DST

Tag
  • Tartalmak

    35
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

Bejegyzések, amit DST posztolt


  1. 19 órája, OldMike írta:

     

    19 órája, OldMike írta:

    Természetesen nem vagyok guru, de véleményem szerint a boxoknak semmi köze ahhoz, hogy hány HD csatornát ad a szolgáltató, nincs itt szó semmilyen kompatibilitásról. A HGW-nek  esetleg lehetne, de inkább a szolgáltatott sávszélességtől függ. Nem hinném hogy a nálam lévő Sagemcom 3686 V2 ne lenne erre képes, és a 250 Mbps sem lehet gyenge pont. Ez csak egyszerű terelési ösztökélés a T részéről.

    Amúgy meg a Magenta1 sem megoldás, mert ott rá lennék kényszerítve egy olyan mobilcsomagra, ami alapból drágább, mint a jelenlegi, és az én használati szokásaimhoz kifejezetten előnytelenebb is. Jelenleg van 80 perc lebeszélhetőségem bármilyen irányba (ami nekem elég), úgy meg lenne 30 perc csak Telekom irányba. Többször próbáltak már üzletkötők átcsábítani, mondtam számolják ki, kiszámolták és elköszöntek :D

    Hát, azért elég sokfajta box van :D

    Felvehetem a kesztyűt? 80 perc; esetleg SMS? Mobilnet? Ár? 

    Jelenleg 50 perc/SMS-es S csomag,

    meg korlátlan hálózaton belüli+30 perc/SMS egyéb irányos M csomag van jelenleg a low enden. 

     

    Gondolom a net esetében akkor a 300-as szint elegendő, tévén meg van szuper családias HD.

    Valamit kihagytam esetleg? Többi előfizetés ugyanezt tudja? 


  2. Ekkor: 2020. 10. 09. at 20:58, Palásti írta:

    Az eddigi otthoni magenta1 csomagom 3000 ft-al lenne több ,ha váltanék a 2019-es családi HD csomagról a 2020-as új családi HD csomagra amiben már az aréna4 is benne lenne. Nagyon szép ötlet!!!

    Ebből nem derül ki, hogy egyébként mi az eltérő tartalom... A TV max 250 Ft-tal (se) tér el.


  3. Ekkor: 2020. 10. 13. at 3:51, Mannfredi írta:

    Az árkülömbség abból van hogy a régebbi, nem Magentás, szerződésekben három otthoni szolgáltatás esetében még

    25% volt a telekom kedvezmény, az újakban pedig már csak 20%. Persze ezt nem reklámozzák és eléggé bujtatott

    áremelésnek tűnik hogy ezt még egy csatorna az Arena4 lekódolásával, az új szerződésekre való áttérítéséhez, ennek az

    info-nak az elhallgatásával próbálják kierőszakolni. Aki nem figyel az majd a számlája kézhezvétele után szembesül

    a dologgal.

    próbálják elérni

    Váltáskor a havidíjairól mindig, mindenki világos tájékoztatást kap, ne legyünk komolytalanok.

    Ekkor: 2020. 10. 13. at 10:53, OldMike írta:

    van felvételi opcióm is, ami plusz 1100 Ft, de azt a számlában kedvezményként le is vonják. Gondolom ez sincs már.

    Engedik megtartani :) 


  4. Ekkor: 2020. 10. 07. at 15:33, OldMike írta:

    Ezzel nyilván a legújabb csomag felé akarják terelni az előfizetőket. Nekem csak az a bajom ezzel a tereléssel, hogy az otthoni előfizetéseket csak egyben hajlandók módosítani, csak a tévécsomagot külön nem. Az én előfizetéseim még 2017. éviek, ahol még 250 Mbps letöltés van, most pedig már csak 300-as, drágábban (nincs szükségem a +50-re). Az Alap vezetékes telefon is többe kerül, azt meg végképp nem használom, csak a kedvezmény miatt van. A tévét megértem ha drágább, mert legalább tízzel több HD csatorna van benne.

     

    Üdv! Ez az egyben módosítós dolog kell a megfelelő kompatibiltások biztosításához. Pl. az új csomagban 3HD stream van, és ez egyes boxokon nem is működik, ráadásul elvárás, hogy újabb HGW-kel legyen szerelve (szintén többletköltség...). Egyébként ez a váltási szabály nem újkeletű, 2018 óta "velünk van". Ha a vezetékest nem használod, nyugodtan mondd le, 2017 szeptember óta már nem kell vezetékes telefon a Magenta1-es csomaghoz, vagy pl. a többelőfizetéses kedvezményekhez.

