Ugrás a tartalomhoz
  • Szeretne hasonló avatart használni? A profilképként felhasználható avatarokat az alábbi linkről tudja letölteni.

    image.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpeg

dragonkalo

Tag
  • Tartalmak

    6
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

dragonkalo a fórumon

  • Születésnap 07/19/1998

Profil megtekintések

Nem engedélyezted ezt a funkciót, ezért nem látod, hogy ki tekintette meg a profilodat a közelmúltban.

dragonkalo eredményei

Tudóspalánta

Tudóspalánta (3/13)

  1. írtam privát üzenetet!
  2. Helló ! Még 2025 nyáron emaileztem a Telekom ügyfélszolgálattal, arról volt szó, hogy mégis hogyan lehetséges jobb internetszolgáltatást kapni tőlük így 2025 közepén, tekintve, hogy a jelenlegi az 50 Mbps sebességű koax internet ami még a 16 évvel ezelőtti beköltözésünk óta ugyanaz és nem szívesen váltanék más szolgáltatóra, mert a csomagban benne van a család is és így kényelmes. Azt a választ kaptam, hogy kell a Társasháztól érvényes Beleegyezési nyilatkozat (ez egy 8 házas sorházas társasház hosszú közös udvarral), ezt végül sikerült 2025 október elején megküldeni a Telekomnak a Közös képviselő által. Azóta viszont semmi hír a dologról, és bárhol próbálkoztam a Telekomtól érdeklődni semmi konkrét választ nem kaptam. Mit lehet esetleg tudni erről a fejlesztésről / ez mikor valósulhat meg valóban, illetve mit tudunk/tudnék tenni a fejlemények elősegítése érdekében? Köszönöm szépen a választ előre is. Ö-P. D.
  3. dragonkalo

    HBO Max probléma

    Szia! Írtam elviekben privát üzenetet .
  4. dragonkalo

    HBO Max probléma

    Helló! Szeptember vége fele volt egy csomag és szerződés váltásunk, amiben az én mobilszámomhoz jött egy "Kiegészítő szolgáltatás"-ként HBO Max is, rá is kattintottam a Telekom oldalánál a csomagomnál, hogy regisztráció (nekem már volt meglévő hbo max előfizum, amit előtte direkt lemondtam, lehet ez kavart be),majd belépett a fiókomba az hbo max felületen és ennyi azóta nem működik ugye az HBO maxom mert levan mondva, és valahogy a Telekomos nem kapcsolódott össze vele, viszont már nem tudok rányomni a Telekom oldalán, és azt is írja, hogy "Aktív" a szolgáltatás. Próbáltam ezen az oldalon is: https://www.telekom.hu/lakossagi/hbomax/regisztracio itt miután kérem az sms jelszót, az megjön, beírom de utána nem reagál a "Küldés" gomb , már próbáltam 3 fajta böngészőn is és telefonon is. Beszéltem chaten egy ügyintézővel, ő generált valami hibajegyet erre, meg elkérte a régi hbo-s email címem, és egy új email címet, de azóta se történt semmi a hibajegyem meg sehol nem találom. Köszönöm előre is.
  5. dragonkalo

    Internetprobléma

    Pár hete tapasztalom ezt a problémát, az internet néha belassul vagy esetleg teljesen használhatatlan is lesz, wifi-n és etherneten is. A windows-os hibakereső azt írja,hogy "A Windows nem tudta automatikusan észlelni a hálózat proxybeállításait". Mindent kipróbáltam amit a gépen lehet tenni ez ellen,de semmi sem működött. Viszont valószínüleg a routerrel lesz a probléma, mert ugye a wifi-n keresztül se működik olyankor a net. Router resetet még nem mertem csinálni, mert elfelejtettem a jelszót az interneteléréshez. Router: Speedport W 724V Type Ci Kapcsolat: Rézhuzalos
  6. Szombaton délután 3-4 körül bent a Budagyöngyei Telekomban csomagot váltottunk , gyorsabb otthoni internetre stb. Kb amikor a csomagváltás megtörtént azóta a routeren csak villog a DSL led-je , hol gyorsabban hol lassabban ,néha el is tűnik teljesen . Értelemszerűen nincs se internet ezáltal,se TV , se vonalas telefon.Ujrainditani ujrainditottam parszor aramtalanitassal de semmi valtozas . 1414en nem igazan segitettek semmit se. router: Speedport W 724V Type Ci
×
×
  • Új...