Robert994

Tag
  • Tartalmak

    6
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

Robert994 a fórumon

  • Rang
    Tudományos tag
  1. Oké. Az a warpos megoldás nálam nem járt sikerrel. Ugyan olyan hibáim maradtak. Remélem hamar meg hegesztik a hibát, mert nem akarok VPN-t használni.
  2. Szia! Ha minden igaz akkor a Németországi Telekom központban van valami gubanc. Sokunknál jelentkezik hasonló hiba. Javaslom nézd meg a linken elérhető másik topicot. Hasznos is lehet, ha befutnak, majd az infók! https://kozosseg.telekom.hu/topic/15468-packet-loss/ Üdv, Robi
  3. Hali srácok! Mi COD MW (2019) és Lost Ark-al játszunk mostanában. Korábban Ago of Empire IV. Ugyan az a hiba. Discord és Steam voice chat is szaggat sajnos. Én ugyan a ZNET szolgáltatónál vagyok, de ha jól tudom ők is a Telekomtól bérelnek (ebben nem vagy 100%-ig biztos). De a hiba itt is itt van. Ma reggel letöltöttem a CloudFlare WARP programot a gépemre. Este kiderül mennyire javult tőle a helyzet. Egyébként arról, hogy ez a warp segíthet a leet.hu oldalon olvastam. Egy próbát megér, már csak azért is mert ingyenes. Ha nem jön be legalább elmondhatjuk, hogy mi mindent kipróbáltunk! Egyébként én 16 óra után tudok csak otthon a gép elé ülni. Azonnal jelentkezik a packet losst, ahogy elkezdünk beszélni a Steam csoportban. A Discord még rosszabb is volt. A Twitchre is rá térve. Én különösebb szaggatást nem tapasztaltam. De a sógor jelöltem folyamatosan panaszkodik, hogy meg-megakad neki. Nem is értettük, mert neki optikai nete van 300/70-es (Telekom) vonal. Nálam ZNET és koax kábel 240/20-as vonal. Ezeknek a híreknek a fejleményében amiket itt olvastam jobban felügyelem majd a forgalmamat. Ha van bármi fejleményem itt közzé teszem én is! Kellemes napot mindenkinek! Robi
  4. Úgy néz ki megoldódott a probléma. Válasz üzenetet nem kaptam, de úgy fest, hogy működik a levelezésünk. Innen is köszönöm a munkát annak, aki levett minket a tiltó listáról.
  5. Köszönöm a választ. Akkor várok, hátha történik valami változás.
  6. Üdv! Már egy hete nem működik a levelezésünk itt az iskolában. Küldtem üzenetet a következő e-mail címekre ezzel kapcsolatban: abuse@t-online.hu abuse@telekom.hu Természetesen részletesebb leírást adtam, mint itt! A lényeg, hogy üzenetet tudunk fogadni, de küldeni nem. A mellékelt hiba üzenet fogad minket Thunderbird alatt. Ha esetleg spamnek tűnt volna néhány levelünk az azért volt, mert egyszerre sok helyre szoktunk meghívókat és üdvözlő lapokat küldeni. Akinek volt ilyennel tapasztalata, akkor mit tudna tanácsolni, hogy minél előbb megoldódjon ez a probléma? Köszönöm szépen! Robi