Minden aktivitás
Ez a folyam magától frissül
- Tegnap
-
Magas Ping (ms) + Pocket Loss az elmúlt 1 hónapban
question válaszolt ToweryGregory xnuke097 bejegyzésére, itt: Gaming
Sziasztok! Sajnos csatlakoznom kell mert az elmúlt napokban tényleg használhatatlan mértékben lagg-ol és pocket loss-ol pont mire hazaér az ember. Teljes csapatba a telekom-os tagoknak diavetítés megy míg más szolgáltatóval játszóknak semmi gondjuk nincs a szerver kapcsolattal. -
Panaszlevélre válaszolva aszondják, hogy a háztartásban elérhető hálózaton a jelenlegi sebesség érhető el maximálisan Hogy a *****omba, amikor két házzal arrébb még mindig 5 megával töltenek, és 10 évig nálam is annyi volt, csak itt kapcsoltak le egy rézpárt a nyomorult szerződésmódosítási igényre hivatkozva, amit kénytelen voltam megtenni, mert lejárt volna a hűségidő. Tehát 10 vagy mit tudom én hány évig csak hűségidővel fizetjük ezt a rendkívüli sebességekkel megáldott internethozzáférést, aztán fogják és egyik pillanatról a másikra lekorlátozzák egy minimum szintre, közel ugyanannyiért. ADJÁK VISSZA AMI JÁR!
-
ToweryGregory belépett a közösségbe
-
Telekom szakértő elkezdte követni Mobilnet Roaming , Megrendelés. , Samsung Flip 4 és 4 másik-t
-
Megrendelés.
question válaszolt Telekom szakértő Tatai István bejegyzésére, itt: Megrendelés, vásárlás
Kedves István! Nagyon sajnáljuk, hogy problémád adódott a rendelés kapcsán. Amennyiben Magenta 1 csoportban vannak a mobilszámok, elképzelhető, hogy össze vannak vonva egy csoportba, egy korábbi készülékkedvezmény miatt és ezért tapasztalod a leírtakat Javasoljuk, hogy keresd, weblapunkon ide kattintva a felugró chat ablakban kollégáinkat. Ott megfelelő azonosítást követően, megnézik számodra, hogy pontosan mi okozhatja a jelenséget és akár a megrendelés rögzítésében is tudnak segíteni Neked, ha szükséges. ^Rita -
Kedves Balibá! Nagyon sajnáljuk, hogy problémát tapasztalsz szolgáltatásunk használta során. Kérjük, hogy keress meg minket privát üzenetben az adataid megadásával, hogy a segítségedre lehessünk! Együttműködésedet és segítségedet köszönjük! ^Rita
- 11 válasz
-
- 2000mbps
- technicolor
- (és még 7 )
-
Tatai István belépett a közösségbe
-
Üdv. Magenta 1 -es vagyok 2 otthoni 2 mobil előfizetéssel az egyik mobil hüségben a többi nincs hüségben. A hüség nélküli mobilomon szeretnék dijcsomagot modosítani és készüléket kihozni rá. Ahogy beállitom a csomagot rögtön beteszi a hüségben lévő mobilra is a kosárban a modosítást és kötbérez rá mivel a nem hüségben lévő előfizetésem kissebb lenne mint a hüségben lévő. Ez normális vagy csak beragadt az előző rendelésnél a hűségidös megrendelésem.
-
Balibá belépett a közösségbe
-
Kedves Telekom! Több fórumon is olvasom, hogy az utóbbi napokban/hetekben az internet minősége drasztikusan romlott. 19-22 óra között felkúszik az egekbe a packloss. Ez egy globális hiba, mert Miskolcról és Budapestről is ugyanez tapasztalható egy időben. Tudtok erről és dolgoztok a megoldáson vagy ez Nektek teljesen új információ?
- 11 válasz
-
- 2000mbps
- technicolor
- (és még 7 )
-
Sim kártya aktiválása
question válaszolt Telekom szakértő Sándor Andrea bejegyzésére, itt: Adategyeztetés feltöltőkártyás előfizetőknek
Szia lolézsolt! Kérünk, írd meg nekünk, hogy milyen SIM kártyát szeretnél aktiválni. Havidíjas vagy Domino szerződés kapcsolódik hozzá? ^Rita -
lolézsolt belépett a közösségbe
-
Sim kártya aktiválása
question válaszolt lolézsolt Sándor Andrea bejegyzésére, itt: Adategyeztetés feltöltőkártyás előfizetőknek
Szinti kártyám szeretném aktiválni -
Bendes belépett a közösségbe
-
Szia Szandra! Mindenképpen a gyártói szervizzel tudsz egyeztetni a javítással kapcsolatban. Ide kattintva, a „Mi a teendő meghibásodás esetén” fül alatt találod a gyártók elérhetőségeit. Ha számodra kényelmesebb, Telekom üzletben is leadható a telefon, így azt mi továbbítjuk javításra. Ha ez utóbbi ügyintézést választod, javasoljuk, foglalj előre időpontot, ezzel elkerülve a várakozást. Üzleteink elérhetőségét a itt nézheted meg. A javítás ideje alatt cserekészülék sajnos nem áll rendelkezésre. Ha van rá lehetőséged, javasoljuk, hogy mentsd le a tárolt adatokat, programokat, beállításokat. ^Andrea
-
Szia @_pa_! Fejlesztéseink folyamatosak, melyek országosak, igyekszünk minden olyan területre eljutni, ahol még nem érhető el a korszerű hálózatunk. Weboldalunkon ide kattintva tudod ellenőrizni, a pontos címed megadásával, hogy elérhető-e már Nálad Gigaerős szolgáltatásunk. Amennyiben még nem, akkor javasoljuk, hogy iratkozz fel értesítőnkre adatokkal és ahogy elérkezünk hozzád is, tájékoztatunk. A feltüntetett adatok megegyeznek az ügyfélszolgálatainkon rendelkezésre álló információkkal. Bízunk abban, hogy válaszunkkal segítségedre lehettünk! Megértésedet és együttműködésedet köszönjük! ^Zoltán
-
Nagy Szandra belépett a közösségbe
-
Sziasztok! Szeretnèk segitséget kérni. Egy ève vàsàroltam a kèszülèket ( Samsung Galaxy Flip 4)ès a problèmàm az hogy ahol behajlik a képernyő elkezdett berepedezni. Mèg bőven garanciàlis a kèszülèk küldjem be a szervízbe? Kapok esetleg csere kèszüléket mert jelenleg nincsen itthon màsik kèszüléken amit hasznàlni tudnèk amíg a màsik szervízben van. Nagyon elkeserít hogy egy èv alatt kezd tönkre menni. Az ember azt gondolná ennyi pénzért tartósabb a készülék. A másik kérdés. Ha szervízbe megy érdemes lementeni róla a fàjlokat? Üzletbe adjam le? Vagy online? Köszönöm előre is a segítséget.
