Ugrás a tartalomhoz

Minden aktivitás

Ez a folyam magától frissül

  1. Az elmúlt órában
  2. Szuri

    TV go telefonon nem működik

    Szia, nekem sem működik a tvgo. Bejelentkezés után újra a bejelentkezés marad semmi mást nem nyit meg vagyis nem lép be. Látszanak az adások viszont nem nyitja meg őket. Olyan mint ha be se lennék jelentkezve.
  3. Today
  4. Kedves Filó! Ahhoz, hogy utánajárhassunk kérdésednek, kérjük, privát üzenetben írd meg nekünk a pontos lakcímet! ^Petra
  5. Kedves István1996! Köszönjük, hogy jelezted felénk észrevételedet, és elnézésedet kérjük a tapasztalt kellemetlenségért! Természetesen továbbítottuk illetékesek felé, és amint megkapjuk visszajelzésüket, tájékoztatni fogunk ezen a felületen. Addig szeretnénk türelmedet kérni! ^Petra
  6. Kedves Sándor Ferenc! Elsőként azt javasoljuk, hogy a készüléken végezz el egy gyári visszaállítást, és utána próbáld meg elindítani a szoftver frissítését (mobilinternet vagy Wi-Fi hálózat legyen elérhető eszközödön). Probléma esetén a gyártóval szükséges egyeztetni. Továbbá, lehetőséged van 14 napon belül visszaküldeni eszközöd, ha online rendelted, amivel kapcsolatban itt találsz bővebb információt, ha esetleg szükséges. ^Petra
  7. Tsutelt Szolgáltató! Érdeklődöm, hogy Sátoraljaújhelyen mikor folytatják az optikai hálózat kiépítését. Elkezdték, majd megállt a bővítés. Nagy szükség lenne rá, mivel a ( finoman szólva ) gyenge ( vacak, néha-jó-néha-nem , esik-az-eső-és-elmegy ) minősígű szolgáltatást jó lenne használhatóre cserélni. ( köszönöm, de az "év végéig elkészül" válasz nem releváns, 2022 óta ezt hallgatom ) Tehát időpont ? Üdv FT
  8. Tamas586

    Internet kiesésről igazolás

    Olyan igazolás kéne mint amilyet a háziorvos ad az általános iskolásnak hogy megfázás miatt nem ment napokig a suliba? 🤧 🥶 🤔
  9. Tegnap
  10. Tisztelt Telekom! A mai napon a készülékem felrakta a 15-s androidot aminek következtében nem lehet használni bluetoothos fülhallgatóval. Bármilyen bluetoothos audio eszközt csatlakoztatok rá nem tudja lejátszani a videókat. Amint le csatlakoztatom az audio eszközt már megy is a video de ahogy újra csatlakoztatom és hangot kell rajta lejátszania a készüléknek megáll a video. Csináltam már gyári resetet és próbáltam több audio eszközzel is de ugyan az a probléma fennáll. Ez egy Tphone 2 Pro készülék. Kérem segítsenek ennek a megoldásában mert ezt leszámítva nagyon szeretem és meg vagyok vele elégedve.
  11. Üdv! Kb 4 napja vásárolt xiaomi note 14 pro eszközöm egy frissítést sem talál beragadt az 1.0.13 frissítésnél.
  12. Utolsó hét
  13. Nándor1283

    10-20% packet loss Warzone 3

    Azért be kell látni, hogy ha VPN-t kell használni, hogy használható legyen a szolgáltatás, akkor az nem egy jó szolgáltatás.
  14. Kedves Rita! Ha számos egymástól független játékban van probléma, azt lehet a Telekomnak kéne kivizsgálni, és nem ujjal mutogatni. Tisztelettel, (:Nándor
  15. Üdvözlet! Vásároltunk egy Redmi 14C kèszülèket amire már megjelent a HyperOS2 frissítès. Viszont a hiába próbáljuk frissíteni azt írja hogy nincs elèrhető! Van-e ilyen esetben valami beállítási lehetőség, vagy várnunk kell mèg! A telefon Telekomos Válaszukat előre is köszönöm! Üdv:János
  16. Telekom szakértő

    Spam szűrő

    Kedves munkas! Kérjük, hogy privát üzenetben küldd el nekünk az érintett email címet és MT-azonosítót, hogy továbbíthassuk szakértő kollégáinknak. Köszönjük! ^Szilvi
  17. Kedves zsuzsi1986! Kérjük, írd meg privát üzenetben az érintett MT-azonosítódat, vagy telefonszámodat is, hogy utánanézhessünk! Köszönjük! ^Szilvi
  18. munkas

