davidk

Tag
  • Tartalmak

    2
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

davidk a fórumon

  • Rang
    Tudóspalánta
  1. Nem csak a két wlan, hanem a wlan és eth intefészek között sem megy, legalábbis wlan - eth irányból. Ez teljesen alap dolog kellene hogy legyen, és ha elég sokan nyitnak rá hibajegyet szerintem el fogja érni az ingerküszöböt, ha másért nem azért, hogy ne terheljük vele az ügyfélszolgálatot. Szerintem nyiss rá te is egy hbajegyet a hibabejelentéseknél, én tegnap nyitottam. Ezt leszámítva nagyon jónak találom az eszközt és én sem akarok másik routert használni emiatt. Az viszont elég nevetséges 2020-ban, hogy laptopról nem lehet elérni a NAS-t, vagy telefonról az asztali számítógépet.
  2. Ugyanez a problémám nekem is, az eszközzel van gond, wifi irányból nem megy a címfeloldás. Ha wifi irányból próbálok pingelni egy vezetékes eszközt (pl. NAS), akkor nem látja a hosztot, viszont ha a vezetékes PC-ről pingelem a wifis laptopot, akkor az megy. A wifis eszközök is elérik egymást, csak wifi irányból nem megy vezetékes irányba. Sokat keresgéltem, másoknak is ugyanez a gondja a fenti eszközzel, és valaki rájött, hogy a címfeloldás a probléma, ha manuálisan felvesszük az ARP cache-be a vezetékes hosztot a kliensen, akkor rögtön megy, viszont az ARP cache időnként törlődik, így én ezt egy cron jobbal oldottam meg, de pl. telefonon ez nem megoldás. Jó lenne ha nyitnának rá egy hibajegyet, mert egyértelműen firmware hiba, viszont az ügyfélszolgálat szerint a helyi hálózatommal van gond (meg ezek szerint mindenki másnak is). Nyitottam rá ma is egy hibajegyet, mert ez hibás működés és gondolom a Telekom szerint sem az a megoldás, hogy akkor használjon mindenki másik routert.