Ugrás a tartalomhoz
  • Szeretne hasonló avatart használni? A profilképként felhasználható avatarokat az alábbi linkről tudja letölteni.

    image.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpeg

Bárkányi Dávid

Tag
  • Tartalmak

    4
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

Bárkányi Dávid eredményei

Kutató

Kutató (2/13)

  1. Bárkányi Dávid

    Internetprobléma

    Szia, köszönöm a válaszod! Az IPTV felől valószínűleg a Powerline lehet a probléma, csak azért tartottam furcsának mert tökéletes volt idáig, és most egyszerre lett minden rosszabb. Nem tudom milyen alternatív megoldást lehetne kitalálni erre, az IPTV csak a kaon ip tartományát fogadja el, csak ezért használtam Powerline-t. Mivel a WI-FI részét nem használom, így a jelerősítő is kilőve. Ha Access Point mode-ban használom a Redmi routert, akkor jelentősen csökken a sávszélessége, ezért külön routerként használom - külön tartományban. Erre esetleg valami megoldás? A kaonnál csak olyan logokat találtam, hogy az eszközök sikeresen csatlakoztak, illetve a Redmi routernél semmi lehetőséget nem találtam, persze lehetséges, hogy én nem értek hozzá annyira.
  2. Bárkányi Dávid

    Internetprobléma

    Sziasztok, A Telekomtól kapott Kaon CG3000 routerem WI-FI jelét nem használom, ezt egy Redmi AC2100 routerrel pótlom. Tökéletesen működött több, mint egy évig. Az IPTV-hez Powerline-nal juttatok el internetet, ez is tökéletes volt idáig. Most azonban a HD csatornák nézhetetlenek, a WI-FI pedig sűrűn kiugrásszerűen nem működik. Ha működik, akkor akár 400Mbps-t is mérek, ha nem, akkor egyáltalán nincs internet. Powerline szintúgy; vagy 60Mbps, vagy 6Mbps körül mérek rajta - nincs köztes állapot. Mindkét eszköz külön a Kaon routerre van kötve egy TP-link switchen keresztül. Az az érdekes, hogy egy Tenda router közvetlen a Kaonra kötve egyszer sem veszti el az internetkapcsolatot. Az összes kábelt teszteltem, azokkal nincs baj, illetve a switch-el sem. Nem látom értelmét annak, hogy kihívjam a Telekomos srácokat, mivel a mérés pillanatában tökéletes, és minden resetelve volt. Esetleg még azt is mondhatják, hogy csak a Kaon az ő eszközük (ott helyben úgy sem tudnák megmondani mi okozza a véletlenszerű megszakadásokat). Tudjátok-e, hogy mi lehet a baj, illetve volt-e nektek hasonló? Milyen módszerrel tudnám még jobban lekövetni a problémát? Köszönöm a válaszokat, Dávid
  3. Szia, köszönöm szépen a válaszod! Igazad van, tényleg narancssárgán világít, arra is gondoltam, hogy ez lehet a baja, csak nem akartam *****séget írni. Akkor hamarosan veszek egy új routert. Az UTP kábel a falban remélem nem CAT5, mert azt nehéz cserélni.
  4. Sziasztok! Pár hete gigabit internetes csomagra váltottunk, ki is jöttek modemet cserélni házhoz. Ahogy nézegettem a fórumon, sokan meg vannak elégedve a Kaon CG3000 készülékkel, viszont nekünk csak a bajunk van vele. Nagyon lassú a wifi az egész házban, még a router mellett is. Kábelen mérve persze jobb a helyzet, de mivel csak okos tv-k, laptopok és telefonok vannak a házban, az iptv-n kívül semmihez nem kell kábelen használnunk az internetet (nem beszélve arról, hogy elég nehéz a házban eljuttatni a kábelt minden készülékhez). A kérdésem az lenne, hogy jobban járok, ha kilövöm az instabil wifi jelet és veszek egy jobb gigabites routert, amit a Kaonhoz kötök AP módban? Ebben a pillanatban még egy olcsó Tenda router is stabilabb jelet ad le 40-80mbps letöltéssel, mert a Kaon egyszerűen ledobálja a készülékeket, 2mbps körül van a letöltési sebessége és hiába kábelen értendő a garantált sebesség, ez a lassú wifi jel elfogadhatatlan számunkra. Nevetségesnek tartom, hogy gigabites csomaggal nem tudok elindítani egy HD videót a telefonomon. Jelenleg 2 eszköz van rákötve kábellel AP módban és mindkét LAN port pirosan világít zöld helyett, feltételezem azért, mert gyenge a kapcsolat vagy valami hibás (a kábelek nincsnek megtörve). Erre esetleg tudtok megoldást vagy magyarázatot? Az AP módot azért gondolom helyesnek, mert egy IP cím tartományban maradna a Kaonnal minden eszköz (ami fontos az iptv miatt) és nem lenne két külön dhcp szerver, nem akarom bonyolítani. Köszönöm a válaszokat, segítségeket és persze hogy elolvastátok!
×
×
  • Új...