Gregor Man

Tag
  • Tartalmak

    5
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

Gregor Man a fórumon

  • Rang
    Tudóspalánta
  1. Ezt nevezem én "nesze semmi, fogd meg jól" válasznak. Hiszen: 1. Pont az a bajom velük, hogy még a saját, a honlapjukról letöltött meghatalmazásukat sem fogadják el. (Noooormális?) (Gyengébbek kedvéért: civilizált helyeken, egy meghatalmazás arról szól, hogy a megyhatalmazott a meghatalmazó nevében jár el, aszerint, mintha a meghatalmazó lenne ott - nyilván nem ok nélkül hatalmazta fel.) 2. Odamegyek, mit meghatalmazott, a telefonnal, a sim kártyával, a meghatalmazó igazolványaival, és nem a meghatalmazó (a tulajdonos) nevére írják a kártyát, hanem az enyémre. Holott unyanannyiba kerülne (ugyanannyi adat) az ő nevére írni, és mindenki azt is szeretné - kivéve persze a Telekomot. Normális egy ilyen cég, hogy ilyesmivel bosszantja az ügyfeleit? 3. "Természetesen" azt sem tudták megmondani (4 ügyintéző, két különböző helyen), hogy mennyi ideig tart ennek az új regisztrációnak az elfogadása, és mennyi idő múlva lehet, ha egyáltalán lehet (?), vissza regisztrálni a tulajdonos nevére. Erről 72-órától 1 hétig tartó időtartamot mondtak! A Telekomnál a bitek nyilván csak csigasebességgel vánszorognak. Nooooormális? 4. Miért bosszantják szándékosan a saját ügyfeleiket? Miért nehezítik meg számukra a normális ügyintézést? És miért hoznak ***** rendelkezéseket?
  2. Új fejlemények az ügyben. Tévedés ne essék, ezeket nem azért írom ide, hogy az ügyem megoldódjon úgy ahogy ésszerű lenne (ahogy az már bebizonyosodott, az lehetetlen), hanem okulásul másoknak. Tehát, újra bementem a szolgáltató ügyfélszolgálatához. (Tetszik figyelni a szavakban lévő "szolgálat" szót? No mind1.) A meghatalmazást, amit a Telekom oldaláról töltöttem le (vagyis a sajátjuk!), azzal az indokkal nem fogadták el, hogy az csak úgy van fent a Telekom oldalán, ki tudja mióta, bárki letöltheti... Tetszik érteni ugye? A saját meghatalmazásukra mondták ezt. Noooormális? Ezek után persze már nem vártam semmi jót, a legjobb esetben is *****, és vak parancsteljesítő zombiknak néztem az ügyfélszolgákat, akik semmilyen rugalmasságot nem tanúsítanak. Mihez kellett volna itt egy kis rugalmasság? Elmondom. Ugye, azért mentem be meghatalmazással, hogy valakinek (nagyon közeli rokon, ezt természetesen igazolni is tudom igazolványokkal) aki nem tud elmenni, intézzem az ügyét. Ez az ügy nem valami égbekiáltó ügy, egyszerűen csak adategyeztetni kellene - ez a szokásos, pár éve a migráns-propaganda részeként bevezetett őrület miatt van, mint tudjuk. Sm én, sem a rokonom nem vagyunk sem migránsok, sem terroristák, és még csak 200 sim kártya sincs a nevünkön, hanem csak egy-egy. Nos, a Telekom által bevezetett protokoll nem az, hogy aki bemegy egy meghatalmazásal, annak elintézik az ügyét, no nem, az úgy túl egyszerű lenne. Hanem azt csinálják, hogy be kell vinni a telefont, a sim kártyát, a tulajdonos igazolványait, majd kisebb nagyobb vita, és rábeszélés után (lásd: a mi meghatalmazásunk nem érvényes hozzánk) nem a tulajdonos (akinek ott van a telefonja, a kártyája, az igazolványai, és a meghatalmazása) nevére hosszabbítják meg, és írják át a kártyát, hanem a meghatalmazott nevére. Tetszik érteni? Ugyanazzal a művelettel, pár adat beírásával, nem a tulajdonosra, hanem más nevére. Aláírni semmit nem kell, úgyhogy még azt sem mondhatják, hogy amiatt nem lehet a tulajdonos a folytatólagos tulajdonos. Ugyanannyi fáradságba kerülne az eredeti tulajdonos jogát meghosszabbítani, mint amennyibe az, hogy más nevére írják át. Ezt a megoldást még Besenyő Pista bácsi is vastapssal jutalmazná. Ez pedig így menthetetlen, és magyarázhatatlan *****izmus. Sajnos, Magyarországon nincs igazi verseny a mobilszolgáltatások frontján sem, ráadásul egy évek óta használt telefonszámot nem lenne jó elveszíteni, különben az ember ilyenkor azonnal átmenne más szolgáltatóhoz. (Ahol persze valószínűleg ugyanez az ***** szabály van.)
  3. De hát személyesen mentem el kétszer is. Két különböző ügyintézővel beszéltem. Ha személyes beszélgetéssel nem lehetett ezt elintézni, akkor szerintem telefonon keresztül esélytelen. Ráadásul ugye, még a saját meghatalmazásukat sem akarták elfogadni (az egyik helyen), de az meg biztosan általános szabály, hogy meghatalmazás nélkül nem lehet más ügyét intézni. Vagyis ez telefonon keresztül esélytelen, más ügyét kellene intéznem. 2020. Magyarország legnagyobb telefonos szolgáltatója. Szégyen.
  4. A kártya fel volt töltve, csak az évenkénti adategyeztetés maradt el. Mert rossz volt a telefon.
  5. Egy rokonomnak lejárt a kártyája érvényessége, meghatalmazással én intézem az ügyét. Mivel egy bizonyos időtartam már letelt, nem lehet a szokásos módon interneten keresztül adategyeztetni. Ehhez egy kódot kér a rendszer, amit állítólag elküldtek neki. A probléma az, hogy nem találja azt a kódot. A régi telefonja elromlott (amelyben a sim kártya volt, amikor a kódot küldték), a mostani telefonjával nézve meg sehol nincs az sms, a kóddal. Az ügyfélszolgálaton azt mondták, hogy be kell vinni a telefont+sim kártya, + az én igazolványaim, és akkor küldenek egy kódot rá, amivel aztán az én nevemre(!) lesz átírva a kártya. Ez így több okból is kivitelezhetetlen: 1. nem vihetem el a telefont, 2. nem akarják átíratni a kártyát más nevére. Megjegyzem, két ügyfélszolgálaton is voltam, ők egymásnak ellentmondó, és eltérő információkat adtak erről (az egyik nem mondta, ezt a név átírást, viszont el sem akarta fogadni a meghatalmazást - amit a Telekom saját honlapjáról nyomtattam ki! - azt mondta, hogy náluk ilyen nincs), szóval... A kérdésem az, hogy mit lehet tenni ebben a 22-es csapdája-szerű ügyben. A Telekom ügyintézői nem hogy nincsenek a helyzet magaslatán (ezt még megérteném), de még ráadásul nem is mutatnak semmi segítőkészséget, vagy rugalmasságot a problémamegoldásban (ezt már nem). Gondolok pl, egy olyan megoldásra, hogy vagy újra küldjék el az a nyomorult kódot, amit most már a jó telefonnal remélhetőleg meg lehetne nézni, vagy az én (a meghatalmazott) számomra küldjék el a kódot. Most tényleg el kell veszíteni egy bejáratott telefonszámot, csak azért, mert a szolgáltató nem tudja, és akarja megoldani a problémát? Szerintetek mi a megoldás?