Minden aktivitás
Ez a folyam magától frissül
- Today
-
Domino kártya aktiválása
question válaszolt Telekom szakértő Kovács Tamás János bejegyzésére, itt: Adategyeztetés feltöltőkártyás előfizetőknek
Kedves @Kovács Tamás János A privát üzenetednél az imént válaszoltunk. Javasoljuk, hogy a nyilvános hozzászólásodat szerkeszd és töröld belőle hívószámodat a visszaélések elkerülésének érdekében, illetve más nyilvános felületeken se add azt ki. ^Dániel -
Domino kártya aktiválása
question válaszolt Kovács Tamás János Kovács Tamás János bejegyzésére, itt: Adategyeztetés feltöltőkártyás előfizetőknek
Kedves Dániel, a szám 5202075, köszönöm -
Domino kártya aktiválása
question válaszolt Telekom szakértő Kovács Tamás János bejegyzésére, itt: Adategyeztetés feltöltőkártyás előfizetőknek
Kedves @Kovács Tamás János A rendelkezésre állási idő lejárata után még 90 napig van lehetőség utólagos feltöltéssel újra aktívvá tenni a számot. Ha sikeres volt a feltöltésed akkor előfordulhat, hogy az adategyeztetési határidő is lejárt már és emiatt nem működik a telefonszám a feltöltés után. Kérjük, írd meg nekünk privát üzenetben az érintett telefonszámot és ránézünk, hogy erről van-e szó. ^Dániel -
Kovács Tamás János belépett a közösségbe
-
Domino kártya aktiválása
kérdés hozzáadott: Kovács Tamás János, itt: Adategyeztetés feltöltőkártyás előfizetőknek
Dominom rendelkezési állása 25.06.29-én lejárt. A határidő után töltöttem fel, szeretném újra aktiválni, a számomat megőrizni. Próbáltam, de nem sikerült az oldalukon és telefonon sem. Biztosan rosszul csinálok vmit, kérem a segítségüket (****). Köszönöm: Kovács Tamás János - Tegnap
-
Zzz77 belépett a közösségbe
-
Cloudflare - Magyar Telekom nemzetközi peering
question válaszolt Zzz77 alienhun11 bejegyzésére, itt: Hálózat
Sziasztok! Ez a probléma fennáll még? Mifelénk most húzza az optikát a T, de akkor nem rohanok szerződést kötni, ha a szolgáltatás ilyen keserves. Zzz -
Kedves DeamonX! Mi is várjuk a készleteket a gyártótól, de sajnos nincs pontos információnk a beérkezéssel kapcsolatban. Javasoljuk, iratkozz fel a készletértesítőre ha még nem tetted meg. ^Zoli
- Utolsó hét
-
Telekom szakértő elkezdte követni Mobilnet IPv6 nem érhető el kívülről -t
-
Mobilnet IPv6 nem érhető el kívülről
question válaszolt Telekom szakértő NemJakso bejegyzésére, itt: Hálózat
Kedves NemJakso! Mobilnál a portok befelé irányban zártak, így kívülről nem lehet elérni az eszközöket. Lakossági ügyfeleknél erre nincs is megoldás, mert fix IPv6-os cím sem mobilnál, sem otthoni szolgáltatásnál nem érhető el. ^Andrea -
A fenti posztban kattints rá a Telekom szakértő nevére, majd a boríték ikonra kattints.
-
Üdv A legutolsó ismereteim szerint (de ebben @Telekom szakértő majd megerősít vagy megcáfol) a mobilinternet eszközök nem publikus IP címet kapnak. Másmilyen APN-t ne, csak a megadottat állítsd be.
-
lukacszsolt elkezdte követni Game pass nem jó és Xbox game pass -t
-
Ugyan ez a problémám, egy 400forintos valamit tudtam venni a telekommal xboxon de sajnos game passt nem tudok, a Microsoftban pedig nem mutassa a Telekom szolgáltatót
-
Sziasztok valaki tudna segíteni? Nem tudok venni game passt a telekommal, tegnap vettem 400forinos valamit Xboxo hogy megnézem jó-e de már se Visa, se MasterCard se telekommal nem tudok venni gamepasst valaki valami tipp?
-
lukacszsolt belépett a közösségbe
-
Milyen mód(ok)on tudom privátban felvenni a kapcsolatot veletek?
-
DaemonX elkezdte követni TCL 98C7K készlethiány -t
-
Tisztelt Telekom! Szándékosan a TCL 98C7K televízió miatt intéztünk nekem mobilelőfizetést (Dominóról váltva), mert így jelentős kedvezmény jár a megnevezett készülékre. A bolti illetékes tanácsára azonban meg akartuk várni az otthoni internet és TV-csomat bekötését is (mely pár nap múlva lenne esedékes), hogy maximalizáljuk az elérhető készülékkedvezményt. Azonban ma észrevettem, hogy elfogyott az említett TV készletről. Lesz a napokban, esetleg a következő 2 héten belül? Mert ha nem, akkor nem látom értelmét az előfizetéses, 2 év hűséges konstrukciónak, és visszaváltok Dominóra. Válaszukat előre is köszönöm.