    Spam szűrő

    Szeretném kérdezni, így két hónap után, hogy halad a dolog? Nekünk még mindig jönnek a spam-ek, és csak a t-online-os fiókokba. Akár a műszaki, akár ügyfélkezelési oldalon vannak a bajok, egyik sem jó. Panaszt már tettünk, abból sem lett semmi, lassan rákényszerítenek, hogy a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóságnak jelentsük a dolgot, mert ez már nem csak az ügyfeleknek okoz bosszúságot, hanem a spam-ekben létező cégeket írnak ki az emil-ek feladójának, akinek így kárt is okoz a Telekom. Bízhatunk még a Telekomban vagy teljesen elengedték a dolgot?
  19. Már kétszer írtam, hogy a május 5-én elutalt számlánál (készülékrészlet) végezzék el a könyvelést, mert jelenleg is tartozást mutat a folyószámlám. Csatoltan a banki igazolást is, de június 3-a óta nem kaptam választ. Ma is elmaradást mutat még a számlaegyenlegem. Az utalás közlemény rovata tartalmazta a szükséges adatokat.
  20. Szia kyss1899! Bár adunk tanácsot a házon belüli kialakításra, ha honlapunkon ide kattintasz, de mindegyik esetben azt javasoljuk, hogy a csatlakozási lehetőség kiépítése előtt konzultálj szakemberünkkel amennyiben hozzánk váltasz. Ha megírod a pontos címet, akkor előzetesen annyit tudunk megmondani, hogy földben vagy a levegőben visszük-e be a vezetéket, de ennél részletesebben csak a megrendelés során, a helyszín ismeretében nyilatkozhatunk. Olyankor még mindig eldöntheted, hogy kéred-e a bekötést. ^Kata
  21. Miskolcon szolgáltató váltásnál szükséges a teljes kábel csere amennyiben már be van húzva az ingatlanba a megfelelő optikati kábel? Valóban indokolt lehet szétbombázni mindent és kicserélni teljesen ugyan olyan kábelre?
  22. Telekom szakértő

    Internet kiesés

    Kedves Dávid! Nagyon sajnáljuk, hogy hiba merült fel a szolgáltatásban, elnézésedet kérjük a kellemetlenségért! Nekünk is az a célunk, hogy zökkenőmentesen működjenek szolgáltatásaink, hibák azonban minden igyekezetünk ellenére előfordulhatnak, rajtunk kívülálló okokból is. Bármilyen fennakadás esetén mindent megteszünk annak érdekében, hogy mielőbb ismét használható legyen a szolgáltatás. Bízunk benne, hogy egyedi eset volt és nagyon sokáig elégedett ügyfelünk leszel! ^Erika
  23. Kedves Ágnes! Eseti, illetve rendszeres hívásrészletező kérésére is van lehetőség, ezekről, illetve az igénylésről ide kattintva tájékozódhatsz bővebben. ^Erika
  24. Kedves Gabriella! A nyilvános fülkék működtetését az NMHH szabályozza. A készülékeket fokozatosan átalakítjuk, a továbbiakban díjmentes segélyhívás lebonyolítására lesznek alkalmasak. Ahol az aktuális szabályozás fölötti darabszámban üzemeltettünk készüléket, ott a plusz eszközöket leszereljük, leselejtezzük és újrahasznosításra kerülnek. Megértésedet köszönjük! ^Erika
  25. Dávid94hun

    Internet kiesés

    Június 26.-án kötötték be a net + tv szolgáltatást. A mai napon pedig már nincs net reggel 9 óta . Tettem hiba bejelentést. Mindenesetre elég érdekes, hogy azmiatt váltottunk, mert mindig elment az internet, erre itt is ez a helyzet. A kérdésem annyi lenne, hogy ez sűrűn fordul elő ? Mert ha igen akkor inkább még most keresek másik szolgáltatót..
  26. Részletes , tételes számlakivonatot szeretnék kérni . 2025. május 1-31-ig . Nem csak annyit , hogy hány perc lett lebeszélve a *** szolgáltatónál , hanem azt is , hogy milyen számok lettek felhívva .
  27. Korábban
  28. Tisztelt Ügyintézés! nagyon bosszantó, hogy egymás után szerelik le.. a jól működő utcai készülékeket.. főként Ujpesten!! Nem mindenkinek van mobilja!! Kérem továbbitsák üzenetemet, több lakótásram nevében írok! Felhábórító, kérem irják meg, melyik fórumon kellene még a fenti panasz továbbítása is! Remélem tudnak hatékonyan intézkedni! Üdvözlettel B. Gabriella
  29. Telekom szakértő

    set top box

    Szia Betti! Többféle oka is lehet a hibaüzenetnek, de minden esetben a hibabejelentés a megoldás. Előtte érdemes még megpróbálni néhány percre áramtalanítani a box-ot, majd visszadugni a konnektorba. Újabb pár perc alatt újraindul, sokszor pedig ennyi is elég lehet a javuláshoz. Ha nálatok nem vezetne eredményre, akkor akár itt a Fórumon is rögzíteni tudjuk a hibabejelentést. Ehhez kérjük, privát üzenetben írd meg nekünk a szolgáltatáshoz tartozó MT ügyfél-azonosítót, az előfizető nevét, és egy elérhetőségi mobilszámot. ^Dániel
  1. További aktivitások betöltése
×
×
  • Új...