Minden aktivitás
Ez a folyam magától frissül
- Az elmúlt órában
-
Sziasztok! Tudja valaki miért nem lehet egy műsor elejére tekerése után a vége felé tekerni? “gyors előre tekerés nem lehetséges” ezt írja ki. köszi előre is
- Today
-
Lencsés Tünde belépett a közösségbe
-
Telekom szakértő elkezdte követni Telekom wifi okos eszközök -t
-
Kedves László! Köszönjük a megkeresésed! Kérjük, hogy privát üzenetben küldd el az MT ügyfél-azonosítód, hogy utána tudjunk nézni a lehetőségeknek. Köszönjük és várjuk megkeresésed! ^Zsani
-
best01 elkezdte követni Telekom wifi okos eszközök -t
-
TiszteltTelekom! Internetes csomagot váltottam(4000/2000) és szerettem volna Kaon 1840-es Mesht vásárolni, de kb. egy hetes telefonálgatás után közölte -rendkivűl udvariasan - egy Úr, a Kaon 1840 az router és nem meshként használja a Telekom. A problémám : a honlapon miért hírdetik wifi6e meshként. Nekem van 1344 kaon, amit szintén a telekomtól vásároltam. Mivel dupla sebességü csomagra váltottam gondoltam a mesht is kicserélem dupla sebességűre. Sajnos ez nem sikerült. Van ennek valami ésszerű magyarázata? Üdvözlettel:László
-
Telekom szakértő elkezdte követni Vezetékes internet bekötése , Telefon nem müködik és e-mail működése -t
-
Kedves erika70! Köszönjük a megkeresésed! Kérjük, hogy privát üzenetben küldd el az MT ügyfél-azonosítód és az elérhetőségi mobilszámodat is. Köszönjük és várjuk megkeresésed! ^Zsani
-
Kedves György! Köszönjük a megkeresésed! Kérjük, hogy privát üzenetben küldd el az MT ügyfél-azonosítód és az elérhetőségi mobilszámodat is. Köszönjük és várjuk megkeresésed! ^Zsani
-
Telekom TV SmartBox – SPDIF hangkimenet hibás formátum / hangkimaradások (Samsung HW-B450)
question válaszolt Telekom szakértő Kanesz bejegyzésére, itt: TV
Kedves Krisztián! Köszönjük a visszajelzésed. Kérjük, hogy privát üzenetben küldd el az MT ügyfél-azonosítódat, hogy illetékeseink személyre szabott választ/segítséget tudjanak adni. Köszönjük és várjuk megkeresésed! ^Zsani -
Vezetékes internet bekötése
question válaszolt Telekom szakértő Laszlo0 bejegyzésére, itt: Megrendelés, vásárlás
Kedves László! Köszönjük a megkeresésed! Ezt a problémát optikai hálózat fejlesztés tudja megoldani. Kérjük, hogy küldd el nekünk privát üzenetben az MT ügyfél-azonosítót vagy a pontos címet és utána kérdezünk, hogy várható-e az adott területen fejlesztés. Köszönjük és várjuk megkeresésed! ^Zsani -
Ne küldj emailben hatalmas képeket, max pár 10kB-ost..
