József8360

Tag
  • Tartalmak

    6
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

József8360 a fórumon

  • Rang
    Tudományos tag
  1. A hivatkozott megjegyzést én is ismerem, bár a telekom ezt csak az Apple Watch-ok esetében hangsúlyozza nyomatékosan, külön is. Korábban már vásároltam Telekomnál Samsung Watch LTE órát, aktíváltam benne a Telekom eSIM-et és utána a szofvert/CSC kódot átállítottam angliai CSC-re. Működött az óra és az eSIM is. Tehát nem arra vagyok kíváncsi "hogy mikor garantált", hanem milyen szoftveres felszereltség mellett lehet MÉG aktíválni az SM-R845F-en a magyar eSIM-et. Mi (vagy van-e egyáltalán) a Telekom eSIM aktívációjának feltételében a kötelező specifikum? Gyanum (korábbi tapasztalatom és internetes fórumok) szerint a Magyar Telekom eSIM aktiválása után a Telkomnált vásárolt óra szofter CSC kódját át lehet állítani más területi kódra pl. SPay miatt. Most viszont azt kérdezem, hogy pl. angol, vagy olasz területi kódos SM-R845Fkészülék esetén be lehet-e olvastatni a magyar QR kódot.
  2. Szeretném megkérdezni, hogy a Magyar Telekom eSIM-jét milyen külföldről behozott SM-R845F készülékben lehet aktíválni. Spanyol, olasz, vagy angol területi kóddal forgalmazott szoftveres verziókban is működni fog? Főként a Samsung Pay miatt lenne fontos, mert a felsorolt országokban működik a SP (a telekomosban pedig nem). Szóval SM-R845F bármelyik szoftveres verziója jó lehet a Magyar Telekom eSIM-jének, vagy mi a kritérium?
  3. A StuntCalls szerintem az kipróbálható. Az is leáll a Gigaset.net-tel együtt. Viszont érdekes módon a CallingCredit - amit most szintén kipróbáltam - nem állt le (bár a beállításaikban semmi különbség nem látható).
  4. Az egyik a StuntCalls. Ez egy kedvező percdíjas szolgáltató, de ennek a leállása a kisebb gond, mert ezt ritkán használjuk. A másik a Gigaset.net. A Gigaset IP készülékeknek van egy-egy saját belső hívószáma és két Gigagaset készülék között - meglévő Interneten -díjmentesen lehet beszélgetni kiváló minőségben a Gigaset.net révén. Az ország különböző pontján élő/dolgozó családtagokkal (mindegyiknek van Gigaset IP készüléke) így kommunikálunk lakásból. Ennek a leállása a nagyobb gond számomra. A családtagoknál, akik kábelszolgáltatónál, fix IP címen vannak, a probléma nem jelentkezik
  5. Véleményem szerint sem kellene, hogy a dinamikus IP ilyen problémát okozzon, de továbbra is az a gyanum Telekom hetenkénti IP cseréje és a Digitális elosztójának hibája/beállítása/szoftvere miatt van a probléma. A héten egy log fájlban figyeltem az IP cím váltás idejét. Amint az IP cím megváltozott utána a VOIP kapcsolat is elszált ("a szolgáltatás nincs regisztrálva") és megint csak az újraindítások segítettek. A Gigaset beállításaiban a hetek során már minden létező alternatívát kipróbáltam, de a hiba továbbra is megmaradt.
  6. Néhány hónapja helyi kábelszolgáltatótól (statikus IP) átszerződtem a T-Com Magentára (optikai internet dinamikus IP-vel, IPTV). Az internet hálózaton Gigaset 540IP telefont használtam Gigaset.net és StuntCall szolgáltatóval. A statikus IP mellett zavartalan volt az IP telefonálás. A T-Com dinamikus IP-je mellett hetente kijelzi a Gigaset IP telefonom, hogy a "szolgáltatás nincs regisztrálva". Ilyenkor a T-Com digitális elosztóját (F@st 5655v2 AC) és a Gigaset bázis készülékét is újra kell indítanom ahhoz, hogy kb. újabb egy hétig megint zavartalan legyen az IP telefonálás. Feltételezem, hogy a problémát a Telekom hetenkénti IP cseréje és a Digitális elosztó beállítása/szoftvere okozza. Kérdésem: Mit lehet tenni a probléma megoldására? Vajon egy saját router beiktatása a F@st 5655v2 AC és a Gigaset bázis készülék közé javítana a helyzeten? (Korábban a kábelszolgáltató modeme után egy Asus RT-AC88U router volt bekötve és arról kapta az internetet a Gigaset bázis készüléke, úgy nem volt probléma.) Előre is köszönöm a válaszokat!