Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Tv go hiba...


zengl istvan

Kérdés

This app cannot run because the environment is not secure and your data may be at risk. Ezzel indul a tvgo .par napja semmi gond nemvolt..aztan jott frissites....telepitettem regebbi berziot azzal jovolt...ma jott frissites es megint ezt irja...a regi verzio elindul de egybol frissit es megint nemjo

Screenshot_20230913-101844_Telekom TV GO.png

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: zengl istvan
Bovitettem
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

24 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 0
  • Telekom

Szia @zengl istvan

TV GO szolgáltatásunknál a mobilhasználatnál a következő operációs rendszerek támogatottak: Android 8.0 vagy újabb vagy iOS 11.0 vagy újabb. Megértésed köszönjük!

Bízunk benne, hogy válaszunkkal segítségedre lehettünk! 

További kérdés esetén keress minket bizalommal, akár a weboldalunkon elérhető chates ügyfélszolgálatunkon vagy Facebookon privát üzenetben .

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
  • Telekom

Szia! Nagyon sajnáljuk a tapasztaltakat! Elnézésedet kérjük a kellemetlenségek miatt! Amennyiben az alkalmazás újratelepítése nem oldotta meg, kérjük, hogy privát üzenetben írd meg nekünk az alábbi adatokat, hogy továbbítani tudjuk műszaki munkatársaink felé kivizsgálásra. ^Szilvia 

Belépéshez használt azonosít, Platform (Android/iOS), Operációs rendszer verzió (pl. 4.4.1), Készülék gyártója és típusa (pl. Samsung Galaxy S4 mini), Alkalmazás verzió: (pl. 5.0), Észlelés időpontja (2016.10.06 15-16 óra között), Internetelérés típusa (Mobil internet/WIFI), Hiba leírása/képernyőfotó.

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Tisztelt Urak!

Nálam is pontosan ugyan ez a probléma. Szeptember 14 óta. A Telekom munkatársai által javasolt törlés, újratelepítés nem használ. Kollégájukkal felvettem a kapcsolatot a javasolt csatornán, aki szintén nem tudta megoldani a problémát, de begyűjtötte a szükséges adatokat, amiket minden bizonnyal elküldött az applikáció fejlesztőihez, mivel a hozzászólásokból látszik, hogy a felhasználók nagy százaléka ugyan ebben a gödörben van. Ekkora felhasználói táborral rendelkező más alkalmazásoknál egy ilyen tömeges hibát pár nap, legfeljebb egy hét alatt javítanak. 1 hónapja jött ki a frissítés, ami használhatatlanná tette az applikációt.  Javaslom, hogy ha megoldás nem is születik még egy darabig, a segítő szándékú kommenteket ki lehetne egészíteni annyival, hogy "meg lehet ugyan próbálni az újratelepítést, de hibás az app, úgyhogy valószínűleg nem fog használni. Munkatársaink dolgoznak a javításon!" 

Azt még tisztelettel megkérdezném, hogy amikor néha egy pár órás internetszolgáltatás kiesése miatt ilyen korrektül levon egy meghatározott összeget a havidíjból a Telekom (ezúton is köszönjük!), akkor a -lassan - egy hónapos TV GO elérhetetlenségért számíthatunk-e hasonló kompenzációra?

 

Üdvözlettel

Csaba

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: neo423
Elírás
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Sziasztok, 

Én az Android 14 letöltése (október 4) óta tapasztalom ezt, bár ritkán használom az appot. 

TV go verzió: 2.0.891

Android verzió: 14

Telefon: Pixel 6 pro 

Internet típusa: wifi és mobil internet 

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: Mikola Ákos
Kiegészítés
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
  • Telekom

Szia Ákos! Ha privát üzenetben elküldöd az adatokat a bejelentkezési azonosítóddal, és az elérhetőségeddel együtt az m.me/TelekomH felületen, úgy továbbítani tudjuk szakértő kollégáinknak kivizsgálásra, és javításra. Köszönjük együttműködésed! ^Kata

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Nálam is ugyanez van. A 1414-en már kidühöngtem magam. A fiam gyári MIUI rendszerén megy, az én xiaomi-eu-s romommal nem... Nincs root. Bakker, fizetek valamiért, hagy döntsem már el, hogy hol és milyen eszközzel használom... Nem egy banki applikáció. Ezzel az erővel a dizniplusz se kéne hogy működjön. *****i gyorsan állítsák vissza, mert 2 hónapja még normálisan működött.!

