Nikolett97

Tag
  • Tartalmak

    6
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

Nikolett97 a fórumon

  • Rang
    Tudományos tag
  1. Minden működik, csak az internet nem. Az egyik per folyamatosan narancssárga színen villog.
  2. Üdvözlöm! Már 2 napja nincs egyáltalán internet, ki húztam a kábelt, áramtalanítottam a modemet, de ugyanúgy semmi. Át dugtam az internet kábelt a laptopra, úgy sem volt internet. Hol lehet a probléma? Üdvözlettel: Danó Nikolett
  3. Üdvözlöm! Napok óta nem jó a telekom tvgo,folyamatosan leáll, befagy akadozik. Jó lenne ha minél hamarabb megoldanák a problémát! Most pedig nézni sem bírok semmit, mert ezt írja ki, hiába vagyok egy eszközön be jelentkezve
  4. telekom tvgo

    Itt rá mentem a meglévő fiókkal regisztrálok és akkor írja ki a hibát
  5. telekom tvgo

    De van már meglévő tvgo regisztrációm és nem enged azzal regisztrálni, ez a problémám
  6. telekom tvgo

    Tisztelt hölgyem/uram! Üdvözlöm, olyan problémám van, hogy van meglévő tvgo előfizetésem, ezzel a meglévő fiókkal szeretnék regisztrálni a megújult telekom tvgo szolgáltatásra, de sajnos már harmadik probálkozásomra sem sikerült regisztrálni, fényképként csatolom a problémát.