Bodor Sándorné

Domino Most aktiválás

Kérdés

Tisztelt Telekom! Idős nyugdíjasként kezdetektől mióta telefonnal rendelkezem Domino feltöltőkártyás ügyfelük vagyok. Jelenleg a Domino Most szolgáltatásukat használom és az lenne a kérdésem, mivel nem rendelkezem okos telefonnal (és a közeljövőben nem is szeretnék vásárolni, mert használata számomra bonyolult lenne) lehet-e a Domino Most opciót sms-en vagy telefonon keresztül aktiválni? Nemcsak alkalmazásban. Nem szeretnék más szolgáltatót váltani emiatt, mert ebben a csomagban nagyon jó percdíjak vannak és szeretném a jövőben is ezt használni.

Köszönettel:

 

Mária

 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

4 válasz erre a kérdésre

Csatlakozom a fenti kérdéshez, mert eredetileg mi sem szeretnénk szolgáltatót váltani!

Nekem úgy tűnik, Telekom meg akar szabadulni az ügyfelektől, vagy rosszul látom? Ennek érdekében egyre romlanak a szolgáltatások, egyre több a felhasználók szívatása, egyre nehézkesebb és lassúbb, illetve most már egyes témákban lehetetlen az ügyintézés. Vagy a személyes ügyfélszolgálaton még havonta elintézhető Domino Most opció és annak a forgalmát akarják növelni? Ez a Domino Most opciós mostani trükk hátrányosan meg is különbözteti az okos telefont nem használó felhasználókat! Eddig is elestünk a feltöltési internet kedvezménytől, csak azért, mert a telefonon telefonálunk és a net-et  Domino sticken-en keresztül, lap-topról használjuk házon kívül. Most telefonjainkon sem vagyunk már jogosultak kedvezményre, mert leértékelt, megunt ügyfelek lettünk? Az a cél, hogy csak hívásfogadásra használjuk a telefont, és évente egyszer, csak a minimális összeget töltsük rá, vagy szolgáltatót váltsunk? Akkor viszont a vezetékes előfizetéseket, netet, TV-t, telefont is máshol fogjuk előfizetni, ha az évtizedek óta hűséges ügyfél nyugdíjas korában már nem kell Telekomnak! Nagy család pedig velünk együtt még legalább 3 másik családnyi előfizetőt is jelent, akik ugyancsak viszik át az összes szolgáltatásukat! Lassan összegyűlik annyi rossz tapasztalat, hogy elszánjuk magunkat egy átlépésre, ahogyan egyre több ismerősünk van már máshol! Sajnálom, hogy ennyi év és rengeteg korábbi előfizetési díj után most ilyeneket kell leírnom! :(

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Üdv!

A leggyorsabb megoldás erre, ha megkértek megbízható barátot vagy családtagot aki használja a Telekom alkalmazást, az tegye be a számotokat az alkalmazásba és akkor 30 naponta tudja ismerős / családtag aktiválni.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Nem igazán ilyen megoldásra gondoltam, ráadásul 2 telefonszámról van szó, mert a férjem is ebben a csomagban van, kettőt meg már valószínűleg nem fog tudni kezelni az alkalmazás. :S:S:(

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

@Bodor Sándorné

Az alkalmazást több, mint 10 telefonszámmal használom a Telekom Fiókommal.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most