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Üdv!
A TV Go alklamazás kódjában próblémák vannak, ami miatt bizonyos android rendszereken nem működik az a app. 
"I was getting a not opening app checking the logcat I see this error , using Google to search a fix I read info from some pages like stack overflow where they say you need a pro guard file in your project to retain the linker and avoid this linker issue ."

"03-20 19:16:37.615 14405 14405 E AndroidRuntime: Caused by: java.lang.UnsatisfiedLinkError: Bad JNI version returned from JNI_OnLoad in "/data/user/0/hu.telekom.telekomtv/app_outdex/libdexprotector.14405.so": -401
maybe they need proguard-rules.pro in their project"


Telekom TV GO 2.0.950
Telekom TV GO 2.0.931
Telekom TV GO 2.0.891
Telekom TV GO 2.0.890
Telekom TV GO 2.0.850

Ezeket próbáltam, és sajnos ezek egyike se indul el! Kérem javítsák ki a kódot. Alkalmazás hiba, nem android rendszer! Alkalmazás használatához a belépési adatoknak nincs köze ehhez!  
Kérem ezt az üzenetet mutassák meg egy szakértőnek, aki korrigálja a fáj forrását. Köszönöm. 
Ezért nem működik pl:. @Gacsa xiaomi-eu-s romommal !

 

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: Gergő2
szerkesztés
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
  • Telekom

Szia @Gergő2!

Köszönjük a megkeresésedet és szép napot kívánunk!

A Telekom TV GO szolgáltatás igénybevételéhez megfelelő, támogatott eszköz szükséges.

A támogatott operációs rendszer mobilalkalmazás tekintetében: 

Android OS 7.0 vagy újabb

Kérjük, hogy keress fel minket privát üzenetben és pontosítsd, hogy melyek azok a bizonyos android rendszerek, amikel nem működik az applikáció!

Együttműködésedet köszönjük! ^Zoltán

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
  • Telekom

Szia Gergő2!

Szakértőink visszajelzése alapján, ha nem eszköz specifikus a probléma, akkor az accountal lehet a gond, amit hibabejelentés formájában kezelünk. Próbálj meg egy számítógépen belépni a fiókodba, ha ott elindul a lejátszás akkor csak eszköz hiba lehet. Ebben az esetben pedig privát üzenetben várjuk megkeresésed, mert adataidra lesz szükség! ^Attila

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Köszönöm szépen.
Viszont sajnos hiába írom le, sajnos nem egyértelmű még mindig. A profilhoz, a fiókhoz, nincs köze a hibának. Ha bejelentkezési, és egyéb ilyen hibám lenne, akkor az alkalmazás elindulna, és ki írná, hogy rossz a belépési adatok valamelyik része, de addig nem jutok el, addig nem "tölt" be az alkalmazás. 
Korábban már kifejtettem, hogy nem a bejelentkezés a problémám, hanem az, hogy az alkalmazás bezárul az üzenet alatt, hogy az alkalmazás leállt.
Az android logcat ellenőrzése a hiba arra utal, hogy rossz link van

03-20 19:16:37.615 14405 14405 E AndroidRuntime: Oka: java.lang.UnsatisfiedLinkError: A JNI_OnLoad hibás JNI-verziója a következő helyen található: "/data/user/0/hu.telekom.telekomtv/app_outdex.so.14pro0. ": -401

A készülékem a Xiaomi 14 kizárólag Android 14 arm64 rendszerrel

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
  • Telekom

Szia Gergő2! Ahhoz, hogy műszaki csoportunk felé továbbítani tudjuk az általad tapasztalt problémát, a kolléga által privát üzenetben bekért adatokra sajnos szükség van, ezért kérjük, azokat arra az üzenetre válaszolva írd meg nekünk! Köszönjük együttműködésedet!^Gabi

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
  • Telekom

Kedves Gergő! 

Illetékes kollégáink a korábbi üzeneteid alapján azt a tájékoztatást küldték, hogy a Telekom TV GO működéséhez elsősorban a globál rendszerek támogatottak, a Xiamomi  CN, azaz kínai verziós operációs rendszerén a működés nem garantált. Megértésedet köszönjük. ^Dániel

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...