gend

Tag
  • Tartalmak

    9
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

    soha

gend a fórumon

  • Rang
    Tudóspalánta
  1. hívd fe a helpdeszket... Köszi a segítséget! Viszont azt gondoltam ez az oldal pont azért van, hogy ne kelljen felhívnom a helpdeszket... (És ezzel senkit nem akartam megbántani, főleg azokat akik próbálnak segíteni!)
  2. Az időjárás nem befolyásolja az ePG létét vagy nem létét. Javaslom csinálj egy gyári beállítások visszaállítását ha nem oldja meg jelentsd hibára. És ezt a "gyári beállítások visszaállítását" hol találom? (EC2208S box) Pontosan nem tudom mert a hüjevejes készülékeket nem ismerem, de valami ilyesmit kell keresni: menü-felhasználói beállítások- gyári beállítások visszaállítása(kód ha alapesetben 1234)   De a felhasználói kézikönyvben is kell hogy szerepeljen. Ilyen menűpont nincs, és a kézikönyvben sem találtam sajnos!  
  3. Az időjárás nem befolyásolja az ePG létét vagy nem létét. Javaslom csinálj egy gyári beállítások visszaállítását ha nem oldja meg jelentsd hibára. És ezt a "gyári beállítások visszaállítását" hol találom? (EC2208S box)
  4.   Az EPG másnál is ennyire hiányos?  Sosem volt tökéletes, de hónapokkal ezelőtt elkezdett egyre rosszabb lenni, hetek óta pedig a csatornák 90%-a üres. Először azt gondoltam időjárásfüggő a dolog, de nem, verőfényes napsütésben is ez a helyzet.
  5. Ismét telefonáltam…, úgy tűnik hiába erőlködöm ezen, szerelő nélkül nem fogják aktiválni!   Ami most már rohadtúl bosszant, hogy ismét megkaptam az „új kábel behúzása” kifogást, hiába mondom, hogy van HGW, meg kábelem is, és bedugni sem okoz gondot! Mindig oda lyukadunk ki, hogy kell a szerelő, de a kérdésemre, hogy minek, arra mindig kitérő választ kapok. Ez most tényleg akkora nagy titok, hogy mit állít be a szerelő?! Vagy csak arról van szó, hogy ez a bevett gyakorlat, és még ha megoldható is lenne akkor sem térnek el az eljárástól.   Őszintén szólva nem is igazán érdekel, illetve nincs is igazán szükségem arra, hogy interaktív legyen a SAT TV-m, de már úgy vagyok vele mint kutya a gumicsonttal, addig húzkodták előttem míg ráharaptam és már akkor is kell ha lényegében nem ér semmit!
  6. Igen jeleztem, illetve kérdeztem is, hogy nem elég ha csatlakoztatom a HGW-ből az internetet, erre volt a válasz az „új kábel behúzás”.  De nekem már a telefonáláskor is az volt az érzésem, hogy a kiscsajnak az ügyfélszolgálaton fogalma nem volt, hogy miről is beszél, csak bediktálta nekem az elé rakott szöveget!   Már csak azért is furcsa a történet, mert az első telefonálásom alkalmával - ami a beltéri csere után egy órával történt – egy szót nem szóltak új kábelről, vagy bármilyen más beállítás hiányáról! Akkor csak annyit mondtak, hogy még biztos nem aktiválták, de minden bizonnyal hamarosan megtörténik. Ezután meg is kaptam az aktiválásról az sms-t, de ettől csak a HD csatornák lettek elérhetőek, ha csatlakoztattam az utp kábelt pin kódot kért. Próbálkozom még, hátha kapcsolnak valakit aki érti is, hogy miről van szó.
  7. HGW már van (ZTE ZXV10 H201L). Az a gondom, hogy most volt itt a szerelő pénteken, beltérit cserélt (ugyan olyanra amilyen volt is, már ezt sem értettem miért van rá szükség), a lényeg, hogy már az a napom is elment miatta, most még egy napot nem tudok erre szánni. Szóval mindenképp kell ehhez szerelő, egy kábelt én is be tudok dugni (ahogy már meg is tettem csak ugye hiába)?!
  8.  Telefonáltam, de azt mondták, hogy ezért újra ki kell jönnie a szerelőnek, mondván „egy új kábelt fognak behúzni” :smileyfrustrated: , kérdeztem miféle kábelt, a válasz annyi volt, hogy az internetnek! Mondtam, hogy nekem van internetem, nem elég, ha én szépen bedugom a kábelt a beltéribe és a központban aktiválják, erre azt a választ kaptam, hogy nem mert annak egy új kábelt húznak be, és a beltériben is állítani kell valamit!   Most ez tényleg így van? Miféle kábelt húznak be? Mit kell állítania beltérin?
  9. Sziasztok!   Lejárt a hűségidőnk SAT TV-n, hosszabbítottunk és egyben csomagot váltottunk, családiról családi+HD-re. Amikor érdeklődtem azt mondták, hogy sima SAT már nincs csak interaktív SAT van, gondoltam annál jobb, hisz olcsóbb  még így is mint amit eddig fizettünk HD csatornák nélkül. Viszont most, hogy megtörtént a csomagváltás hiába csatlakoztattam az internetet a boxhoz, pin kódot kért! Felhívtam hát a bűvös számot a panaszommal, ott felvilágosítottak, hogy azért van így mert nekem sima SAT előfizetésem van!  Amit nem értek, és ebben kérem a segítségeteket, hogy akkor most van sima SAT vagy nincs, illetve ha nekem továbbra is sima SAT van, akkor miért az interaktív SAT csomag árát fizetem? Nem beszélve arról, hogy a telekom weboldalán csak interaktív SAT TV árak vannak feltüntetve?! Ami még fokozza nálam a képzavart, hogy ma már két alkalommal hívtam őket,  az első alkalommal azt mondták, hogy még biztos nem aktiválták (ekkor még szó sem esett arról, hogy nekem továbbra is sima SAT van) majd két óra múlva megint próbálkoztam, ekkor mondták a fent leírtakat.   Gondoltam leírom ide a gondom hátha előbb kapok választ, amit előre is köszönök!