Szia! Nagyon sajnáljuk, hogy nem érkezett meg időben a számlád. Rendszerünk mindig a lezárást követő hónap első hetében készíti el a számlákat és folyamatosan postázza az előfizetőknek. Javasoljuk, hogyha 20-a körüli általában a számlabefizetési határidőd és kb. 10 vagy 14-ig nem érkezik meg adott hónapban a csekk, akkor lehetséges jelezni részünkre és újraküldjük. Adott hónapban 25-ig egy alkalommal biztosítjuk a számla díjmentes újraküldését. Ilyen esetben kérjük, hogy vedd fel a kapcsolatot a Telekomos chates ügyintézőinkkel! Munkatársainkat hétköznap 7-22 között, míg hétvégén és munkaszüneti napokon 7-20 között érheted el weboldalunkon, a felugró chates ablakban (pl.: készülék keresésekor).
Ha lehetőséged van rá, akár Elektronikus számlát is kérhetsz, így minden hónapban online küldenénk meg a számlaértesítőt és a honlapunkon vagy a Telekom Appban tudnád megtekinteni és befizetni, ezáltal nem adódna gond, hogy bármilyen okból késedelemmel érkezzen meg hozzád a számla. Honlapunkon ide kattintva találsz leírást az Elektronikus számlával kapcsolatban.