Ugrás a tartalomhoz

Minden aktivitás

Ez a folyam magától frissül

  1. Az elmúlt órában
  2. Telekom szakértő

    T Phone 2 5G

    Kedves Zoltán! Nagyon sajnáljuk a tapasztaltakat! Felvettük munkatársainkkal a kapcsolatot, kis türelmedet kérjük válaszunkig! ^Szilvia
  3. Today
  4. Telekom szakértő

    Redmi 14C

    Nagyon szívesen! Keress minket nyugodtan a jövőben is! ^Szilvia
  5. Tegnap
  6. Barka Zoltán

    T Phone 2 5G

    Kedves Telekom! Nagyjából 1 hete jött ki az utolsó szoftver frissítés. Aznap jeleztem hogy azóta nem működik a mikrofon. Videóhívásban egyáltalán nem, hagyományos hívásban meg kiszámíthatatlan. Azt mondta a kollégájuk, hogy hamarosan javítva lesz. Ez azóta sem történt meg és érdeklődnék, hogy mikor tudom használni végre a telefonomat telefonálásra? Köszönöm!
  7. János1977

    Redmi 14C

    Köszönöm szépen!🙂
  8. Kedves @Kovács Tamás János A privát üzenetednél az imént válaszoltunk. Javasoljuk, hogy a nyilvános hozzászólásodat szerkeszd és töröld belőle hívószámodat a visszaélések elkerülésének érdekében, illetve más nyilvános felületeken se add azt ki. ^Dániel
  9. Kedves @Kovács Tamás János A rendelkezésre állási idő lejárata után még 90 napig van lehetőség utólagos feltöltéssel újra aktívvá tenni a számot. Ha sikeres volt a feltöltésed akkor előfordulhat, hogy az adategyeztetési határidő is lejárt már és emiatt nem működik a telefonszám a feltöltés után. Kérjük, írd meg nekünk privát üzenetben az érintett telefonszámot és ránézünk, hogy erről van-e szó. ^Dániel
  10. Dominom rendelkezési állása 25.06.29-én lejárt. A határidő után töltöttem fel, szeretném újra aktiválni, a számomat megőrizni. Próbáltam, de nem sikerült az oldalukon és telefonon sem. Biztosan rosszul csinálok vmit, kérem a segítségüket (****). Köszönöm: Kovács Tamás János
  11. Utolsó hét
  12. Sziasztok! Ez a probléma fennáll még? Mifelénk most húzza az optikát a T, de akkor nem rohanok szerződést kötni, ha a szolgáltatás ilyen keserves. Zzz
  13. Telekom szakértő

    TCL 98C7K készlethiány

    Kedves DeamonX! Mi is várjuk a készleteket a gyártótól, de sajnos nincs pontos információnk a beérkezéssel kapcsolatban. Javasoljuk, iratkozz fel a készletértesítőre ha még nem tetted meg. ^Zoli
  14. Kedves NemJakso! Mobilnál a portok befelé irányban zártak, így kívülről nem lehet elérni az eszközöket. Lakossági ügyfeleknél erre nincs is megoldás, mert fix IPv6-os cím sem mobilnál, sem otthoni szolgáltatásnál nem érhető el. ^Andrea
  15. uzman

    Hálózat kiépítése

    A fenti posztban kattints rá a Telekom szakértő nevére, majd a boríték ikonra kattints.
  16. uzman

    Mobilnet IPv6 nem érhető el kívülről

    Üdv A legutolsó ismereteim szerint (de ebben @Telekom szakértő majd megerősít vagy megcáfol) a mobilinternet eszközök nem publikus IP címet kapnak. Másmilyen APN-t ne, csak a megadottat állítsd be.
  17. lukacszsolt

    Xbox game pass

    Ugyan ez a problémám, egy 400forintos valamit tudtam venni a telekommal xboxon de sajnos game passt nem tudok, a Microsoftban pedig nem mutassa a Telekom szolgáltatót
  18. lukacszsolt

    Game pass nem jó

    Sziasztok valaki tudna segíteni? Nem tudok venni game passt a telekommal, tegnap vettem 400forinos valamit Xboxo hogy megnézem jó-e de már se Visa, se MasterCard se telekommal nem tudok venni gamepasst valaki valami tipp?
  19. Sandor Maro

