Minden aktivitás
Ez a folyam magától frissül
- Today
-
100WillSame1 belépett a közösségbe
-
Magas Ping (ms) + Pocket Loss az elmúlt 1 hónapban
question válaszolt 100WillSame1 xnuke097 bejegyzésére, itt: Gaming
Nos Hölgyek, Urak! Szomorúan jelentem, hogy jelenleg nálam a 217.239.42.129-en a packetok 69%-a, 217.239.42.150-en a packetok 72%-a akad fenn. Ez sajnos már kissé túlmutat az internetes játék probléma kategóriáján. Deutsche Telekom AG, csak a tisztánlátás kedvéért. -
Józsa Csongor belépett a közösségbe
-
Nem használt betongyámos oszlop kiszedetése/kiszedése
kérdés hozzáadott: Józsa Csongor, itt: Hálózat
Üdv. Szeretnék kontaktok találni hogyan tudnék egy régi nem használt fa oszlopot kiszedetni senkihez nem megy már élő kábel itt nálam ér véget a dal -
Felvettem veletek a kapcsolatot, a kollégák dolgoznak is nálunk a problémán, de nem fogja megoldani. Nem helyi a probléma, hanem telecom rendszerével van valami baj. Tegnap 20-22:30ig volt használhatatlan sajnos.
- 12 válasz
-
- 2000mbps
- technicolor
- (és még 7 )
-
Telekom szakértő elkezdte követni Optikai hálózat - Szombathely, Szőlős utca -t
-
Optikai hálózat - Szombathely, Szőlős utca
question válaszolt Telekom szakértő drtihanyi bejegyzésére, itt: Hálózat
Kedves drtihanyi! Hálózatunk korszerűsítésével kapcsolatban azonnal választ kaphatsz honlapunkon, (https://bit.ly/3fJsyfm) ahol pontos címed megadása után, bármikor tájékozódhatsz a várható fejlesztésekről. Javasoljuk, időről-időre ellenőrizd le a címed, mert folyamatosan azon dolgozunk, hogy Gigaerős hálózatunk a lehető legtöbb ügyfelünk számára elérhető legyen. Amennyiben a megadott címen jelenleg nem találsz megfelelő ajánlatot, kérjük, iratkozz fel értesítőnkre, így azonnal értesítünk, amikor Nálad is elérhetővé válnak leggyorsabb csomagjaink. A feltüntetett adatok megegyeznek az ügyfélszolgálatainkon rendelkezésre álló információkkal. Köszönjük az együttműködésed! ^Barna -
drtihanyi elkezdte követni Optikai hálózat - Szombathely, Szőlős utca -t
-
Tisztelt Telekom! Érdeklődöm, hogy várható-e, és ha igen, úgy mikor, Szombathelyen, a Szőlős utcában optikai hálózat kiépítése. Egészen elképesztő, hogy 2024-ben az elérhető legmagasabb internetsebesség ebben az utcában a Telekom részéről 30Mbit/sec... Köszönöm a választ.
-
drtihanyi belépett a közösségbe
-
Magas Ping (ms) + Pocket Loss az elmúlt 1 hónapban
question válaszolt Telekom szakértő xnuke097 bejegyzésére, itt: Gaming
Szia! Nagyon sajnáljuk a tapasztaltakat! Természetesen azon dolgozunk és a DT is megtesz mindent, hogy ez a helyzet mihamarabb javuljon, de mindenképpen arra kérünk, hogy Cloudflare és az annál lévő service provider-eknek is jelezd a problémát. Nagyon szépen köszönjük! A kellemetlenségek miatt elnézésedet kérjük! ^Szilvia - Tegnap
-
Magas Ping (ms) + Pocket Loss az elmúlt 1 hónapban
question válaszolt ToweryGregory xnuke097 bejegyzésére, itt: Gaming
Sziasztok! Sajnos csatlakoznom kell mert az elmúlt napokban tényleg használhatatlan mértékben lagg-ol és pocket loss-ol pont mire hazaér az ember. Teljes csapatba a telekom-os tagoknak diavetítés megy míg más szolgáltatóval játszóknak semmi gondjuk nincs a szerver kapcsolattal. -
Panaszlevélre válaszolva aszondják, hogy a háztartásban elérhető hálózaton a jelenlegi sebesség érhető el maximálisan Hogy a *****omba, amikor két házzal arrébb még mindig 5 megával töltenek, és 10 évig nálam is annyi volt, csak itt kapcsoltak le egy rézpárt a nyomorult szerződésmódosítási igényre hivatkozva, amit kénytelen voltam megtenni, mert lejárt volna a hűségidő. Tehát 10 vagy mit tudom én hány évig csak hűségidővel fizetjük ezt a rendkívüli sebességekkel megáldott internethozzáférést, aztán fogják és egyik pillanatról a másikra lekorlátozzák egy minimum szintre, közel ugyanannyiért. ADJÁK VISSZA AMI JÁR!
