WALucky

Tag
  • Tartalmak

    2
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

WALucky a fórumon

  • Rang
    Tudóspalánta
  1. Csatlakozom a fenti kérdéshez, mert eredetileg mi sem szeretnénk szolgáltatót váltani! Nekem úgy tűnik, Telekom meg akar szabadulni az ügyfelektől, vagy rosszul látom? Ennek érdekében egyre romlanak a szolgáltatások, egyre több a felhasználók szívatása, egyre nehézkesebb és lassúbb, illetve most már egyes témákban lehetetlen az ügyintézés. Vagy a személyes ügyfélszolgálaton még havonta elintézhető Domino Most opció és annak a forgalmát akarják növelni? Ez a Domino Most opciós mostani trükk hátrányosan meg is különbözteti az okos telefont nem használó felhasználókat! Eddig is elestünk a feltöltési internet kedvezménytől, csak azért, mert a telefonon telefonálunk és a net-et Domino sticken-en keresztül, lap-topról használjuk házon kívül. Most telefonjainkon sem vagyunk már jogosultak kedvezményre, mert leértékelt, megunt ügyfelek lettünk? Az a cél, hogy csak hívásfogadásra használjuk a telefont, és évente egyszer, csak a minimális összeget töltsük rá, vagy szolgáltatót váltsunk? Akkor viszont a vezetékes előfizetéseket, netet, TV-t, telefont is máshol fogjuk előfizetni, ha az évtizedek óta hűséges ügyfél nyugdíjas korában már nem kell Telekomnak! Nagy család pedig velünk együtt még legalább 3 másik családnyi előfizetőt is jelent, akik ugyancsak viszik át az összes szolgáltatásukat! Lassan összegyűlik annyi rossz tapasztalat, hogy elszánjuk magunkat egy átlépésre, ahogyan egyre több ismerősünk van már máshol! Sajnálom, hogy ennyi év és rengeteg korábbi előfizetési díj után most ilyeneket kell leírnom!
  2. Nekem úgy tűnik, Telekom meg akar szabadulni az ügyfelektől, vagy rosszul látom? Ennek érdekében egyre romlanak a szolgáltatások, egyre több a felhasználók szívatása, egyre nehézkesebb és lassúbb, illetve most már egyes témákban lehetetlen az ügyintézés. Vagy a személyes ügyfélszolgálaton még havonta elintézhető Domino Most opció és annak a forgalmát akarják növelni? Ez a Domino Most opciós mostani trükk hátrányosan meg is különbözteti az okos telefont nem használó felhasználókat! Eddig is elestünk a feltöltési internet kedvezménytől, csak azért, mert a telefonon telefonálunk és a net-et Domino sticken-en keresztül, lap-topról használjuk házon kívül. Most telefonjainkon sem vagyunk már jogosultak kedvezményre, mert leértékelt, megunt ügyfelek lettünk? Az a cél, hogy csak hívásfogadásra használjuk a telefont, és évente egyszer, csak a minimális összeget töltsük rá, vagy szolgáltatót váltsunk? Akkor viszont a vezetékes előfizetéseket, netet, TV-t, telefont is máshol fogjuk előfizetni, ha az évtizedek óta hűséges ügyfél nyugdíjas korában már nem kell Telekomnak! Nagy család pedig velünk együtt még legalább 3 másik családnyi előfizetőt is jelent, akik ugyancsak viszik át az összes szolgáltatásukat! Lassan összegyűlik annyi rossz tapasztalat, hogy elszánjuk magunkat egy átlépésre, ahogyan egyre több ismerősünk van már máshol! Sajnálom, hogy ennyi év és rengeteg korábbi előfizetési díj után most ilyeneket kell leírnom!