-
Laszlo0 belépett a közösségbe
-
Kedves Ügyintéző! Vezetékes(nem optikai) internetet szeretnénk bekötni, a házhoz közeli villanyoszlopon, az ügyfélszolgálat elmondása szerint, viszont 5db csatlakozási lehetőség van amit már igénybe is vettek, így úgymond nincs szabad hely. Elmondásuk alapján nem kötnek rá többet mert az a szolgáltatás minőségét csökkentené a többi rá csatlakozónak is. Esetleg tudnak erre megoldást? Mi lehet következő lépés? Új doboz kihelyezés vagy bővítés a szolgáltatás romlása nélkül? Válaszát előre is Köszönöm! Üdvözlettel: László
- Tegnap
-
Szűcs Ilona Margit belépett a közösségbe
-
Kedves Barna, Előre is köszönöm a segítséget! A napokban megérkezett a legújabb frissítés a boxra, azonban a hiba továbbra is fennáll. Bízom benne, hogy sikerül mielőbb megoldást találni erre a problémára. Üdvözlettel: Krisztián
-
Bizony időszerű lenne már hogy a Smart Tv-mre is lehessen telepíteni a Telekom Tv Go alkalmazást !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
Miskolci13 belépett a közösségbe
-
jud belépett a közösségbe
-
Nagy György belépett a közösségbe
-
T. Telekom ! Nem tudom, mi történt, de kb.két hónapja az e-mailjeim "nem találnak célba" ill. a címzett visszautasítja az átvételüket. Ezekben a levelekben, mellékletként fotókat küldtem at RTL időjárás jelentésekhez. Onna vettem észre, a problémát, hogy egy generált levéllel, megköszönték a beküldött fotókat. Ez a jelzett idő óta elmaradt. Próbáltam egy másik e-mail címről is - ***********@gmail.com- fotókat küldeni, de ott meg ezt a hibaüzenetet kaptam. Ehez sajnos nem értek!!! - " A távoli szerver a következő hibát adta vissza: '550 5.7.509 Hozzáférés megtagadva, a küldő t-online.hu domain nem felelt meg a DMARC ellenőrzésen, és a DMARC szabályzata elutasítás.' " MIt lehet tenni ? Üdvözlettel: Nagy György Válaszukat köszönettel a *********@t-online.hu e-mail címre várom.
-
TamaS-51p62KXh belépett a közösségbe
- Utolsó hét
-
Telekom szakértő elkezdte követni Régi vonalas - matáv- készülékek leadása -t
-
jardesz belépett a közösségbe
-
gabo77 belépett a közösségbe
-
Tisztelt Telekom! Csatlakozom azokhoz, akik jelezték, hogy nem tudnak a játékkal játszani. Már közel három hete nem lehet belépni sem a játékba, sem a Wargaming oldalára, még mobilról sem. Szeretnék mielőbbi megoldást kérni Önöktől, hiszen az év egyik legnagyobb eseménye zajlik a játékban, és nem szeretnék lemaradni róla. Köszönettel!
-
WargamingPlayer belépett a közösségbe
-
tisztelt fórumozók, Telekom/T-online szakértők, Wargaming jatékok (WorldofTanks, WorldofWarships, stb) nem működnek sajnos a TELEKOM routerével mert az blokkolja a portokat. Kérdésem, hogy hol és hogyan tudom ezt a problémát megoldani? A roterre belépve az AccesControl menü alatt van a Port Forwarding de a kérdéses játék nem szerepel a kiválaszthatóak között. Lehetőség van saját szabályt hozzáadni Add Rule ikonnal, de ennek mikéntje számpmra ismeretlen. Nagyon hálás lennék, ha ebben tudna valaki segíteni. Előre is köszönöm üdv TR
-
Régi vonalas - matáv- készülékek leadása
question válaszolt Telekom szakértő Istvan57 bejegyzésére, itt: Egyéb készülékek
Szia Istvan57! A használt készülékeket (pl. telefont), akkumulátorokat lehetőséged van leadni, a Telekom üzletekben. Az eszközöket a külön erre a célra rendszeresített és feliratozott tárolóba dobhatod, vagy az ügyfélkiszolgáló pultoknál adhatod le, és igényed szerint, a helyszínen átvételt igazoló bizonylatot is kiállítunk. A XVII. kerületben, a Tesco Pesti út, a 1173 Budapest XVII. ker., Pesti út 5 - 7. címen áll rendelkezésre. ^Kata -
World of Tanks: Modern Armor E:LOA
question válaszolt Telekom szakértő Anonymous. bejegyzésére, itt: Gaming
Szia Nagyak! Kérjük, írd meg privát üzenetben az MT azonosítódat és a mobilos elérhetőségedet, hogy továbbíthassuk műszaki kollégáinknak a kérdésedet. ^Kata -