-
ToweryGregory belépett a közösségbe
-
Telekom szakértő elkezdte követni Tv go hiba... , Megrendelés. , Samsung Flip 4 és 1 másik-t
-
Megrendelés.
question válaszolt Telekom szakértő Tatai István bejegyzésére, itt: Megrendelés, vásárlás
Kedves István! Nagyon sajnáljuk, hogy problémád adódott a rendelés kapcsán. Amennyiben Magenta 1 csoportban vannak a mobilszámok, elképzelhető, hogy össze vannak vonva egy csoportba, egy korábbi készülékkedvezmény miatt és ezért tapasztalod a leírtakat Javasoljuk, hogy keresd, weblapunkon ide kattintva a felugró chat ablakban kollégáinkat. Ott megfelelő azonosítást követően, megnézik számodra, hogy pontosan mi okozhatja a jelenséget és akár a megrendelés rögzítésében is tudnak segíteni Neked, ha szükséges. ^Rita -
Kedves Balibá! Nagyon sajnáljuk, hogy problémát tapasztalsz szolgáltatásunk használta során. Kérjük, hogy keress meg minket privát üzenetben az adataid megadásával, hogy a segítségedre lehessünk! Együttműködésedet és segítségedet köszönjük! ^Rita
- 12 válasz
-
- 2000mbps
- technicolor
- (és még 7 )
-
Tatai István belépett a közösségbe
-
Üdv. Magenta 1 -es vagyok 2 otthoni 2 mobil előfizetéssel az egyik mobil hüségben a többi nincs hüségben. A hüség nélküli mobilomon szeretnék dijcsomagot modosítani és készüléket kihozni rá. Ahogy beállitom a csomagot rögtön beteszi a hüségben lévő mobilra is a kosárban a modosítást és kötbérez rá mivel a nem hüségben lévő előfizetésem kissebb lenne mint a hüségben lévő. Ez normális vagy csak beragadt az előző rendelésnél a hűségidös megrendelésem.
-
Balibá belépett a közösségbe
-
Kedves Telekom! Több fórumon is olvasom, hogy az utóbbi napokban/hetekben az internet minősége drasztikusan romlott. 19-22 óra között felkúszik az egekbe a packloss. Ez egy globális hiba, mert Miskolcról és Budapestről is ugyanez tapasztalható egy időben. Tudtok erről és dolgoztok a megoldáson vagy ez Nektek teljesen új információ?
