RitaK

Telekom
  • Tartalmak

    6
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

RitaK a fórumon

  • Rang
    Tudományos tag

    Telekom munkatárs

    Telekom munkatárs vagyok, egy vagy több terület szakértője

  1. Nagyon szívesen! Örömmel segítettünk! További szép napot kívánunk! Fordulj hozzánk bizalommal a jövőben is!
  2. Szia! KatEdi779! A Domino Most opciót nem kell lemondanod. Ha jelenleg be van kapcsolva számodra azt tudod a bekapcsolástól számítva 30 nap végéig használni, utána automatikusan kikapcsolja a rendszer. Ha szeretnéd igénybe venni a jövőben, akkor 190 Ft lesz 30 naponta a díja, és minden 30 naponta neked kell megújítani a Telekom Appban, ahogy eddig is tetted, míg díjmentes volt. Ha a jövőben nem kívánod igénybe venni, akkor nincs vele további teendőd, ha kikapcsolta a rendszer. Erről SMS-ben értesítés érkezik az adott számra a kikapcsoláskor.
  3. Szia! Nagyon sajnáljuk, hogy nem érkezett meg időben a számlád. Rendszerünk mindig a lezárást követő hónap első hetében készíti el a számlákat és folyamatosan postázza az előfizetőknek. Javasoljuk, hogyha 20-a körüli általában a számlabefizetési határidőd és kb. 10 vagy 14-ig nem érkezik meg adott hónapban a csekk, akkor lehetséges jelezni részünkre és újraküldjük. Adott hónapban 25-ig egy alkalommal biztosítjuk a számla díjmentes újraküldését. Ilyen esetben kérjük, hogy vedd fel a kapcsolatot a Telekomos chates ügyintézőinkkel! Munkatársainkat hétköznap 7-22 között, míg hétvégén és munkaszüneti napokon 7-20 között érheted el weboldalunkon, a felugró chates ablakban (pl.: készülék keresésekor). Ha lehetőséged van rá, akár Elektronikus számlát is kérhetsz, így minden hónapban online küldenénk meg a számlaértesítőt és a honlapunkon vagy a Telekom Appban tudnád megtekinteni és befizetni, ezáltal nem adódna gond, hogy bármilyen okból késedelemmel érkezzen meg hozzád a számla. Honlapunkon ide kattintva találsz leírást az Elektronikus számlával kapcsolatban.
  4. Szia! Nagyon sajnáljuk, de lakossági szerződésekhez, sajnos nem tudunk statikus IP címet biztosítani. Jelenleg ezt csak kizárólag üzleti előfizetőink vehetik igénybe, üzleti vezetékes internet csomagjukhoz. Ezzel kapcsolatban honlapunkon ide kattintva találsz tájékoztatást is. Megértésedet köszönjük!
  5. Szia Lacus! Kérünk, hogy jelentsd be a problémát chates ügyintézőinknél akik továbbítják a problémádat kivizsgálásra illetékes műszaki területünkhöz! Munkatársainkat hétköznap 7-22 között, míg hétvégén és munkaszüneti napokon 7-20 között weboldalunkon, a felugró chates ablakban (pl.: készülékek keresésekor) érheted el. Együttműködésedet köszönjük!
  6. Szia! Nagyon sajnáljuk, hogy problémát tapasztalsz a szolgáltatásunk használata közben. Amennyiben más felületen már bejelentetted a hibát, akkor azt az illetékes műszaki részlegünk kezelni fogja. Egy adott problémával kapcsolatban csak egy hibajegy rögzítésére van lehetőség. Bízunk benne, hogy kollégáink minél előbb tudnak segíteni a megoldásban. A javításig türelmedet köszönjük!