-
Katalinrajna belépett a közösségbe
- Utolsó hét
-
_pa_ belépett a közösségbe
-
Érdeklődnék, hogy Zamárdi területén van-e valami fejlemény? Lett kiépítve optikai hálózat, a földben van már több, mint egy éve. Vagy azt nem a telekom csinálta?
-
Biztosításban cserélt telefon
question válaszolt Telekom szakértő dirizda00 bejegyzésére, itt: Mobiltelefonok
Kedves dirizda00! Csere esetén a jótállási időtartam újraindul, így az eredetileg lecserélt termékre irányadó jótállási idő vonatkozik a cserével kapott készülékre is. Amennyiben a jövőben kérdésed merül fel, keress minket bizalommal ismét! ^Szilvi -
Tisztelt Telekom! Biztosító cserélte a telefont és elvileg menthetetlen volt a másik készülék. A kérdésem az lenne, hogy az új telefonhoz jár a gyártói garancia avagy nem? Mivel azt írja, hogy a jótállás lejárt. Köszönöm a mielőbbi választ!
-
Szia! afpokzekpfqrnr! Kollégáink válasza szerint a megadott leírás alapján nem lehet megmondani. Talán ha Optikai végpont, akkor egy esetleges NAT-olás bezavarhat, de ehhez több infóra lenne szükség. Kérjük, az MT azonosító, vagy a végpont azonosító számát küldd el hozzá. ^Kata
-
Értem, ezek a kismillió ki/bejövő kapcsolatok csak a feltöltésre vonatkoznak? Azért kérdezem, mert a letöltéssel nincs probléma, napokban kipróbáltam.
-
Szia Gábor! Elsősorban javasoljuk, hogy töröld, majd töltsd le újra az appot a készülékedre (sok esetben már ez is megoldja a gondot). Amennyiben mégsem kérjük, privát üzenetben küldd el nekünk az MT azonosítódat és a kapcsolattartói hívószámodat és segítünk. Köszönjük együttműködésedet! ^Lia
-
Üdv. Gábor vagyok. Nekem azt csinálja, el kezd karikázni. aztán kidob hiba üzenetet, de rá megyek másik csatornára ott jó.. Mobil nettel, wifivel is...(persze hogy amit nagyon néznék akkor dob hibát...). Eléggé idegesítő! Hozzá értő fejlesztőt meg fizetni esetleg?
-
Szia afpokzekpfqrnr! Kérdésedet továbbítottuk illetékes munkatársainkhoz. A válaszukig szíves türelmedet kérjük. Köszönjük! ^Lia
-
Kedves Ajax! Bízunk benne, hogy megoldódott a probléma. Ha mégsem, keress minket bátran minket máskor is. ^Lia
-
Amióta bekötötték a gigabites netet nem tölt be a twich, ha a címsorba írom és próbálom megnyitni. Viszont ha google keresésből kattintok rá betölt. Mi lehet ennek az oka? Amit próbáltam: Átírtam a dns -t google ösre a telekomos routeren. ipconfig flushdns, ipconfig renew, inkognitó mód
-
Szia @violog A leírtak sok esetben a levelező beállítási hibájára utalhatnak. A témával kapcsolatban korábban az alábbi linken történt javaslatok (hibabejelentés is Thunderbird felé), beállítások megosztása: Bízunk benne, hogy segítségedre lesz! ^Oszkár
-
Kedves @Waldman Gergő Javasoljuk, hogy próbáld meg újraindítani a roaming hálózathoz csatlakozást követően a készülékedet. Illetve, megpróbálhatsz más ott elérhető roaming partnerhálózatra is kapcsolódni. Sok esetben függetlenül, hogy azonos a szolgáltató neve, más partner az adott területen jobb lefedettséget tud biztosítani. Bízunk benne, hogy válaszunkkal segítségedre lehettünk! ^Oszkár
-
warzone 3 - 10/8 körben folyamatos packet loss, magas ping
question válaszolt Telekom szakértő Kiss.Péter bejegyzésére, itt: Gaming
Kedves Patrik! Köszönjük szépen az adatokat! ^Erika