    Mellesleg azóta van otthoni e-pack kedvezmény 600 Ft értékben, ami azért javít a költséghelyzeteden, ráadásul tavaly óta a mobil és az otthoni számla is egyberegisztrálható az új(abb) Magenta1-es csomagokban, így 1 számlában mobilos és otthonis e-pack kedvezményeket is érvényesíteni lehet.

    Ekkor: 2020. 10. 06. at 21:36, batika írta:

    üdv sajna nekem sincs pedig szuper családi mozi csomagom van

    Szia! Neked is csomagot kell váltani valószínűleg...

    Ekkor: 2020. 09. 10. at 13:35, cistron írta:

    Szégyen, hogy egy ekkora szolgáltató ne tudjon megegyezni már régesrégen erről a rohadt közvetítésről!!!!!!!!!

    BÉNÁK!

    Most örültél volna, ha kedvezőtlen ajánlattal szerződnek le? 


  5. @sandorne István, ez szép és jó, meg úgy általánosságban igényesen leírtad ezt a MÁV-os dolgot.

    Tisztességtelen lenne azt írnom, hogy a precíz (szoftver)mérnöki munka ellenére a fejlesztés mégsem érte el a célját? (Hiszen a vonatok késnek; sokat.) Bár csúsztatás, mert gondolom az ügyfél a MÁV volt, nem pedig az utasok, tehát ennek "személyzetcsökkentő" célja, és nem késésjavító célja lehetett, nemde? :)

    Minden esetre, néhány fontos eltérést igazából a kommenteddel le is írtál, ami válasz is a kérdésedre; csodálkozom, hogy nem azonosítottad:

    Van versenytársa a MÁV-nak? A cserélt rendszer igény esetén tudott volna még 1-2 évig működni? Van a MÁV-nak szakmai "felettese", szakmai igényű tulajdonosa? Vannak-e a MÁV felé táplált reális piaci és pénzügyi igényei a tulajdonosnak?

    Azt hiszem a fenti kérdésekre válaszod nélkül tudom a választ, inkább költőiek, de ha te is megválaszolod magadnak, akkor a korábban feltett (és nem feltett) kérdéseidre is választ kapsz.

    Még azt emelném ki, hogy bár a bemutatott témakörök súlyossága sokkal nagyobb, mondhatni kritikus, nem elhanyagolható, hogy a komplexitás lényegesen kisebb; adott esetben hasonló szintű projektek évek óta egészségesen és megbízhatóan működnek a Telekomnál, lefejlesztve és üzemeltetve. Gonosz hasonlat, de a papír formátumú szerződést a T-nél már 2015-ben kivezették; ehhez képest az e-ticket... '17-ben indult kb, nem?

    Váltó nélkül nem találkozik 2 vágány, úgyhogy váltok: szerintem kár számonkérni a szakértőktől az egyértelműen felsővezetői döntéskörbe tartozó témákat, főleg, ha az adott szakértő szeretné saját hatáskörben mitigálni az említett döntések kedvezőtlen hatásait.

     


  6. Kedves Márffy Magdolna!

    Úgy tűnik valami facebookos korlátozás áll a háttérben, valamilyen facebookos spam-szűrő lehet az oka.

    Ugyanakkor azt tanácsolom, ne osszon meg személyes adatokat (másét a hatályos törvények értelmében írásbeli belegyezés nélkül még tilos is)  itt a fórumon sem, mert ez egy a világhálóról bárki számára elérhető hely. Sajnos sok a rossz ember a mai világban.


  7. Üdv, Csirke! :)

    Lépj be a számoddal.

    Ha bekapcsolni szeretnéd, kattints a számodra, és látni fogsz egy + jelet. Az egyszeri adatcsomagoknál találod.

    Ha csak az egyenleget kérdeznéd le, rögtön belépés után már látni fogod, de ha a számodra kattintasz, több is megjelenik.


  8. Az ilyen kérdésekben jobban tud segíteni az ügyfélszolgálat, mert látja a konkrét számlázási információt.

    Így látatlanban azt mondanám, hogy nem megfelelő csomagban használtad. Ilyenkor tényleg érdemes ezeket ügyintézővel egyeztetni, mert egy sima, új hűség nélküli csomagváltás is bőven elég lett volna...

    Az első 30 nap mindenkinek ingyenes, volt esetleg korában bekapcsolva? :)