megtalálsz. ^Gabriella
  25. Telekom szakértő

    Internet kiesésről igazolás

    Szia Tamas586! Amennyiben írásos igazolást szeretnél kérni, kérjük, hogy privát üzenetben küldd el nekünk az MT ügyfél-azonosítódat és a hiba időpontját. A kiállított igazolást e-mailben tudjuk továbbítani, mely tartalmazni fogja a telepítési címet, ahol a hiba fennállt, az érintett szolgáltatás megnevezését (Hang, TV, Internet) valamint a bejelentés és a hibajegy lezárásának időpontját. ^Gabriella
  26. Telekom szakértő

    Opikai hállózat

    Szia István! Köszönjük az érdeklődésedet és szép napot kívánunk! Örömmel tájékoztatunk, hogy hálózatunk korszerűsítésével kapcsolatban azonnal választ kaphatsz - ide kattintva - honlapunkon, ahol pontos címed megadása után tájékozódhatsz a várható fejlesztésekről, illetve választhatsz az aktuálisan elérhető szolgáltatások közül. Folyamatosan azon dolgozunk, hogy Gigaerős hálózatunk a lehető legtöbb ügyfelünk számára elérhető legyen. Amennyiben a megadott címen jelenleg nem találsz megfelelő ajánlatot, feliratkozhatsz értesítőnkre, melyben tájékoztatunk, amikor Nálad is elérhetővé válnak leggyorsabb csomagjaink. A feltüntetett adatok megegyeznek az ügyfélszolgálatainkon rendelkezésre álló információkkal. Bízunk abban, hogy válaszunkkal segítségedre lehettünk! Együttműködésedet köszönjük! ^Zoltán
  1. További aktivitások betöltése
×
×
  • Új...