    Hálózat kiépítése

    Milyen mód(ok)on tudom privátban felvenni a kapcsolatot veletek?
  20. DaemonX

    TCL 98C7K készlethiány

    Tisztelt Telekom! Szándékosan a TCL 98C7K televízió miatt intéztünk nekem mobilelőfizetést (Dominóról váltva), mert így jelentős kedvezmény jár a megnevezett készülékre. A bolti illetékes tanácsára azonban meg akartuk várni az otthoni internet és TV-csomat bekötését is (mely pár nap múlva lenne esedékes), hogy maximalizáljuk az elérhető készülékkedvezményt. Azonban ma észrevettem, hogy elfogyott az említett TV készletről. Lesz a napokban, esetleg a következő 2 héten belül? Mert ha nem, akkor nem látom értelmét az előfizetéses, 2 év hűséges konstrukciónak, és visszaváltok Dominóra. Válaszukat előre is köszönöm.
  21. Szia @TM9083! Kérjük, hogy privát üzenetben írd meg nekünk a pontos címedet (irányítószám, település, utca és házszám vagy emelet/ ajtószám), valamint a rendelési azonosítódat, hogy utánanézhessünk a lehetőségeknek. Együttműködésedet köszönjük! ^Lia
  22. Udvozlom! A cimem szerint elerheto a optikai internet, leadtam a megrendelest, es amikor eljottek azt beszerelni, azt mondtak nem tudjak elvegezni a beszerelest mivel tul sok fa van az oszlop es a haz kozott, es hogy az szabalytalan, es nem vegeztek el a munkat. A kerdesem az lenne, ha az oszloptol a hazig (kb.55m) a foldbe melyen lerakok egy 16mm KPE csovet, abban bevezethetik az optikai kabelt a hazig az oszloprol? Koszonom elore a valaszt.
  23. Üdv! Milyen APN-t állítsak be, hogy legyen normálisan használható publikus IPv6 címem Telekomos mobilneten? Jelenleg is oszt egy /64-es tartományt (jobban örülnék /56-nak). Ebből tovább osztottam az eszközöknek, kifelé irányban működik is tökéletesen, viszont befelé semmit nem lehet elérni. Helyi tűzfal szabályok megfelelnek, ugyan ezeket használom "otthoni" hálózaton is és ott működnek. Itt mi a szitu? Ezt megérdeklődtem ticketben is, de semmi visszajelzés nem jött sajna. -- Fix IPv6 prefixet lehet valahogy szerezni akár "otthoni" akár mobilnethez? Itt ugye arra nem lehet ráfogni, hogy azért nincs, mert nincs elég...
  24. Telekom szakértő

    HBO Max - Max

    Kedves @OZZY! Köszönjük az eddigi türelmed! Műszaki munkatársaink válasza alapján azt tudjuk javasolni a probléma megoldása érdekében, hogy az érintett boxot állítsd vissza gyári alapbeállításokra, majd ezt követően a Play Áruházból próbáld meg az HBO Max alkalmazást telepíteni. A visszaállításhoz ebben a videóban találsz segítséget: Gyári visszaállítás - Telekom TV segítség - YouTube Amennyiben ezt követően is probléma lenne az alkalmazás használatával, kérjük privát üzenetben küldd meg nekünk MT ügyfélazonosítód és a box sorozatszámát, hogy kollégáink jobban meg tudják vizsgálni, mi okozza a hibát. Együttműködésed köszönjük! ^Zsolti
  25. Szia Gyuri! Amennyiben a felújítás során tudjátok rendszerezni és rejteni a kábeleket, például kábelcsatornában, ezt magatok is megtehetitek. Abban az esetben, ha Telekom szakértő helyszíni munkavégzésére van szükség, úgy - mivel nem hibáról van szó - a munkálatokhoz a díjköteles egyedi szerviz szolgáltatásunkat tudod igénybe venni, mellyel kapcsolatban ide kattintva tájékozódhatsz. ^Erika
  26. Telekom szakértő

    HBO Max - Max

    Kedves Ozzy! A kérdésed kapcsán illetékes kollégáinkkal felvettük a kapcsolatot. Amint válasz érkezett tőlük, itt meg fogjuk írni, addig türelmed kérjük! ^Zsolti
  27. Kedves @Ákos82! Köszönjük a visszajelzésed! ^Zsolti
  28. Budapesti 120 éves társasházban felújítás során a teljes elektromos kábelrendszer ki lesz cserélve. Szeretnénk a telekom kábeleket amik eddig nem túl dekoratívan lettek felszerelve az évek alatt elrejteni, áthelyezni. Kit kell keresni ebben a témában? Köszönöm
  1. További aktivitások betöltése
×
×
  • Új...