- 12 válasz
-
- 2000mbps
- technicolor
- (és még 7 )
-
Sim kártya aktiválása
question válaszolt Telekom szakértő Sándor Andrea bejegyzésére, itt: Adategyeztetés feltöltőkártyás előfizetőknek
Szia lolézsolt! Kérünk, írd meg nekünk, hogy milyen SIM kártyát szeretnél aktiválni. Havidíjas vagy Domino szerződés kapcsolódik hozzá? ^Rita -
lolézsolt belépett a közösségbe
-
Sim kártya aktiválása
question válaszolt lolézsolt Sándor Andrea bejegyzésére, itt: Adategyeztetés feltöltőkártyás előfizetőknek
Szinti kártyám szeretném aktiválni -
Szia Szandra! Mindenképpen a gyártói szervizzel tudsz egyeztetni a javítással kapcsolatban. Ide kattintva, a „Mi a teendő meghibásodás esetén” fül alatt találod a gyártók elérhetőségeit. Ha számodra kényelmesebb, Telekom üzletben is leadható a telefon, így azt mi továbbítjuk javításra. Ha ez utóbbi ügyintézést választod, javasoljuk, foglalj előre időpontot, ezzel elkerülve a várakozást. Üzleteink elérhetőségét a itt nézheted meg. A javítás ideje alatt cserekészülék sajnos nem áll rendelkezésre. Ha van rá lehetőséged, javasoljuk, hogy mentsd le a tárolt adatokat, programokat, beállításokat. ^Andrea
-
Szia @_pa_! Fejlesztéseink folyamatosak, melyek országosak, igyekszünk minden olyan területre eljutni, ahol még nem érhető el a korszerű hálózatunk. Weboldalunkon ide kattintva tudod ellenőrizni, a pontos címed megadásával, hogy elérhető-e már Nálad Gigaerős szolgáltatásunk. Amennyiben még nem, akkor javasoljuk, hogy iratkozz fel értesítőnkre adatokkal és ahogy elérkezünk hozzád is, tájékoztatunk. A feltüntetett adatok megegyeznek az ügyfélszolgálatainkon rendelkezésre álló információkkal. Bízunk abban, hogy válaszunkkal segítségedre lehettünk! Megértésedet és együttműködésedet köszönjük! ^Zoltán
-
Sziasztok! Szeretnèk segitséget kérni. Egy ève vàsàroltam a kèszülèket ( Samsung Galaxy Flip 4)ès a problèmàm az hogy ahol behajlik a képernyő elkezdett berepedezni. Mèg bőven garanciàlis a kèszülèk küldjem be a szervízbe? Kapok esetleg csere kèszüléket mert jelenleg nincsen itthon màsik kèszüléken amit hasznàlni tudnèk amíg a màsik szervízben van. Nagyon elkeserít hogy egy èv alatt kezd tönkre menni. Az ember azt gondolná ennyi pénzért tartósabb a készülék. A másik kérdés. Ha szervízbe megy érdemes lementeni róla a fàjlokat? Üzletbe adjam le? Vagy online? Köszönöm előre is a segítséget.
- Utolsó hét
-
Érdeklődnék, hogy Zamárdi területén van-e valami fejlemény? Lett kiépítve optikai hálózat, a földben van már több, mint egy éve. Vagy azt nem a telekom csinálta?
-
Biztosításban cserélt telefon
question válaszolt Telekom szakértő dirizda00 bejegyzésére, itt: Mobiltelefonok
Kedves dirizda00! Csere esetén a jótállási időtartam újraindul, így az eredetileg lecserélt termékre irányadó jótállási idő vonatkozik a cserével kapott készülékre is. Amennyiben a jövőben kérdésed merül fel, keress minket bizalommal ismét! ^Szilvi -
Tisztelt Telekom! Biztosító cserélte a telefont és elvileg menthetetlen volt a másik készülék. A kérdésem az lenne, hogy az új telefonhoz jár a gyártói garancia avagy nem? Mivel azt írja, hogy a jótállás lejárt. Köszönöm a mielőbbi választ!
-
Szia! afpokzekpfqrnr! Kollégáink válasza szerint a megadott leírás alapján nem lehet megmondani. Talán ha Optikai végpont, akkor egy esetleges NAT-olás bezavarhat, de ehhez több infóra lenne szükség. Kérjük, az MT azonosító, vagy a végpont azonosító számát küldd el hozzá. ^Kata
-
Értem, ezek a kismillió ki/bejövő kapcsolatok csak a feltöltésre vonatkoznak? Azért kérdezem, mert a letöltéssel nincs probléma, napokban kipróbáltam.
-
Szia Gábor! Elsősorban javasoljuk, hogy töröld, majd töltsd le újra az appot a készülékedre (sok esetben már ez is megoldja a gondot). Amennyiben mégsem kérjük, privát üzenetben küldd el nekünk az MT azonosítódat és a kapcsolattartói hívószámodat és segítünk. Köszönjük együttműködésedet! ^Lia
-
Üdv. Gábor vagyok. Nekem azt csinálja, el kezd karikázni. aztán kidob hiba üzenetet, de rá megyek másik csatornára ott jó.. Mobil nettel, wifivel is...(persze hogy amit nagyon néznék akkor dob hibát...). Eléggé idegesítő! Hozzá értő fejlesztőt meg fizetni esetleg?