DST

Tag
  • Tartalmak

    30
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

Bejegyzések, amit DST posztolt


  1. Kedves Márffy Magdolna!

    Úgy tűnik valami facebookos korlátozás áll a háttérben, valamilyen facebookos spam-szűrő lehet az oka.

    Ugyanakkor azt tanácsolom, ne osszon meg személyes adatokat (másét a hatályos törvények értelmében írásbeli belegyezés nélkül még tilos is)  itt a fórumon sem, mert ez egy a világhálóról bárki számára elérhető hely. Sajnos sok a rossz ember a mai világban.


  2. Hangpostát, mindenképpen kapcsold ki a telekom.hu oldalon belépve, illetve töröld a hívásátirányításokat. Ez a problémát félig oldja meg, érdemes lenne ellenőrizni a standby üzemmódokat és bekapcsoltatni 1414-en a VoLTE-t ha még nem történt meg.


  3. Üdv, Csirke! :)

    Lépj be a számoddal.

    Ha bekapcsolni szeretnéd, kattints a számodra, és látni fogsz egy + jelet. Az egyszeri adatcsomagoknál találod.

    Ha csak az egyenleget kérdeznéd le, rögtön belépés után már látni fogod, de ha a számodra kattintasz, több is megjelenik.


  4. Az ilyen kérdésekben jobban tud segíteni az ügyfélszolgálat, mert látja a konkrét számlázási információt.

    Így látatlanban azt mondanám, hogy nem megfelelő csomagban használtad. Ilyenkor tényleg érdemes ezeket ügyintézővel egyeztetni, mert egy sima, új hűség nélküli csomagváltás is bőven elég lett volna...

    Az első 30 nap mindenkinek ingyenes, volt esetleg korában bekapcsolva? :) 


  5. Hááát.. ha az HBO GO oldalon be tudsz lépni, és a szolgáltatói kódod meg tudod adni a jelenlegi felhasználóhoz, akkor igen. Ha nem, akkor a GDPR értelmében az HBO köteles segíteni az adathordozásban egy másik userbe.


  6. Üdv!

    Ezeket az információkat mindig az ÁSZF Akciók mellékeltében lehet olvasni. Úgy láttam, lehet kérni Hoppá Plusszal is.
    Internetből is lehet másikat választani, de akkor a kedvező percdíj az Alap vezetékes telefonnál ugrik.

    Jelenleg is árult kiegészítőkkel kompatibilis (felvétel opció, plusz beltéri stb., HBO).


  7. Üdv, ez nagyon címfüggő. Amit írsz, az alapján a technológia (réz kábel) a fő akadály. Átvezetés alatt azt értjük, hogy a modem és a router között is lan kábel van? Előfordulhat, hogy az ellenállása megnőtt, pl megtört belülről. Érdemes lenne cserélni. A modemen a wifi funkció ki van kapcsolva? Illetve elérhető a címen gyorsító opció vagy esetleg új technológia? Sok fejlesztés zajlik. 


  8. Üdv! Előfizetéseknél "GPRS hívás"-ként létezik hasonló lekérdezés. Domino kártyák esetben a részletezők igénylése üzletben történik, érdemes megkérdezni, mert ez a kettő 1 típusú ügy. 

    Őszintén szólva az előfizetéses kimutatásokat ismerem, és azok nem túl részletesek, nem lennének alkalmasak arra, amire gondolsz.