-
Optikai kabel vezetese a hazhoz foldbe fektett csatornaba
question válaszolt Telekom szakértő TM9083 bejegyzésére, itt: Megrendelés, vásárlás
Szia @TM9083! Kérjük, hogy privát üzenetben írd meg nekünk a pontos címedet (irányítószám, település, utca és házszám vagy emelet/ ajtószám), valamint a rendelési azonosítódat, hogy utánanézhessünk a lehetőségeknek. Együttműködésedet köszönjük! ^Lia -
TM9083 belépett a közösségbe
-
Optikai kabel vezetese a hazhoz foldbe fektett csatornaba
kérdés hozzáadott: TM9083, itt: Megrendelés, vásárlás
Udvozlom! A cimem szerint elerheto a optikai internet, leadtam a megrendelest, es amikor eljottek azt beszerelni, azt mondtak nem tudjak elvegezni a beszerelest mivel tul sok fa van az oszlop es a haz kozott, es hogy az szabalytalan, es nem vegeztek el a munkat. A kerdesem az lenne, ha az oszloptol a hazig (kb.55m) a foldbe melyen lerakok egy 16mm KPE csovet, abban bevezethetik az optikai kabelt a hazig az oszloprol? Koszonom elore a valaszt. -
NemJakso belépett a közösségbe
-
Üdv! Milyen APN-t állítsak be, hogy legyen normálisan használható publikus IPv6 címem Telekomos mobilneten? Jelenleg is oszt egy /64-es tartományt (jobban örülnék /56-nak). Ebből tovább osztottam az eszközöknek, kifelé irányban működik is tökéletesen, viszont befelé semmit nem lehet elérni. Helyi tűzfal szabályok megfelelnek, ugyan ezeket használom "otthoni" hálózaton is és ott működnek. Itt mi a szitu? Ezt megérdeklődtem ticketben is, de semmi visszajelzés nem jött sajna. -- Fix IPv6 prefixet lehet valahogy szerezni akár "otthoni" akár mobilnethez? Itt ugye arra nem lehet ráfogni, hogy azért nincs, mert nincs elég...
-
Kedves @OZZY! Köszönjük az eddigi türelmed! Műszaki munkatársaink válasza alapján azt tudjuk javasolni a probléma megoldása érdekében, hogy az érintett boxot állítsd vissza gyári alapbeállításokra, majd ezt követően a Play Áruházból próbáld meg az HBO Max alkalmazást telepíteni. A visszaállításhoz ebben a videóban találsz segítséget: Gyári visszaállítás - Telekom TV segítség - YouTube Amennyiben ezt követően is probléma lenne az alkalmazás használatával, kérjük privát üzenetben küldd meg nekünk MT ügyfélazonosítód és a box sorozatszámát, hogy kollégáink jobban meg tudják vizsgálni, mi okozza a hibát. Együttműködésed köszönjük! ^Zsolti
-
Társasház felújitása - kábelek elrejtése
question válaszolt Telekom szakértő gyuri346 bejegyzésére, itt: Hálózat
Szia Gyuri! Amennyiben a felújítás során tudjátok rendszerezni és rejteni a kábeleket, például kábelcsatornában, ezt magatok is megtehetitek. Abban az esetben, ha Telekom szakértő helyszíni munkavégzésére van szükség, úgy - mivel nem hibáról van szó - a munkálatokhoz a díjköteles egyedi szerviz szolgáltatásunkat tudod igénybe venni, mellyel kapcsolatban ide kattintva tájékozódhatsz. ^Erika -
Kedves Ozzy! A kérdésed kapcsán illetékes kollégáinkkal felvettük a kapcsolatot. Amint válasz érkezett tőlük, itt meg fogjuk írni, addig türelmed kérjük! ^Zsolti
-
Xiaomi 11 lite5g ne szoftverfrissítés
question válaszolt Telekom szakértő Ákos82 bejegyzésére, itt: Telefon
Kedves @Ákos82! Köszönjük a visszajelzésed! ^Zsolti -
gyuri346 belépett a közösségbe
-
Budapesti 120 éves társasházban felújítás során a teljes elektromos kábelrendszer ki lesz cserélve. Szeretnénk a telekom kábeleket amik eddig nem túl dekoratívan lettek felszerelve az évek alatt elrejteni, áthelyezni. Kit kell keresni ebben a témában? Köszönöm
-
Android Tv szolgáltatásom és 2 STB modem eszközöm van. Android 12 alatt fut mindkettő. Az egyiken rendszer frissítés száma: 19.28 a másikon 19.33. A 19.28 alatt a HBO Max alkalmazás tökéletesen fut, a 19.33 alatt telepítést kér, amit ha elindítok, akkor kiírja, hogy az alkalmazás nem telepíthető. A gyorsítótárat már töröltem és a Google Play alatt is próbáltam. A fura az, hogy régebbi frissítés alatt tökéletesen megy, ha az "Alkalmazások" közül kiválasztom. A többi alkalmazás Netflix stb. szépen fut. Találkoztatok e már ilyen problémával.
-
Köszönöm.Mai nap megkapta a telefon a frissítést.
-
Xiaomi 11 lite5g ne szoftverfrissítés
question válaszolt Telekom szakértő Ákos82 bejegyzésére, itt: Telefon
Szia @Ákos82! Köszönjük a türelmedet! Meg is érkezett a válasz illetékes csoportunktól, ami szerint várhatóan 1-2 hét múlva lesz kiadva az új frissítés a gyártótól. Addig is kis türelmedet kérjük! Megértésedet köszönjük! ^Zoltán -
Xiaomi 11 lite5g ne szoftverfrissítés
question válaszolt Telekom szakértő Ákos82 bejegyzésére, itt: Telefon
Szia @Ákos82! Köszönjük a megkeresésedet! Illetékes csoportunkkal felvettük a kérdésed miatt a kapcsolatot, amint válasz kapunk, tájékoztatunk róla. Kis türelmedet kérjük! Megértésedet köszönjük! ^Zoltán