Üzengető, hívogató *****
topic válaszolt Telekom szakértő Laci007 bejegyzésére, itt: Közösségi témák
Szia Laci007! Cenzúráról szó sincs, csak adatvédelmi kötelezettségünknek teszünk eleget. Elnézést kérünk a félreértésért! Az előző két bejegyzésedben megadott számok a mi számaink, itt tudod ellenőrizni őket honlapunkon. Ha nem szeretnéd szeretnéd, hogy ajánlatainkkal megkeressünk, kérjük, eszerint módosítsd a beállításaidat a Telekom fiókodban. A honlapon vagy az appban teheted meg, hogy átállítod a nyilatkozataidat. a megkeresésekre vonatkozóan. ^Kata -
Szia Kissbady77! Köszönjük a pontosítást! Kérjük, a a sorrendet pontosan betartva, áramtalanítás, és pár másodperc várakozás után indítsd újra a központi egységet, és ha azon minden led lámpa a szokásos módon világít, akkor a beltéri egységet is. Ha nem oldódik meg a probléma, kérjük, írj privát üzenetet, amiben megadod az MT azonosítódat és egy mobilos elérhetőségedet, hogy továbbíthassouk kivizsgálásra az ügyet. ^Kata
-
Nagyak elkezdte követni World of Tanks: Modern Armor E:LOA -t
-
Nálam ugyanez a probléma, én (és a fiam) Xboxról játszanánk. Egyikőnknél sem indul el. Mivel nálam két internet van, a másik D***, ha oda dugom át a konzolokat (egyébként mindkettő vezetékkel csatlakozik, nem használok WiFit), elindul mindkettő konzolon a játék, a Telekom hálózatán pedig egyiken sem egyikőnk accountjával sem! Kérem én is a Telekomot, feküdjön rá a problémára, mert egészen biztosan ott van valami a háttérben! Egyébként régebben ment, de azt nem tudnám megmondani, mióta tapasztalom ezt az anomáliát. Gondolom, valahol valamit frissítettek (akár az én routeremen, akár központilag), vagy átkonfiguráltak valamit, ami ezt eredményezte.
-
Kiegészés: Zsolti! Talán nem NTibor lesz az éjszakás, aki a neki nem tetsző dolgokat most is cenzúrázza, mire eljut hozzád. Így nem fogod hiányolni azt, ami tegnapi levélben eredetileg szerepelt. Én is dolgoztam olyan multinál, ahol az ügyfelek, dolgozók problémáinak információit megakasztották alsóbb szinten, hogy ne nekik kelljen megoldani, amit elcsesztek. Ebből lettek azután az előre jelzett problémák, és ezek következtében a megérdemelt kirúgások. Ezt segítő szándékkal írtam. Laci007
-
Zsolti! A telefonszámokat elküldtem. Mindegyik szám Telekomos Magentás készülékajánlgatásról szólt. A számokat NTibor törölte ki, azaz csillagozta, ahogy az unintelligens mesterséges női hang V… nevét is. Gondolkodom, hogy a cenzúrázó szolgáltatót, és a Magentát lecserélem. Így talán a mesterséges, automata női hang, akivel nem lehet normálisan kommunikálni nem zaklat tovább. Attól, hogy a fórumon ekkora a cég általi cenzúra, legalább az illetékes vezetőket kellene, lojalitásból tájékoztatni, az ügyfelek által jelzett bosszantó problémákról, amik nem javítják a vállalat imidzsét. Javaslom a mellékletet is megnézni! Laci007
-
Kissbady77 elkezdte követni Smart box -t
-
Csak a képen látható módig megy és nem tölt tovább múlt héten még ment Ez a funkció a telefonon a YouTube a videa Videók le játszását tv n keresztül most nem megy Mit lehet erröl tudni Köszönöm a választ
-
Telekom szakértő elkezdte követni Smart box -t
-
Szia Kissbady77! Köszönjük szépen a megkeresést. Szeretnénk kérni egy pontosítást, hogy milyen tartalmat próbálsz kivetíteni, illetve a művelet során kapsz esetleg valamilyen hibaüzenetet? ^Barna
-
Telekom TV SmartBox – SPDIF hangkimenet hibás formátum / hangkimaradások (Samsung HW-B450)
question válaszolt Telekom szakértő Kanesz bejegyzésére, itt: TV
Szia Kanesz! Kérdéseiddel kapcsolatban felvettük a kapcsolatot illetékes műszaki területünkkel. Ahogy kapunk visszajelzést, úgy azonnal tájékoztatni fogunk. Addig is kis türelmedet kérjük. ^Barna
